Auteur Topic: OASE : ALGEMEEN  (gelezen 192444 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rex

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
OASE : ALGEMEEN
« Gepost op: 17 augustus 2010, 23:27:42 »
Vrijdag de 13e? so what!

Ok ok het was wel rustiger dan onze vorige bezoeken aan de beste tent van Duitsland, maar afgelopen vrijdag na etenstijd rond de klok van 7 begon het toch wel weer aardig vol te lopen met lekkere meiden........De keuze was wederom niet eenvoudig.......

Uiteindelijk 4x de kamer opgedoken en me heerlijk vermaakt. Drie fantastische sessies erlebt en 1 hele slechte, een die ik nog niet eerder in Oase heb meegemaakt, maar goed dat overkomt de beste wel eens......
Ook ijsbeervriend timmetjejava heeft zicht prima vermaakt, maar ja das bij hem niet zo moeilijk........

« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2010, 23:42:42 door Rex »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
een nazomerdagje Oase
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2010, 16:17:04 »
Mijn algemene bevindingen van mijn eerste bezoekje Oase in de nazomer van vorig jaar.

Conclusie:

Oase, er werd mij door een aantal beertjes verteld dat dit de toptent bij uitstek is.
1) De mooiste vrouwen (dat vond seksenfun niet: afgelopen woensdag was de line up in PHG beter, in World vindt seksenfun maar zo nu en dan eens een minder mooi vrouwtje).
2) De vrouwen leveren daar stuk voor stuk een topservice (ook dat is niet zo, verrevan: seksenfun had een sessie met een nieuwe in dit vak: Heidi, dus die service kan snel naar beneden bijgesteld worden -maar niet noodzakelijk natuurlijk, laat ons hopen-, seksenfun had een sessie met Veronica: foots vond mijn 6/10 nog veel te veel gequoteerd en dan had seksenfun nog een sessie met Emanuelle: deze sessie was voor mij super maar in een tent waar topservice geroepen wordt, mag je er -mijn gedacht- toch wel van uit gaan dat PMC niet bij de services hoort en dat is bij Emanuelle het geval -dus net als in YY moet je in Oase vragen of ze PZC en kussen-, voor mij maakt dit nu toevallig minder uit, vandaar dat ik zo een 9,7/10 gaf).


De hele story:

Bekijk de lijst van positieve punten eens. Ik verschiet er zelf van.

- ontvangst okidoki 
- de prijzen worden mooi uitgelegd aan de groentjes van Oase
- VIP-begeleiding om uitleg te geven waar alles zich bevindt in de club (geeft je een goed gevoel)
- dames doorgaans vriendelijk
- bediening ontbijt ook al vriendelijk, het kan niet meer op
- ondanks mini keuze wel een maxi lekker ontbijt en ook voor seksenfun en Foots voldoende (kaas is echter effe balen: een plastiekje dat je al prutsend met een mes moet trachten te openen)
- mooie club van binnen en van buiten (echter een mottig uitzicht als je buiten staat en naar binnen kijkt: 4 bouwstijlen door mekaar, wat een wanorde - maar je komt hier niet op monumententocht natuurlijk-)
- grote "praktische" (je snapt ‘m wel) kino
- mooie grote HWP met een niet-aan-dansbare paal in het midden
- mooi zwembad buiten
- lekker hoerige uitstraling loungeruimte aan de bar (lekker geil)
- plek met tafeltjes om te eten (een binnenterrasje zo je dat daar voor door wil laten gaan)
- 2 mooie sauna's (heerlijk warm), ene wat droger, de andere wat vochtiger
- enkele heel mooie (zeg maar VIP-thema) kamers (doen je dromen van prinsenverhalen)
- meeste kamers (met uitzondering van de afwerkotjes buiten...) helemaal omrand met spiegels (ook plafond) zodat je haar en jezelf wel tot vier keer toe tegelijkertijd kan bezig zien
- mooie grasweide rond zwembad met mooie ligzetels maar de mooie dames ontbreken er op (liggen vol beren)
- je hoeft niet in een lange rij te wachten op een vrije ligzetel (luieriken genoeg dus)
- chaletje dat als tropic bar fungeert buiten (en daar staan ook mooie dames om je te bedienen)
- met steile trap kan je op een berg neuken in een soort tent met hemelbed (als dat niet hemels is)
- er paradeert heel veel vrouwelijk schoon
- weinig oudere knollen (sorry, MILF’s heet dat)
- groot fruitaanbod voor de gezonde snoeper die even genoeg heeft van speeksel en ander sap
- mooi masseuseke aanwezig, werkt in grote goed voorziene glazen ruimte (je kan meegenieten)
- je kan er bijna het nachtje door doen (lekker lang open)
- er is warme chocolademelk te verkrijgen, net als een klein kind ben ik daar dol op



Oeps, de lijst van negatieve punten is ook niet kort

- urinoirs slecht 3 in heel de club, wc-potten slecht 2 (je zou bijna overwegen om gezamenlijk te gaan s…….
- onhygiënische club (kamers worden niet verfrist tussen twee beurten, wc's zeer vuil: pis en kak om, in en rondom pot en op vloer)
- kleine duplo appartementjes (halve lockers)
- dames over het algemeen jagerig en uit op sessies van liefst een stuk korter dan 30' (gaan we effe snel?)
- niet gfe-minded club (neuken, afwerken, hup hup en weg)
- zwembad buiten niet verwarmd (broebeldeel in zwembad dus enkel in zomer te gebruiken, tenzij je je wil invriezen)
- vele afwerkhokjes (bed met matras, meer niet, amper waard om kamer genoemd te worden)
- geen fruitsap verkrijgbaar (willen of niet, gassen ga je lossen, kan gaan stinken)
- meeste meiden van het domme type (al dan wel/niet nep(dom), valse tieten en (ellen)lange benen
- GT-tactiek om je te verleiden wordt gehanteerd door de meeste vrouwen: "lulletje trek onder handdoek"
- trouwe klanten krijgen een badmantel, niet frequente bezoekers een handdoek (meiden kunnen meteen onderscheid maken -beetje blank/zwart regime zo je wil -)
- handdoeken tekort is chronisch (je dient ze bovendien te bevragen bij het onthaal)
- onvriendelijke bediening bij het uitrijken van handdoeken (= zonder woorden)
- handen afdrogen na ze gewassen te hebben na een sanitair bezoekje is niet mogelijk (gebruik je handdoek maar die je omgewikkeld hebt jongens)
- meiden zonlicht schuw en bang van water (geen meiden die mee in de HWP willen gaan)
- de vrouwen lopen onverhuld rond (FKK) (de verrassing van het pakje is er af, soms is dat ook positief)
- spermavlekken van voorganger op matrassen buitententjes (heerlijk, niet)
- onhandige hangmatten (je valt er telkens weer uit, begin daar maar eens wat meer in)
- ondanks FKK bijna geen actie buiten kinogebied en kamers (daar was ik nu zo op uit)
- avondeten is voedselbedeling in Ethiopië (lange wachtrij en van bedenkelijke (laat staan lekkere) kwaliteit en smaak
- na avondetenbedeling later op de avond geen versnaperingen of wat dan ook meer (je kan wel afhaal bestellen tegen betaling)
- omwille van al deze negatieve punten krijg je een omgekeerde korting van 15 euro ten opzicht van de meeste andere clubs
- de vrouwen denken wat beter te zijn dan elders en rekenen goed door: 50, 50, 50, 50, 50 (extra's: FT 50, anaal 100)
- optick niet beter dan in PHG of GT (alles in overweging genomen, tenzij je op blonde dellen met neptieten en ellenlange benen valt )
- claustrofobiegevaarlijke kamers: allemaal zonder ramen: veel te warm
- in club ook veel te warm: je neukzin zou bijna overgaan

De negatieve lijst is een beetje langer dan de positieve lijst. Dat kan ik natuurlijk beïnvloed hebben maar mijn algemene indruk over de club was dat ik me er veel minder happy voelde dan bijvoorbeeld in P happy G, World of PSR maar wie ben ik? Ik had toch een leuke dag achteraf, vooral omdat ik twee supersessies had.

Een dagje Oasen beviel me zo:

Dupke, Foots en ikzelf arriveerden op het etensuur. Half een. We vreesden echter dat het ontbijt niet meer beschikbaar zou zijn of bijna op zou zijn, vanwege de commentaar vooraf hierover gehoord over de club. We twijfelden of we niet een goeie bakker zouden binnenstappen.

De ontvangst was uiterst vriendelijk en door een dame waartegen ik absoluut niet nee zou zeggen als ze vroeg om een one night stand. Van haar kregen we ook gedetailleerd de uitleg over de prijssetting in Oase. Ze had het door, ze had ons nog niet gezien. Er waren drie groentjes aangekomen die ze alles nog moest leren. Daarna werden we door een dame als VIP-gasten begeleid door de club. De dame vertelde ons haarfijn waar alles was. De kleedruimtes, het wellnessgedeelte….

Even wat algemeenheden tussendoor voor wie de club nog niet bezocht heeft. Er is slechts 1 wc (weliswaar met 3 piscines en 2 groteboodschappotten). Spijtig genoeg lag deze wc-ruimte er steeds vies en onhygiënisch bij. Geen haakje om je badhanddoek of badmantel op te hangen (toch op die vieze grond dan maar ). De kleedhokjes vallen erg klein uit. Het zijn halve kastjes. Een beetje problematisch als het komende winter de stenen uit de grond gaat vriezen en je lekker dik bent aangekleed. De rondhuppelende blonde dames (meestal) zijn doorgaans aan de vriendelijke kant. Ze jagen wel erg. A la GT. Snel, snel. Een lach, effe aan je lul trekken en ze willen al weten of je een (liefst korter dan 30’) sessie wil beginnen. De club straalt absoluut geen GFE uit. Het is gewoon een hoerenkast.

Omkleden en klaarmaken. De vuurproef voor Foots en ik. Wat staat ons te wachten. Zou mijn vooroordeel dat deze club niets voor mij zou zijn de waarheid worden?

De ontbijt-aanvraag-plek maar meteen opgezocht omdat we schrik hadden dat het ontbijt al zo goed als op zou zijn. Dat was zeker niet zo. De service ging nog een eind voorbij 13.00 uur door. Je kan je ontbijt wel zelf samenstellen maar je moet alles vragen: niet zo best: een bruin broodje, een croissant a.u.b., een potje choco, wat is dat? – want je ziet zo slecht wat er ginder achter in die bakken ligt-, een kaasje, een koffietje, een appelsiensapje… (en ik ging nog eens terugkomen, maar dat wist die dame toen nog niet). De dame zal zeker gedacht hebben waar ik van plan was om dat allemaal te stoppen. De bediening aan de ontbijt-aanvraag-plek was erg vriendelijk. De dame zelf was ook wel een snoepje. Een dame had direct in het snuitje wat voor iemand Foots was. Ze was dan ook niet blond (even een uitzondering op dat moment). Ze was een zwartje. Ze vroeg of hij niet nog een broodje met choco wou en wou de choco uit haar tepels nijpen. Foots moest geen choco meer. Ik had dat wel eens willen zien gebeuren.
Al verschillende keren was er een blonde del voorbij ons gelopen. Best één van de mooiere. Ze deed echter precies of er zat daar niemand en liep ons dus straal voorbij. Ik had net verteld aan Dupke en Foots dat ik het een strekewijf vond. Had ze het gehoord? Waren het haar oren die ineens begonnen te tuten? In elk geval kwam ze plots op mij af en was ineens heel lief tegen mij en begon mij binnen te draaien. Best leuk maar na pakweg enkele minuutjes grabbelde ze mijn lul nogal ruw vast en kwam de sleutelvraag al aanzetten. Ik heb dan alsnog maar bedankt en haar verteld dat ik lijd aan een trage en moeilijke vertering.

Nog wat algemeens over de club. De club is erg mooi van binnen en geeft een bijdetijdse indruk. Ook buiten is de club prachtig. Een mooi zwembad in een mooie vorm (eens niet ovaal of rechthoekig) met een broebelgedeelte aan een rand van het zwembad. Rond het zwembad tal van luie zetels, hangmatten, neuktentjes en een bar. Via een steile trap kan je ook buiten in een hemelbed op een top van een duin gaan neuken als je dat wil. Helemaal achter in de tuin zijn nog wel wat bankjes en ander klein tuinmeubilair waarin je ondeugende dingen kan doen zonder dat het meteen en public complet is. Werp je echter een blik vanuit de tuin naar binnen dan merk je dat de achterkant van de club bestaat uit bijbouwsels in allerlei verschillend stijlen die absoluut niet bij mekaar passen. Ik waande me echt heel even in de vuile vieze achterbuurten in het Brusselse.

De dames vielen op deze zaterdag, kort na de middag wel wat tegen. Ik schat niet veel meer dan 30. De optiek van de dames was op dit moment voor mij zeker niet beter dan in pakweg PHG. Vermits het een beurs was waren er ’s avonds dan ineens 100 dames meer maar ook 200+ beren. Dit was allemaal van het goede te veel. ’s Avonds waren er wel wat dames van mijn type. (Ik zou wel erg moeilijk zijn moesten er onder die 130 geen naar mijn smaak zijn natuurlijk.)

Na het eten gingen we maar eens (nu het nog rustig was en er nog kamers vrij waren) een kijkje nemen in enkele kamers. Meteen vond ik ook de opmaakruimte voor de dames. De toegang werd mij echter vriendelijk geweigerd. Terwijl ik een kijkje aan het nemen was in een kamer aan de deur, kwam er ineens een dame naar mij toe. Ze vroeg wat ik in de kamer aan het doen was. Ik antwoordde haar eerlijk dat ik als groentje gewoon eens een kijkje kwam nemen. Ze duwde mij (of wou mij duwen) naar binnen en wou meteen een sessie beginnen. Wat een gfe-gevoel had die. Het was zonder woorden. Ik knikte dan maar van nee. Tot zo ver onze communicatiearme ontmoeting.

Een rondleiding? Als je aan de inkom staat, die je na wat zoeken van op de parking wel vindt, met je gezicht naar de mooie thekefrauw dan heb je links de toogbar. Hier heb je rechts van jou de toegang naar zowat de gehele club. Net voor een trap kan je naar het binnenwellnessgedeelte waar de ronde grote HWP met grote paal in het midden zich bevindt en waar enkele neukhokjes zijn alsook de massagekamer. Toen ik er was, werd de massage door een goed uitziend dametje gedaan. Je passeert eerst wel het binnenterras, als je dat zo kan noemen. Daar kan je een stukje eten. Voorbij dat eethoekje links heb je douches. Wanneer je verder loopt kom je in het buitengedeelte waar je links een vochtige hete sauna hebt en rechts de droge 90° sauna. Hier vind je ook het dampbad. Voor je ligt de prachtige vrij grote tuin met zwembad. Als je aan de trap naar beneden gaat kom je in de lockerroom waar ook douches zijn en ook de vieze wc-ruimte.
Als je bij het binnenkomen aan de bar naar links gaat kom je in de grote hoerig uitziende loungeruimte. Deze is vrij donker maar men gebruikt hoerig rode tinten. Achterin rechts van de relaxruimte worden natuurfilms gespeeld in een vrij grote kinozaal met veel mogelijkheden om zelf activiteiten te ontplooien. In het midden van de lounge is ook een danspaal met podium.
De kamers vind je vooral via en aan de douches op het gelijkvloers. De kamers zijn bijna allemaal basic. Een bed en niets meer. De meeste kamers zijn wel volledig (inclusief plafond) omrand met spiegeltegels. Je kan haar en jezelf dus vier keer bezig zien op hetzelfde ogenblik. De kamers zijn veel te warm en hebben geen ramen. Sommige kamers zijn dan weer VIP-themakamers maar dat is vechten om die te bemachtigen.

DJ Tiesto - Traffic

Nog verder op verkenning in de club kwam ik Maureen tegen. Ze klampte mij aan en wou dolgraag met mij naar een natuurfilm gaan kijken. Ik had daar geen zin in. Eigenlijk wel zin maar ik weet dat dat tot meer zou leiden en met een volle maag is dat meer lijden. Dus nog effe maar niet. Ik vertelde haar nog wel dat ik met Maureens nogal goede ervaringen had. Ze lachte eens.

Vluchtige aanklampingen waren er genoeg. Ook Dupke werd aangeklampt. Totaal op de verkeerde manier. Een donkere dame, waar Dupke meer voor blond valt, met de lulleketrek manier van GT en als toemaatje trapte ze nog met haar high heels op zijn voet. Zou zijn zin over geweest zijn?

Aan de bar vroeg ik van grote dorst een sinaasappelsapje. Helaas, ze hebben al wat bruist en niets wat puur is. Ik vroeg een sapcentrifuge om dan maar zelf wat sinaasappelen te persen maar dat hadden ze ook niet en vonden ze een rare-Belgen-vraag.

Ondertussen werd het drukker in de club. Het was halfweg de namiddag. Spijtig genoeg werden er geen nieuwe blikjes dames geopend maar daar aantegen waren de witte beren van een goed jaar. Een handdoeken tekort ontstond al snel. Nergens handdoeken te bespeuren. Je kon ze wel gaan vragen aan het onthaal. Daar kreeg je dan handdoeken van een minder mooie dame die ook nog niet eens de moeite nam om a.u.b. of zo te zeggen.
Nu we toch over handdoeken bezig zijn. Je handen afdrogen als je naar de wc bent geweest en je hebt je handen gewassen is niet direct mogelijk. Tenzij je jouw handdoek gebruikt die je omwikkelde rond je middel. Net als dat de club niet hygiënisch was, waren vele beren ook niet hygiënisch. Ze kwamen van de pot en wasten hun handen gewoon maar niet. , stel je voor, dan naar kamer, vingertjes laten aflikken door de dame en daarna ben jij de volgende en pijpt de dame je zonder condoom. Pfff… maar een detail hoor. Trek je maar niets aan van mijn vieze veronderstellingen.

Intussen was ik behoorlijk moe van de club te verkennen en af te zien. Mijn beeld tot hier toe was alles behalve rooskleurig en bevestigde mijn vooroordeel. Dit vertelde ik ook tegen Dupke en Foots. Vooral Dupke zijn reactie was redelijk heftig. Ik was nog niet zo lang in de club en velde al een oordeel. Tja, da’s waar. Laten we nog maar wat afwachten. Toch was het later op de dag wel grappig om vast te stellen dat mijn indruk van de club positiever werd en de hunnen negatiever. Vooral na mijn eerste goeie sessie met Heidi kreeg ik een beter gevoel.

Tijd voor wat rust. Dat dacht ik toch. Ja, ik dacht dat een beetje rust mij wel zou gegund worden in de relaxruimte. Waar diende die anders voor. Vooraleer ik in een sofa ging zitten, nam ik nog wel even een kijkje in de kino. Ik voelde daar echter zo’n plichtmatige drang van de dames om te willen neuken dat ik daar maar snel weer weg ging. Uit schrik verkracht te zullen worden. Ik ken dat van GT en de club deed me hier wel aan GT (in het kwadraat) denken.
Ik nestelde me dus in een sofa. Plots veranderden de mooie vrouwen in mijn hersenen in aasgieren. Rust?! Vergeet het maar. Bezoekjes in mijn sofa alom. Nu, deze onrust kon ik best verdragen.

Na de uitgebreide inspectieronde van Oase en mijn kinosnuffel ben ik me alleen gaan zetten in een sofa in de barruimte. Meteen stond er schuin over mij een iets oudere blonde dame op. Ik vermoedde dat ze bij mij zou komen zitten. Hoe kan ik het raden? Omdat het allemaal zo normaal en doorzichtig is in Oase natuurlijk. Ik hield me heel braaf omdat ik wel weet waarom ze bij me kwam zitten en ik nu eerlijk gezegd geen MILF wou meevragen naar de kamer terwijl daar zoveel jonge hertjes rondhuppelden. Geen nood. Haar wacht werd afgelost. Na even met de klassieker doen vertrekken: “maybe later”. Weer geen nood. Alleen zal je je niet voelen in Oase. The next. Judith. “Ohla, die is vast en zeker niet mis”, dacht ik. Het kwam niet in me op om haar meteen te zeggen dat ik het nog te vroeg vond, het kwam niet meteen in mij op om haar te zeggen dat ik eerst de HWP eens wou uittesten. Ze was bovendien nog heel lief en sensueel ook. Toen begon ik toch wat voorzichtigheid in te bouwen om discussies te vermijden. Mijn voorzichtigheid lokte bij haar onvoorzichtigheid uit. Ze begon mij vol op de mond te tongzoenen. Ik kon even gewoon niets meer zeggen. Ze gebruikte dus al heel wat troeven (zeker voor seksenfun). Ik heb haar dan toch maar gezegd dat het voor mij écht nog te vroeg was. Zij begreep mij niet goed. “De beren komen hier gewoonlijk heel geil binnen en kunnen een eerste sessie écht niet weigeren”, vertelde ze me nog. Ik vertelde haar dat ik over gezond verlangen beschik. Allicht zal ze gedacht hebben dat ze mij voor goed kwijt was die dag. Ik dacht er nochtans anders over. Ik zag haar heel goed zitten.
Ik stond recht uit de zetel. Woord moet je zo veel mogelijk trachten te houden. Ik wandelde dus stilletjes aan richting HWP. Zo ver geraakte ik niet. Ik werd lief lachend gelokt door Heidi. Ik twijfelde even maar ging toch wat dichter bij haar staan. Ze begon heel lief te doen, pakte me lief en innig vast, gaf me wat kusjes en begon tegen me aan te wrijven. We dansten ook wat pasjes op de opzwepende muziek die er toevallig speelde. Judith was ondertussen vlak bij ons komen staan, bij haar vriendinnen. Ze moet toen van alles gedacht hebben. Misschien wel van: “verdraaid, nu is Heidi er in geslaagd om hem toch al op dit vroege ogenblik voor zich te winnen”. Ondanks dat mijn elfde vinger serieus aan het groeien ging, heb ik haar toch ook gezegd dat ik eerst wat wou relaxen in de HWP. Eerlijk is eerlijk. Ik ga niet tegen dame A A zeggen en tegen dame B B.

In de HWP…. Heidi stond er ook ineens. Ze geloofde me vast niet. Geen enkele vrouw van heel de dag in de HWP gezien. Heidi won de kamer vanaf het moment dat ik deze kleine meid in het water mocht neerzetten.

Na het kameren mijn tijd verdreven met zonnen en sjauwelen. De dame die tijdens het ontbijt naar mij toe kwam, nadat ze ons eerst een aantal keren straal voorbij was gelopen, zag er echt wel om te pakken uit. Ze straalde dat ook uit. Pak me dan, als je kan. Ze kon zeker iets losweken bij mij. Alsof ze het merkte, schonk ze ineens weer aandacht aan mij. Vanaf een standbeeld in de tuin probeerde ze mij bij haar te lokken. Ik zat echter een beetje vastgeroest in de zon. Bij mij op de ligzetel komen deed ze niet. Ze vond haar te mooi om tot bij mij te komen. Ik hield toch vol. Ze kwam wat dichter. Het leek wel een kat, die hebben ook hun bepaalde afstand die ze houden tussen mekaar (eer ze mekaar in de haren vliegen). Ik zei tegen haar dat ik misschien later haar nog wel eens een flinke beurt zou geven. Dat is niet seksenfun’s gewone doen, maar zij smeekte er gewoon om. Ze bekeek me een beetje raar-bedenkelijk. “Tja”, vervolgde ik, “dat zeggen alle mannen hier altijd zeker: later misschien”. Hiermee kon ze niet lachen . Toch bleef ik er bij dat het wel nog eens zou kunnen dat ik haar zou verrassen en bespringen: later dus.

Hoewel Foots en Dupke allebei vonden dat ik veel te vooringenomen negatief was in het begin van de dag over de club, was ik dus al een uur op kamer geweest. Om zes uur waren beiden nog steeds niet op kamer geweest. Ze waren nochtans erg geil. Nu ja, dat was maar toneel zeker 

Het voedermoment:
Tijd om aan te schuiven in een immens lange wachtrij. Nog slechts 50 mannen en vrouwen voor u. Hopen maar dat het beste niet al weg is. Dat was niet zo. Kan ook niet. Er was niks bests. Alles was grootkeuken, klaargemaakt op de meest slechte manier. Varkensvoer, voedselbedeling in Ethiopië, zoiets ja. Je kon warempel kiezen uit soorten voedsel. Jammer dat je niet kon zien in de bakken hoe het eruit zag. Allé jammer, misschien maar goed of je zou bedanken voor… . Wat is het eten in GT toch lekker.
Net wanneer mijn eten op was, kwam Veronica polsen bij Foots. Dat pakte niet. Dan kwam ze bij mij staan. Ze voelde dat ook ik niet geneigd was om met haar op de kamer te gaan. Ze pakte me nochtans in met een voorstel tot massage. Enkel en alleen massage. Ze voegde trouwens de daad bij het woord. Ik voelde dat ze goed masseren kon. Ik was dan toch aan het overwegen om met haar voor een massage te gaan. “Met seks bij”, probeerde ze weer. Ik maakte een duidelijke afspraak dat het zonder seks zou zijn. Ik vond ze alles behalve aantrekkelijk maar een goeie massage was lang geleden. Goeie massage?

Vlak na kamergang met Veronica kwam ik Heidi nog even tegen. Ik maakte haar snel duidelijk dat ik effe moest afkicken van deze slechte sessie en dat ze gerust op een later tijdstip weer even mocht komen aanbellen.

Ik dacht om een klein uurtje na de eerste etensgift nog eens te gaan. Er was nog een tweede maaltijd. Die viel volgens Foots en Dupke toch iets meer te appreciëren dan wat ik eerst nam. Ik weet gewoon niet meer wat de maaltijden waren, wel dat ik de schijterij nadien had. Een tweede maal ging niet meer. Alles was al op. Finito!

Eigenlijk onbegrijpelijk. Oase vraagt 15 tot 45 euro meer inkom dan in andere saunaclubs in NRW-omgeving en beknibbeld meer dan de anderen op het eten.

Daarstraks liet ik vallen dat ik optisch de dames niet mooier vond dan in pakweg PHG of zo. Na vijf uur kwam er een shiftwissel. Ik moet eerlijk bekennen dat deze nachtdienst een stuk mooier was dan de dagdienst. Het gaat dus toch op: hoe later op de avond, hoe schoner het vrouwvolk. Een beetje relativeren is hier wel op zijn plaats. Ook pakweg in PHG weer valt hetzelfde voor. ’ s Avonds meer en mooiere vrouwen.

In de loop van de avond ongeveer 130 meiden en 200+ beren. Een overvolle keet dus. Weinig ademruimte. Als je van het wellnessgedeelte naar de bar wou wandelen leek het wel alsof je naar de uitgang liep na een groot popconcert. Niet te doen dus. Naar het schijnt is dit gelukkig niet altijd zo het geval op een zaterdagavond. Het kwam door de beurs. Gelukkig maar. Het zal er anders ook wel heel druk zijn maar nog doenbaar, veronderstel ik dan maar. Qua mentaliteit van de dames, jaaggedrag van de dames…. doet ook nu, meer naar de laatavond, deze tent mij nog steeds denken aan GT (in het kwadraat). Ik vind dat een prachtige uitspraak van Foots . Met dat verschil dat de optiek in GT beter is.

Ik ging wat ouwehoeren en even mijn hart luchten over de slechte sessie met Veronica.

The Cure - 'Boys Don't Cry' Live on Jools Holland

Vandaag was ik nog niet eens toegekomen aan een sauna. Dat was dus mijn volgende bestemming in deze club. Sekenfun houdt niet van een vochtige sauna. Ik koos dus voor de goeie lekker warme droge sauna naast het dampbad. Daarna ben ik mij gaan verfrissen in het zwembad. Dat was toch wel erg koud. Ook na de sauna. Even in de broebels gezeten in het zwembad maar niet lang. Het was echt berekoud water. Binnen ben ik mij dan gaan opwarmen met een warme tas chocolademelk.

Omdat de drukte zo abnormaal was, waren de dames uit op vluggertjes. De meeste kamertjes duurden niet langer dan 10’. Oppassen geblazen dus, extra oppassen geblazen was de boodschap voor mezelf. Hoe ga je hier nu nog een leuke dame kunnen vinden die haar tijd neemt. Ik zag dat eerlijk gezegd niet meer zitten. Anderzijds vond ik het niet zo leuk om met die slechte sessie te moeten eindigen. De dames waren ook continue met hun hand onder de badhanddoeken van de mannen aan het sleuren. Ik had zoiets van dat als de meiden dát bij de mannen mogen…. Ik speelde het spelletje mee. Laten we het volgende uurtje een foefeluurtje  noemen. De dames die aan mijn sjarel trokken, gaf ik lik op stuk en begroette ik met een “Oase handdruk”: even de vingertjes aan het foefje. Dit bleek een efficiënte manier om al die opgewonden dames snel weer hun weg verder te laten zetten. Sommige hadden nog een “nee-kamer-woord” nodig. Dit was best amusant .

Ineens botste ik op een zekere Emanuelle. De naam alleen gaf mij al goede herinneringen (aan VM). Ze deed heel anders dan de meeste dames op dat ogenblik. Ze was oogverblindend mooi en sexy. Ze was lief, nam tijd…. Ze had met andere woorden niet zo veel moeite om mij toch nog tot een kamertje te overhalen. Een kamertje om niet snel te vergeten. Als ik nog eens in Oase ben en zij is er weer, ik ga me al heel sterk moeten houden om niet op herhaling te gaan (en ik ben meestal nogal zwak op zulke momenten). De voorspelling laat zich dus raden.

Van deze sessie had ik grote honger gekregen. Wat nu? Geen eten meer. Wat bestellen buitenaf. Zat niets anders op. Misschien zou dat wel afgetrokken worden van mijn 65 euro inkom . Maar… tot mijn grote verbazing… hamburgers. Wat nu? Omdat het heel abnormaal druk was had het management per grote uitzondering besloten om een tweede avondmaaltijd te voorzien. Allicht zullen veel beren bij de eerste bedeling van Chappy-food nog geeneens eten hebben kunnen bemachtigen. De hamburgers waren nog lekker ook. Was dat effe boffen. Twee keer geweest. De burgers waren er nog à volenté ook. Men overtrof hier vandaag duidelijk zichzelf.
Tijdens dat ik mijn hamburgers aan het opeten was, kwamen twee meiden (niet de knapste) een trio voorstel doen. Zelfs dat respect/begrip/verstand hadden ze daar dus niet. Een etende beer val je toch niet lastig. Nog een geluk dat ik een brave rustige beer ben. Het risico dat de beer héél agressief wordt als je hem tijdens het eten benaderd is toch erg groot, dames. Wisten jullie dat dan niet? Ik vroeg hen dan ook om mij minimaal een halfuurtje rust te gunnen. In VM kunnen de meiden niet rekenen, in Oase geen klok kijken. Vijf minuten later stonden ze daar weer. Eentje op mijn schoot, de andere begon me te kussen. Deze keer was het niet mijn mond die vol lippenstift hing maar haar mondje vol ketchup. Ik zei hen dat het nog steeds te vroeg was. Ondanks dat wou één van de twee dat ik met haar borsten begon te spelen en met mijn vinger haar kontgaatje zou verwennen. Uit beleefdheid kon ik deze smeekbede niet weigeren, toch schudde ik hen maar weer af. Heel ongelukkig voor hen zag ik ze binnen 25 minuten niet meer terug en kwamen ze pas weer naar mij wanneer we op het punt stonden om de gortige tent te verlaten. Nu moest ik ze weer teleurstellen. Het zat hen ook niet mee vandaag.

Nog snel een lekkere cocktail genomen vooraleer we naar huis gingen en gekeken naar een buikdansshowke van een dame. 5 euro voor een cocktail. Dat kan er door.

Een tweede beurt met Heidi is er vandaag ook niet meer van gekomen. Judith… niet meer gezien. Dat zal dus voor een andere keer zijn. O ja, de dame met een air over haar, niet meer besprongen.

Al bij al. De club ligt me meer dan GT, hoewel ze er mee kan vergeleken worden. Ze is nog groter (uitgezonderd de tuin). Al bij al hou ik er een goed gevoel aan over door mijn twee uitstekende sessies. Het zal niet mijn lievelingsclub worden. Verre van. Hoe graag MineMi het ook anders had willen zien .



note sexmachine:link embed video aangepast
« Laatst bewerkt op: 22 november 2010, 19:20:31 door sexmachine »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
een nazomerdagje Oase
« Reactie #2 Gepost op: 22 november 2010, 18:12:45 »
Oase

Mijn erg negatieve indruk van Oase zou een verkeerde indruk zijn geweest omdat er die bewuste zaterdag, in de nazomer van vorig jaar, een beurs was in de buurt.
Ik kan jullie alvast verzekeren dat mijn persoonlijke tweede indruk net als de eerste is, zonodig nog negatiever.  Vooral omdat ook op een normale dag de hygiëne een beetje beter is dan in Zuid-Afrika op het platteland.

Het is een schijtclub.  De sletjes komen als strontvliegen op je eten af (dat al niet zo lekker is), de wijven zijn “kakmadammen”, de toiletten zijn besmeurd met pis en kak, overal.

Laat bovenstaande beschrijving niet leuk zijn, verre van smakelijk en wat overdreven maar ze geeft toch iets aan.

Al wat ik over mijn vorige bezoekje schreef, gaat nu nog steeds op.  Ook op een normale zaterdag bijvoorbeeld handdoeken tekort, geen mogelijkheid om je handen af te drogen na een sanitaire stop, kamers worden niet verfrist tussen de bedactiviteiten door….

Een paaldansact vandaag niet eens gezien.

De vrouwen laten je geen moment gerust.  Ze vallen je aan, grijpen hardhandig je lul vast, vragen je naam, stellen zich voor en willen je gelijk afwerken in de kino of een van de vele afwerkkamertjes.  De dames hebben geen respect voor de beren.  Respect moet je verdienen!

De club is wel mooi en heeft uitstekende wellnessfaciliteiten maar eigenlijk kom je om te neuken.  Juist dat lukt me daar maar moeilijk.  Zo goed als geen enkele vrouw die me geil kon maken.  Ik lees vaak wilde verhalen over pornotoestanden in de club buiten de kamer op de banken.  Ik heb daar vorige keer niets van gemerkt en deze keer ook niet.  Op dit vlak gewoon een tamme katholieke club waar acties enkel plaatsvinden op verstopte plekjes zoals op kamer of in de donkere kino.

Er is een vooruitgang wat het eten betreft.  Het ontbijt blijft ter beschikking tot 17.00 uur en op vrijdag en zaterdag kan je na de zes uur avondetenbediening ook later nog voor wat hondenvoer terecht.  Voor het eten van 18.00 uur begin je je maar al best tactisch op te stellen om 17.30 uur of zo om niet een half uur aan te moeten schuiven in de rij der voedselbedeling. 

Tot omstreeks 18.00 uur waren er meer meiden dan mannen.  Ongeveer 35.  De optiek liet te wensen over.  ’s Avonds en ’s nachts waren er veel meer mannen dan vrouwen.  De vrouwen waren dan optisch grotendeels wel meer dan o.k..  Het was een drukte van jewelste.  Met veel wringen kon je je begeven van de bar naar het wellnessgedeelte of de lockers en omgekeerd. 

Op zaterdagavond is er een dj aanwezig.  Net als de dames vond ook ik dat ze die beter zouden ontslagen.  Gelukkig blijkt een andere dj zijn vak beter te verstaan, volgens de dames.  Hij was er vanavond niet.  Ik ben op een gegeven moment in de bar gaan zitten.  Op een moment dat er een zeldzaam plekje vrij was.  Verschillende dames komen dan een na een polsen of je niet snel met haar op kamer zou willen.  In de bar heerste buiten de mindere muziek geen speciale of uitgelaten sfeer.  Een hoop mannen en vrouwen op mekaar gepakt, niet dansend aan het ouwehoeren.  De vrouwtjes probeerden constant de mannen aan het neuken te zetten.
Als voorbeeld even aanhalen dat een bijzonder knappe dame even voor mijn neus wat kwam wiegelen met haar kont en heupen en niet begreep dat dat voor mij niet meer als voldoende was om te gaan kameren.  Dan trekken ze al eens niet aan je lul.  Even naast mij komen zitten wou ze enkel als ik dan ook zeker op kamer zou gaan. 
O ja, het kan inderdaad anders dan lulletje-trek.  Ik zat nog maar net in de sauna en twee meiden kwamen erbij.  Ze stelden voor om de sauna te staken en een triootje te gaan doen.  Dat doe je toch niet, een beer zijn saunarondje onderbreken.  Een van de twee dames vertelde nog dat ze op een paar minuten klaarkomt.  Ik zei haar dat ik dat niet kan maar zij zou dat bij mij wel voor mekaar krijgen.  Ik liet haar dan maar weten dat ik niet naar “hup-hup” op zoek was.  Een gulden middenweg kende ze niet want vier uur op kamer vond ze ook o.k..  Toen ik vroeg hoeveel keer ze dan op 4 uur kan klaarkomen (vermits ze op enkele minuten kan klaarkomen), liepen ze beiden geïrriteerd weg omdat ik niet met hen (of een van de twee minder mooie meiden trouwens) wou gaan kameren.
Een man uit de sauna gaan halen doe je al niet maar als je aan het eten bent komen ze daar ook al aan uwen sjarel schudden en vragen om met hen het bed te delen.  Meiden toch, hoe dom kan je zijn.  Het eten is hier al gerantsoeneerd.  Laat iemand toch rustig eten.

Ben ik dan van heel de dag niet op kamer geweest?  Toch wel.  Met een best mooie dame maar niet helemaal mijn type en wat ouder dan de meeste dames daar.  De meeste zijn de 20 nog niet zo lang gepasseerd.  Wat het kameren betrof hadden we niet te kiezen en moesten we tevreden zijn met een afwerkkotje aan de hotwhirlpool. 
Ik ben haar naam vergeten maar het was al ongeveer vijf uur toen ze bij me kwam staan toen ik op een barkrukje van wat druiven aan het proeven was.  In het begin was ik zeker dat ik met haar niet zou gaan kameren omdat ik er verschillende dames had gezien die wel volledig mijn type waren.  Zij heeft hetgeen me onmogelijk leek in Oase toch mogelijk gemaakt.  Gaandeweg heeft ze me heel geil gemaakt.  Dé moment dat ik heel graag met haar wou gaan kameren, kon (of wou) ik niet.  Omstreeks dat moment zou de voedselbedeling plaatsvinden.  Ze is dan bij mij komen zitten aan tafel.  Zelf at ze niet van de Oasefood omdat ze daar ziek van wordt.  Ik moet dat inderdaad gelukkig niet alle dagen eten.  De schijterij had ik wel nadien.  Bij de ragout moest je dan ook het vlees zoeken tussen de saus.  De tweede keuze was spaghetti.  Mijn berenbuur aan tafel wist me te vertellen dat de spaghettisaus slecht was. 

Hoe komt het nu dat precies deze dame mij geil kreeg?  Zij deed het allemaal gewoon.  Ze bouwde alles zonder haast stilletjes op.  Een kusje, wat knuffelen, tongzoenen en ook mijn lul op de goeie manier masseren.  Ik moest een paar keer zelfs mijn gedachten verzetten om niet ter plaatse klaar te komen.  Zij stond ondertussen ook al flink nat en had niet liever dan dat ik haar vingerde in de bar.  Twee van haar vriendinnen zagen hoe zij bijna een uur de pre sales verzorgde.  Ze begrepen er niets van.  Ik ging er lekker in op en mee maar wist natuurlijk al lang dat ik zeker met haar zou gaan.
Na het eten nog even samen nagetafeld en flink geflirt en ook haar nat poesje moest ik weer flink beroeren.  Dit ging een spetterende kamersessie worden.  Tenminste dat dacht ik toch.  Toen we zo’n afwerkkamertje binnengestapt waren werd mevrouw plots zo passief.  Wat tongzoenen en knuffelen maar ik kreeg in haar niet veel beweging meer.  Wat een schril contrast met daarvoor.  Ik hou niet van dames die op kamer heel anders zijn dan buiten de kamer.  Dat ook dit weer hier moet plaatsvinden.  Ze gaf aan dat ze wel graag terug flink en hevig wou gevingerd worden, terwijl ze daar eerst wat levenloos lag.  Het vingeren deed haar weer tot leven komen.  Na een tijd pakte ze ook mijn lul vast.  Ik moet toegeven dat ze er makkelijk kon in slagen om mijn lul te laten exploderen omdat ik erg geil was om te ondervinden hoe geil en kletsnat zij werd bij het vingeren.  Ze ging nogal tekeer.  Zelden gezien.  Of ze ook werkelijk klaargekomen is of flink toneel gespeeld heeft zal een open vraag blijven.  Allicht is ze klaargekomen.  Zelf vertelde ze dat ze twee keer was klaargekomen.  Een beetje te veel van het goede voor een DVP zeker.  Het belangrijkste voor mij was dat ik toch een halfuurtje genoten had op kamer.  Dat ik uit een “pop op kamer” toch nog heel wat leven kreeg.  Een hele prestatie van mezelf?  Ik weet het niet.  Vaak kan het helpen om een sessie die slecht start toch nog goed te krijgen als je gewoon een beetje doet wat de dame zelf het liefst heeft.  Nadat we beiden klaargekomen waren nog wat geknuffeld om het halfuurtje vol te maken.  Ze vroeg nog om te verlengen naar een uur.  Blijkbaar had ze niet begrepen dat ik van deze sessie alleen maar het beste had gemaakt maar wel wat anders verlang en gewoon ben.
Bij het afrekenen vond ze 50 euro voor de tijd die ze in mij gestoken had wat weinig maar ze aanvaardde.  Als ze op kamer geen totale gedaanteverwisseling had neergezet had ik minstens een uur op kamer gebleven en een flinke fooi gegeven maar nu vond ik dat ze me buiten kamer maar een luchtbel had voorgespiegeld.
Toch deed ze later op de avond nog twee verwoede pogingen om nog eens met mij naar de kamer te kunnen gaan.  Ze kwam op mijn schoot zitten toen ik in een bank neerzat in de bar.  Ik wist zeker dat ik met haar niet meer zou gaan en zei haar dat ook onmiddellijk klaar en duidelijk.  Toch wou ze weer gevingerd worden en stond ze weer nat maar mij nog eens op kamer krijgen is haar niet gelukt.  Ze beloofde heel wat anders op kamer maar een ezel stoot zich geen twee maal aan dezelfde steen.

Er was één dame die qua schoonheid voor mij met vlag en wimpel de schoonheidswedstrijd kon winnen (en ook qua uitstraling van geiligheid) binnen Oase en waarmee ik absoluut nog zou willen gaan kameren, ondanks dat die kamerzin weggeëbd was.  Ik ben ze echter niet actief gaan opsporen en zag haar ook niet meer later op de avond.  Geen probleem overigens hoor.

Oase, Oase… hoe kunnen ze blijven bestaan, vragen ik en patje boem-boem (die zelfs niet aan boem boemen is toegekomen) zich dan af?  De oplossing is makkelijk.  Je bent precies in een Kroatische discotheek of zo.  Een mengelmoes van alle nationaliteiten.  Geen Nederlanders, alleen wij twee als Belgen en wat Duitsers.  De rest kwam van overal, waarschijnlijk eenmalig.

Als een derde keer zich nog zal voordoen zal het in een periode van een hittegolf zijn op een moment dat ik in het Frankfurtse vertoef om te zonnen aan het zwembad.

We vertelden onze belevenissen van Oase ook aan de dames in de andere clubs die we nog bezochten en kwamen weliswaar verschillende dames tegen die ook uit die club gevlucht waren.  Allemaal om andere redenen zoals bijvoorbeeld: zeer hatelijke vrouwen onder mekaar, eten waar je je niet goed van voelt, brutale bezoekers….  Het is natuurlijk maar van vertellen maar anderzijds: waar rook is, is vuur, niet?

Kortom: het tweede bezoek kan eender geconcludeerd worden als het eerste.

Oase, er werd mij door een aantal beertjes verteld dat dit de toptent bij uitstek is.
1) De mooiste vrouwen (dat vond seksenfun niet: afgelopen woensdag was de line up in PHG beter, in World vindt seksenfun maar zo nu en dan eens een minder mooi vrouwtje).
2) De vrouwen leveren daar stuk voor stuk een topservice (ook dat is niet zo, verrevan: seksenfun had een sessie met een nieuwe in dit vak: Heidi, dus die service kan snel naar beneden bijgesteld worden -maar niet noodzakelijk natuurlijk, laat ons hopen-, seksenfun had een sessie met Veronica: foots vond mijn 6/10 nog veel te veel gequoteerd en dan had seksenfun nog een sessie met Emanuelle: deze sessie was voor mij super maar in een tent waar topservice geroepen wordt, mag je er -mijn gedacht- toch wel van uit gaan dat PMC niet bij de services hoort en dat is bij Emanuelle het geval -dus net als in YY moet je in Oase vragen of ze PZC en kussen-, voor mij maakt dit nu toevallig minder uit, vandaar dat ik zo een 9,7/10 gaf).
De hygiëne laat het afweten, het eten is verre van lekker te noemen.  De vriendelijkheid van het personeel (service personeel niet gezien) is zeer wisselend.
   

             
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
een nazomerdagje Oase
« Reactie #3 Gepost op: 22 november 2010, 21:14:01 »
Relaxxxe rakkers,
 
Ik las alleen het laatste gedeelte van S&F over zijn 2e bezoek. Ondanks dat iedereen wat anders zoekt en S&F ook zeker veel gevoeliger is voor sommige dingen dan ik zelf, weet ik zeer zeker dat Oase voor mij een eens maar nooit meer zal worden. De beschrijving en zeker niet alleen het eten, maar de gedragingen (lees gejaag van dames) en de vuiligheid hangen mij nog vers in mijn Altzheimer geheugen. Deze open wond heeft S&F opengereten en ik kan niet anders zeggen dat deze beschrijving die niet tegelijktijd was met de IAA messe mijn eerste indruk volledig bevestigde.
 
Uiteraard zullen zullen sommige het niet eens zijn, maar voor dit "pakket" van drama ga ik geen 350 km. rijden. Zelf zou ik GT ver boven Oase verkiezen als ik geen dame aan durfde te spreken en jaaggedrag op prijs zou stellen. De uitspraak van Oase is GT in het kwadraat is niet meer van toepassing, want ik GT kan ik met in acht neming van een paar regels nog gedijen, maar Oase is zoals Junther zou zeggen " de Max" echter een max waar ik niet op zit te wachten.
 
Groet, Foots  ::)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest13

  • Gast
een nazomerdagje Oase
« Reactie #4 Gepost op: 22 november 2010, 21:54:02 »
Denk hieraan voordat je een handdoek gebruikt in Oase haha
 
The Daily Routine

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
een nazomerdagje Oase
« Reactie #5 Gepost op: 22 november 2010, 22:07:01 »
 ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rex

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Invasie in Oase
« Reactie #6 Gepost op: 22 maart 2011, 23:36:15 »

Toen wij ( timjava en ik) afgelopen vrijdagmiddag rond half 3 binnenkwamen was het al redelijk vol met mannen en vrouwen.....Wij konden toen nog niet vermoeden dat het zo druk zou worden. Er was een klimaatbeurs in Frankfurt. Zo druk in Oase had ik nog niet eerder meegemaakt.......Gedurende de dag zouden er zo'n 150 dames geweest zijn....Alle lokkers waren ook bezet,dus er zouden dan ook 180 mannen binnen zijn geweest..... Er ontstonden 's avonds zelfs wachttijden van minimaal 20 minuten tot een half uur om een kamertje te bemachtigen.....Desalniettemin een fantastische dag beleefd en een aantal heerlijke sessies mee mogen maken...Oase blijft gewoon de beste club in heel Duitsland qua vrouwelijk schoon....

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Oase, de keizerlijke
« Reactie #7 Gepost op: 16 juli 2012, 20:02:54 »
Ik zie dat er hier nog verassend weinig over Oase geschreven is; qua (internationale) bekendheid en hoeveelheden dames en beren, toch (minstens) een van de top 3 clubs in Duitsland. Niet zo lang geleden zou ik daar zonder blikken of blozen aan hebben toegevoegd dat het ook mijn favoriete club is… maar ook dit soort persoonlijke preferenties zijn aan veranderingen onderhevig. Desalniettemin, toch een berichtje over deze keizer der clubs.

Zoals bijna alle clubs in Hessen, is de club een stuk groter dan de meeste lokale NRW etablissementen, met bijbehorend damesbestand dat regelmatig (ver) boven de 100 dames uitkomt. Net als de meeste clubs, heeft ook Burgholzhausen een directe busverbinding met Roemenie; als je daar niet van houdt, kun je dus nog steeds beter in Roermond blijven hangen. Over het algemeen lopen er veel mooie en jonge Roemeentjes rond, al is de stelling dat Oase dames mooier zijn dan die in andere clubs niet meer te verdedigen (zeker ook omdat Oase net zozeer onderdeel van de club carrousel is als alle andere clubs; ik ben al eens op twee opeenvolgende dagen dezelfde meiden tegengekomen in Oase en World). Ik heb wel vaak het idee gehad, dat het gemiddelde service niveau van de dames in Oase wat hoger ligt dan in andere grote clubs; al is het alleen maar omdat je eigenlijk nooit naar een kamer gaat zonder te weten wat voor vlees je in de kuip hebt, door eerst wat te flikflooien in de kino.

Voor ik aan de sterke punten van de club begin, eerst de terecht benoemde negatieve punten nog eens herhalen: het is er vies en de innerlijke verzorging laat zwaar te wensen over. De wat krappe umkleide (tenzij je vaker komt en een ‘goede locker’ krijgt) stinkt eigenlijk altijd en ik heb altijd het idee dat ik in de wc’s in een laagje pis sta. Daarnaast is er al tijden een handdoekentekort – dames krijgen zelfs een boete als ze meer dan 1 handdoek met zich meedragen – waardoor het slim is om er een paar in je lokker te proppen…als je vroeg genoeg bent tenminste. Het voordeel later is, dat je altijd verse en warme handdoekjes krijgt als je bij de ontvangstbalie bent wezen bedelen.

De drankjes zijn standaard voor saunaclubs, maar ook hier komt in de avonden een glazentekort naar boven drijven; zeker als de ijsautomaat het weer eens heeft begeven, wordt je frisje in een lekker warm glaasje uitgeserveerd (als de tot zombie gebeukte thekes je nog zien staan tenminste)…bier zullen de meesten laten staan, gezien het prijskaartje van E10 per flesje. Je droogje is nog slechter verzorgd; het ontbijt is basaal, maar kan er mee door (standaard club ontbijt)… in tegenstelling tot het diner dat in van die vreselijke warmhoudbakken wordt geserveerd; soms valt er met zorgvuldig mixen en matchen nog iets eetbaars samen te stellen, maar vaak is het toch een beter idee om iets van de Italiaan uit het dorp te laten komen. Dat er geen zelfbediening is, maar alles vanachter de theke voor je moet worden opgeschept, maakt het er allemaal niet beter op. Zelfs de barbecue is van wat minder niveau dan je in een saunaclub mag verwachten; al mag je in je handjes knijpen als je het geluk hebt een barbecue te treffen (zelfs op een zonnige vrijdag in juli kunnen ze deze nog wel eens vergeten).

De wellness schijnt van goed niveau te zijn, maar eigenlijk ben ik zelf nooit verder dan de whirlpool gekomen. Dit is dan wel meteen een van de beste en grootste bubbelbaden, die je in de clubs zult zien. Ook uitermate handig gesitueerd om de regelmatig langslopende meisjes aan een kleine poesjesinspectie te onderwerpen. Buiten is er nog een mooi zwembad, inclusief geïntegreerde jacuzzi… helaas heb ik alleen op erg rustige dagen meisjes in het zwembad gezien (geldt eigenlijk ook voor presalen in het grote bubbelbad).

Als je dan uiteindelijk aan het hobbyen wilt gaan, zijn er keuzes te over. In de tuin zijn er tenten en overdekte tweepersoons bedden (met als summum het keizersbed op het uitkijkpunt) en binnen kun je naast de kamers ook in de kino en op ‘gewone’ banken terecht. De kamers zelf zijn – net als de rest van de club – in Romeins thema ingericht, met veel tegels en spiegels. Vaak zijn de bedden ingebouwd in de tegels, wat het voor de likkers onder ons soms wat oncomfortabel kan maken. Als tip tussendoor: vermijdt de afwerkkamers bij de whirlpool; het is er altijd heet en je krijgt over het algemeen iets te duidelijk mee wat er zich buiten de kamer afspeelt.

Dit alles klinkt als elke andere FKK/Saunaclub – en dan nog als een van de slechtere – dus wat maakt Oase speciaal? Oase is een ranzige seksclub, de enige echte fickfabriek. De meiden, de club, alles draait om seks. Hoe sommige clubs deze naam krijgen zal ik nooit begrijpen, aangezien ik er vooral op een bankje zit te wachten...  :oDit is niet een club voor de bezoeker die elke week eens een dagje wil relaxen; dit is een club voor beren die vooral willen neuken.

Het geilste aan Oase is de altijd aanhoudende migratie van meiden tussen de kino en de wellness (in de zomer vaak ook even buiten kijken). Ik ken (nog?) geen enkele club waar de dames zo veel en zo doelgericht heen en weer stampen om een kerel te strikken. De krappe gangetjes helpen hier ook mooi bij; het is bijna onmogelijk door de gangen te lopen zonder minstens twee paar tieten (van volledig naakte popjes) tegen je aangedrukt te krijgen. Als je aan de bar gaat zitten heb je al snel meiden om je nek hangen, om het simpele feit dat ze de weg blokkeren als ze meer afstand houden. Mocht je eens een zitplaats in een bankje vinden, dan zullen de dames op je schoot plaats nemen (de zitplaats naast je zal al bezet zal zijn). Zelfs een club als World kan zich hier niet mee meten; de gangen zijn daar breed genoeg om langs elkaar te lopen; de meiden lopen niet op en af, maar gaan ‘af en toe’ kijken of er beneden wat te doen is; de rondjes die ze in de bar lopen zijn doelloos en eindigen vaak weer op een paaldans podium; de bar is groot genoeg om netjes naast je te komen staan; en ze komen altijd netjes naast je op de bank zitten… de preutse mutsen ;).

Buiten de goede krapte, geeft de eeuwige porno in de bar ook al aan wat je belangrijkste bezigheid zou moeten zijn… net als de vele openbare actie die je tegenkomt: vaak in de tuin op een zonnebed, of op een bank in de bar en de kino is al helemaal een groot sekshok. Hierbij speelt de informele norm dat je voor een kamergang, altijd even onder het genot van wat tongzoenen en andere orale bezigheden een filmpje gaat pakken, vast ook een rol (het gehele programma ter plaatse volbrengen is natuurlijk geen probleem). Als er al wachttijden zijn, zullen veel meiden ‘andere opties’ ter sprake brengen, waarbij het onder een badjas buitenseksen rond een middernacht in maart, mijn meest vergezochte oplossing is geweest. Samen op een bankje wachten geeft je vaak trouwens ook de kans om het zoenen uit de kino een vervolg te geven.

Mocht je al dit gejaag willen ontlopen, dan heb je pech gehad. Er zijn binnen een paar ligbedden, maar die paar keer dat ik deze heb kunnen bemachtigen lag er binnen no time een meid op me. Ook op de banken waar beren soms wat slapen – iets buiten het pad – wordt je doodleuk wakker gemaakt met de mededeling dat je waarschijnlijk meer aan seks hebt dan aan slaap. Dit krijg je in een club waar er over het algemeen veel meer vrouwen zijn dan mannen (hoe ze dit in stand houden snap ik ook niet). Zo zit je in de barbankjes vaak tussen een meerderheid van meiden die roddelen en roken, met nog steeds een aanhoudende stroom van zoekende vrouwen… ze wisselen elkaar af, zodat er altijd een sfeer van naar Euro’s zoekende meisjes hangt.

Het mag duidelijk zijn dat dit niet een club is waar je eerst een half uur knipoogjes en slinkse blikken uitwisselt, voordat je eens een gesprek aanknoopt; ook pannenkoeken (de n wordt door de spelcheck opgelegd) zie je hier weinig, lekker neuken en door naar de volgende: het is immers een (sorry, de) Fickfabriek.

Als ik dit bericht eind 2011 had getypt, had ik het hierbij gelaten, met misschien nog een toevoeging van hoge service standaarden en de hoeveelheid kamergangen die ik er maak. Dit laatste is nog steeds van kracht; dit is de enige club waar ik altijd 4 keer, of vaker, naar de kamer ga… de geweldige service (in 2011 1, misschien 2, tegenvallende sessies) is inmiddels minder vanzelfsprekend. Met als dieptepunt het meisje dat ik al een handvol keren geboekt had, en nu plotseling niet meer gezoend wilde worden (althans niet voor een sessie van een half uurtje >:(). Helaas lijkt het er steeds meer op dat de standaard service voor een half uurtje, minder dan compleet is… een beetje zoals Palace.

De reden laat zich makkelijk raden, als je rondloopt hoor je een hoop Italiaans en geregeld een Amerikaan…maar zelden Duits. Net nog op ISG een yank die E50 extra gaf omdat het meisje zo ‘vriendelijk’ met hem gekletst had voor het neuken ::). Als ik af en toe lees wat die toeristen allemaal uitgeven voor een enkel bezoekje, is het haast logisch dat de dames ‘apparte’ prijzen gaan hanteren. Ik zal blijven gaan voor de sfeer (all sex, all the time), maar inmiddels moet je voorzichtiger zijn in je boekingen…alsof je in de grensclubs bent eigenlijk ;D.

Een andere ontwikkeling, is de verbouwing. Er is inmiddels een groot grasveld aan de tuin toegevoegd (GT stijl), die de strakke planning van vroeger doorbreekt. Voor de uitbreiding, was de tuin net zo strak ingedeeld als de club zelf: een vast pad naar de buitenbar en een pad terug naar de club; beiden tussen de ligbedden door en dus uitermate geschikt voor dames om een zonnende beer te verschalken. Met het huidige grasveld is de balans weg en ligt iedereen maar wat, waarbij de buitenbedden inmiddels zo ver weg zijn dat er nauwelijks gebruik van wordt gemaakt. Er wordt ook aan een nieuwe vleugel gewerkt; het positieve is dat er een heus restaurant zal komen; het negatieve, dat de vaste route van de dames in gevaar komt… om nog maar te zwijgen van de VIP kamers die honderden euro’s gaan kosten.

Ik hoop dat de club weer gauw het seksparadijs van weleer (met hoge service standaard) wordt, maar vooralsnog is het even afwachten.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Oase, de keizerlijke
« Reactie #8 Gepost op: 16 juli 2012, 21:00:46 »
Mooi verhaal van VJ.  Ik zal echter zo goed als nooit meer in Oase komen. 

Volgende zaken kan ik missen als kiespijn voor € 60 inkom:
- w.c.'s vuiler dan in de treinen
- eten waar schijterij op volgt
- spermaplekken van de vorige op de bedden
- geen handdoeken voor je hygiëne
- vrouwen die tijdens dat je een hapje aan het eten bent aan je lul komen trekken
- ...

Veel mooie vrouwen vind ik ook in Sharks, kortbij Oase.  Daar hebben ze respect voor de klanten.

Anderzijds begrijp ik dat er mannen kicken op alles wat met een vettige seksclub gepaard gaat  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Return to Oase
« Reactie #9 Gepost op: 11 november 2012, 16:09:56 »
Was het nog maar een maand geleden het walhalla in Sharks, zo bedroevend slecht vond ik het op deze zaterdagavond. Om er nog een succesvolle Frankfurtse trip van te maken voelde ik me genoodzaakt andere alternatieven te overwegen. De keuze viel op Oase, een club die ik anderhalf jaar geleden de rug had toegekeerd wegens een voor mij toen alsmaar verslechterende en te eenzijdige line up. Nu diende de mogelijkheid bij uitstek zich aan om het weer een kans te geven ondanks het risico van de regen in de drup te vallen
Die vrees bleek onterecht, de verandering van plannen bleek zelfs een voltreffer. Ik trof een bruisende,  geile club aan met een  grote verscheidenheid aan erg appetijtelijke dames, voor ieder wat wils. Er waren exemplaren bij om je vingers bij af te likken. Behalve Roemeense dames (waar overigens deze keer redelijk wat plaatjes tussen zaten) ook keus uit Russische, Hongaarse, Oekraiense, Poolse, etc.
Een redelijk aantal dames die me herkenden van mijn frequente bezoeken van weleer reageerden uiterst warm. Ik had het idee dat de getoonde hartelijkheid oprecht was (maar kan me vergissen) en nogmaals raak je er dan van  doordrongen dat we te maken hebben met mensen en niet met 'hoeren'.

Aangenaam verrast was ik toen ik Pistol Pete tegenkwam, wat later Michelj en zelfs Sonny. Wat bleek? Ook zij waren al meer dan een jaar niet meer in Oase geweest, met een kanttekening voor Pistol die een week eerder zijn herintrede al had gedaan. Hoe dan ook bijzonder toevallig de heren aan te treffen op met elkaar overeenkomende herintredes. De onnavolgbare slierten van het lot....

Maar goed terugkomend op de line op, er waren volgens mij meer dan 100 vrouwen in een grote verscheidenheid aan smaken; groot, klein, blond, donker, lolita, hoerig, volle billen, kleine billen, grote tieten, kleine tieten...  een belangrijk gedeelte ervan was een lust voor het oog. De club ademt porno uit met hoofdletter P. Zo wilde toen Pistol, ik en Sonny op een bank zaten, een sletterige blondje ons alle drie op rij zuigen. Pistol en Sonny zeiden echter Nee!  >:D. Dat feestje ging dus niet door.
Terugkomend op dat 'lust voor het oog', Flora, de eerste dame waar ik mee naar de kamer ging spotte een beetje met me en probeerde lachend met haar ogen mij na te doen. Het schijnt, heb het al meer gehoord, dat de pupillen van mijn ogen zich opvallend verwijden wanneer ik een vrouw zie die ik graag wil neuken :o. In Oase komen veel dames op je af, en dit soort uitnodigende lichaamssignalen gooien dan ook nog eens olie op dat aandachtsvuur nog afgezien van de alle intenties blootgevende knuppel daar beneden waarvan ik vermoed dat die ooit met gammastraling in aanraking is geweest. Tja, de 'spiegels van de ziel', geen toneelspel  die daar tegen op kan en notabene het terrein waar vrouwen zich graag in begeven en er hun communicatie op baseren.

Op deze dag heb ik met drie dames gekamerd, Flora (Hongaarse), Joanna (Roemeense) en Medina (Russische). Alle drie naar volle tevredenheid (langdurig pijpen, uitgebreid tongzoenen, vingeren, stevig neuken in verschillende standjes,....); net geen 9+ maar wel scores tussen de 8 en de 9. Wie wel een 9+ scoorde was Michelj maar dan wel als optelsom van zijn drie kamergangen samen. Michelj had aldus een stuk minder geluk met zijn kamergangen dan ik, maar ik vermoed dat dat niets meer is dan de keerzijde is van zijn foute smaak.

Maar goed, Ik hou het verder kort want ik heb geen vrijkaartgerichte intenties. Rest mij te melden dat ik tegen sluitingstijd de building heb verlaten.......met de vastberadenheid om er spoedig weer terug te komen  ;D. Het moge duidelijk zijn, Oase komt voorzichtig weer 'in the picture'. Kusjes allemaal.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Return to Oase
« Reactie #10 Gepost op: 11 november 2012, 16:46:23 »

Een redelijk aantal dames die me herkenden van mijn frequente bezoeken van weleer reageerden uiterst warm. Ik had het idee dat de getoonde hartelijkheid oprecht was (maar kan me vergissen) en nogmaals raak je er dan van  doordrongen dat we te maken hebben met mensen en niet met 'hoeren'.

Aangenaam verrast was ik toen ik Pistol Pete tegenkwam, wat later Michelj en zelfs Sonny. Wat bleek? Ook zij waren al meer dan een jaar niet meer in Oase geweest, met een kanttekening voor Pistol die een week eerder zijn herintrede al had gedaan. Hoe dan ook bijzonder toevallig de heren aan te treffen op met elkaar overeenkomende herintredes. De onnavolgbare slierten van het lot....


Terugkomend op dat 'lust voor het oog', Flora, de eerste dame waar ik mee naar de kamer ging spotte een beetje met me en probeerde lachend met haar ogen mij na te doen. Het schijnt, heb het al meer gehoord, dat de pupillen van mijn ogen zich opvallend verwijden wanneer ik een vrouw zie die ik graag wil neuken :o . In Oase komen veel dames op je af, en dit soort uitnodigende lichaamssignalen gooien dan ook nog eens olie op dat aandachtsvuur nog afgezien van de alle intenties blootgevende knuppel daar beneden waarvan ik vermoed dat die ooit met gammastraling in aanraking is geweest. Tja, de 'spiegels van de ziel', geen toneelspel  die daar tegen op kan en notabene het terrein waar vrouwen zich graag in begeven en er hun communicatie op baseren.

Michelj had aldus een stuk minder geluk met zijn kamergangen dan ik, maar ik vermoed dat dat niets meer is dan de keerzijde is van zijn foute smaak.

Kusjes allemaal.


Heren Rakkers,


Hierbij brak mijn klomp, Pica in Tom Kroes stijl, Dames zijn geen "hoeren" maar mensen.
De fantasie brengt je overal werd vertaald met " de onnavolgbare slierten van het lot....


Voor zijn pupillen verhaal heb ik een toepaslijk plaatje gezocht:



Verder heeft MichelJ geen foute smaak maar een andere smaak en lieve vriendinnekessex, tja dat zou ik ook nooit in Oase zoeken, maar allee.


En de afsluiting met "kusjes allemaal" ik vrees dat Pica zwaar van zijn geloof is afgevallen. Afijn ik heb van zijn opmerkelijke bericht genoten en was misschien even verbaasd als de tarsier hierboven. Trouwens een goede leuk en informatief bericht hoeft helemaal niet lang te zijn om genomineerd te worden, helaas weer een fout in de gedachte van iemand die "misschien soms" langs een rechte lijn denkt of alles via geldlijn uit kan leggen.


Groet, Foots  ;)   O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Return to Oase
« Reactie #11 Gepost op: 11 november 2012, 16:56:50 »
Hahaha, die Foots toch  ;D >:D

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Return to Oase
« Reactie #12 Gepost op: 26 november 2012, 01:13:32 »
En deze zaterdag op herhaling geweest. Vond het wel een stuk minder dan twee weken geleden door de afwezigheid van een redelijk aantal twee weken eerder voor mij erg interessante dames. Gelukkig werd dit ruimschoots gecompenseerd door de plotselinge  binnenkomst van Antonella die 1 jaar eerder nog in GT werkte. Wow, wat zit die meid er tegenwoordig bloedlekker uit  :P; te bedenken dat ze al erg appetijtelijk uitzag in haar GT periode. En zo'n mooi model gaat ook nog eens terwijl ik op een kruk zit haar blote poes over mijn bovenbeen wrijven terwijl ze rustig met me blijft doorpraten. Had haar bijna ter plekke aan de bar genomen.
Op de zondag overigens een tussenstop gemaakt in Magnum en werd aangenaam verrast door de ruime aanwezigheid aan dames waardoor helemaal niks meer terecht kwam van uitrusten en afbouwen  >:D
Deze keer geen kusjes want de recensie is daar te kort voor.
« Laatst bewerkt op: 26 november 2012, 01:19:03 door Picasso »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Return to Oase
« Reactie #13 Gepost op: 26 november 2012, 01:19:17 »
Pica vreest nominaties en kort zijn recensies in. En ik was nog zo benieuwd of die poes nog een lelijke oude rat  ;)  had gevangen ? Groet, ik bedoel kusjes allemaal Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Return to Oase
« Reactie #14 Gepost op: 26 november 2012, 01:27:31 »
Helemaal jouw ding, foots. Bij het neuken hoef je als je niet wil je weinig in te spannen bij deze beauty. Reverse cowgirl en dan zo geil met veel variatie bewegend met veel oogcontact en op zo'n manier dat je met je handen overal bij kan, is bij deze dame een talent die maar erg weinig dames is gegeven.

Pica vreest nominaties en kort zijn recensies in. En ik was nog zo benieuwd of die poes nog een lelijke oude rat  ;)  had gevangen ? Groet, ik bedoel liefs en kusjes Foots  O0