Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 463356 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
18/02
« Reactie #630 Gepost op: 19 februari 2015, 20:21:01 »
Woensdgag 18/12 : richting Panthera met Marc63. De rakkers Le seigneur des anus, FMB en Manureva waren al aanwezig.

11 dames, geen sfeer. Triest....
Hier de lijst van de aanwezige dames (bedankt aan Manureva)
Citaat
Etaient présentes (11 filles) : Melody, Nicole, Denisa, Selin, Marina, Natacha, Luciana, Maya, Gaby, Jacqueline, Liz
Ik heb nog Helena aan de bar gezien om 22u00.

Gelukkig heb ik een uitstekende kamer gehad met MAYA. Voor de rest, een teleurstelling.

Ik hoop niet dat er een definitieve weg naar onder is ingezet. Dat zou erg jammer zijn. 13 Maart ga ik er weer eens kijken!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
18/02
« Reactie #631 Gepost op: 19 februari 2015, 20:28:19 »
Woensdgag 18/12 : richting Panthera met Marc63. De rakkers Le seigneur des anus, FMB en Manureva waren al aanwezig.

11 dames, geen sfeer. Triest....
Hier de lijst van de aanwezige dames (bedankt aan Manureva)
Citaat
Etaient présentes (11 filles) : Melody, Nicole, Denisa, Selin, Marina, Natacha, Luciana, Maya, Gaby, Jacqueline, Liz
Ik heb nog Helena aan de bar gezien om 22u00.

Gelukkig heb ik een uitstekende kamer gehad met MAYA. Voor de rest, een teleurstelling.

Ik hoop niet dat er een definitieve weg naar onder is ingezet. Dat zou erg jammer zijn. 13 Maart ga ik er weer eens kijken!

Ik hoop het ook, maar de 'problemen' houden nu toch al langere tijd aan, en met het recente vertrek van oa Sabrina en Rebecca (samen met Shila 1 van de laatste gangmakers) zal het er in de nabije toekomst echt niet beter op worden.

Ik trek op 13/03 voor de eerste keer naar Oceans. Moest het daar tegenvallen, kom ik 's avonds wel mee voor sfeer zorgen in HP ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #632 Gepost op: 19 februari 2015, 20:37:41 »
Ik kom ook de 13e maart als ik mag,moet dringend "oma" zien ;D
Zaterdag zie ik Rebecca in..rara..,spreek er nog wel eens mee. :o ;)
Verslag volgt maandag. :039:
you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #633 Gepost op: 19 februari 2015, 21:12:31 »
Alles lost zichzelf op mannen.
Ik hoor al jaren steen en been klagen over bijvoorbeeld Living Room - het einde, failliet, er moet iets veranderen en meer van die bla bla ba. Iedere zomer hetzelfde liedje....
Verleden jaar waren zelfs 2 pertinente LR-lovers zo kwaad en Foots en ik troffen ze op een zaterdag (ik weet neit meer juist wanneer, maar het  zat er  VOL franstaligen en Sudländer, bah bah bah  ;D :lol_hitting: ) in Sixsens.
NOOIT zouden ze nog een stap binnenzetten bij Living Room, het beleid trok op geen zak, en meer van die (on)zinnige dingen. Ik zet er on bij omdat ik hen toen heb gezegd dat ze in no time terug in Living Room zouden staan, dat ze onzin uitkraamden, maar o neen, dat zou NIET waar zijn. Ik kraamde onzin uit. Ja ja. Tuurlijk  :pica22
Ik heb toen met Foots gelachen, en beiden zeiden we tegen mekaar met een knipoog .... binnen de maand hangen die terug iedere week enkele malen in Living Room alsof er niks is gebeurd.
We waren fout, zo fout waren we nog nooit geweest, want Dupke en Boy69 waren de zaterdag nadien alweer in Living Room, de keet waar ze nooit meer zouden naar terugkeren .......


En om verder te gaan, soms loopt Living Room leeg, dan zitten er haast geen dames (op een zaterdag 40 dames is leeg voor Living Room) en dat herpakt zich telkens. Ik kan zo al zeggen, LR zal goed zijn tot begin juli, een dip tot rond Halloween en dan terug super. De kerstreces en vanaf de derde week van januari terug goed .... en toen kwam juli ... van voren af aan ....


HP is geen uitzondering, en de clubbeheerders zullen tijdig ingrijpen, wees niet ongerust, soms gaat het minder goed, dan weer gaat het super.
Er is maar één club die ik ken (en ik kom er zelf niet) waar ze steeds genoeg dames hebben, en waar nooit een dip is, en dat is Golden Time.


Alle andere clubs, ups en downs, en Haus Panthera zal nu in een down zitten. Komt allemaal goed.


O, one more thing (dixit foots) .... de toekomst zal het uitwijzen  :111: :cheer:


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #634 Gepost op: 23 februari 2015, 22:00:03 »
rosemontag party in pantera op 16-02-2015

bij binnen komst moest ik 10 euro afrekenen omdat ik een vrijkaartje had en er een party was .geen probleem echter waren er niet veel manlijke gasten aanwezig . jammer de club had uiterst haar best gedaan live muziek Engels talig uitstekend buffet en als neusje op de zalm de geile marta uit lr .in pantera is haar naam maia  :039:. een kamer gang kon ik niet over slaan met deze niet de alle mooiste ma wel de alle geilste. in de kino werd ik Leker opgewarmd geen gehaast ma wel als gevolg dat ik na de kamer moest met een stijve  ;D. op de kamer kreeg ik een uitstekende dienst verlening en wel voor een 10 euro minder als in lr. zo werd de intree gecompenseerd  :laughingchick . er liep nog genoeg rond in pantera voor een ieder wat wils oa paula natascha lena en een moi jong duits ding ma die wedt geclaimt  ::) me 2e kamer was met silvia bulgaars van kom af ook een leuk samen zijn  :sex op ze tijd een natje en een droogje uitstekend verzorgt  :bud

ik bedank dan ook relax en sauna club pantera voor het vrijkaartje en wie weet tot gauw  :cheer:

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #635 Gepost op: 23 februari 2015, 22:59:52 »
Info FreierCafe[/b][/size]

Das Panthera-Team sagt Danke!

 
 Nach 6 Jahren geht der Lotse und Erfinder des Hauses Panthera von Bord.
 
 Um diesen Anlass gebührend zu würdigen lädt das Haus Panthera
 
 am Freitag, 27.2.
 
 alle Freunde des Hauses ein, um gemeinsam auf eine gute Zeit zurückzublicken.
 
 
 Das Panthera-Team würde sich sehr darüber freuen, allen Stammgästen
 persönlich danken zu können, die uns über die Jahre sehr ans Herz gewachsen sind.
 
 Deshalb servieren wir einen Umtrunk
 Musik
 und eine Tombola,
 überraschen mit Unterhaltung im Pantherastil,
 und servieren ein großes Schlemmer-Buffet.
 

 Solch eine Veränderung ist gleichzeitig immer die Chance für neue Ufer.
 Deshalb möchten wir mit unseren Stammgästen an diesem Tag noch
 besonders schöne Stunden verbringen, verbunden in einer Mischung aus
 Vorfreude auf das, was uns künftig am vertrauten Orte erwarten mag.
 
 Aber auch Bob, der das Panthera auf seine Weise zu einem einzigartigen
 Kleinod in der Clubszene geformt hat, wird nicht ganz abhanden kommen
 und an anderem Ort mit neuen Ideen weitermachen.
 
 Dies und viele andere Dinge würden wir gern in netter Runde mit vielen
 bekannten Gesichtern gemeinsam besprechen, und laden dich dazu herzlich ein.
 
 
 Mit einer dicken Träne im Knopfloch
 und der Erinnerung an viele schöne Momente
 
 grüßt
 
 Das Team vom Haus Panthera.
 
 
 Eintritt 50€
 
 
 
 Kontakt:
 
 Haus Panthera
 Robert-Zapp-Str. 2A
 40880 Ratingen
 
 Telefon: 02102-7006336
 
 http://www.hauspanthera.de/

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Haus Panthera komt in andere handen
« Reactie #636 Gepost op: 26 februari 2015, 13:44:34 »
Ik heb van de dames uit Haus Panthera gehoord dat deze club wordt overgenomen door een Turk die ook de eigenaar zou zijn van club Acapulco in Velbert.
Bob uit Haus Panthera zou nog geen nieuwe club hebben en zal zich nu dan ook alleen bezig houden met zijn priveclub Dupont. Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat hij geen nieuwe club gaat beginnen.
Nu alleen maar hopen dat het hoge serviceniveau niet achteruit gaat. Persoonlijk ben ik daar wel bang voor eerlijk gezegd. Hij mag wel de wellness van mij vergroten , een whirlpool is altijd lekker. Dus maar even afwachten wat de toekomst zal brengen.

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #637 Gepost op: 27 februari 2015, 15:04:47 »
Bob hört auf.
Diese unschöne Nachricht warf meine Pläne über den Haufen. Ich wollte nochmal persönlich danke sagen.

Ich habe Bob bei meinem Erstbesuch vor Jahren an einem Samstag kennen gelernt.  Das war zu einer Zeit, da waren 8 Frauen und 6 Gäste anwesend. Spät Abends bei einem Longdrink auf Kosten des Hauses diskutierten wir über den Club und mögliche Verbesserungen. Wir waren bei dem Thema selten einer Meinung. Jahre später muss ich sagen, soviel war dann doch nicht verkehrt.

Auch erinnere ich mich an seine souveräne Haltung, als ich eine lautstarke Auseinandersetzung mit der polnischen Abzockfotze Anastasia hatte. Simone und Bob standen neben der Umkleide und hörten sich die Diskussion belustigt an. Da war aber das einzige Mal , dass ich dort Diskussionen mit einem Mädel hatte.

Das HP hat sich bei mir inzwischen als einer meiner Lieblingsläden etabliert. Der Hauptgrund ist recht einfach. Geile Nummer mit netten Frauen. Public action überall möglich. Ich mag diese Stimmung  vor allem an FKK Tagen. Dazu hat der Laden auch ein feines Ambiente, eine hervorragende Küche und einen Ruheraum neben der Sauna, wobei ich da auch schon mal gevögelt habe.  Nach einem Saunagang war ich dort eingeschlafen. Ich wurde durch eindeutige Geräusche geweckt. In der Zwischenzeit  war ich nicht mehr alleine. Ein Pärchen vögelte und ich schaute mir das Treiben an. Sabrina kam rein, ich stellte mich schlafend. Da nahm mir jemand das Handtuch weg und einfach meinen Schwanz in en Mund und das in einer Art und Weise, dass ich sie nicht mehr abweisen wollte.
Für mich kann das HP gerne so bleiben.

Genug der Nostalgie.  Ich konnte mich leider nur von Bob verschieden, Simone war nicht anwesend.
Ich hatte es schon läuten hören, wer den Laden übernimmt. Mein erster Gedanke: Oh Gott oder besser oh M…

Folgende kleine Änderungen im Clubablauf  sind wohl schon beschlossen:

-          Wegfall des Bierkühlschranks, ist Fakt, da bereits weg
-          Der bisherige DJ wird nicht weitermachen
-          Aktives Zugehen der Frauen auf die Gäste wird analog zum Aca praktiziert (also nix mehr)
-          Änderung der Öffnungszeiten

Der Rest bleibt Spekulation. Wird sich der Laden in Richtung „Im-Club-Unterhosenträger“ entwickeln oder bleiben die zahlreichen Holländer und Deutschen weiterhin die bevorzugte Zielgruppe.

Mein letzter Tag im alten HP begann erfreulich. Nach einem Saunagang traf ich auf einen netten belgischen Kollegen, den ich schon lange nicht mehr gesehen hatte. Das wurde ein langer Plausch. Sehr zum Leidwesen der anwesenden Damenriege, die andere Pläne mit uns hatten.

Da waren doch auch ein oder zwei Frauen dabei, die darauf recht unwirsch reagierten und sich die Chance auf zukünftige Zimmer damit verbauten.
Zwischendurch immer mal unterbrochen von Gesprächen mit einigen Frauen. Unter anderem erfuhr ich auch etwas, über die Verletztbarkeit der weiblichen Seele. Das hat Eindruck bei mir hinterlassen.

Gästemäßig ein sehr ruhiger Nachmittag  Trotzdem bekommt man Frauen wie Melody oder Diana kaum zu sehen. Die sind irgendwie immer gebucht. Abends dann deutlich mehr Gäste.

Der belgische Kollege hatte mir Maja ans Herz gelegt.  Sie wäre auch sicher eine Option gewesen, ich hatte aber zunächst andere Pläne.
Ich hatte nämlich vor mich mit Lena zu verlustieren. Mit ihr hatte ich bereits einmal das Vergnügen. Sie hat sich optisch ein wenig verändert. Ich hatte sie direkt beim Einchecken gesehen. Mir fiel gleich ihre neue Frisur und ihr Gesichtspiercing auf.   Steht ihr beides sehr gut. Und einen geilen Knackarsch hat sie bekommen. Da sind doch einige Kilos auf der Strecke geblieben. Da beneide ich sie drum
Zu meinem Leidwesen wurde ich dann erstmal vertröstet. Sie habe gerade einen Gast. Mist , wieder zuviel mit dem Kollegen geredet.

Dann eben erst kulinarische Genüsse und meine Henkersmahlzeit geordert. Es schmeckte ganz hervorragend.

Dann später hatte Lena Zeit für mich. Ich betrieb dann noch ein wenig Mundpflege, ging unter die Dusche um mein Schwänzchen fickfein zu machen und traf dann an der Bar auf Lena.
Diesmal nahmen wir uns auch Zeit ein wenig zu reden. Das war bei unserer ersten Zusammenkunft ein wenig zu kurz gekommen.

Nach dem Standortwechsel ins PK gab es eine andere Art der Kommunikation. Diese war ganz in meinem Sinne. Als wir oben auf dem Zimmer waren, hatte ich die Idee, dochmal eins der unteren  auszuprobieren. „Da müssen wir aber mindestens eine Stunde bleiben“ kamen die warnenden Worte. „Kein Problem“

Leider nur eine Stunde. Entgegen meiner sonstigen Gewohnheiten konnte ich mir auch noch weiteres vorstellen. ich hätte gerne noch die Badewanne für so manches Spielchen ausprobiert.  Aber ich musste los. Diesmal will ich niemanden mit Details langweilen. Es war ganz ok.

Nach einer Verabschiedungsrunde bei ich Shila mein Wiederkommen versprechen musste,  machte ich mich auf den Heimweg.
Jetzt heißt es: “ Abwarten und Tee trinken“

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #638 Gepost op: 28 februari 2015, 00:44:16 »

-          Aktives Zugehen der Frauen auf die Gäste wird analog zum Aca praktiziert (also nix mehr)


Meinst du dass wirklich?
Schade schade schade..........
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #639 Gepost op: 28 februari 2015, 09:34:50 »

-          Aktives Zugehen der Frauen auf die Gäste wird analog zum Aca praktizier

t (also nix mehr)


Meinst du dass wirklich?
Schade schade schade..........

So wurde es mir zumindest von 3 Frauen gesagt.
"Wir sollen auf der Couch sitzen bleiben und warten bis wir angesprochen werden"

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #640 Gepost op: 28 februari 2015, 11:45:56 »
Some informations (read on another forum) :
 
Concerning the reception and the bar : Simona and Jasmin go to Wuppertal (Haus Dupont), Sabine and Illaria still remain in Ratingen while Arletta, Bianca and Ute leave.

Concerning girls : Veronika and maybe Paulina will go to Wuppertal.

Wijze grijze

  • Gast
Haus Panthera, Einde en afscheid
« Reactie #641 Gepost op: 11 maart 2015, 19:17:48 »
Gekopieerd uit m’n Wijze Grijze Sex-Experience Februari 2015:
Panthera:
Gratis entree tot 3 dagen na je verjaardag. Ik bezocht Panthera in het verleden alleen op Vrijdagen ivm de uitstekende vis die ze dan serveren en de FKK-dag, hetgeen zeker ook niet te versmaden is. Zonder dat er van tevoren al te grote ruchtbaarheid aan gegeven was, werd het vandaag ook het afscheid van papa Bob.
 

 Dat trok wel een beetje een streep door m’n dagplanning. Toen ik om 14:00 arriveerde, wilde ik namelijk meteen met m’n eerste maaltijd beginnen. Voor mij was het lunchtime. Pech echter. Vanwege de bijzondere gelegenheid was er vandaag een buffet voorzien, echter pas vanaf ca 17:30. En dan duurt een dag lang als je maag rammelt. Er kwam wel een grote pan groente/ kippensoep, dus heb ik daar maar de vulling op de bodem uit gevist. Sorry voor degenen die de soep te dun vonden.
 
 Er waren ook menige dames die ik in het verleden hier had gezien, maar die Panthera hadden verlaten. Toch typisch dat ze voor dit afscheid terug gekomen waren. Omdat ze opportunistisch waren en extra klandizie verwachtten, of vanwege Bob…?
 
 Qua aantal gasten was het gezellig druk. Ook de sfeer was leuk. DJ Sunny voelde het goed aan en op een gegeven moment werd het zo gezellig met dansende meiden dat de twee terrasdeuren opengezet werden om de temperatuur weer wat omlaag te brengen.
 
 Het eten was ook zeer smakelijk. Ik had weliswaar weer de pech dat ik net van m’n eerste kamer met Denisa naar onder kwam en alle bakken waren leeg. Echter de zeer vriendelijke Kroatische kokkin vulde alles meteen weer bij toen ik in blinde paniek aan haar was komen vragen of er nu niets nieuws meer te eten kwam.
 
 Voor wat de toekomst betreft deden natuurlijk veel indianenverhalen de ronde en werd ik veelvuldig naar mijn ervaringen in Acapulco gevraagd. Ik ga de geruchtenkeuken niet verder voeden, want dat laat ik aan anderen over. Dat draagt niets bij. Laten we nu maar gewoon even de eerste feitenverslagen afwachten en onze mening daarop baseren.
 
 Dan liep er nog een meid rond, waarvan ik had durven zweren dat het Nicole was. Het bleek echter Anda te zijn, een nicht van Nicole. Ontegenzeglijk hetzelfde DNA. Zij was eerder één maal in Acapulco geweest en was er na 7 uurtjes alweer weg gevlucht.
 
 Dan zag ik nog Klara/ Flori, de kleine club globetrotter met parmantige borstjes die er alweer wat omzwervingen in Heaven 7 en Planet Happy Garden op had zitten. Ze zat voortdurend bij te kletsen met Sarah met het secretaressebrilletje, die een beetje een Aziatisch/ exotisch uiterlijk heeft. Met haar had ik in September nog in Sixsens gekamerd, maar inmiddels had ze er ook weer de nodige omzwervingen opzitten.
 
 Er zat ook nog een 3eRoemeense slanke meid bij die mijn interesse wel degelijk wekte. Ze leek wel heel sterk op Denisa. Echter Denisakomt dus echt nooit buiten op het rokersterras. Want ook met haar gezicht klopte iets niet en pas na een tijdje had ik het door: Haar rode haarkleur heeft nu een heel andere donkerzwarte tint en dat verandert haar uiterlijk sterk. Echter ze oefende nog steeds een zekere aantrekkingskracht op me uit. Voldoende om te besluiten ook vandaag weer met haar te kameren.
 

 Na wat serieuze vunzige publieke bankactie opteerde ik voor een uursessie in een jacuzzikamer. En dat werd een werkelijk schitterende kamer in het appartement gedeelte. Het was de kamer op de begane grond (rechts langs de trap, dan loop je er recht tegenaan).
 Denisa liet de whirlpool vollopen, maar daar gingen we niet op wachten totdat die vol was. Er is een mooi groot bed met een spiegel er meteen naast zodat je alle activiteiten mooi kunt volgen. En Denisa heeft geen moeite met dat bekijken, want Denisa positioneerde zich regelmatig zo dat ik een onbelemmerde blik op alle feestelijkheden had. Op een gegeven moment zag ik in een ooghoek dat het schuim over de rand van de whirlpool begon te kruipen. We waren er nog niet in geweest. Maar ik wilde niet stoppen en het eerste hoogtepunt liet ik dan ook maar gebeuren.
 
 Daarna lekker samen de whirlpool in, nadat we het waterpeil eerst weer wat hadden laten zakken. Tot zover mijn bijdrage aan onnodige energieverspilling. Ik zal wel een boom gaan planten ter compensatie. In de jacuzzi heb ik me heerlijk verder laten verwennen door Denisa. Voor de afsluitende wat actievere en acrobatischere activiteiten verkasten we echter al snel weer naar het grote bed. Dit bed-intermezzo werd dan ook met een tweede orgasme afgesloten. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10
 
 Ik trof nog een andere niet-schrijvende Nederlander die diverse van mijn laatste bijdragen gelezen had en vereerd en verrast was met mij toevallig kennis te mogen maken. Vooral naar Denisa’s performance was hij nieuwsgierig en ik praatte hem uitvoerig bij. Van de andere kant had hij ook wat interessants te melden. Hij neemt wel eens een groot stuk canvas mee op de kamer en sneert een meid dan met waterverf in, waarna zij op het canvas mag gaan zitten. Het resultaat: mooie kleurrijke schilderij afbeeldingen van bevallige kontjes met schaamlipjes ertussen. Zou zomaar voor kunst kunnen doorgaan, zeker als je ze naast elkaar hangt. Ik heb de foto’s gezien en ik zou er zomaar eentje van bij me thuis aan de muur kunnen hangen.
 
