Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

RB PARTY

(1/7) > >>

foots:
Ha die SS,


Ik vind je analyse erg scherp en veel argumenten kan ik zowiezo met je delen. Ik denk ook niet dat de club er spontaan rijk van word en ik denk dat het ook helemaal niet duur is. Zeker is de zaterdag daar minder aan te raden, want dat is de dag van vele stammi's en dan worden vrouwen daar blijkbaar snel schaars. Een
les geleerd, zeker nu Relaxxxboard steeds groter wordt zullen we hier rekening mee moeten gaan houden.


Zeker weet ik dat Ratingen dicht bij Dordmund ligt en ik weet dat de locale Duitsers dan voor een platte buis zitten, geen punt, wij hadden de gehele periode met veel plezier voor de dames willen vullen met een zeer leuk alternatief. Ik had er dan ook zeker op gerekend dat de heren voetballiefhebbers in de vele kino's van Panthera terecht zouden kunnen, maar ik was compleet overbluft toen de bar werd geuild tot een stadion.


Echter het feit was daar en ik realiseerde me te laat dat hiermee ons avondprogramma in het water viel. Het had mijns inziens namelijk wel prima te combineren geweest ons feest in de bar en de voetbal in de kino's. Ons avondprogramma was namelijk bekend en besproken bij Panthera. Soit gedane zaken nemen geen keer.


Het meest vreemde was dat de dames hier dusdanig van baalde van de voetbal dat ze of het terras opvluchtte of geen zin in het feest hadden en in de kleedkamer bleven, tja dan word het toch lastig om aan je trekken te komen. Die laatste is erg dubbelzinnig.


Ik denk dat je gewoon gelijk hebt en dat door de samenloop van ons feest, CL voetbal tussen 2 Duitse ploegen en de zaterdag een totaal verkeerde coaktail hebt van 3 goede dingen, maar bijelkaar was gewoon te veel van het goede.


Groet, Foots  O0

sexmachine:

--- Citaat van: satanic surfer op 27 mei 2013, 21:03:09 ---Zoals in m'n bericht al gemeld, en geanticipeerd tijdens de toenmalige poll waar het Verjaardagsfeestje best kon plaatsvinden is Panthera niet de geschikte club (zeker niet op zaterdag), en ter uitbreiding op de avond van de finale ChampionsLeague... Dat sommigen dit als een dooddoener van de "sfeer" neerzetten vind ik toch behoorlijk kortzichtig... een boel clubs promoten de CL-finale tussen 2 Duitse teams, de club had een excellent beeldscherm aangevoerd wat een prima asset was, en voor degenen die het simpele feit over het hoofd zien dat Ratingen nogal dicht bij Dortmund ligt, en het voor Duitse clubbers wel zeer interessant was om de finale in een club te bekijken, tja, die kan ik toch enkel als realiteitsontziend inschatten ditaangaand. Dat de club zelve weinig extra inspanningen heeft gedaan klopt als een busje, jammer doch niet onverwacht. Gelukkig waren vele zaterdagstammi's min of meer op de hoogte van het forumfeest, en viel hun aantal redelijk mee, want zoniet waren er nog meer dames langduriger onbeschikbaar geweest dunkt me.

Voorts ingaand op de opmerking, de club voerde geen pizza's etc. aan en verdere eetproblematieken, naja, ergens logisch, als ze daarmee gaan beginnen, 2 ruime eetschotels, gratis bier, voor 30E, echt cashen zou ik dat niet noemen... Men zou het ook langs de andere kant kunnen bekijken, door de vele biertjes en free cocktails werd er quasi geen cocktail bij het huis zelf besteld, dus al te zeurderig zou ik persoonlijk niet zijn aangaande de verzorging.. De return voor 30E was toch degelijk in orde, met alle respect. Maar voorts kan ik dus enkel vaststellen dat de geuitte waarschuwing toendertijds tijdens de poll redelijk is uitgekomen, dus no surprises voor mezelf, maar toch enigszins redelijk blijven... zelfs met klaarblijkelijk armtierig of ontbrekend ontbijt waren er nog steeds 2 menu's naar keus, wat hapjes tussendoor etc...veel meer kan je toch ook niet verwachten.. De club heeft naar m'n aanvoelen geen of amper meer inkomsten gehaald door het feestje, ik schat dat sowieso een 10-tal van de aanwezigen aanwezig zouden hebben getekend ongeveer aan 10E meer, ze zouden extra inkomsten hebben gehaald uit de sporadische cocktails, en voorts zijn een boel stammi's afgehaakt door de te anticiperen drukte, dus in the end klopt vooral de geuitte angst dat velen een "verkeerde" indruk kregen van de club, en dat schiet weinig op uiteraard...

--- Einde van citaat ---
Ik ben totaal NIET akkoord met deze redenering
Panthera WIST dat er een feest was, met 30 aanmeldingen.
Ze waren akkoord eerst met buffet (wat hen niks kost, of denk je dat ze 20 euro de man betalen). Dat ze nadien overschakelen op a la carte, zeer goed, maar dan niet beperkt, zeker niet als ze geeneens rekening houden met het ontbijt.
Finale CL? Op een groot scherm in de bar, terwijl je 30 feestgangers in huis hebben, die (zie affiche) een gogo-contest in mekaar hebben gestoken, die bodypaint bijhadden, die een striptease beloofd was, die zelfs een rookmachine bijhadden voor de paaldansacts..... ik denk dat hier wel zwaar aan mag getild worden... als je iets beloofd moet je je daar aan houden en anders moet je zeggen dat je niet geïnteresseerd bent, as simple as that.
Ik kijk inderdaad het belang van een Duitse CL finale over het hoofd, zeker als je nadien even realistisch kijkt. En daarmee bedoel ik, er waren pakweg 12 kijkers, waarvan dan misschien nog 6 gedwongen omdat je nergens anders naartoe kon dan in de ijskou buiten te gaan zitten. Je jaagt dus bewust 30 man buiten, en je zorgt hiermee dat vrouwen geen zak verdienen, want voetbal is misschien een feest, maar neit in een club, daar is neuken een feest.


De return voor 30 euro? Ook weer afspraken, als je buffet wordt voorgesteld, of ik zou nog meer zeggen, als wij zelfs voor gamba's wilden zorgen, buiten de cocktails die we bekostigd hebben en het bier, mag ik toch verwachten dat iedereen zoveel kan eten als hij wil. Even recapituleren? Die cocktails en dat bier brengt hun ook geld op, aangezien je domweg minder andere dingen drinkt, als je aan de Leffe en de cocktails hangt.


Je vaststelling van geconsomeerde cocktails aan 6.50 euro per stuk past als een tang op een varken, want ze zouden nooit hieruit deftige inkomsten hebben gehaald, laat staan het geld dat ze in hun zakken steken door de 18 liter cocktails (dan zuip je geen cola) en 48 Leffes.


Ik heb ooit een return gezien in LR, waar we 20 man aankondigden, en waar de ijskasten buiten vol zalm en andere vis zaten, een compleet koud buffet, kosten noch moeite gespaard, en met paaldans en met voetbalspelletje en met gratis champagne van de club uit. Voor 30 euro, beste ss.


Ben ik verbitterd? Neen, want S, Lori, Gosia en de talrijke opkomst van rakkers maakt uiteraard veel goed, en we hebben een leuk feest gehad van pakweg 2 uur ' s namiddags tot een uur of half acht in de vooravond.


Einde preek.

foots:
Aan het weer op 25 mei kan niemand wat aan doen, dat is nu eenmaal de natuur. Dat er geen terrasverwarmers waren, dat wisten we op voorhand. Stuur een klacht naar de milieumannen die je geld aftroggelen vanwege de stijgende temperatuur en vraag alle overbodige belastingen terug, want het is duidelijk die milieumannen naaien je de natuur gaat zijn eigen weg. Einde politiek gezaag.

Voor het avondprogramma hadden we een gogo-contest in mekaar gestoken, we hadden bodypaint bij met schilder, er was een striptease beloofd en ja we hadden zelfs een rookmachine bij voor de paaldansacts. We hebben hebbende leden laten kiezen en gekozen voor Panthera met DJ en de dansende dames (zie paasfeest)

Dat was idd allemaal in kannen en kruiken of beter gezegd in de locker 63 van Sexmachine gebleven Ik baal dan ook verschrikkelijk dat het niet door heeft kunnen gaan. Ik kan prima leven met de handdoeken (daar kan ik zelfs mee lachen) en ook de menu's was niet verkeerd, maar ik weet ganz zeker dat de Duitsers uit de kino's achter de platte buis vandaan waren gekomen.

We wilden een verpletterende indruk maken, die Duitsers moesten in 1 klap weten dat het feest in een hoerentent is als Relaxxxboard komt. Dit had tot in maanden het topic op Freiercafe moeten worden. Zo hadden we het voorgesteld. zo hadden we het gedroomd en ik begrijp dan ook de diepe teleurstelling over het voetbalstadion.

Groet Foots O0

foots:

--- Citaat van: dupke op 27 mei 2013, 21:15:43 ---
Reeds weken op voorhand me verheugd op het Relaxxxboard feestje in Pathera en met Foots de plannen voor het feestje doorgenomen. Alles was afgevinkt, goede afpraken met panthera gemaakt, ze waren er klaar voor , een spetterend feest zou volgen.


Voorts een leuke namiddag mogen beleven met dank aan het relaxxxboard team voor de extra's zoals cocktails en leffe en het spijkerspel met Sue in de hoofdrol.



--- Einde van citaat ---


Ehh de plannen doorgenomen met Dupke ? Wel bijna alles, want niemand behalve Sexmachine en ik zelf wisten van het spijkerkloppen. Niemand kon zodoende vooraf oefenen en Sexmachine en ikzelf waren uitgesloten van deelname (ook bij de tombola hebben we onze namen eruit gehaald).


Het spijkerspel was voorbereid, Su deed spontaan een keer mee en ik heb het op Wijze Grijze / Pistol Pete /Tom Kroes pre-sales manier op leuke wijze verlengd met vele tevreden gezichten om mij heen. Dit was overigens niet voorbereid en de kamergang heb ik er spontaan bij bedacht, gelukkig maar want van de gogo contest hadden we geen winnares.


Groet, Foots  O0

satanic surfer:
Over de door het forum gemaakte afspraken weet ik uiteraard weinig of niets af, dus ik begrijp én deel de teleurstelling over het quasi letterlijk in het water vallen van de geplande bodypaint/striptease en weet ik veel nog wat allemaal uiteraard... Nogmaals, je kan de club toch bezwaarlijk kwalijk nemen dat ze van de CL-finale een prominente plaats gaven, voor mezelve was dit leuk om tijdens de eerste helft een potje te bankhangen met Alina, een pasta binnen te smikkelen, en tijdens de rust en begin 2é helft wat sofaaction met voornoemde Roemeense die uiteindelijk de kamer op wilde, al overwogen we effie om de matras naar beneden te sleuren om de voetbalkijkers met een trauma van jewelste op te zadelen mits openlijke stengelarij  ;D ... Dat de club zelve weinig tot niets extra had voorzien heb ik zowel in m'n verslag als in de commentaar vermeld, klopt als een busje, jammerlijk...


Maar ik denk dat Foots het redelijk goed samenvat in de zin dat enkele "evenementen" weinig compatibel waren en aldus elkaar wat in de weg zaten... jammer...Ikzelve zou voor een eventueel komend feest een club als Samya niet over het hoofd zien, een club met 2 gezichten in een etmaal, s'namiddags een luilekkerclub met (na de verbouwing) een fijne tuin, een grote kino waar eventuele voetbalfans ongestoord hun gangen kunnen gaan, en vanaf 20 uur veranderd de bar doorgaans in een semi-nachtclub met dansende deernes op, rond en doorheen de barruimte... zomaar een ideetje...


Sneu dat Panthera Relaxxboard weinig ademruimte gaf/wou geven, en de gerateerde extraatjes qua gogodancing etcetera zijn uiteraard jammerlijk...Overigens waren er somtijds wachttijden, dus de meeste dames zullen hun centjes wel verdiend hebben lijkt me, en niets hield de ongeïnteresseerde voetbalrakkers tegen om te kameren tussen 20.45 en 22.30 lijkt me behoudens de staat van bezetheid van enkele dames die inderdaad erg lang bezet waren somtijds zoals ikzelve ook diende te ondervinden bij een dame die ik gaarne nog had geboekt na middernacht, but that's life...


Note Foots: tekst leesbaar opgeknipt in 3 delen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie