Auteur Topic: Aken, Antoniusstrasse 31 Christina (ROE)  (gelezen 52775 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 31 Christina (ROE)
« Gepost op: 26 maart 2013, 12:47:22 »
En nog een bezoek aan Aken uit Augustus 2012:
 
 Naam : Christina
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ engels (goed)
 Leeftijd : 26 (ze ziet uit als 19)
 Haarkleur/-lengte : Zwart lang
 Lengte dame : 1,67 mtr
 Postuur/Cupmaat : Teeny bikini body, 46 Kg, maat 32/ vaste B-cups
 Tatoeages/Piercings : geen
 Service: PMC, NMC/ 69/ COB
 Voordelen: Goede communicatie. Zeer actief tijdens de sex.
 Nadelen: Ze lokte me naar binnen door akkoord te gaan met PZC. Op de kamer gebeurde dat dus niet.
 Tijdsduur : 25 min. Daarna nog samen gedoucht.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek: gefinisht op haar body, tegen het behang (sorry) en haar teddybeer (sorry, sorry). Na afloop samen gedoucht, aangezien op haar kamer geen wasgelegenheid aanwezig was.
 
 Christina is sinds 10 dagen in Duitsland. Spreekt wel goed engels, dus communicatie is geen probleem. Ze stond in de deur van nr 31 en viel me op door haar lange benen en kleine kontje. Leuk praatje mee gemaakt en bij het afspreken van haar services zei ze dat PZC ook mogelijk was. Dus: “we have a deal!”
 
 Ik was nog nooit eerder op nummer 31 op een kamer geweest. Binnen is het een wirwar van kamers en gangetjes.
 
 Op het bed begon ze met een lekkere massage, Bij het pijpen bleek dus dat ze me onder valse voorwendsels had meegelokt. Ofschoon het buiten nog 29⁰ was (om 22:00) begon ze Wijze Stijve een jas aan te doen.
 Tsja, een kleine domper op de feestvreugde. Haar orale kunsten waren echter zeer goed, waarin je inderdaad de ervaring van een 26-jarige merkte. Bij de 69-positie bleek dat ze een wel heel erg strak klein poesje had. Maar ze genoot wel van het spelen met haar genotsknopje en ze werd lekker natural vochtig. Ik zei haar dat ik betreffende haar blowjob “slightly disappointed” was en dat ze dit dan maar met de sex moest compenseren. Ik manoeuvreerde Christina in de cowgirlpositie, maar dat was niet zo’n succes. Wijze Stijve was gewoon te groot voor haar en Christina gaf aan dat we dan maar in missio moesten wisselen. “OK, but if I have to do all the work, then I’m really gonna fuck your brains out!” dreigde ik quasi boos. Dit commanderen kwam de sfeer duidelijk ten goede, want ze trok me diep in zich en keek me daarbij uitdagend in de ogen. Ze trok haar benen hoog op en liet me tot aan de wortel doorstoten. Elke diepe stoot van mij werd met een kreuntje beantwoord. Ondertussen speelde ze ook nog eens sensueel met mijn ballen. Ze liet zich zelfs kussen (echter zonder tong) en haar andere vrije hand streelde afwisselend mijn rug en mijn borst. Zo kan ik best wel een tijdje doorgaan zonder meteen klaar te komen, maar op een gegeven moment gaf ze toch wel aan dat het tijd was er een eind aan te breien. “OK lady, how about a cumshot over your body?”
 
 Dat was OK en als kleine surprise had ze het volgende in petto: Christina verwijderde Wijze Stijve z’n jasje en zei dat ik me maar over haar moest aftrekken, terwijl ik Wijze Stijve au naturel tussen haar malse kleine schaamlipjes bewoog. Ondertussen ging ze door met mijn klokkenspel te masseren en het resultaat was een bovengemiddeld heftig orgasme. Het eerste DNA-shot belandde tegen het behang en de rest over haar hele body tot in haar nek. Bovendien kreeg haar blauwe teddybeer ook nog een beetje “collateral damage”
 Toen viel me pas op, dat er op de kamer geen wasbak was. Ik had me thuis eerst nog gedoucht en er eigenlijk helemaal niet op gelet.
 
 OK, Christina, hoe verzorg jij je dan?
 Op de badkamer verderop in de gang.
 Kan ik me daar dan ook even wassen?
 OK, loop maar even mee.

 Christina ging zich in de badkuip afdouchen en galant als ik ben heb ik haar daarbij geholpen.
 Dat gaat natuurlijk nog gemakkelijker als ik gewoon bij je kom staan?
 Alsof het helemaal vanzelfsprekend was, hebben we elkaar samen lekker afgesopt.
 Mooie afsluiting.
Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10