Auteur Topic: Villa Venus Duisburg Belevenissen  (gelezen 276360 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #45 Gepost op: 1 maart 2017, 09:04:22 »
Ondertussen ben ik al een tijdje in Villa Venus

Begon even aan mijzelf te twijfelen want vanochtend zou je nog naar Villa Vertigo gaan... maar je doet dus twee VV's op één dag ?!

In de ene VV was alles in orde, behalve de line-up, dus ben ik maar doorgereden naar de andere VV, waar er niks in orde was, behalve de line-up ;) :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #46 Gepost op: 3 maart 2017, 11:40:32 »
Eerder deze week ben ik nog eens naar Villa Venus getrokken voor een blitzbezoek tijdens de avonduren. Het was net iets meer dan een jaar geleden dat ik nog eens in dit unieke clubje beland was.

Na een voorspoedige rit, vond ik, zoals steeds daar op het industrieterrein, zonder problemen een vrije parkeerplaats vlakbij de club. Ik belde aan en werd verwelkomd door 2 mij onbekende poedelnaakte dames. Altijd leuk :)).

Ik rekende 30€ inkom af bij Barbara, ontving 2 handdoeken en kon me op de -1 gaan omtoveren tot ijsbeer.

Terug in de centrale ruimte telde ik 6 kerels en het dubbele aan dames. Onder dat dozijn dames zaten er 6 die mij interesseerden. Er waren zelfs 3 op en top KP-meisjes aanwezig ;D.

Ik heb me met een colaatje in een zetel geïnstalleerd en heb eerst even de kat uit de boom gekeken. Het viel me onmiddellijk op dat de sfeer in Villa Venus nog steeds even aangenaam en gemoedelijk is als een jaar geleden.

Buiten chillen in een zetel, valt er jammer genoeg niet veel te beleven in Villa Venus, dus ik begon al snel rond te kijken naar mijn eerste dame van de dag. Dit zou bloedmooie Roemeense Anna worden.

Anna is een 19 jaar jonge Roemeense meid. Ze heeft een heel mooi gezicht, lang zwartbruin haar en mooie, bruine ogen. Ze is slank, maar heeft een lekker kontje en een mooie B-cup. Een tongpiercing en 9 tattoos maken het geheel af.

Ik installeerde me naast Anna in haar zetel en we hadden een aangenaam gesprek, dat na een tijdje overging in een opwindende presale, met net genoeg subtiele zoentjes en aanrakingen om kleine Piet wakker te krijgen. Op naar een kamer dus.

De kamergang was goed. Anna tongzoent niet echt enthousiast, maar toch voldoende om er van te kunnen genieten. De pijpbeurt was me iets te zacht, maar aangezien ik met Anna haar borsten en immer natter wordende poes mocht spelen, stond kleine Piet toch al snel op oorlogssterkte.

Het neuken moest rustig (Anna heeft werkelijk een heel nauw poesje), maar desalniettemin héél lekker. Anna deed ook goed mee. 3 standjes gedaan: cowgirl, missio en hondjes en al bij al redelijk snel klaargekomen :pompe ;D.

We hebben ons opgefrist en hebben daarna nog even nageknuffeld. Ik heb de kamer na zo’n 25 minuten tevreden verlaten. Zeker rekening houdend met de prijs van 30€ was dit een heel goede ervaring met een bloedmooie, jonge meid.

Herhalingsgevaar? Bestaande, voornamelijk voor Anna haar mooie uiterlijk 8).


Na een verfrissende douche, heb ik me terug met een colaatje en een paar koekjes in een zetel geïnstalleerd. In de 45 minuten dat ik daar zat, heb ik nogal wat openbare actie gezien: tongzoenen, pijpen en neuken, het is allemaal de revue gepasseerd.

Zelf werd ik al snel terug opgewonden van die publieke acties, maar ik had het moeilijk met de keuze van mijn volgende dame. Er waren immers nog 5 meiden die me fysiek sterk interesseerden en ook Bulgaarse Marianna, met wie ik destijds al een paar keer gekamerd heb, zag er weer schitterend uit.

Uiteindelijk is de keus, na veel twijfelen, gevallen op Sonja, de meid die het geilste kopje had.

Sonja is een Bulgaarse griet van 25 lentes jong. Het is een kleintje (1,50m) en ze is iets voller, zonder dat dit stoort. Sonja heeft een mooi gezicht, blondbruin haar en stralende bruine ogen. Alleen jammer van de gouden tand die haar gebit wat verpest. Sonja heeft een lekkere kont :kissass en een mooie, volle C-cup :showtits1. Sonja is volkomen naturel: geen piercings of tattoos.

Ik had me niet mispakt: Sonja heeft niet alleen een geil kopje, het is ook gewoon een bloedgeil loeder. We zijn op kamer getrokken, zonder dat we daarvoor ook maar 1 woord hadden gewisseld. Sonja overdonderde me vanaf seconde 1 immers met hele lekkere, diepe tongzoenen en al snel stond kleine Piet zo hard, dat we plots naar kamer spurtten, zonder dat daarvoor woorden nodig waren geweest!

De kamergang was uitstekend: de tongzoenen bleven van zo’n hoog niveau dat ik de pijpbeurt gewoon heb overgeslagen en onmiddellijk aan het neuken ben begonnen. We hebben lang en lekker gevarieerd geneukt, en ik ben uiteindelijk knallend klaargekomen tijdens hondjes ;D.

We hebben ons daarna opgefrist en de kamertijd al tongzoenend volgemaakt. Héél geslaagde kamergang en herhalingsgevaar met deze Bulgaarse meid is dan ook heel groot 8).


Na een nieuwe verfrissende douche, heb ik me nog een laatste keer naar de centrale ruimte begeven. Het was er nog steeds aangenaam (en opwindend) vertoeven en ik had nog enkele mooie meiden op mijn to do lijst staan, maar ik heb er uiteindelijk toch maar voor gekozen de club na een bezoek van een dikke 2 uur terug te verlaten. Die andere meiden komen een volgende keer wel aan de beurt.

Mijn conclusies na dit bezoek aan Villa Venus: je moet er niet naar toe voor de infrastructuur of het lekkere eten en drinken, want dan zal je bedrogen uitkomen. Nee, naar deze club trek je voor de opwindende sfeer en de lekkere seks met geile meiden.
 
Ik heb me in ieder geval weer uitstekend geamuseerd en de club ziet me dit jaar ongetwijfeld nog eens terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #47 Gepost op: 22 maart 2017, 01:07:05 »
Vorige woensdag kwam ik rond 12 uur aan, geen beschikbare parkeerplaats. Ik parkeerde ver.

Er zijn geen foto's meer van de meisjes op de bar maar ik zag een paar aantrekkelijke figuren. Na zes uur in deze plaats zag ik vijf mooie meisjes, te veel voor mij want het is moeilijk om de hele dag lang te blijven zonder eten.

Ik neukte met Mina, Julia en Ina.

De jonge vrouw van de bar controleert dat de meisjes de tijd in de kamer respecteren. Ze had aan Mina gemerkt dat die wast zich tijdens de roomservice omdat ik vijf minuten eerder naar beneden ging. Mina pijpte en kuste goed, maar ze wilde niet dat ik haar tepels aanraakte. Ze wilde de vinger in mijn kont.

Er is zoveel wereld één woensdag als één zaterdag.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #48 Gepost op: 29 maart 2017, 08:04:05 »
Onverwacht een vrije middag in Duisburg, wat doen we daarmee? Vulkan? Om letterlijk van de hoeren genaaid te worden? Are you out of your mind? Bist du vom wilden Affen gebissen? Nee dus. Een vrijkaartje in de bus van de chef voor H7, prima alternatief, maar voor de zekerheid even gebeld of mijn all time high Olga aanwezig zou zijn. Niet dus, ze had haar vrije dag. Ik weet niet voor wie ik er anders heen zou gaan, dus dat kaartje laten we nog even op de plank liggen. Komt binnenkort wel goed. Geen zin om ver te rijden, dus kwam ik op het lumineuze idee om in de vunzigste villa van de stad mijn vuige lusten te gaan botvieren.

Binnengelaten door een overduidelijk Roemeense breinaald in Eva’s kostuum, met lang zwart haar. En op hetzelfde moment in bordeelstemming. Omgekleed, gedoucht en naar boven. De gebruikelijke doodse stemming, het blijft een apart hol, maar de meeste dames zijn optisch wel te doen. Deze keer een van de knapste gekozen. Marianna, slanke meid met muggenbultjes waar andere vrouwen borsten hebben, beetje smalltalk op haar verzoek in het Engels. Had ook in Yin Yang gewerkt. Ze vond het wel prettig om Nederlanders te treffen. Die spreken Engels en zijn wat makkelijker in de omgang. De eerste tongzoenen op de bank, waarop de zwans ter hand werd genomen, en we naar boven gingen voor de rest. Prima zoen en pijpwerk, begonnen in cowgirl, de omdraaitruc toegepast en mezelf heerlijk uitgeleefd in die sappige doos, met die lange benen om me heen. Binnen tien minuten was de klus geklaard. Zelden zo snel klaargeneukt. Rustig relaxt tegen elkaar aanliggend wat na gebabbeld en afgerekend.

De sauna was ik snel mee klaar. Buiten was het bijna nog warmer dan binnen. Met een glaasje sprite het damesbestand wat geobserveerd. Ik twijfelde tussen een lilliputter met kort zwart haar, en fraaie rondingen, en een typisch Bulgaarse met een wat voluptueuzer postuur. Het werd de laatste. De pre sales talk was niet meer dan het noemen van onze namen, toen had Sonja’s tong de mijne gevonden en bleef er minutenlang mee spelen. Ik had intussen een borst van een ruim formaat C in de ene en een mollige bil in de andere hand. Even later liep ik achter haar aan de trap op, waarbij ik bijna op mijn bek ging, omdat ik een tree miste, want mijn volle aandacht was bij dat draaiende achterwerk vlak voor me. Ook met Sonja een heerlijke sessie met veel en diep tongzoenen, lekker zacht pijpen en een intense neukbeurt met de handen vol borsten en billen.

Nadat ik bij Sonja had afgeschoten, vertrok ik maar weer, want buiten de seks, die uitstekend was, is er geen moer te beleven in deze Rote Teppich Puff. Maar toch een aangename middag gehad met prima seks, voor een totaalprijs van 90 euro.Marianna liet me uit met een dikke zoen, tot de volgende keer. Dat is wel een aardig stukje clubcultuur hier, dat je door een van de dames wordt binnengelaten en uitgezwaaid. En die volgende keer komt er wel, en dan gaat dat kleine opdondertje eraan. Via de tamtam heb ik al een aanbeveling voor haar gekregen. Wordt hopelijk snel vervolgd.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #49 Gepost op: 6 april 2017, 08:46:53 »
Na twee weken van onthouding, ging ik terug naar Villa Venus :cochon. Daar ontdekte ik nieuwe aantrekkelijke meisjes :showtits1. Gedurende vier uur ging ik twee uur en een half in kamer met Diana, Maya en Mina. Ik ejaculeerde niet. Maya is zeer groot (174cm) en likt testikels en kusjes veel. Diana is kleiner als 150cm en biedt goed dienst :kissass. Ik ga terug zeer binnenkort. :039:

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #50 Gepost op: 14 juni 2017, 16:07:28 »
Je suis retourné plusieurs fois dont hier en début de soirée : Absence de Mina, Mariana et Diana. Heureusement que Maya était présente, j'en ai profité pour aller en chambre avec elle durant 1h, elle se souvient que je fais bien le massage. J'ai remarqué une nouvelle : Zara, Bulgare de 150cm en provenance du Samya, physiquement ok mais service catastrophique en plus d'une hygiène déplorable, elle n'est pas faite pour ce métier, 20 minutes en chambre avec elle, aucune récidive. Maya a eu beaucoup de succès. Les autres filles ne me plaisaient pas, je vais attendre un certain temps avant de revenir à la Villa Venus en espérant le renouvellement du line up.

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #51 Gepost op: 24 juni 2017, 15:06:18 »
Une très courte visite hier en soirée. J'ai fait un trio avec Diana et Mina. Comparées à Alexandra d'Arabella, c'est médiocre comme service, j'ai fait seulement 25'.
Maya est trop occupée à cajoler un vieux sur un divan, j'ai décidé de quitter le club, heureusement car j'ai eu des déviations à cause des travaux au Pays-Bas me faisant perdre beaucoup de temps.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #52 Gepost op: 12 januari 2018, 07:17:10 »
STATION NR. 1
Heilige Drei Könige. Feiertag bei mir und so begab ich mich auf die Reise in das
gelobte P6-Land um meine Geschenke zu verteilen, die ich in meinem Puffesel
mit mir trug. Nicht Weihrauch, nicht Myrrhe, Gold in Form von einigen bunten
Scheinen, die immer den Glanz in die Augen der Bettgespielinnen zaubern.
Mein Weg führte mich in neue Gefilde, Villa Venus genannt um dort die
Berühmte Patricia in Augenschein zu nehmen. Doch in Gestalt und Wesen
war Sie nicht meiner Mitbringsel würdig, so wählte ich ein schlankes, kleines
Wesen namens Diana. Schön geformte Titten, eine schöne Figur und ihr
gepflegtes Äußeres lies bei mir den Wunsch über die Zeit meines Erstbesuches
wachsen, das Lager mit ihr zu teilen. Doch mußte ich wieder mal an meiner
Schwäche, das Warten arbeiten, den die Kleine war sehr begehrt und das
vorab Besetzen ihre Couch mittels Kontaktaufnahme war mir fremd und auch
suspekt. „Wenn Du mit ihr zusammenkommen willst, mußt Du Dich auf ihr
Sofa setzen, sonst hast Du keine Chance“! teilte mir die freundliche *Puff-Mama*
mit.
Ich hatte Glück, Diana kam, der Platz neben ihr war frei und ich fragte Sie, ob ich mich zu ihr gesellen darf. Mit einem Lächeln lud Sie mich ein und lag zwei Sekunden später schon in meinem Arm. Erste zaghafte Küsse und ich wußte, Wir zwei werden Spaß haben. Nach dem üblichen Club-Blabla zwinkerte Sie schelmisch und Wir machen Uns auf den Weg nach oben. Ein Großes Zimmer mit riesengroßem Bett (amerik. Kingsize ist noch klein dagegen), angenehm tempariert. Sie verschwand noch kurz auf Toilette für…
Kuscheln, Knutschen, gesetzeskonformes Blasen was Sie gut kann, ausdauernder Sex in den verschiedensten Positionen. Da ich momentan meine Slow-Popp-Phase habe hatte Sie auch Gefallen daran und auch die Länge des GV machte Diana keine Unlust. Schönes Finish bei mir, zärtliche Säuberung von ihr. Passte. Paar Minuten vor Ende der Stunde hatten Wir noch Zeit für eine Zigarette.
Runter, Geld aus Schließfach, Küsschen und schon war Sie weg, denn der Nächste saß schon auf der ‚Anbagger-couch‘.
Kaffee, duschen und verabschiedet. So ist glaube ich das normale Freierverhalten in den RTC’s.
Komme ich wieder, oder besuche ich noch die anderen in der Kette? Mal sehen.

vanKees
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2018, 07:36:20 door vanKees »

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #53 Gepost op: 16 november 2018, 00:36:35 »
Kwakje was toe aan wat nieuws en zo had ik gedacht om eens een eerste keer langs Dolce Vita te gaan. Maar er was met messetage en dus extra drukte verwacht en verhoogde entree.
Ik dacht dan bezoek ik toch maar Aca Gold dat is ook al een tijdje geleden.
Maar Villa Venus had ik ook al eens op het forum zien voorbij flitsen. Nog nooit geweest.
Ze openen reeds om 10.00 perfect voor een vroege beer als ik en als het nikske is dan rijden we even de hoek om naar een andere club.

Nog iets voor 11 arriveerde ik op de Konrad-Adenauer-Ring. Nummer 17 moest ik hebben. Eerst reed ik al de Ford parking op wat eigenlijk 19 is. Dus even wat terug en eerst 17b en dan 17.
De ingang ligt wat verscholen achter planten maar een ijzeren hek vertelde me genoeg dat daar die eintrit naar mijn toekomstige walhalla moest zijn.
Welnu Walhalla is misschien wat overdreven want deze club behoort toch tot het budget segment. Alvast zonder al te veel verwachtingen binnen gestapt.

Bij het aanbellen kwam de eerste beer alweer naar buiten. Ofwel een 10h00 quicky ofwel een snelle vlucht om weer weg te zijn.
Ik had er even niet bij nagedacht dat het een echte FKK is dus een naakte deerne wachte me op aan de deur. Die zag er eigenlijk al beter uit dan verwacht.
Vermoedlijk Evelin want ze zat gans de dag op het eerste bankje rechts.

Entree betaal je aan de bar bij "Mama". Je kan al snel even kijken in de bar wat er zoal zit vooraleer je momenteel 30 pleuros neertelt.
Ik kreeg een sleutel en een set handdoeken. Geen badjas hier dus.
Daar stond ik dan, geen idee wat kant op. Mama spoorde Evelin even aan om me de juiste richting uit te sturen.

We liepen even terug en dan de trap naar beneden. Kluisjes, de sauna en douches waren hier te vinden. Dat was dan de rondleiding :)
Omkleden en een passende set sletters uitgezocht. een 43 ondekt en dat was zowat het best passende.
Die Duitsers moeten toch allemaal grote voeten hebben. Ofwel zijn natuurlijk de 42 slippers zoveel gebruikt dat die altijd als eerste versleten zijn.

Ik moest nog even naar toilet en vond beneden geen, dus even terug naar boven en mijn bewaarEngel Evelin was nog even behulpzaam om me naar de andere kant van de bar te sturen waar ik die Toilette kon vinden.
Terug naar beneden om te douchen dan maar. Douches zijn prima. Kluisjes ook. In de bar heb je ook nog een klein kluisjes voor je Handy en Beurs.

Dan het moment supreme, de eerste keer dat je de bar binnenloopt en even je ogen de kost geeft. Een knikje hier een dagje daar en ondertussen alvast even keuren en kijken of er iets op het wishlijstje kan gezet worden.
Ik had al gelezen dat elke dame haar bankje had en indien interesse je je naast nestelt. Ondertussen ben ik geen newbie meer en zelfs bij een nieuwe club lukt het me aardig om niet in de eerste de beste val te trappen.
Ik zoek me dus een vrij bankje uit en tracht het reilen en zeilen van Villa Venus te doorgronden.

10 dames aanwezig zowat gans de dag want ik ben er van 11.00 tot 19.00 geweest (yups that long). Eentje begon wat te niezen en is vroeger naar huis gegaan.

Reilen en zeilen deel 1
-Elke dame haar bankje maar blijkbaar verkassen ze af en toe toch eens want in de late namiddag zatten de meiden van de voorste rij achteraan.
-Er wordt niet actief geanimeerd, je moet dus zelf initiatief zoeken.
-Mama zit achter de bar en heeft alles onder controle. Streng maar ook rechtvaardig volgens mij.
-Dames doen ook wat klusjes, pinten en koppen afruimen en afwassen, drankmachine en snoep bij aanvullen en handdoeken in de was doen en weer opplooien. Zeker het handdoek opplooien was een mooi tafereel. 4-5 naakte dames die stonden te plooien. Leek zowat een communistische gemeenschapsdienst, kirrend en poep schuddend.

Als verlegen beer moet ik altijd eerst even klimatiseren en ging dus eerst even een sauna nemen.
Sauna was prima met een lekker geurtje in het water.

Terug naar de bar een drankje genomen uit zo een siroop automaat. De standaard soft was aanwezig en ook koffie was er.
Nog even wat getreuzeld en dan naast Emma plaats genomen. Een fijn petit blondje met mooie bijpassende boobies.
In haar zeteltje werd piemelmans reeds getrakteerd op een fijne massage en enkele zachte kusjes ook reeds.
Op de kamer enkele kusjes en toen ging ze snel over op een blowjob. Niet slecht maar iets te snel voor mij. Fikken vroeg ze maar ik zei kom maar even wat naast me liggen.
Ik had een half uurtje aangegeven daarom dat ze misschien snel tot actie overging. Eigenlijk is het 25min voor 30 neuronen.
De zachte aanpak hielp, ze relaxte en de sessie werdt inniger. Wat later ik on top en lang duurde dat niet.
Zeker een goede kamer en zou het niet erg vinden om nog eens te herhalen.

Reilen en zeilen deel 2
-Interesse in een dame dan plof je neer in haar bankje. Ook als ze er niet zit dan wacht je daar gewoon. Ze komt bij je zitten en krijgt onmiddelijk een bende smakkers. Je onderste regionen worden alvast ook even verwend vooraleer je de kamer op gaat. Zowat 5-10min lijkt me het meest gangbaar.
-Naar de kamer dan volg je de dame die zelf even een sleutel aan de bar neemt. De kamers zijn op de boven verdieping behalve eentje welke in de bar uitmondt.
-Op de kamer is het mogelijk dat de dame heel even verdwijnt, in mijn geval max 1 minuutje. Voor was of plasje geen idee.
-Op elke kamer staat een klok dus makkelijk om even de tijd te bekijken. Kamertijd werdt steeds meer dan goed volgemaakt.
-Betalen na de kamer doe je dan weer aan de dame die je bij de bar opwacht. Je neukbudgetje kan je dus in het klein kluisje in de bar bewaren.

Van de 10 dames aanwezig kon ik er 5 op mijn wishlist zetten. En de drukst bezochte stond er dan nog geeneens bij. Line-up was dus een zeer aangename verrassing.

Wat krijg je voor je 30 euro inkom. Wat drinken een wafel of andere koek achtige dingen. Een appeltje of hardgekookt eitje. Softdrinks + koffie. Dit is het zowat. Gene vette dus in vergelijking met andere clubs.
Maar als je komt om te kameren valt het al bij al toch gunstig mee.
De dames hadden wat besteld voor lunch en misschien moet ik dat volgende keer ook maar eens doen.

Na nog maar een saunaatje me tussen de dames gezet die er lustig op los kwebbelden. Blijkbaar was er een nieuwe club in Dortmund open met gratis Eintrit.
Deze snoepte uiteraard wat mannen weg bij hun. Verdere details over de mogelijk nieuwe club ken ik niet.

Alicia zat mooi te wezen en daar wou ik wel van snoepen. Zeer mooie dame, enige minpuntje is dat haar borstjes iets voller mogen zijn.
Ze was duidelijk blij dat ik haar bankje bezocht. Ik kreeg een lekkere tongzoen en ze keurde piemelmans alvast even. 
Wat later stond ze op en ze "Haide" mij. Sassy griet zo mah ik ze wel.
We hadden een grote kamer met zeer ruime sofa. Die moet ik volgende keer nog eens uittesten.
Een zoen sessie begon en wat later een blowjob die best goed was. Ze positioneerde zich dat ik mooi overal bij kon. Van die dames die hun verweg tussen je benen zetten vind ik niet zo fijn is meestal ook niet zo erectie bevorderend.
Maar Alicia deed het dus prima, ik genoot.
Fikken? Nee leg je eerst nog maar even naast me :). Duidelijk dus niet de gewoonte in deze club.
Ik streelde haar body, zoende en vond een gevoelig plekje. Volgens mij scoorde ik punten en proefde haar vochtige poesje.
Op het uur kwam ik na wat acrobatie krachtig klaar. Eén van mijn betere orgasmes dit jaar.
Zeer goed sessie en dit voor 70 neuronen. Herhaling ja graag.

Ondertussen nog even een boekje gelezen en buiten een luchtje geschept. Binnen in de bar wordt er gerookt en soms als er vele tegelijk zijn kan het nogal benauwd worden.
Trouwens de bar is zowat een Puffbar door de stoffen zeteltjes en het oranje/rode gedimde licht. Niet echt een frisse vibe dus. Het pand is wat verouderd maarja dat draagt dan weer bij tot een ransig sexkantje.

Er was nog één dame die ik zeker wou proberen. Zeer mooie glimlach en prachtig figuur ook nog. Daniella was de naam. Pracht dame maar converseren is moeilijk want ze spreekt amper Duits, wel een klein beetje Spaans.
Ze was wat aan het stoeien met Alicia en ik dacht laat me eens in haar bankje gaan zitten. Een andere dame maakte haar attent dat ze bezoek had :)
Ze snelde naar me toe al was ik haar lang verloren liefde.
We begroeten elkaar en ze zoende me zacht maar passievol. Holly fuck wat is me dat hier voor service. De welbekende Babylon service verbleekt hier bij.
Kan natuurlijk ook zijn omdat het zeer rustig was en ik extra verwend werdt.
Ik dacht voor een half uurtje te gaan maar wist eigenlijk ook al wel dat ik hier iets langer wou van genieten.
Op de een of andere manier voelden we elkaar goed aan en ze wist me perfect te bespelen en ik vermoed ik haar ook. Tjonge piemelmans stond een gans uur op springen en er moest gewerkt worden om dat derde shot er uit te persen.
Herhaling? Hell Yeh.

2,5uur kameren voor 200EUR inkom inbegrepen (ok wel niet gegeten en die wafel tel ik niet mee). En wat een service zeg.
Ok toegegeven de club is in vergelijking met andere wat minder maar ja soms ben je iets meer in een welness mood en de andere keer is het ultiem verwennen van de jongeheer meer prioritair.

Het was al 19.00 gepasserd en had nog een tripje voor de boeg dus besloot maar te vertrekken. Nog even bij de Mama langs die even polste hoe mijn gemoed was welke ik als positief kon beamen.
Daniella kwam als een dartel veulen nog even afscheid nemen en openede het hek van dit voor mij nieuwe service walhalla.

Kom ik hier nog eens terug? Uiteraard zeker en vast.


Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #54 Gepost op: 22 januari 2019, 20:05:43 »
Begin van het jaar heb ik ingezet bij Villa Venus. Mijn vorige 2 bezoeken waren zo meegevallen dat ik wou terugkomen.
Dit voornamelijk door de dames, de club zelf heeft enkel de basis vereisten. Eten is er niet buiten een voorverpakte koffiekoek en een bifi worstje.
Ik kwam zowat rond 11.30 aan en werdt vriendelijk onthaalt en kreeg nog de kerstwensen.

Het zag er wit van de beren. WTF het was zeer druk.
In elke zetel zat wel een beer te wachten. Maar 2 dames vrij.
Ok eerst omkleden en dan eens kijken.
Het bleef zowat de ganse dag druk met af en toe een piek. In totaal 9 verschillende dames geteld. Qua uiterlijk 4-5 dames die in mijn range vielen dus dat was best goed.
De sauna was in ieder geval weer goed.

Een nieuwe dame daar was Andrea. Voorheen in H7 gewerkt. Nou ze zag er goed uit en dus nestelde ik me naast haar. Aangename kennismaking en goede kamer nadien. Het jaar is in ieder geval prima begonnen.

Er kwam wat bekend volk binnen die ik ook al in H7 en ByNight had gezien. Met deze heren door de dag ook wat aanspraak gehad wat wel gezellig was om de tijd te doden.
Eén van hen had een kamertje gedaan met Ina. Knapste body die er rondhuppelde. Een afrader volgens hem, dus ik twijfelde.
Maar dan toch maar een poging gewaagd. Was zeker geen negatieve kamer maar de klik was er ook niet dus laat het ons maar matig noemen.
Wat later nog even wat andere opties bekeken maar het was nog steeds vrij druk dus mijn eerste saunaclub bezoek van 2019 hier maar af gesloten.

Ze zien me hier dit jaar zeker nog eens terug.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #55 Gepost op: 16 mei 2019, 23:22:24 »
Vorige week wat een tegenvaller bij Freude39 en dus gisteren maar gekozen voor Villa Venus.
11.30 en tot mijn verbazing was het HappyHour en moest ik maar 15 aftikken. Alvast een meevaller.
Op de 2 eerste bankjes zag ik alvast 2 aanlokkelijke skinny meiden dus dat belooft.

Douchen, sauna, eten niet want er is amper iets. Een drankje en hop het bankje van een donkerharige skinny meid opgezocht.
I only speak little English zegt ze en draait me een tong van hier tot Tokio. Tijdens het presalen heb ik al meer getongd dan ik normaal op een andere geslaagde dag doe. Angela is de naam en tussen het tongen slagen we erin om toch nog wat andere details te onthullen.
Op de kamer is het 123 actie. Tongen en een goede blowjob. Ze heeft wel niet zo graag dat je met haar poesje speelt. Afgemaakt in missio, veel was er niet meer nodig :)
Kamertijd werd nog ruimschoots volgemaakt met een massage van haar.
Prima kamer.

Even wat lanterfanten om mijn ballen te laten afkoelen en wat later besluit ik naast Kati plaats te nemen. Lieve meid met een knap gezichtje. Zoenen was matig maar voldoende. Service Ok maar geen directe klik. Geen klagen over de kamer maar vermoedelijk niet herhalen.

Nog zeker 3 dames die in aanmerking komen en dan heb ik Emma (knap wijfje) en Andrea (goede service en babbel) al geschrapt.
Alicia ziet er weer lekker uit en ik herriner me een goede sessie van vorige keer.
Dus derde kamer met Alicia. GetDamn wat een meid. Vlot in de omgang en wat een service. Om het op z'n eurosongs te zeggen. Douze Points en natuurlijk volgende keer weer.

Wat is dat toch met deze toko. Beperkte faciliteiten, nikske te eten en interieur dat wel een update kan gebruiken. De lucht doordrongen van sigaretten en ransige sex. Hier kom je voor de dames met correcte service, geen gezever over enkele minuten over tijd of bijbetalen voor ditjes en datjes.

Wil je een sauna en degelijk neuken dan tref je het hier. 

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #56 Gepost op: 29 mei 2019, 22:55:44 »
Je suis allé à la Villa Vénus plusieurs fois depuis janvier 2019, j'ai presque chaque fois trouvé une ou plusieurs filles à mon goût : EMMA, ADDA, CHRISTINA, ....

Lors de ma dernière visite le tarif est un peu modifié :

25’=>30€
40’=>50€
60’=>75€

J'ai fait trio avec EMMA/ADA, pas fameux, elles préfèrent discuter entre elles au lieu de s'occuper de moi, je préfère les prendre séparément.

Il y a régulièrement de nouvelles filles, parfois jolies avec une belle poitrine mais ne restent pas longtemps dans le club.


Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #57 Gepost op: 10 juni 2019, 17:32:07 »
Shakir's Hemelvaart Clubtour 8)

* Donderdag 30 mei: Acapulco Gold.
* Vrijdag 31 mei: Gallardo (overdag) & Acapulco Gold ('s avonds).
* Zaterdag 1 juni: Villa Venus.

Villa Venus dan. De laatste club van mijn driedaagse in het hoge noorden. Ik liep al langer rond met plannen om eens een RTC-tje te bezoeken. Er hangt een waas van mysterie rond dit clubje. Er zijn nauwelijks (zeg maar geen) foto's te vinden van Villa Venus. Bovendien wordt er nauwelijks beschreven wat zich daar echt afspeelt. De schimmigheid van dat soort zaken spreekt mijn donkere kant wel aan. 

Na jarenlang alleen maar in premiumclubs vertoefd te hebben, ben ik het ordinaire hoerenlopen een beetje verleerd. De meest louche club die ik ooit al bezocht had was Penelope in Essen, maar dat is dan ook al bijna drie jaar geleden. Tijd om daar eens verandering in te brengen!
 
Rond 11u kwam ik toe in dit desolaat stuk industriegebied. Ik zag nergens een gebouw dat voor een "villa" moest doorgaan. De club staat ook nergens duidelijk aangegeven. Schimmigheid alom! Onthoud dus "huisnummer 17" en dan kom je er wel. Villa Venus lijkt een gedeelte te betrekken uit een voormalig kantoorgebouw van één of ander industrieel complex.

Toen ik aanbelde kwam er een naakt hertje de deur openmaken. Ah ja, dat is waar ook, Villa Venus is een echte FKK. Ik moet zeggen dat ik al minder goed ontvangen ben geweest. Mijn entree verliep nogal onhandig want ik werd geplaagd door enige nachtblindheid. Buiten was het stralend weer. Binnen was het donker. Eerst liep ik de verkeerde richting uit, vervolgens stootte ik met mijn hoofd bijna tegen de deur (lompe draak dat ik ben). Afijn, we zijn er geraakt. De theke die me ontving maakte een uitgebluste indruk, en keek me aan met haar doffe ogen vanachter vergeelde dikke brilglazen. (Hoera, een echt hoerenkot!) Het happy hour tarief (10u-12u) bedroeg slechts 15 euro. Mooi meegenomen, want 30 euro leek me toch iets te veel voor deze tent. Je krijgt twee handdoeken mee, net zoals in Babylon of Mondial.

Het eerste wat me opviel aan deze club, in één woord: GROEZELIG. De ganse aankleding is hopeloos gedateerd, dit is echt wel oude meuk. Er valt ook nauwelijks daglicht binnen. De tijd leek hier 40 jaar te hebben stilgestaan. Zoals de benaming (R)ote (T)eppich (C)lub doet vermoeden lag er in de centrale hal een tapijt uit Al Capone-tijden. Bevreemdend was dat de balie nog omgeven was met kerstversiering terwijl buiten het kwik richting 30°C klom! (Was dit voor nieuwjaar 2019, 2009 of 1999?) ;D

Het handelsmerk van RTCs is dat je er voor een habbekrats, en zonder gezeur, erg goede ouderwetse saunaclub-service kan krijgen. Er hangt een blaadje waarop de prijzen duidelijk vermeld staan: 30/50/75 euro voor 25/40/60 min. Dit is de absolute prijsvechter van de regio, en waarschijnlijk ook voor gans Europa. Waarom dan nog naar duurdere clubs gaan met verwaande upselling-trutten?

In de centrale (en tevens volgepafte) hal staan zetels waar de dames hun vaste plaats hebben, een systeem waar ik niet zo van hou. De sfeer is quasi nihil, iedereen staart maar wat voor zich uit. Als je interesse hebt in een dame dan moet je maar naast haar gaan zitten. In het echte leven is er sowieso al een duidelijke markering tussen de mannenwereld en de vrouwenwereld, maar dit is me toch net iets te strikt. Het is wel grappig om te zien hoe bepaalde mannen zich mentaal voorbereiden om zich dan uiteindelijk aan "de grote oversteek" te wagen.

De line-up bestond uit maximaal 12 dames. Vrouwonvriendelijk gesteld zou ik de meesten visueel gezien klasseren onder de B-categorie. Hou er wel rekening mee dat ik vrij streng ben, ik ben nu eenmaal geen allesneuker. Slechts een drietal dames zouden nog kunnen doorgaan als "Acapulco Gold"-materiaal. Er was welgeteld één dame die mijn aandacht wekte: ze zat in één van de voorste zetels, en had een Indisch uiterlijk (waarschijnlijk Roma). Maar ja, ze was dan ook constant bezet.

Ik vond sommige dames te stroef en niet echt uitnodigend voor een sessie. Tja, als je dag in dag uit zich door alle mogelijke lichaamsopeningen laat doorboren voor een hongerloon, zonder enig daglicht te zien, dan begrijp ik dat ergens wel.

Zoals bij elke andere RTC zijn de faciliteiten beperkt. Een verblijf duurt hier dan ook zelden langer dan drie uur. De catering bestaat louter uit wat koekjes, koffie of frisdrank uit een postmix. In de kelderverdieping (in feite de gelijkvloers) bevindt er zich tegenover de lockers een sauna. En dat is het dan zowat. Oh ja, er is nog een miezerig binnenkoertje mocht de sigarettenrook je te veel worden.

