Forum > TRAUMLAND - Ohrdruf

Traumland (99885 Ohrdruf)

<< < (2/3) > >>

seksenfun:
Sticky voor het algemene gedeelte natuurlijk, zoals dat elders ook het geval is.  Zou eigenlijk automatisch moeten gebeuren, zonder vraagstelling.  Het lijkt toch nergens op als je de algemene verslaggeving telkens moet gaan zoeken tussen de damestopicks.  Wij gaan hier toch voor orde  :douchen.

foots:

--- Citaat van: seksenfun op 29 september 2013, 12:01:08 ---Sticky voor het algemene gedeelte natuurlijk, zoals dat elders ook het geval is.  Zou eigenlijk automatisch moeten gebeuren, zonder vraagstelling.  Het lijkt toch nergens op als je de algemene verslaggeving telkens moet gaan zoeken tussen de damestopicks.  Wij gaan hier toch voor orde  :douchen .

--- Einde van citaat ---


Oei, we krijgen billenkoek en ....... Hij heeft volledig gelijk. Ik zal het fiksen, met onze nederige excuses voor onze nalatigheid  ;) . Ik zat namelijk in LR te oudehoeren met Dupke en Boy69 en speciaal voor jou ben ik 2 keer in het bacteriebakje gaan zitten, want anders kan ik de wellness niet beoordelen voor de grootste wellness fan van van ons board.


Groet, Foots  O0

foots:
Eh dat lijkt me bij nader inzien beter voor SM.


Groet, Foots  O0

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op 29 september 2013, 12:01:08 ---Sticky voor het algemene gedeelte natuurlijk, zoals dat elders ook het geval is.  Zou eigenlijk automatisch moeten gebeuren, zonder vraagstelling.  Het lijkt toch nergens op als je de algemene verslaggeving telkens moet gaan zoeken tussen de damestopicks.  Wij gaan hier toch voor orde  :douchen .

--- Einde van citaat ---
Slavendrijver  :dance2 ;D

seksenfun:
Nu staat die dame nog steeds tussen de algemene beschrijving  :040:  :douchen.

Maak van Paradiese ook maar al meteen een sticky  :mistress  :douchen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie