Auteur Topic: ELENA  (gelezen 68312 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 012/ Panthera
« Reactie #15 Gepost op: 3 februari 2014, 18:25:38 »
Ce vendredi 24

HELENA.RO :blonde
Pour finir cette soirée, je repart avec helena
pour un round tout en douceur et volupté.
Elle embrasse divinement bien et monte dans les tours crescendo.
Bref moi j’l’Aime bien s’te fille
  
  

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 017/2014 Panthera
« Reactie #16 Gepost op: 16 februari 2014, 23:54:29 »
Ce Vendredi 07/02/2014

HELENA.RO :cheer:
Nouvelle chambre avec ma douce helena, bon il faut vraiment que je stop un peu. J’en ai ras le bol de recevoir pleins de DFK, de fellation baveuses et d’extra … .
Aller promis la prochaine fois je ne l’a prend pas lol
  
  

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ELENA
« Reactie #17 Gepost op: 17 februari 2014, 00:50:45 »
Goed, even de vele recensies door Raze495 afwisselen met één van mijn eigen recensies, voordat iedereen denkt dat alleen hij de kwaliteiten van Elena kan waarderen...

Bij enkele bezoekjes aan Panthera had ik al gemerkt dat ik die ene dame wel erg guitig en vrolijk vond en ze trok steeds mee mijn aandacht. Op mijn eigen verjaardagsparty kreeg ik merkbaar meer aandacht van haar, met knipoogjes en lieve lachjes, en heb ik haar definitief op mijn todo lijstje gezet. Helaas was er toen weinig gelegenheid om op verdere kennismaking in te gaan, maar dat zou dan later wel volgen. Haastige spoed is immers zelden goed... ;)

De week na mijn verjaardagsparty ben ik weer (tezamen met Knaktuut) in Panthera beland i.v.m. Valantijnsdag, enkele belangrijke onderzoekjes en een evaluatie van de party met enkele dames. Ook nu weer merkte ik een verhoogde aandacht van Elena en ditmaal heb ik de gelegenheid gegrepen om eens nader met haar kennis te maken.

Ze is, zoals al vaker beschreven, weinig spraakzaam, hetgeen voornamelijk ligt aan haar beperkte kennis van de Duitse en Engelse taal. Haar glimlach echter doet wonderen en maakt vele woorden overbodig... Ik stelde voor om ons af te zonderen en eenmaal op een bankje gezeten volgde een zoensessie zonder weerga en einde... Ze kan heerlijk zoenen en krijgt er geen genoeg van. Prima Girl Friend Kisses!

Omdat er niet meer dan zoenen gebeurde (wat ik overigens op zich al heerlijk vind) heb ik haar gevraagd een sleutel te halen om te ondervinden wat er samen op een kamer allemaal wel of niet kon gebeuren. Dat bleek achteraf één groot GFE feest te worden, waar op met volle teugen van heb genoten... :dance2

Allereerst werd er staande gezoend, wederom zonder einde en heerlijk nat en zacht... Ze heeft een heerlijk lijf met mooie rondingen en ik kon maar niet van haar afblijven... Eenmaal op bed beland bleef ze zoenen en heb ik zelf het initiatief genomen om haar van boven naar beneden te strelen en zoenen, hetgeen haar prima beviel gezien de zacht kreunende reactie. Met name toen ik met mijn hoofd tussen haar benen was aangekomen, werd ik gestimuleerd om ter plaatse enig likwerk te verrichten. Al gauw werd mevrouw behoorlijk nat en dat zou gedurende de sessie niet meer opdrogen... ;D

Voor wie van beffen houdt is dit een van de beste dames die je maar op je tong kunt hebben. Ze beweegt haar bekken heerlijk ritmisch mee en het soms zelfs moeilijk om haar te volgen. Haar poes is heerlijk zacht en nat en haar zachte gekreun stimuleert om nog meer je best voor haar te doen. Doe je dat, dan gaat het zachte gekreun vanzelf over in harder gekreun en volgt uiteindelijk een heerlijk orgasme...  :cheer:

Vervolgens moest ik op mijn rug gaan liggen en begon ze me zachtjes te pijpen, waarbij ze ook de ballen niet vergat en heerlijk langs de schacht op en neer likte, een waar genot! Ze was zo toegewijd bezig dat ik het idee kreeg alsof ik met een pas ontluikte liefde de eerste keer in bed was beland, zo vurig en tegelijkertijd teder was ze...

Uiteindelijk heeft ze zich tegen me aangedrukt en me al zoenende op een heerlijke manier afgetrokken naar een heftig hoogtepunt...

Nadat ik was klaargekomen is ze nog lekker tegen me aangekropen en hebben we nog heerlijk liggen zoenen ter afsluiting van een super GFE sessie...

Herhalingsgevaar is groot...
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 025/2014 Panthera
« Reactie #18 Gepost op: 25 maart 2014, 00:14:43 »
Ce Samedi 01/03/2014

HELENA.RO   :character0029:

Elle est pour moi, la fille qui peut sauver une journée très calme.
J’étais au bar avec Mesrine et Manureva et elle est venue nous rejoindre.
Après un petit ¼ d’heure de caresses, sans rien lui dire, j’ai attrapé son sac
et je l’ai embarquer à l’étage sur le lit derrière les rideaux.
une session plein de folies
  
  

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 036/2014 Panthera
« Reactie #19 Gepost op: 14 april 2014, 19:22:59 »
Ce Samedi 29/03/2014


HELENA.RO 000008
Nous partirons directement en chambre pour faire de petit câlin,
comme deux amoureux.
Elle reste pour moi la fille avec qui j’aime prendre du temps
et partager de la douceur.
 
  
  

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 046/2014 Panthera
« Reactie #20 Gepost op: 8 mei 2014, 22:51:42 »
Ce Mercredi 30/04/2014


HELENA.RO :58:
Nous commencerons les hostilités sur la terrasse
avant de partir en chambres.
Ce jour-là Helena est déchainée, elle me mord,
me presse les couilles en me suçant.
Je la calmerai avec une petite dilatation anale de derrière les fagots,
qu’elle a apparemment bien aimé.
La session se terminera au sol par un lâché de semence
sur son corps un vrai régal visuel.
  
  

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 058/2014 Panthera
« Reactie #21 Gepost op: 2 juni 2014, 23:25:53 »
Ce Vendredi 30/05/2014

HELENA.RO :bonken
11H je rentre,
11H20 je suis sous la douche avec Helena,
11H40 nous somme en chambre
pour me vidé l’esprit* et remplir le sien.
Session bestial aujourd’hui,
sous son air de petite fille elle peut devenir une vrais cochonne
lorsqu’elle est en confiance avec un de ses gros mécène.
Tout y est passé du lit au sol en passant par la tablette de fenêtre.

  
  

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ELENA
« Reactie #22 Gepost op: 22 november 2014, 23:20:03 »
knip, knip ...
(uit mijn recensie van 21 nov 2014)

Beneden gekomen vernam ik van Knaktuut dat hij een fijn kamertje met Elena had gemaakt, doch dat het voor zijn gevoel iets minder was geweest dan wat hij van haar gewend was… Ik was Elena binnen al tegen gekomen en vond dat ze er weer prachtig uitzag, met iets kortere haren en natuurlijk nog altijd een stralende glimlach. Effe bijgekletst over thuis en wat knuffels en kusjes uitgedeeld, waarna ik haar even later weer op het terras buiten tegenkwam. Daar lekker tegen elkaar aangekropen en zomaar begonnen met zachte zoentjes die steeds dieper werden. Mijn (koude) hand mocht ik onder haar badjas aan haar linkerborst warmen en of haar tepel nou harder werd door mijn gemasseer (je moet in beweging blijven anders krijg je het niet warm) of doordat mijn handen zo koud waren, ik weet het nog steeds niet…. Maar het zoenen werd er wel heviger op, dus ik gok toch dat het wel prettig over kwam… 

Tot zover prima presales van Elena, en menigeen weet dat dit tot sluitingstijd door kan gaan als je zelf niet vraagt om een sleutel te gaan halen, dus dat initiatief heb ik dan maar genomen…  Van een verminderde service heb ik op de kamer eerlijk gezegd niets gemerkt, eerder het omgedraaide want ik werd nog bijna net niet verkracht… zo veel zin had mevrouw er in… Ik vroeg me nog af of mijn presales misschien nog effectiever was geweest dan de hare, maar toen ik nog staande even het zoenen onderbrak om naar beneden te kijken, wist ik zeker dat haar presales ook de gewenste effecten hadden gehad. Wederom een heerlijk uurtje, of nee, twee uurtjes op de kamer verbleven en helemaal in elkaar opgegaan, alsof je de eerste keer met een nieuwe vriendin het bed mag delen… Ze ging er helemaal voor en gaf zich over aan het spel der liefde, waarvoor ze dan ook ruimschoots beloond werd… evenals ondergetekende uiteraard… Heerlijk als er twee genieten van dit spel want het maakt het geheel nog intiemer en vuriger, al weet je dat het straks (met de woorden van de wijze Knaktuut) weer “Illusin Plopp” is…

Met weer trillende benen kwam ik (en Elena volgens mij ook) de kamer af, werd er nog nageknuffeld en heb ik deze schat nadien helaas de hele avond niet meer gezien…
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
ELENA
« Reactie #23 Gepost op: 1 december 2014, 19:30:59 »
Elena was de tweede dame waar ik afgelopen vrijdag mee naar de kamer ging.
Elena is een lieve vrolijke meid met mooie lippen en borsten. Een goede sessie gehad met deze kleine meid met normaal postuur. Heerlijk geneukt en klaargekomen. Ook was het TZ van een hoog niveau. Pijpen deed ze ook met veel overgave. Maar als je net een sessie met Michelle achter de rug hebt is het niet eerlijk meer om andere meiden te beoordelen op hun bekwaamheden.
Al met al heb ik toch een fijne tijd met Elena gehad en wanneer ik weer in Panthera ben is de kans zeker aanwezig dat ik weer met haar op de kamer beland.
  
  

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
ELENA
« Reactie #24 Gepost op: 7 december 2014, 20:31:32 »
I played hide and seek with Lena almost for 3 hours. I sadly had to find another girl, as it was almost midnight. I was sitting with whynot, a french dude, looking at the two girls in the main area. I was so blasé to wait for her, I choose Elena.ro, almost randomly.

Well it was a good choice. I was talking with anto212 near the showers when she appeared. I said: "Hey you, I want you".

Ok, not exactly this way but she convinced me quickly with really deep french kisses.  8)

We went together to "Appartment 1". These rooms were new to me, really nice as there is showers, for water games  with chicks.  :douchen

I like cuddles and DFK, so we cuddled and kissed each other. Really passionated girl, she was in love.  :happy

During the BJ, she did some deepthroat. As my dick is really large, it was hard for her but that was really appreaciated.  8)

That was followed by two-positions sex time, again really passionated sex. Some chat to end this half-an-hour full pleasure.  :ecomcity:

I will probably go again with her next time.