Auteur Topic: Aken, Antoniusstrasse 25 Anja (POL)  (gelezen 50302 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 25 Anja (POL)
« Gepost op: 9 maart 2013, 16:27:17 »
Afgelopen nacht tegen 01:30 nog even in de Antoniusstraat geweest. Het was er opvallend druk, zowel met bezoekers als DVP’s. Business was booming. Eigenlijk had ik zin in een Thaise massage, maar alle Thais waren om deze tijd reeds naar huis.
Na enkele keren de straat op en af gelopen te zijn, viel mijn keus op Anja.

Naam: Anja
 Nationaliteit/Taal : Pools/Engels + Duits
 Leeftijd : 27
 Haarkleur/-lengte : Blond, sluik, tot op de schouders
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, maat 34/ B-cups
 Tatoeages/Piercings : -/ navelpiercing
 Service: 69/ massage
 Voordelen: Vriendelijk kopje. Draagt zeer erotische bijna huidkleurige lippenstift
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek:  [/font]

 Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Anja heeft een vriendelijke uitstraling. Haar leeftijd van 27 zie je haar niet aan. Eerder vooraan 20. Ze werkt sinds één maand in Aken, maar heeft voordien op diverse plekken in D en CH gewerkt. (Interessant detail: in Zwitserland werkte ze via contactadvertenties. Tarief voor 20 min.: CHF 100,= en voor één uur: CHF 400,=) Ze houdt strikt aan haar principes vast en zoent niet en doet ook geen PZC. Verder accepteert Anja geen klanten met een getinte huidskleur. Volgens haar, omdat dezen te vaak onrespectvol met vrouwen omgaan.

Op de kamer werd Wijze Stijve meteen ontzettend sensueel gestreeld en met massageolie ingesmeerd. Echt Thai style. Dit deed ze zo fijn dat het helemaal niet meer in me opkwam om een rubbertje te laten monteren voor een PMC-sessie. Wel liet Anja zich vingeren en ze kwam ook over me heen hurken, zodat ik haar heerlijke malse poesje uitgebreid kon beffen. Mijn happy ending beloonde haar inspanningen dan ook na 20 minuten. Haar ervaring uitte zich ook in het feit dat ze niet onmiddellijk na mijn orgasme stopte met masseren, maar dit langzaam afbouwde, waarna ze doekjes pakte om alles weer te fatsoeneren.
Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10