Auteur Topic: In Brussel zevere ze ni mo zievere ze  (gelezen 359005 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #15 Gepost op: 14 december 2010, 20:50:46 »
@ brusselaar: Regelmatig staat er in de namiddag een slanke dame in een van de bijna laatste ramen als je van het Noordstation vertrekt.  Een hele slanke dame zouden sommige zeggen.  Ze heeft vaak een wit pak aan van latex (of iets dat er op trekt).  Ze staat normaal alleen in het raam en heeft zwart haar.  Laten we zeggen halflang.  Ik merk ze altijd op vanuit de trein.  Ik vind ze bijzonder knap (vanop die afstand  :D).  Moet ik er een tussenstop voor maken of is ze niet veel waard?  Jij hebt daar misschien een idee over  ;)? (Preciezer qua plaats kan ik helaas niet zijn.)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #16 Gepost op: 14 december 2010, 21:26:06 »
@ brusselaar: Regelmatig staat er in de namiddag een slanke dame in een van de bijna laatste ramen als je van het Noordstation vertrekt.  Een hele slanke dame zouden sommige zeggen.  Ze heeft vaak een wit pak aan van latex (of iets dat er op trekt).  Ze staat normaal alleen in het raam en heeft zwart haar.  Laten we zeggen halflang.  Ik merk ze altijd op vanuit de trein.  Ik vind ze bijzonder knap (vanop die afstand  :D ).  Moet ik er een tussenstop voor maken of is ze niet veel waard?  Jij hebt daar misschien een idee over  ;) ? (Preciezer qua plaats kan ik helaas niet zijn.)
Ze is aan Aziatische en doet aan SM  ;D ;D ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #17 Gepost op: 14 december 2010, 22:08:26 »
Als je dat meent, moet ik haar écht eens van dichterbij gaan leren kennen (en dus een tussenstop maken)  En Aziatisch en dominant.  Zolang ze maar niet Nina heet  :o  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #18 Gepost op: 14 december 2010, 22:12:18 »
Als je dat meent, moet ik haar écht eens van dichterbij gaan leren kennen (en dus een tussenstop maken)  En Aziatisch en dominant.  Zolang ze maar niet Nina heet  :o ;) .
Haar naam is ......












































NINA   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest311

  • Gast
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #19 Gepost op: 15 december 2010, 20:49:30 »
@ brusselaar: Regelmatig staat er in de namiddag een slanke dame in een van de bijna laatste ramen als je van het Noordstation vertrekt.  Een hele slanke dame zouden sommige zeggen.  Ze heeft vaak een wit pak aan van latex (of iets dat er op trekt).  Ze staat normaal alleen in het raam en heeft zwart haar.  Laten we zeggen halflang.  Ik merk ze altijd op vanuit de trein.  Ik vind ze bijzonder knap (vanop die afstand  :D).  Moet ik er een tussenstop voor maken of is ze niet veel waard?  Jij hebt daar misschien een idee over  ;)? (Preciezer qua plaats kan ik helaas niet zijn.)
sexenfun,

un peu compliqué hé ami, wanneer je zegt 1 van de laatste ramen als je van het Noordstation vertrekt.  :-\
Als je dan toch met de trein vertrekt in Bruxelles Nord, is het dan niet één van de eerste ramen ? ?
Ik bedoel dan de dame die zit in bar Paridise op rue d'Aerschot 12 ?

Als je schrijft één van de laatste ramen, tja, dan ik denk onmiddelijk aan rue d'Aerschot 218 of zoiets, en daar heb je toch die fenêtre met dames beneden en boven; afin, je ne le sais pas bien.  :-\

Kan m'maginer aussi wanneer de trein vertrokken is, je de dames op 218 niet meer zo goed kan zien.

Ze is aan Aziatische en doet aan SM  ;D ;D ;D ;)

En wat sexmachine hier schrijft over een Aziatische dame die SM doet, dat ik helemaal niet geloof.

Er is enkel een soort Aziatische dame op nr 200 geloof ik, raam naast Laurie met de "dikke memmen", doch weet er niks van dat die aan SM zou doen.  :-\

guest311

  • Gast
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #20 Gepost op: 15 december 2010, 21:27:56 »
Den Brusselaar had deze namiddag niet veel bijzonders te doen, dus is hij nu eens naar de omgeving van de rue de Laeken gegaan; voor de connaisseurs van de omgeving de tippelende dames omgeving Van Gaverstraat / Hooikaai / Koopliedenstraat.

Aan de bushalte van hoek rue de Laeken en Koopliedenstraat stond een snoepje; op dat ogenblik stopte een auto met plaque Bulgare en 2 nieuwe schoonheden kwamen er al direct bij.

