Auteur Topic: Aken, Antoniusstrasse 19 (kamer 7) Ioanna (GRI)  (gelezen 50642 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 19 (kamer 7) Ioanna (GRI)
« Gepost op: 12 maart 2013, 23:15:32 »
 Naam : Ioanna
 Nationaliteit/Taal : Grieks/ spreekt Duits, Engels, Frans, Italiaans
 Leeftijd : ca 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart met daaroverheen een laag spierwit haar/ sluik tot halverwege haar rug.
 Lengte dame : ca. 1,63 mtr
 Postuur/Cupmaat : Bikini figuur, leuke taille, ca. 50 Kg, maat 34/ kleine A-cups
 Tatoeages/Piercings : In haar lies en vanaf de nek over haar ruggengraat/ Piercings weet niet
 Service: PMC, NMC/ 69/ doggy, cowgirl, rev. cowgirl, missio
 Voordelen: Kijkt niet op de klok. Hygiëne goed met wasje voor en na
 Nadelen: gebruik van glijmiddel. Geen TZ.
 Tijdsduur : 25-30 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek: Geen
 Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10
 
 Ioanna werkt al ruim één jaar in deze straat. Met haar aparte tweekleurige kapsel valt ze wel op. De service die ze aanbiedt, bestaat uit het gewone standaard Antoniuspakket.
 Op de kamer bleek echter dat haar service wel prettig uitgebreid correct is. Ze beheerst het spel van ”teasen en pleasen” heel goed. Terwijl haar lange sensuele tong Wijze Stijve aan alle kanten omcirkelde, keek ze me intussen met haar zwart geaccentueerde ogen aan om m’n genietende reacties simultaan om te zetten in nog meer genotsverhogende tongmassages. In alle doorgenomen posities probeerde ze actief om me zo diep mogelijk in haar te laten doorstoten. Niet veel DVP’s leggen in missio al vanzelf één been op je schouder, zodat je ballen lekker ritmisch op haar kontje kunnen kletsen. Met haar vrije handje masseerde Ioanna ondertussen steeds subtiel m’n klokkenspel. Ook in cowgirl spreidde ze haar benen zover dat ik steeds haar clit voelde terwijl ze op me neerdaalde en even een sur place draaibeweging maakte. Heel apart en geil om te zien. In doggy werd Wijze Stijve tot aan de wortel ontvangen en haar kontje draaide lekker de sirtaki mee.
Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10