Auteur Topic: In Brussel zevere ze ni mo zievere ze  (gelezen 358943 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Gepost op: 11 augustus 2010, 01:55:09 »
Enkeel dagen geleden was er een grote brand op de hoek van de rue de Brabant en de Aarschotstraat in Brussel.

Weet iemand hier meer van ???

Kan er geen rubriek algemmen gezever of zoiets over Brussel gemaakt worden ?

« Laatst bewerkt op: 2 juli 2011, 12:08:47 door sexmachine »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #1 Gepost op: 1 november 2010, 19:13:34 »
sexmachine,

gelieve ervoor te zorgen dat dit bovenaan komt, dus een "sticky" of zoiets van te maken; misschien kan ik dit zelf als mod doen, doch ik ben maar simpel hé maat !  ;D
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #2 Gepost op: 1 november 2010, 19:17:32 »
sexmachine,

gelieve ervoor te zorgen dat dit bovenaan komt, dus een "sticky" of zoiets van te maken; misschien kan ik dit zelf als mod doen, doch ik ben maar simpel hé maat !  ;D
Done, en ik zal het effe kort uitleggen, onderaan de pagina "maak dit topic sticky" effe aanklikken, dat geldt voor alle mods die een topic sticky willen maken  ;)
Zo, bovenaan EN in een ander kleurtje, jij vraagt en ik draai, Bema  ;D


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #3 Gepost op: 1 november 2010, 19:45:20 »
Heren rakkers,
 
Mijn voorstel is om dit topic te hernoemen naar algemeen geouwehoer of iets anders, want algemeen gezever is volgens mij van een andere bekende website.
 
Groet, Foots  :o
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #4 Gepost op: 1 november 2010, 19:53:46 »
Voor MIJ akkoord, geachte Heer administrator, doch als je anders NIKS toe te voegen hebt, sorry, er zijn ANDERE prioriteiten op dit forum !  ???

Zou je beter eens niet een keer nadenken HOE we andere leden aan het schrijven kunnen zetten dan U met zulke zaken bezig te houden  ::)

De taak van een administrator is om zoveel mogelijk leden aan het schrijven te zetten, en niet zich bezig te houden of het nu over termen gaat als ALGEMEEN GEZEVER of ALGEMEEN GEHOUWEHOER !  :-\

Trouwens met UW term ALGEMEEN GEHOUWEHOER laat je weer al eens blijken dat je een Nederlander bent; voel me hierbij als Belg niet zo goed thuis met deze terminologie !  :-[
« Laatst bewerkt op: 1 november 2010, 19:56:01 door bema »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #5 Gepost op: 1 november 2010, 20:00:39 »
Cool, lekker ouwehoeren over de naam van een topic, ik vind zeveren een mooi woord, geouwehoer klinkt zo "NL", Foots  ;)
Maar ik hoor graag voorstellen, liefst een Belgische benaming, want Brussel is en blijft Belgisch... ;D


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #6 Gepost op: 1 november 2010, 20:15:53 »
Ik ga het misschien een beetje TE "CRU" stellen maar de term "GEHOUWEHOER"  in België, is een typisch Nederlandse benaming.

Jullie kunnen het wel doen, jullie zijn de baas, maar dan zal het ZONDER mij zijn;
Dit is trouwens een Belgisch forum, en ik laat mij niet de les lezen door Nederlanders welke termen wij in Belgiê dienen te gebruiken, anders doen jullie het zelf maar.  :-\
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #7 Gepost op: 1 november 2010, 20:17:57 »
Heren,

Op dit topic heb ik inderdaad niet meer te melden dan de titel, gezwam dat was geloof ik de term op het andere forum, gezever is mi het meest Vlaams.
 
Groet, Foots  ???
« Laatst bewerkt op: 1 november 2010, 20:53:29 door sexmachine »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #8 Gepost op: 1 november 2010, 20:21:10 »
Ik ga het misschien een beetje TE "CRU" stellen maar de term "GEHOUWEHOER"  in België, is een typisch Nederlandse benaming.

Jullie kunnen het wel doen, jullie zijn de baas, maar dan zal het ZONDER mij zijn;
Dit is trouwens een Belgisch forum, en ik laat mij niet de les lezen door Nederlanders welke termen wij in Belgiê dienen te gebruiken, anders doen jullie het zelf maar.  :-\
Geouwehoer is Hollands, en dat is inderdaad NIET geschikt voor Belgenland, Bema.
Trouwens, en ik herhaal, hier zijn geen bazen, een baas is er op je werk, en die zit er ook maar voor spek en bonen bij, hier zijn we allen Rakkers, en hoerenlopers  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #9 Gepost op: 1 november 2010, 23:36:20 »
Denk dat we het best houden op ALGEMEEN GEZEVER, dat geouwehoer van Foots is typisch een term vanuit Nedreland, en hebben we hier in België geen behoefte aan.

