Auteur Topic: Flori, Roemeense  (gelezen 6899 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Flori, Roemeense
« Gepost op: 30 januari 2013, 13:32:31 »
FLORI is een blonde Roemeense krullenbol van begin20, sinds een weekje in Samya, eerste cluppie in Duitsland dixit haarzelve, voorheen in Roemenië actief als erotische masseuse. 1m60 hoog, slank, killerpopo, B-cuppies naturel, ietwat strenge blik doorgaans.  Naja, ze spreekt prima Engels en kwam na herhaaldelijke oogcontactpogingen die smoorden na inmenging van haar eveneens nieuwe concullega maar ns naast deze ongeschoren vrijbuiter zitten. Wat gekeuvel en gestreel om het ijs te breken, ze kroop angstvallig dicht tegen me aan en likte in één moeite door maar ns m'n linkeroor proper, naja, oplettende lezers merken dat ze niet terughoudend is. Na wat gekwebbel en gedoe een sleutelvraagje, en hoppa kameren maar. Tattoo op linkerbil van een schaarachtige zeebewoner, cute waren ook haar oorbelletjes, schelpjes  :great:. Duidelijk een liefhebster van water deze schavuit, naja, ik had het slechter kunnen treffen dacht ik onverwijld.
Service is vooralsnog gedeeltelijk getest: TZ eerst wat terughoudend, doorheen de sessie fiks opwaarderend tot smeuiige tongzoenen die amandelwaardig waren, cute. PZC zéér goed, volgehouden, nat, oogcontact, toch handig zo'n masseuse-cursus prevelde ik nog, een flinke por in de milt werd m'n deel tengevolge ... NMC niet getest, ss was nogal moe na een 3-daagse strooptocht, en Flori was misschien net dat ietsje té cute... Naja, een halfbakken gozertje ben ik uiteraard  8). Vooralsnog dus geen intiemere verdergang, het was een aangename kennismaking met een mooi meisje met goede skills, goede luim en een toekomst in Samya als ik me niet stellig vergis... Opvallend ook, in de buikzone zijn de tekenen van een 4-voudige operatie nog te merken van voor enkele maanden, beetje jammer maar ook niet meer dan dat, voorts een aan te bevelen dametje onder voorbehoud...