Auteur Topic: Ibiza  (gelezen 5999 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest13

  • Gast
Ibiza
« Gepost op: 4 augustus 2010, 00:27:55 »
Iemand ervaring in Ibiza ?

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Ibiza
« Reactie #1 Gepost op: 4 augustus 2010, 00:43:52 »
Jansen wel, denk ik  :o ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
Ibiza
« Reactie #2 Gepost op: 22 september 2010, 15:56:38 »
Ik nu ook hahaha !
 
Pure Platinum in Ibiza is een hele mooie club, vooral het buitengedeelte heeft iets weg van een oosters tentenkamp.
 
http://www.pure-platinum.es/
 
De kamers zelf zijn basic, maar proper. 
 
De service van de meisjes varieert van meisje tot meisje uiteraard. 
 
Kussen doet geen enkele dame, de vingers gebruiken mag bij sommige wel, bij andere dan weer niet.  Ik denk ook dat er niet aan PZC gedaan wordt.
 
De kostprijs is 95 EUR voor 30 minuten, 185 EUR voor een uur.
De meisjes proberen ook steeds of ze iets mogen meedrinken, de prijs hiervan is 25 EUR als ze niet-alkoholische drankje nemen en 50 EUR als ze een klein flesje champagne nemen.
 
De sleutelvraag gebeurt gezamelijk, dus je moet mee naar boven aan de balie een sleutel vragen.  Daar betaal je bvb die 95 EUR en daarvan krijgt het meisje zelf onmiddellijk 90 EUR toegestopt van de baliebediende.
 
Of je inkom moet betalen weet ik eigenlijk niet.  Vermoedelijk alleen als het er heel druk is.  Wij mochten alvast twee keer gratis binnen!  Maar dat was misschien omdat het seizoen op zijn einde liep.
 
Wat je drinkt moet je ook telkens betalen, maar die prijzen zijn schappelijk !  Bijvoorbeeld 6 EUR voor een Vodka Lemon.
 
Bij ons tweede bezoek had ik een sessie met een Italiaanse schone van 22 jaar, Vanessa.  Een erg lief kind met leuke animatie vooraf en nadien.
 
Haar service was zo goed, dat ik ze een half uur later nog een tweede keer geboekt heb.  ;D ;D
 
 

guest13

  • Gast
Ibiza
« Reactie #3 Gepost op: 22 september 2010, 16:00:34 »
Leuk detail, als er wachttijden zijn, dan mag je boven aan de balie wachten met de dame in kwestie op iets wat een strafbankje lijkt hahaha
 
Dus bij het verlaten van de kamer zag ik daar acht personen zitten ... telkens een dame, een heer, een dame, een heer ....   kaarten heb ik er niet zien liggen  ;D ;D
Anders konden ze misschien een potje kaarten om de tijd te verdrijven !
 
Het aanbod van meisjes is uitgebreid voor het aantal rakkers die er rond lopen, maar de dames zijn wel vrij aanvallend, dus als je in het begin toekomt is even rustig op adem komen aan de bar er niet echt bij.  Dit omwille van het feit dat de meisjes zich in kleine groepjes telkens komen aanbieden.
 
 

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Ibiza ? ?
« Reactie #4 Gepost op: 25 februari 2011, 01:46:56 »
Wordt tijd dat hier in het topic van Ibiza nog eens gereageerd wordt.

Niemand hier geweest de laatste tijd ?  :-\
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !