Auteur Topic: AMALIA  (gelezen 52225 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Gepost op: 21 oktober 2012, 21:59:58 »
[box title=AMALIA]



[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
AMALIA
« Reactie #1 Gepost op: 8 april 2013, 23:02:32 »
Gekopieerd uit het algemene topic:

Na nog een saunagang en een klein hapje was het tijd om nog wat meer rond te kijken. De dames die ik in het vizier had verdwenen helaas met een heer naar de kamer en kwamen niet zo snel terug. Een aantal dames probeerde wel de aandacht te trekken of kwam er even bij zitten. De perfecte dame zat er echter nog niet tussen. Op een gegeven moment kwam er nog wel een jonge blondine naast me staan die ook een woordje Nederlands sprak, maar die werd even weggeroepen. Ongeveer op dat moment raakte ik in contact met Amalia, een donkerharige Roemeense. Naar eigen zeggen een beetje gek in het hoofd, maar met een goed hart. Ook met deze dame belandde ik uiteindelijk weer op een kamer. Ook hier eerst weer voorzichtig zoenen, maar ze afdaalde naar kleine Koosje. Na een tijdje monteerde ook Amalia een rubbertje en nam ze bovenop plaats. Nu was er echter de mogelijkheid om na een tijdje naar doggy te wisselen en later in missio waarin het afgemaakt werd. Na nog weer even naast elkaar gelegen te hebben met nog wat meer zoenen was het echter tijd en werd het tijd om af te rekenen. Dit was voor mij ook weer het tijd om de reis huiswaarts aan te vangen.


Amalia

Afkomst: Roemenie (naar eigen zeggen) / Spanje (volgens DV website)
Talen: Engel / Duits
Postuur: Normaal met een natuur B-cup
Leeftijd: ca 25 jaar
Uiterlijk: Ruim Voldoende
Service: Ruim Voldoende
Vriendelijkheid: Uitstekend
Geboden diensten: Frans (ZC), tongzoenen, NMC (reiter, doggy en missio). lichte massage (van de schouders)
http://www.dolce-vita.com/girls/view/548