Auteur Topic: Dina, Macedonie ( ex Anelia, LR)  (gelezen 2565 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rex

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Dina, Macedonie ( ex Anelia, LR)
« Gepost op: 17 augustus 2010, 23:28:45 »
Naam : Dina
Haarkleur/-lengte : Zwart met krullen tot iets over haar schouders
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : Normaal, B cup
Nationaliteit/Taal : Macedonische ,Duits en Engels
Leeftijd : 24 jaar
Tatoeages/Piercings : op haar rug een grote en op haar buik kattenpootjes
Service: Full option
Voordelen : Zeer spontane meid met super mooie blauwe heldere kijkers
Cijfer cf Oase beginselen (c.q. MiniMe's kwalificaties) : 9


Toen ik in de ruimte bij de jacuzzi wat stond rond te kijken, stond deze dame ineens naast me. Ze kende me ergens van zei ze, ik dacht, tja dat zeggen ze wel meer. Er ging bij mij geen bel rinkelen en ineens dacht ik verrek die heb ik ooit eens in LR gezien en kon me nog herinneren dat The Saint hier een fantastische ervaring mee gehad had. Ze had toen ook al zwart haar en droeg toen een styl brilletje........vanavond had ze echter haar lenzen in.... Ik wilde nog niet meteen naar de kamer en zei dat ik haar later wel weer zou tegenkomen.

Een paar uur laten stonden we een beetje uit te rusten en relaxed om ons heen te kijken in de barruimte toen we weer oog contact hadden en ze ineens weer bij me kwam staan en me vast pakte en zich dicht tegen me aan begon te kroelen. " I want you" , fluisterde ze me in me oor. Na enkele korte vraagjes mijnerzijds haar mee de kino ingenomen voor het pre werk. Dit was zeer goed. Lekker tongzoenen en heerlijk zacht en met veel gevoel pijpte ze me in de kino. Niet lang hierna naar een big room getogen en hier verder gegaan. Heel relaxed gingen we verder en ik heb me heerlijk oraal laten verwennen. Het neuken was ook heel lekker en ze deed zelf ook heel actief en intens mee. Ik heb een heerlijke tijd met haar doorgebracht........
« Laatst bewerkt op: 17 augustus 2010, 23:42:14 door Rex »