Auteur Topic: JEANETTE  (gelezen 143544 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
JEANETTE
« Reactie #30 Gepost op: 9 december 2017, 18:46:41 »
Jeanette is gestopt blijkens een vaste klant van haar! Uiteraard 'alles ohne gewähr'  ;)

Nooit met haar gekamerd, maar wel vaak gesproken. Met name in de sauna, waar ze vaak aan het eind van haar werkdag even kwam ontspannen. Erg leuke en sympathieke Duitse meid. Het gaat haar goed.
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
JEANETTE
« Reactie #31 Gepost op: 9 december 2017, 19:34:11 »
Jeanette is gestopt blijkens een vaste klant van haar! Uiteraard 'alles ohne gewähr'  ;)

Nooit met haar gekamerd, maar wel vaak gesproken. Met name in de sauna, waar ze vaak aan het eind van haar werkdag even kwam ontspannen. Erg leuke en sympathieke Duitse meid. Het gaat haar goed.
Hoeren komen, hoeren gaan, maar een FT blijft altijd bestaan  ;D ;D ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
JEANETTE
« Reactie #32 Gepost op: 16 september 2020, 08:33:09 »
Is deze schoonheid nimmer meer boven komen drijven bij Bab of elders?
Zou het dan echt zo zijn dat ze gestopt is en ons achter heeft gelaten, smachtend naar haar goddelijke lijfje?
  
  
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JEANETTE
« Reactie #33 Gepost op: 16 september 2020, 09:27:07 »
Is deze schoonheid nimmer meer boven komen drijven bij Bab of elders?
Zou het dan echt zo zijn dat ze gestopt is en ons achter heeft gelaten, smachtend naar haar goddelijke lijfje?
Nope! Helaas inderdaad, was een prachtige verschijning waar den docteur de juiste dingen mee heeft gedaan en retegoeie service.
Er zit een verhaal achter, kan ik hier uiteraard niet delen. Ga er maar vanuit dat ze niet meer voor Jan en alleman beschikbaar is. Maar, zoals ze in Duitsland zeggen: Alles ohne Gewähr! (alles zonder 'geweer'  ;D )
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
JEANETTE
« Reactie #34 Gepost op: 16 september 2020, 11:23:48 »
Maar, zoals ze in Duitsland zeggen: Alles ohne Gewähr! (alles zonder 'geweer'  ;D )
Nu begrijp ik wat AO betekent, en ik die dacht ..... gewoon je geweer thuislaten dus, en schieten voor 't vaderland met je meegeleverde bromstick  ;D ;)
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
JEANETTE
« Reactie #35 Gepost op: 16 september 2020, 18:00:47 »
Is deze schoonheid nimmer meer boven komen drijven bij Bab of elders?
Zou het dan echt zo zijn dat ze gestopt is en ons achter heeft gelaten, smachtend naar haar goddelijke lijfje?
ik heb haar een 40 uur contract aangeboden ik was het zat om op de deur mat te gaan liggen  :lol
  
  

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JEANETTE
« Reactie #36 Gepost op: 16 september 2020, 19:05:37 »
Is deze schoonheid nimmer meer boven komen drijven bij Bab of elders?
Zou het dan echt zo zijn dat ze gestopt is en ons achter heeft gelaten, smachtend naar haar goddelijke lijfje?
ik heb haar een 40 uur contract aangeboden ik was het zat om op de deur mat te gaan liggen  :lol
Is er zoveel te verdienen dan in de Civiele bouw?
Ik ken die salarissen daar heel goed. Dan kom jij 6 dagen tekort in de week, of anders gezegd: Ze blijft maar 1 dag in de week  :lol
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke