Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)

<< < (3/129) > >>

fijnschieter:
Zondag eerst keer naar Panthera.

Zeer warme ontvangst van de Thekefrau. Ze heeft ons duidelijk de werking van de club uitgelegd:
10 euro borg voor de sleutel, krijg je op het einde terug.
Aan de theke wordt een steekkaart aangemaakt waarop alle steekspelen met de dames worden genoteerd, samen met eventuele andere kosten zoals massages of speciale alcoholische dranken. Betalen van de verzamelde kosten gebeurt op het einde.
Ze gaf vriendelijk aan dat je bij twijfel ten allen tijde deze steekkaart mag raadplegen, zodat je zeker niet voor verrassingen komt te staan. Dat gaf me toch iets meer vertrouwen dan in Babylon, waar men niet zo open kaart speelt.
Vandaag nog iemand gesproken in panthera trouwens, die niet meer in Babylon komt wegens meervoudige gevalletjes van intzakzetterij van de dames. (27 min op de kamer, dame schrijft op 35 min, dus...betalen voor 1u)

Van de theke welriekende pluizige gewaden meegekregen, en onze wereldse zaken achtergelaten in de megaruime en hoge lockers met kapstokken voor kreukloze opberging.
De club geeft heeft een SUPERCLEANE en LUXE look & feel. Er is veel ruimte, die mooi en sfeervol is ingericht. Op hygiëne is geen prijs gezet, je kan van de grond eten.

Beneden een ruime bar met privé hoekjes, grote kino, douches, toiletten, lockers, gang die alles verbindt, en rode loper op de trap naar boven.
Eerste verdiep: groot aantal kamers (nooit wachttijden) waarvan 1ntje met jacuzzi (geen meerprijs), grote sauna, massagedouche, watervaldouche, voetbaden, aparte relaxruimte met strandstoelen, massagekamers, aparte hoek met een hometrainer om op los te gaan.
Tweede verdiep: zeer groot dakterras, nu niet te doen in de kou, maar zie zeker mogelijkheden in de zomer.

Weinig dames (een 12 - 15tal), en de hele dag nooit meer dan een 6 - 7 tal rakkers. Verrassend voor toch wel een zeeer ruime club. Vond ik dat erg? Nee, ik voelde me koning.
Weinig rakkers betekent nl ook dat je veel aandacht krijgt van de dames. De animatie was aangenaam en niet opdringerig. Enkele dames boden zich maar wat graag aan voor wat bepoteling en zoentjes, allemaal speels en vrijblijvend, zolang je daar niet te ver in gaat natuurlijk.
Een grote club betekent veel bewegings- en eet- en zitruimte (al die luxe voor jezelf) +  er hing geen sigarettenrook (letterlijk een verademing).

Het eten à la carte was topklasse en mooi gepresenteerd. Mijn eerste schotel vandaag... godverdomme die was lekker... lekker sappig vlees, frietjes perfect gebakken, superlekker sausje met verse groentjes, stevige klot mayo (shame on me)... leek alsof ik een maand met expeditie robinson had meegedaan, en nu voor het eerst terug fatsoenlijk eten kreeg. Mijn collega was bijna zijn hand kwijt toen hij probeerde een fritje van mijn bord te pikken. This food is mine!  >:D

Personeel was SUPERVRIENDELIJK. 1 dingen was balen: het flirterige blondinetje achter de bar was de knapste van de hele club. Gruwelijk mooi. :o
Er speelden zich allerlei beelden door mijn hoofd af:
Oa hoe ik haar als een arme wanhopige idioot mezelf vernederend op mijn knieën ten huwelijk zou vragen terwijl een jaloerse dvp mijn handdoekje aftrekt.
Of hoe ik de kleren van haar lijf zou scheuren en stevig langs achter zou rammen terwijl ik haar kop in het afwaswater dompel. Ik kon het gekste niet bedenken.
Maar goed, gelukkig waren er ook wel een paar schöne mokkeltjes die WEL te huur waren, dus ik klaag niet over de line-up. Er zat wat roemeens, duits, italiaans, 2 afrikaanse en 1 thaise.

Ik plofte mij neer naast de thaise Lucy, niet zozeer omdat ik ze superknap vond, maar ik had wel zin om mijn roestige thais nog eens wat in te olien en wat over thailand te memmen, en het werd zowaar een aangenaam en diepgaand gesprek. Ik schrok van haar leeftijd, ze is toch al een dagje ouder, Lucy, maar het getal dat ze daar eerlijkerwijs opbiechtte zou ik haar bijlange niet aangeven  ???. Als je dan goed gaat kijken is ze qua lichaam inderdaad niet lolitastrak, maar haar engelengezichtje met mooie glimlach (perfecte tandjes) en aandachtig kijkende ogen waren niet zonder verdrinkingsgevaar. Onze serieuze gespreksstof maakte wel dat ze qua lichaamstaal een tikkie gereserveerd was. Ze zat op respectabele afstand als een echte dame met rechte rug een intelligent gesprek te voeren. Maar de twinkeling in haar ogen toen zei dat ze "iemand is die tot alles bereid is om een man te behagen", deed iets knappen in mij. "OK pai hong (naar de kamer) "  hoorde ik mijn thaise alter ego plots tegen haar zeggen, zonder aan mijn vlaamse ego toestemming te vragen. Ja, nu kan ik ook niet meer terug :rolleyes:
Maar geen spijt, op de kamer kwam effectief een gewillige wilde panthera tevoorschijn. Wel kinky, zo na een serieus gesprek. Ze had prachtige volle tieten, volgens haar puur natuur (hoewel ik twijfelde), anyhow, zo'n appelbollen mag je van een thaise zelden verwachten, en van de gelegenheid profiterende heb ik me er dan ook stevig aan vergrepen. Die tieten en haar sexervaring compenseren zeker wel voor bv haar minder strakke buik.
Fijnschieter moet binnenkort nog een andere naam gaan verzinnen zoals "vanalleswatschieter" of "loosecanon" want ik kan in mijn kamerkeuzes geen consistentie meer vinden de laatste tijd. De tijd dat ik enkel en alleen voor jonge strakke skinny ass fotomodelletjes ging is verleden.
Hoe dan ook, die Lucy, die is ni verkeerd.  ;D

Een clubrecensie is natuurlijk geen goede recensie als er niet wat opbouwende kritiek (muggezifterij) inzit:
- de verwarming stond ietwat aan de frisse kant in de club. Voor ons beren ging het nog wel, maar de dames moesten het zonder vacht stellen en daarom soms even opwarmen in de sauna. Op de kamers ook wat fris, maar éenmaal de strijd der geslachten bezig is, merk je dat toch niet.
- de massagedouche boven had ik wel willen ervaren maar was ijskoud, en daardoor eigenlijk niet bruikbaar, beetje zonde.  De normale douches beneden waren wel lekker warm.

Samengevat over panthera kan ik zeggen: topclub is die mij goedgezind  huiswaarts deed keren. Terugkeren naar dit paleis doe ik als ik behoefte heb aan een relaxe rook- en turkvrije dag met culinaire orgasmes, vrouwelijke aandacht en 17 sofa's voor mij alleen.

Da's weeral een interessante ontdekking.

satanic surfer:
Lekker kort en punctueel verantwoord ditmaal in tegenstelling tot de gebruikelijke woordenbrij, wat een verademing voor éénieder  :iagree:

. ontvangst hartelijk, personeel vriendelijk
. eten van sublieme kwaliteit, 6 menu's, wegens succes van optie 1 herhaald, dikke pluim voor kokkin
. 18 dames waarvan 4 nieuwe, afwisselende line-up, Thaise dame die kollege Rivera zowat doodknuffelde, 3 donkere dames
. s'namiddags erg rustig... s'avonds betere verhoudingen
. frisjes in de barzone, dit was te wijten aan verwarmingstoestelomzettingen/herstelwerken dixit club...
. goede sessie met Andrea, zie topic
. zéér goede sessie zoals gebruikelijk met Alina waaraan lastig te ontsnappen valt (ook weer niet zooo erg  victory)
. heb me de ganse dag als een visje in het water gevoeld, nog enkele optionele dames links dienen te laten liggen wegens vermoeidheid van de dag rvoor
. naja, wenig zu meckern, sauna prima van temperatuur tijdens een tijdelijke rustpauze voor Rivera die gans de dag werd bedolven onder damesaandacht, nou, daar had ss géén last van gelukkig  :bedtime2:

seksenfun:
Al even kort toevoegen dat ik de recensies van fs en ss heel erg beaam.  Mijn eerste bezoek was afgelopen zondag.  Het werd me enigszins afgeraden wegen te rustig maar dat vond ik het zeker niet.  Er was leven in de brouwerij.  Dat de club bijna door mijn toedoen met Sabrina bijna in brand stond, moet je er dan maar bijnemen  ;).

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op 30 januari 2013, 21:30:17 ---Dat de club bijna door mijn toedoen met Sabrina bijna in brand stond, moet je er dan maar bijnemen  ;) .

--- Einde van citaat ---
Aangezien jij een niet-roker bent en rubber niet zo makkelijk vuur vat, ben ik nieuwsgierig geworden naar wat volgt  t4515 :cheer:






sm  :king:

fijnschieter:

--- Citaat van: sexmachine op 30 januari 2013, 23:11:51 ---
--- Citaat van: seksenfun op 30 januari 2013, 21:30:17 ---Dat de club bijna door mijn toedoen met Sabrina bijna in brand stond, moet je er dan maar bijnemen  ;) .

--- Einde van citaat ---
Aangezien jij een niet-roker bent en rubber niet zo makkelijk vuur vat, ben ik nieuwsgierig geworden naar wat volgt  t4515 :cheer:



sm  :king:

--- Einde van citaat ---

Rubber vat niet gemakkelijk vuur maar onvoorzichtige badjassen op onopvallende kaarsen wel  :))

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie