Auteur Topic: MARIA (BUL)  (gelezen 53517 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
MARIA (BUL)
« Gepost op: 17 maart 2013, 22:03:07 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=787.msg30791#msg30791

3de sessie ging aan Bulgaarse Maria. Zij is 25 en heeft 6 jaar in Frankrijk gewerkt. Derhalve spreekt zij uitstekend Frans, maar ook enigszins Duits. Maar niet alleen verbaal, maar ook oraal Frans beheerst Maria tot in de puntjes (van Wijze Stijve). Dat bleek al op de bank waar zij er geen moeite mee had Wijze Stijve volledig te ontbloten en op een zeer subtiele en aangename manier op oorlogssterkte te masseren. Terwijl 4 meiden toekeken, besloot zij Wijze Stijve met haar amandelen kennis te laten maken. Toen Maria daarna echter en plein publique blank wilde gaan opzadelen, besloot ik dit even tegen te houden en overtuigde haar de intimiteit van een kamer op te zoeken. Op de kamer besloot ik dat ik nog wel wat Franse bijlessen kon gebruiken, sloot m’n ogen en repeteerde de regelmatige werkwoorden met haar. Ik kreeg aardig wat rijtjes voor elkaar en eindigde met: “Je finis” en “je suis fini”. Wijze Grijze sexapproval™:8,0/10 Dit had me zo goed bevallen dat ik er op het einde van de avond m’n 8e kamer mee heb gedraaid. Ook die begon weer met een blowjob op de sofa. Daarbij bood haar Bulgaarse collega aan er een trio van te maken. Helaas was m’n kaart vol, maar dat is misschien een idee voor de volgende keer.