Forum > UTRECHT

Utrecht algemeen

(1/20) > >>

bema:
Is er hier niemand die ooit het zandpad in Utrect bezocht heeft?

Komaan sexmachine, we zijn er enkele jaren geleden samen geweest, je weet nog wel die vrijdag toen we samen Utrecht, Den Haag en Amsterdam gedaan hebben, en uiteindelijk dezelfde avond in Antwerpen geland zijn !  ;D

sexmachine:

--- Citaat van: bema op 11 augustus 2010, 01:30:40 ---Is er hier niemand die ooit het zandpad in Utrect bezocht heeft?

Komaan sexmachine, we zijn er enkele jaren geleden samen geweest, je weet nog wel die vrijdag toen we samen Utrecht, Den Haag en Amsterdam gedaan hebben, en uiteindelijk dezelfde avond in Antwerpen geland zijn !  ;D

--- Einde van citaat ---
Ja, toen bestond zelfs ijsberenforum nog, en was het nog prettig en geen boel mongolen bij mekaar  ;D ;D ;D ::)
We zullen eens zien dat we onze eigen recensies er kunnen afhalen, hoe heette ik daar ook alweer? MikaU?  :o ::) ;D


sexmachine

bema:
Ga kortelings toch eens naar het Zandpad, misschien kan sexmachine eens meegaan met mij ???

guest253:

--- Citaat van: bema op 11 augustus 2010, 01:30:40 ---Is er hier niemand die ooit het zandpad in Utrect bezocht heeft?

Komaan sexmachine, we zijn er enkele jaren geleden samen geweest, je weet nog wel die vrijdag toen we samen Utrecht, Den Haag en Amsterdam gedaan hebben, en uiteindelijk dezelfde avond in Antwerpen geland zijn !  ;D

--- Einde van citaat ---

Ik kom er geregeld. Bezoekjes nemen wel af, door de situatie op het Zandpad. Het is steeds vaker de spreekwoordelijke koude kermis.

Rolly:

--- Citaat ---Ik kom er geregeld. Bezoekjes nemen wel af, door de situatie op het Zandpad. Het is steeds vaker de spreekwoordelijke koude kermis.
--- Einde van citaat ---

Komt dat omdat er geen dames van je keuze zijn of heb je net als ik het idee dat de dienstverlening van de dames zienderogen achteruitholt?

R

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie