Auteur Topic: Adina  (gelezen 55381 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Adina
« Gepost op: 20 maart 2013, 19:48:37 »
 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Adina
« Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2016, 20:25:54 »
[box title=Adina]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits/Engels
Leeftijd:         24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          ong. 1,64 m
Model:            slank
BH:                 mooi naturel B-tje
Kontje:           lekker
Haarkleur:      donkerblond (hier en daar wat lichter)
Haarlengte:    schouderlang (los)
Ogen:            donkerbruin
Tatoes/Piercings: geen
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Knuffelen, Strelen, Zoenen, TZ, PZC (met kracht), NMC (met flinke inzet), Likken, 69
[/box]
[box title=pro en contra]
+: kan je erotisch en sesnueel verleiden
-: tz niet voluit, geen GFE (niet spontaan genoeg)
[/box]
[box title=extra info]
- pre and after sales zitten wel goed
- werkt overal (ook deeltijds in SKW maar haar naam daar ben ik vergeten, heeft ze gezegd (Joanna of zoiets?)
[/box]
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Een SKW-tje voor seksesnfun.
« Reactie #2 Gepost op: 6 maart 2016, 21:00:37 »
Vrij vroeg in de namiddag kwam Adina al eens bij me zitten.  Ze kwam eens polsen hoeveel kans ze had om met mij naar kamer te kunnen vertrekken.  Na een korte babbel was ze ervan overtuigd dat ik vlak na mijn lekkere brunch niet veel zin had en ook niet zo direct veel zin zou krijgen.

Jasmine zou mij ook nog een bezoekje brengen.  Nu slonken de kansen voor Adina nog meer omdat ik nog wel goed weet hoe geweldig Jasmine was, vorige keer bij mijn vorig bezoekje.  De oplossing kwam vanzelf want Jasmine was doorgeboekt.

Een tijdje na het avondeten hadden Adina en ik weer oogcontact.  Ze riep van ver wat tegen mij maar ik verstond het slecht en liet ze tot bij mij komen.  Ze zet zich naast me op de sofa en Adina werpt meteen haar benen over mijn benen.  Betekent dat nu dat je vanaf dat moment van haar bent?  D'er zijn er best een pak die dat zo aanpakken.

We hadden een leuk onderonsje en ik kwam te weten dat ze deeltijds ook in het SKW in Antwerpen werkt.  Adina vond het nogal verbazend dat ze mij dan nog niet eerder gezien had in Antwerpen.  Da's natuurlijk een super voorzet geven.  Nu kon ik gelijk zeggen hoe dat kwam.  Ik vertelde haar dat ik van GFE hou en van wel wat meer dan een snel wipje en pijpje met condoom.  Nu begreep ze het en begreep ze ook naar wat ik op zoek was op kamer en dat tongzoenen erbij moest horen.  Adina maakte er geen probleem van dus vetrokken we wat later richting kamer.  Ik blijf mijn vooroordelen hebben (nu ja, het is gewoon zo) ten opzichte van het SKW dus was ik niet 100 % overtuigd van haar kunnen bij vertrek naar de kamer. 

De eerste keer dat ik in een kamer op barniveau ga.  Deze kamer had geen spiegels maar ze had wel iets. 

Bij het binnenkomen van de kamer zegt Adina me al direct dat ze nog even om een laken moet.  Geen probleem.  Mijn tijd (en dus ook die van haar) begint maar te lopen als ze terug is van haar wandelingetje.

Wanneer ze terug op kamer komt, wat overigens niet lang duurde, vroeg ze hoelang ik op kamer wou blijven.  Zoals altijd kijken we dan samen naar de huidige tijd en doen we dat terug na afloop van de sessie.  Geen probleem voor haar.

De sessie begon met wat knuffelen en strelen en toch wel dicht tegen mekaar aankruipen ook.  Dat vroeg ze trouwens zelf.  Het blijft natuurlijk een super groot risico om met een (deels) "SKW-tje" op kamer te duiken en tongzoenen actief te willen beoefenen, realiseer ik me best.  De eerste tongzoen die ik wou geven werd dan ook vakkundig omzeild.  Niet getreurd, het was heerlijk knuffelen, strelen, met haar mooie borsten spelen (wat ze graag had en waar ze van genoot) en lieve kusjes geven op de mond, in de nek, overal.  Ineens stak Adina dan toch haar tong uit.  We kusten wat met de tongen zonder expliciet van tongzoenen te spreken zoals je dat met je nieuwe vriendinnetje zou doen.  Het tongzoenen zou haar zwakste punt blijven. 
Ondertussen verdwenen mijn handen ook tussen haar benen tijdens het knuffelen, kusjes geven en terwijl ik met haar borsten speelde en er op sabberde.  Ook dat liet ze zich bevallen.
Ik had het naar mijn zin en dan heb ik ook zin om te beffen.  Temeer omdat ze (ondanks dat ze haar best deed om dat niet te worden) nat werd tussen de benen.  Ik gaf het al aan, ze deed haar best om zo koel mogelijk te blijven.  Af en toe eens geeuwen, met haar ogen vooruit staren en allicht aan allerlei slechte dingen denken.  Nee, van GFE kan je zo onmogelijk spreken.  Is dat een absolute vereiste?  Voor mij is dat maar een naam dat ze aan een ding geven.  Het is altijd leuk als extraatje natuurlijk maar zolang ik me kan amuseren met een dame is het voor mij al goed.  Zolang ik een stijve krijg....  En dat was ook, continue en behoorlijk wat voorvocht verloor ik ook.  Uiteraard verwende Adina bij het strelen ook mijn lul en trok ze zich niet te veel aan van dat plakkerige spul.  Da's weeral een pluspunt.  Negatief puntje dan weer was dat ik vond dat ze net iets te lang gewoon genoot van mijn verwennerij zonder ook met mij te "spelen". 

Tijdens de befbeurt mocht ik met mijn handen en vingers bewegen waar ik wou en aanraken wat ik wou.  Zo nu en dan voelde ik een twijfelend handje van haar waaruit ik concludeerde dat flink vingeren niet zo gewenst was.  Subtiel legde ik haar handje weer wat opzij en ik hield me een beetje van de domme.  Even weer de vingers van de poes laten om dan nadien weer terug te beginnen.  Even haar eerst nog wat extra verwennen (borsten, kusjes...).  Op een gegeven moment liet ze mij maar begaan en brak ze door haar eigen zorgvuldig opgezette muren alsof het niets was.  Losbreken tot de finish wou ze echter zeker niet.  Bijgevolg werd er gespeeld klaargekomen zowat op het moment dat ze bijna haar orgasme niet meer kon tegenhouden.  Het moest een paar minuutjes rustig aan nu.  Ze speelt het nog goed ook.  Nog wat kusjes en tongzoentjes en ze vond dat het nu haar beurt was om mij oraal te verwennen.

De pijpbeurt gebeurde eigenlijk vrij monotoon en dat durf ik dan al wel eens als minder ervaren maar Adina wist flink wat zuigkracht te ontwikkelen en zo gebeurde het dat het een erg goede pijpbeurt werd, zonder veel afwisseling.  Behalve dan af en toe even een kusje geven aan mekaar.  Eén keer moest ik haar even doen ophouden of een FT had een feit geweest.  De andere keren voelde ze zelf perfect aan wanneer ze mijn lul even rust moest bezorgen.  Een top pijpbeurt!

Ook daarna het neuken was erg goed te noemen.  Zeker voldoende inzet ook van haar kant.  Wat later was een orgasme niet meer tegen te houden.  We keken even samen op de klok en we praatten en knuffelden het uur nog tien minuten vol.

Als ik met Adina al op herhaling zal gaan, zal het zijn omdat ze zo mooi is, omdat ze zo ondeugend, geil en verleidelijk in je ogen kan kijken en zo sensueel kan kussen.  Vandaag was het ook meer een uitdaging voor mezelf om eens een deftige kamer te maken met een half "SKW-ertje".  Als ik terug met haar ga, ga ik wel wat onstuimiger tewerk gaan en als dat flopt, heeft ze afgedaan.
Zelf wou ze later op de avond (lees: nacht) nog een keer met mij en kwam ze daar in een sofa al haar troeven voor gebruiken.

Bij vertrek uit de club nog even goedendag gaan zeggen in het Vlaams ("dag" dus)  :douchen. 
« Laatst bewerkt op: 6 maart 2016, 21:06:08 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Adina
« Reactie #3 Gepost op: 6 april 2016, 22:01:47 »
Blijkbaar onbekend/onbemind in het SKW?  Ter verduidelijking: ze gebruikt in het SKW de naam Valerie  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man