Aan de andere kant van de rue de Laeken (aan firme CEBEO) stonden 2 oudere dames, die eigenlijk het bekijken niet waard waren.

Ben dan nog eens voorbij de Studio 2000 gemarcheerd, en daar wou een ouder dame, gans gekleed, maar met de "memmen bloot" den Brusselaar imponeren, maar dan was zij toch aan het VERKEERDE adres.

Een beetje verder op de hoek van de Koopliedenstraat een drietal jeunes filles, och j'ai l'impression dat zij hooguit 18 à 19 jaar waren, zijn nu niet direct de "femmes" die ik direct voor ogen heb.

Terug gewandeld van de Hooikaai naar de rue de Laeken, en daar stond een "belle femme" die mij al direct vroeg : Tu vas avec moi, chérie ?

Doch den Brusselaar had eigenlijk geen zin vandaag.  ;D

Ben dan nog eens nr de rue d'Aerschot gegaan, om die 2 "blonde stoten" te bekijken op nr 180; het pand met de HOGE RAMEN, ik denk bar Black & Light of zoiets.

Dit zijn werkelijk ZEER KNAPPE DAMES, en puisque ze in hogere ramen zitten, kan je hun werkelijk bewonderen. Quelles beautés blondes, avec lange benen.

Die rechtse is Jeanine, heb ik ooit al eens gefrequenteerd.

Doch die linkse, die eigenlijk wel veel mooier is, heeft het helemaal niet met mij; soms steekt zij haar middenvinger omhoog, om te laten blijken dat ik te veel wandel en haar niet bezoek, doch is haar probleem.

Ben dan maar nr de rue de Brabant gewandeld om nog wat cadeautjes te kopen voor mijn femme.

guest311

  • Gast
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #21 Gepost op: 15 december 2010, 21:39:31 »
Iemand van de collegues hier al eens geweest in the Fift Avenue ( hoek Hooikaai-Koopliedenstraat) ? 

Schijnt dat er toch wel enkele dames zijn die de moeite waard zijn.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #22 Gepost op: 15 december 2010, 21:56:21 »

Als je schrijft één van de laatste ramen, tja, dan ik denk onmiddelijk aan rue d'Aerschot 218 of zoiets, en daar heb je toch die fenêtre met dames beneden en boven; afin, je ne le sais pas bien.  :-\


Klopt, ze zit een paar ramen voorbij die twee ramen op mekaar  ;).  Ik heb ze nog niet anders dan met een wit pak gezien  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

guest352

  • Gast
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #23 Gepost op: 20 december 2010, 18:38:22 »
niemand zin om is in de A straat een trio (hetero uiteraard) met een dame te doen ? of een  foursome met 2 dames ?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #24 Gepost op: 20 december 2010, 18:53:45 »
niemand zin om is in de A straat een trio (hetero uiteraard) met een dame te doen ? of een  foursome met 2 dames ?
Heter?O? Hoe heter hoe beter  ;D
Bema, dat is uw kans man, ik ga je Foots NIET aanraden, die schreeuwt heel de buurt bij mekaar als hij zijn sapje eruit perst  :D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #25 Gepost op: 3 januari 2011, 17:05:20 »
Deze voormiddag in de Aarschotstraat: ik denk meer dan 80 % van een normale (verder van de jaarwisseling af)voormiddagbezetting  aanwezig.  Mijn favorietje in witte fetischkledij (een paar ramen voorbij het huis in het begin van de straat waar twee ramen boven mekaar zijn) was er trouwens ook  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #26 Gepost op: 3 januari 2011, 17:08:52 »
Deze voormiddag in de Aarschotstraat: ik denk meer dan 80 % van een normale (verder van de jaarwisseling af)voormiddagbezetting  aanwezig.  Mijn favorietje in witte fetischkledij (een paar ramen voorbij het huis in het begin van de straat waar twee ramen boven mekaar zijn) was er trouwens ook  ;) .
NINA  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #27 Gepost op: 4 januari 2011, 21:21:26 »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

guest633

  • Gast
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #28 Gepost op: 7 februari 2011, 03:19:14 »
BEN JUIST TERUG VAN BRUSSEL

OP 180 ZAT INDERDAAD EEN SUPERMODEL
MAAR VOND ZE IETS TE ARROGANT


BEN DAN OP NR 128 GEWEEST BIJ BLONDE DIANA

SUPER
GFE ENZO

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #29 Gepost op: 25 februari 2011, 00:37:23 »
Bema was vandaag in Brussel en zag in het "buskotje" aan de Laekenstraat, rechtse kant, komende van de Boulevard d'Anvers een knappe dame blonde dame in jeans en laarzen.

Kent iemand haar ?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !