Auteur Topic: Kristen  (gelezen 50728 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Kristen
« Gepost op: 17 maart 2013, 15:28:23 »
haarkleur/-lengte: donkerbruin/lang (in staart)
lengte dame: 1,66
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke C
nationaliteit/taal: Bulgaarse/Engels, beetje Duits
leeftijd: ongeveer 22
tatoeages/piercings: in nek vlinder/ik geloof van niet
service: kussen, tongzoenen (erg goed), lesbische show, PZC (super!), FT, anaal, NMC (lekker meeneuken), dildospel, spuiten over lichaam, droogneuken, knuffelen, strelen, DT, vingeren, beffen, anaalspelletjes
voordelen: veel te mooi
nadelen: weinig pre sales, zo goed als geen na service
opmerkingen: showt zichzelf enorm buiten kamer, komt professioneel over maar is erg manipuleerbaar op kamer

(recensie volgt)

 :douchen
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2013, 15:41:48 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Kristen
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2013, 20:45:50 »
Terwijl ik in een van de twee grote schommelbedden lag te rusten, komen twee dames over mij staan.  Een derde dame liet het bed schommelen.  Kristen roddelt over mij tegen haar vriendin.  Weet ik veel waarover.  Kan me ook geen barst schelen.  Kristen, erg mooi maar... daarmee is misschien ook alles gezegd.  Ik laat ze dus maar doen en doe of ik zie het niet.  Ze lopen weg maar Kristen blijft snel wat achter haar vriendin hangen en komt nu langs opzij van mij staan aan het schommelbed.  Ik dacht al dat dat weer het type was van: "haben Sie lust?".  Het kwam tot een praatje en wou nog voor ze haar "lustzin" zou kunnen uitspreken (ik wou haar dus voor zijn, uittesten) dat ze bij me zou komen liggen.  Ik vroeg dus of ze naast me wou komen liggen.  Dat doet ze ook.  Mijn eerste indruk over haar bleef toch maar basic.  Vijf minuten later hadden we al een geweldige klik.  Na een tiental minuten waren we mekaar al aan het strelen over de erogene zones, aan het kronkelen en mekaar aan het tongzoenen.  Dit was wel het laatste wat ik van haar had kunnen dromen.  Niets hield me dus nog tegen om met haar naar boven te gaan. 

Op kamer begon het goed.  We tongzoenden mekaar al rechtstaand en we gingen dus niet de klassieke toer op: samen op bed gaan liggen, de nodige spulletjes uit het tasje halen....  Ineens (vrij snel) vroeg ze me toch om op bed plaats te nemen en relaxt te gaan liggen.  Ik weet niet hoe het kwam maar gedwee ging ik in op haar vraag.  Ik werd getrakteerd op een van de betere blow jobs.  Wat is dat toch in Paradise?  Ze tongzoenen tot hier toe niet alleen allemaal heer erg goed maar ze zijn ook zo goed als allen gebreveteerd in blow jobs geven.  Veel speeksel gebruiken, DT, tussendoor tongzoenen....  Toen ze me weer kwam tongzoenen hield ik ze even van mijn lul en begon haar borsten te masseren en met haar poes te spelen.  Het was uit noodzaak.  Anders was ik al ontploft.  Ik heb haar heerlijk gevingerd, van haar sap geproefd van mijn vingers en toen ik de smaak lekker vond, ben ik ze beginnen beffen. 
Uiteindelijk, na een portie droogneuken (lees: natneuken) zijn we begonnen met de daad.  Zij ging op mij zitten in autoreverse (een van mijn lievelingsstandjes) en ging er daadwerkelijk voor.  Ik kon het niet meer lang uithouden en liet me gaan.  Daarna sprong ze er niet meteen af.  Tof!  Nog wat nageknuffeld. 

Kristen, ik had het niet gedacht maar het werd een voltreffer.

Kristen verkoopt een pak show met haar schoonheid in de bar/lounge.  Tjongejonge....  Als ik dat vooraf had gezien had mijn zin op voorhand al over geweest en had ik waarschijnlijk deze spetter nooit mogen beleven.  Alle keren leer je nog wat bij. 

Kristen... je wordt een beetje professionaliteitsgedrag gewaar als doorwinterde heer op kamer maar... ach... misschien toch niet en een obsessie van mij.  Nee, op kamer is ze open minded, leuk en gewillig  :douchen.   


Meer en meer herconcludeer ik: Paradise heeft zijn naam niet gestolen!
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2013, 21:03:59 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man