Auteur Topic: SAMIRA (ex CARLA PAUSCHAL)  (gelezen 70424 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
SAMIRA (ex CARLA PAUSCHAL)
« Gepost op: 31 maart 2013, 14:11:53 »
Gekopieerd uit het algemene PC Münster bericht:

De volgende Roemeense was de eveneens donkerharige Carla. Ze valt op door een nadrukkelijk aanwezige tattoo op haar bovenarm die bijna geheel ingekleurd is. Carla werkt nog niet zo heel lang in Münster, maar haar professionaliteit doet lijken alsof ze toch al langer in deze branche werkzaam is. Haar Franse "kennis" is behoorlijk goed. De daaropvolgende missio en doggy waren erg "statisch". Ze ging ervoor liggen en dat was het zo'n beetje. Als gevolg hiervan heb ik het na een tijdje maar afgebroken en de energie voor een volgende sessie gespaard.

Carla
Herkomst/talen: Roemenië / Duits en Roemeens
Leeftijd: 20 jaar
Postuur/lengte: Normaal / 1,60m
Borsten: B-cup
Haren: Zwart
Vriendelijkheid: Voldoende
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Krappe voldoende (vanwege het frans)
Geboden diensten: Frans (zc), Missio en doggy (mc)
http://www.pauschalclub.de/muenster/girl/carla

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SAMIRA (ex CARLA PAUSCHAL)
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2013, 01:27:57 »













"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SAMIRA (ex CARLA PAUSCHAL)
« Reactie #2 Gepost op: 31 juli 2015, 14:57:28 »
Hieronder nog een paar leuke foto's van Carla. Ze heeft in Dorsten gewerkt en ze schijnt nu in Club Mondial te werken onder de naam Samira.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]
[attachimg=15]
[attachimg=16]
[attachimg=17]
[attachimg=18]
[attachimg=19]
[attachimg=20]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 11:47:19 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SAMIRA (ex CARLA PAUSCHAL)
« Reactie #3 Gepost op: 22 augustus 2015, 17:53:47 »
Heeft iemand ervaringen met deze dame?

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]

[attachimg=11]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 11:46:17 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SAMIRA (ex CARLA PAUSCHAL)
« Reactie #4 Gepost op: 1 maart 2016, 09:57:12 »


[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SAMIRA (ex CARLA PAUSCHAL)
« Reactie #5 Gepost op: 1 maart 2016, 10:26:33 »
Er bestond al een topic over Samira onder Mondial ...... deze samengevoegd  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
SAMIRA (ex CARLA PAUSCHAL)
« Reactie #6 Gepost op: 9 mei 2016, 21:49:53 »
Met mijn colaatje sprak ik Samira aan. Ik moet zeggen dat Samira wel wat veranderd is, wat uiterlijk betreft. Ten eerste heeft ze nu veel meer tattoos dan in het verleden. Zelfs nog meer tattoos dan op de foto's op de website van club Mondial. Daarnaast is ze nu zonnebak bruin. Naar mijn mening iets te bruin. En ze heeft volgens mij wat cosmetische ingrepen laten doen in haar gezicht. In elk geval haar lippen. Ik vond haar nu er minder mooi uitzien dan 3 jaar geleden. Het is allemaal wat te overdone. Jammer dat dames die van nature al mooi zijn, dit soort dingen doen...
Ik vertelde haar dat ik haar kende van haar tijd in Paucshalclub Münster. Ze beweerde dat ze daar maar 1 maand heeft gewerkt, maar volgens mij is dat toch wat langer geweest, omdat ik haar een paar keer gezien heb in Münster en destijds ging ik 1 keer in de 5 á 6 weken naar Pauschalclub Münster.
Ik had net een slokje genomen van mijn colaatje, waarop Samira vroeg ik naar een “Zimmer” wilde. Ik zei later, want ik wilde eerst mijn colaatje opdrinken. Dat kon ook wel op de kamer, zei ze, maar ik wilde eerst nog een beetje met haar praten. De communicatie ging een beetje stroef, omdat ze zelf niet erg spraakzaam was. Ze gaf alleen wat korte antwoorden en glimlachte een beetje als ik aan het woord was. Toen ik mijn colaatje op had, wilde ze toch gelijk naar een “Zimmer”. Dit keer ging ik akkoord, omdat ze toch niet zo heel spraakzaam was. Ik was benieuwd of ik nu een betere kamergang zou hebben met haar, dan 3 jaar geleden. Op de kamer begon ze gelijk met een blowjob, omdat ze niet zoende. Deze blowjob voelde net als 3 jaar geleden bijzonder goed. Een goede zuigkracht en veel variatie met haar tong. Het duurde dus ook niet lang voor mijn lid op volle sterkte was. Ze vroeg of ik wilde neuken, maar ik zei dat ze nog even door moest gaan. Dat was geen probleem en ik genoot er nog een paar minuten van. Dit keer mocht ik haar wel betasten, in tegen stelling tot de keer in Pauschalclub Münster. Toen deed ze er een condoom om en kwam boven op me zitten. Ook dit voelde heel goed aan. Zij bepaalde het ritme, wat ze steeds varieerde. Ik kon haar kontje lekker betasten en haar borsten kussen. Daarna wilde ze in doggie genomen worden, waarbij ze een beetje gespeeld kreunde. Vervolgens heb ik de klus afgemaakt in missio. Hierbij lag ze, net als in Münster er een beetje passief bij. Daarna nog even geprobeerd met haar te praten. Er kwamen nu wel wat meer woorden uit haar mond, maar te weinig om het echt een goed gesprek te noemen.
De sessie was in ieder geval een betere sessie dan in Münster. Ik zou haar destijds een 3 hebben gegeven en die had ze destijds alleen te danken aan haar goede blowjob. Het is jammer dat je met Samira niet echt een leuk spontaan gesprek kunt hebben. Daarnaast is haar service vrij standaar, PZC en NMC. Niet echt een dame om meer dan 20 minuten mee op een kamer te zijn. Vorige week was ik in Pauschalclub Dortmund, waar ik Nicole trof. Een mooi uitziede dame met ook een standaard service, maar wel leuk en spontaan in de omgang. Samira mist helaas die spontaniteit. Toch ben ik wel blij dat ik met haar een sessie heb gedaan. De sessie in Münster was 1 van de slechtste ervaringen die ik ooit gehad heb. Dit heeft ze gelukkig positief omgebogen, hetzij met een krappe voldoende.

Naam: Samira (ex-Pauschalclub Carla)
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Engels
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 47Kg, maat 30/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 3/10 (weinig spraakzame dame, die het liefst gelijk een kamer opzoekt)
Aftersales: 2/10 (1 keer kon er een glimlach vanaf. Daarna zag ze me niet meer staan)
Cijfer: 6/10
« Laatst bewerkt op: 9 mei 2016, 21:55:55 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.