Wat ook opviel is dat het publiek hier beduidend anders is dan deze van de premium grensclubs. Alhoewel die vrij divers leek, zal je hier niet gauw de nette mannen zien uit de nette-mannen-clubs à la Golden Time. Naast Turken en Aziaten zag ik ook enkele grauwe ongure types, maar misschien geldt dit in het algemeen zo voor het Ruhrgebied. Toen ik in Oberhausen rondliep viel het me ook al op dat het volk op straat een pak rauwer is dan elders. Versleten mensen, mannen met een karakterkop die nadien nog lang in mijn gedachten bleven hangen.

In één van de zetels zat er bijna twee uur lang een vreemde vogel met het uiterlijk van een verschoppeling. Bovendien keek hij zo scheel als een otter. Dat is nu precies wat ik bedoel met mensen die een beklijvende indruk nalaten. Na twee uur stond de schele verschoppeling plotseling recht om plaats te nemen naast een dame. Begrijpe wie begrijpen kan. Waarom zat die dan in hemelsnaam twee uur lang in die zetel te koekeloeren?
 
Na dik twee uur besloot ik mijn handoeken terug in te leveren bij de theke. Mijn Indische schone was immers onbereikbaar, en ik voelde dat ik mijn tijd aan het verspelen was. Ik had geen zin meer om nog langer in dit donker kot als een kudde dekhengsten te staan aanschuiven om dan uiteindelijk een wijfje te mogen bevruchten. En buiten scheen de zon... (Moeder, waarom leven wij?)

Nadien ben ik met dit prachtige weer naar het nabijgelegen Landschaftspark Duisburg gegaan, een verdomd gaaf stukje Ruhrgebied. Kan ik alleen maar aanbevelen.

Of ik nog zou terugkomen? Misschien wel. Of toch niet? De tent is me (letterlijk en figuurlijk) te donker om een erotisch getinte sfeer op te wekken. Alhoewel, 15 euro (HH) om te kijken of er iets fuckable tussen zit kan best. Ik zou Villa Venus kunnen gebruiken als een rustig opstapje voor Acapulco Gold, of voor The Day After. Spijt had ik alleszins niet van mijn bezoekje. Ik had meer iets van "Zo, dat hebben we dan weeral eens gehad".

PS. Omdat het Ruhrgebied met zijn schemerige hoerententen me blijft intrigeren plan ik waarschijnlijk in de herfstvakantie de volgende driedaagse aldaar, met waarschijnlijk ook Freude39 op het programma. Stay tuned!

« Laatst bewerkt op: 10 juni 2019, 17:38:32 door Shakir »

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #58 Gepost op: 24 augustus 2019, 21:33:57 »
Net een lekker lang actief verlof gehad waar geen clubs in de buurt waren.
Bloedgeil kwam ik terug en moest dus wat schade inhalen.

Op Vrijdag ACAG, zaterdag Sixsens en dan woensdag nog even de laatste stoom afblazen bij Villa Venus.

Rond 12.30 30eur afgetikt wat eigenlijk te veel is voor de gebodene faciliteiten. Maar ja hier kom je niet om te relaxen maar om te relaxxxen.
Even later zat ik dan ook in het bankje bij Angela (bankje 2). Even wat tongdraaien in het bankje, piemelmans werd gecheckt en die werkte naar behoren.
Op de kamer direct de turbo erop en 10 minuten later finito. Dit was wat snel dus op de kamer nog wat liggen strelen en lullen.

Saunaatje tussendoor en een appeltje nadien.

Op (bankje 1) zat een nog onbekende meid voor mij. Lorena zo bleek. Zoals steeds even tongen op de bank en piemelmans weer even checken. Ja hij was weer klaar.
Op de kamer gingen we iets rustiger van start, lieve meid maar wel wat zwangerschapstriemen zichtbaar.
Goede service van Lorena.

Saunaatje en nadien een kort dutje gedaan (volgens mij echt even weg geweest :))

Nog een laastste kamertje dan, gekozen voor Larissa (bankje 6). Zij wist dat ik er voordien nog geweest was (of gokte dat). Wederom het gekende fenomeen.
Even tongzoenen en piemelmans checken.
Hop naar de kamer en daar het laastste Kwakje van de dag achtergelaten. Prima inzet van Larissa.

Vandaag woensdag 8 dames aanwezig waarvan 4 voor mij goed. Eentje met wat overgewicht de meerderheid wel met wat te slappe borstjes.
Service en inzet van de dames zoals altijd super in deze club. 


Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Villa Venus Duisburg Belevenissen
« Reactie #59 Gepost op: 29 augustus 2019, 00:38:16 »
Dans le courant du mois de juin, juillet et août, je me suis rendu 6 fois à la Villa Venus, mes  filles préférées (EMMA, ADA, CHRISTINA, ...) ont disparu, une nouvelle fille me plaît actuellement : ANGELA, elle a beaucoup de succès, malgré son service expéditif (moins de 25 minutes), je reste satisfait mais venir seulement pour elle alors qu'il y a très peu de filles, je préfère attendre un peu en espérant l'arrivée d'autres nouvelles jolies filles.

LORENA offre un excellent service mais je suis moins attiré physiquement.

L'entrée semble fixée à 30€ peu importe l'heure à laquelle j'arrive.