De term ALGEMEEN GEZEVER is dus mi. best van toepassing op alle gebieden van België; als Foots dit wil toepassen in Nederland, is dit zijn zaak, maar in België wil ik de term gehouwehoer helemaal niet meer zien verschijnen !
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #10 Gepost op: 1 november 2010, 23:44:08 »
Denk dat we het best houden op ALGEMEEN GEZEVER, dat geouwehoer van Foots is typisch een term vanuit Nedreland, en hebben we hier in België geen behoefte aan.

De term ALGEMEEN GEZEVER is dus mi. best van toepassing op alle gebieden van België; als Foots dit wil toepassen in Nederland, is dit zijn zaak, maar in België wil ik de term gehouwehoer helemaal niet meer zien verschijnen !
In Belgenland hebben we "jonge" hoeren, de ouwe zijn voor NL  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #11 Gepost op: 2 november 2010, 00:06:55 »
Denk dat we het best houden op ALGEMEEN GEZEVER, dat geouwehoer van Foots is typisch een term vanuit Nedreland, en hebben we hier in België geen behoefte aan.

De term ALGEMEEN GEZEVER is dus mi. best van toepassing op alle gebieden van België; als Foots dit wil toepassen in Nederland, is dit zijn zaak, maar in België wil ik de term gehouwehoer helemaal niet meer zien verschijnen !

Ik wil PULP, PULP en nog eens PULP   8)

Opwindende Brusselse Pulp   ;D
« Laatst bewerkt op: 2 november 2010, 00:09:45 door Picasso »

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #12 Gepost op: 2 november 2010, 03:23:07 »
Het aanhalen van Vlaamse en Nederlandse sentimenten, vind ik een tikkeltje overdreven.

Mijn gedacht (een Vlaamse expressie, gebezigd door een Nederlander uit de grensstreek, mag dat?):

Er zijn 2 hoofdzaken:

- Algemene clubbeschrijvingen, en recensies over een dagje club
- Paspoortjes, de oh zo waardevolle paspoortjes waar we mee afsteken op de madammen

Al het andere is:

- Nevenzaken (humor, lariekoekjes (zever), forum-etiquetten, regels, sport, achterklap en nieuws)

Voor mij mag de hoofdindeling ook zo zijn.
Lekker simpel en overzichtelijk. Tis hier godverdomme een hoerenlopersforum.
Het clientèle wil authentieke hoerenlopersverhalen over tet en poes, over successen en mislukkingen.
Tis van lang gelee dat ik hier nog een deftig paspoortje mocht lezen.

Als ik kijk naar de chaotische indeling van Freiercafé, krijg ik al koppijn: zeer slecht vind ik hun indeling.

Zagen jullie trouwens mijn tip: zever/geouwehoer wordt het lekker bekkende: lariekoekjes.
Misschien brengt dat de Hollanders en Belgen weer bij elkander.
« Laatst bewerkt op: 2 november 2010, 03:30:37 door Jünther »

guest311

  • Gast
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #13 Gepost op: 7 december 2010, 21:21:32 »
Eh bien, in Brussel hebben we toch ook heel wat tippelende dames in de omgeving van de Koopliedenstraat, Van Gaverstraat en Hooikaai; verwondert mij dat daar nog niets van te vinden is op dit forum.
Den Brusselaar zal daar misschien eens iets moeten gaan aan doen.

guest311

  • Gast
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #14 Gepost op: 14 december 2010, 18:50:40 »
Den Brusselaar heeft deze namiddag eens "nen tour de horizon" in de Aerschotstraat gemaakt.

Nu is dat niet nieuws, hij doet dat wel regelmatig, maar sinds hij zich op dit forum geregistreerd heeft, is het de première fois, zal dus maar eens iets er over schrijven.

Op nr. 202 zag ik terug Laurie met de "dikke memmen", maar tja, die had ik vorige week toch bezocht.

In de bar op de hoek van de rue de Quatrecht, probeerde de Bulgaarse Kathy mij weer eens binnen te krijgen; het is een "belle femme" dat is waar, doch een beetje te opdringerig selon mon avis.  >:(

Op nr 36 had de Hongaarse Ilona zich verkleed als Kerstvrouw; al bij al blijft dit vraiment une belle femme, alhoewel zij niet meer zo jong is; moet vlg mij toch al een eind in de veertig zijn.
Ben er vroeger eens bij geweest, en moet zeggen dat dit werkelijk zeer goed was, vooral  voor de pipe.

Uiteindelijk bij geen enkele dame geweest, en een goede pint gaan drinken in het café  over uitgang van de Gare du Nord.