Auteur Topic: Sophia (Roemeense)  (gelezen 1209 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Sophia (Roemeense)
« Gepost op: 7 december 2012, 16:43:29 »
Naam: Sophia
Haarkleur/-lengte : donker, halflang
Lengte dame : 1m.55
Postuur/Cupmaat : ietsje voller / C
Nationaliteit/Taal : Roemeense / prima Engels
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : Niet gezien
Service: TZ, PZC, NMC, beffen, bijna rimmen
Voordelen: Lief, enthousiast, zeer lekker TZ, zeer goed PZC
Nadelen: geen
Tijdsduur : uur
Prijs : 75€

--------------------------------------------------------------------

De tweede – en laatste – sessie van de dag was – het kon ook niet anders – wederom met een Roemeense. Deze sessie is zondermeer het vermelden waard.

De dame in kwestie heette Sophia en is eigenlijk niet mijn type.  Ze is wat voller dan waar normaal gesproken mijn voorkeur naar uitgaat en er waren zeker ook mooiere meisjes aanwezig die dag, maar toch bleek het zeker geen verkeerde keuze.  Nadat ze naast me was komen zitten heb ik bijna een uur met haar zitten kletsen over van alles en nog wat en zeker niet oppervlakkig.  Gedurende al die tijd van haar uit geen enkele poging mij te overreden tot een kamerbezoek. Na een uurtje was ik toch wel dusdanig onder de indruk van haar dat ik haar wel nader wilde leren kennen.  De combinatie van haar mooie ogen en haar warme uitnodigende zoenen was overtuigend genoeg om met haar een kamer op te zoeken. 

Daar bleken haar bedprestaties echt geweldig.  Haar heerlijke warme, vochtige zoenen bleven niet beperkt tot opwarmertje om je in haar val te doen lopen. Oraal was Sophia zondermeer superieur aan vele collega’s van haar (echt topklasse) en ik denk dat er weinig was dat niet met graagte door haar werd uitgevoerd om het mij ernstig naar mijn zin te willen maken. Toppertje dus! Uitstekend uurtje mee volgemaakt.