 Toen ik net van m’n eerste kamer net Denisa was gekomen en de innerlijke mens zat te versterken, kwam ik weer met hem in gesprek. “Hey WG, je was me net voor met Denisa.”
 “Geen probleem jongen, wacht maar dan stel ik je even voor”. Denisa was verrast dat ik haar zomaar een nieuwe klant kwam bezorgen. In m’n hoedanigheid als erotisch manager zou ik later m’n commissie wel bij Denisa komen innen.
 
 Op een gegeven moment werd Bob in een stoel bij de danspaal geplaatst en die grote struise masseuse die er in het verleden altijd werkte, gaf een rondje Turkse sluierdans weg. Daarna was het tijd om officieel afscheid te nemen.
 Tijdens de speech van de receptioniste kreeg menigeen een brok in de keel. Je kon een speld horen vallen. Heel mooi om meegemaakt te hebben. Ofschoon ik me zeker niet als stamgast hier mag betitelen, raakte het me. De grootste bikkel onder de meiden hing zwaar huilend tegen m’n schouder en had iemand nodig die haar troostte. Achter me stonden ook diverse medewerkers die hun tranen de vrije loop lieten. Ik ben niet zo goed in het onthouden van namen, maar sommigen zullen de club definitief verlaten, anderen blijven en sommigen kijken het eventjes aan. Dit was absoluut puur. Zelfs WG was onder de indruk.
 
 De precieze reden waarom weet ik niet, maar in de loop van de avond was er opeens een tombola, waarbij lotnummers getrokken werden die correspondeerden met je sleutelnummer. De prijzenpot bestond uit 5 x een massage en één maal een kamergang met meid naar keuze.
 
 Dan deed ook Paula in de loop van de dag een poging om WG tot een kamergang te verleiden. Dat mag, maar dan moet je niet presalespreuts zijn. Of het lag aan mij, of aan het feit dat op dat moment een tiental medewerkers in burgerkledij buiten op het terras waren. En die presalesschuwheid constateerde ik op dat moment wel bij Paula. Dus dat ging het hem niet worden, ofschoon het, wat mij betreft, wel wat had mogen worden en ook omdat ze optisch best wel in de WG-categorie past.
 
 Tegen 23:00 zag ik Denisa op de gang. Hey meid, ga je er een eind aan breien, of heb je nog zin in een half uurtje? Tsja een extra half uurtje wilde ze er nog wel aanplakken, dus eerst even nog de kleine kino in voor een geil rondje opwarmvoorpijpwerk. Daarna ging Denisaeen sleutel halen, maar nam me wederom mee naar het appartementgedeelte. Huh, weer een jacuzzikamer? Nee hoor, we gingen de trap op en hadden een ruime kamer met douche en een fauteuil erbij. Leuke verrassing van Denisa. Een kamer met fauteuil had ik nog niet gehad hier. En ja hoor, lief ging ze op een kussentje voor me op de knie:en zitten en pijpte Wijze Stijve voortreffelijk. Daarna mocht ze van mij op haar knietjes op de fauteuil plaatsnemen. Ze snapte de hint en stak haar kontje uitnodigend naar achteren. Een lekker rondje doggy style volgde. Daarna nog een paar rondjes op het bed en Denisa maakte het uiteindelijk lekker af met hand en tong. Het orgasme was navenant. Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10.
 
 De enige andere ijsbeer die ik die dag heb ontmoet was Ruikertje.
 
 Ik ben blij dat ik getuige van dit indrukwekkende afscheidsfeest heb mogen zijn. Ik was altijd van mening dat deze hele business koud en kil is. Emoties mogen nauwelijks een rol spelen. Het is een illusie en er is geen plaats voor menselijkheid of compassie. Vandaag echter was het een hechte familie van medewerkers. Vrijwel niemand hield het droog.
 
 Wijze Grijze sexapproval voor Panthera vandaag: 7,5/10.
 
 

Offline le Seigneur des anus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 56
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #642 Gepost op: 15 maart 2015, 12:39:54 »
Some informations (read on another forum) :
 
Concerning the reception and the bar : Simona and Jasmin go to Wuppertal (Haus Dupont), Sabine and Illaria still remain in Ratingen while Arletta, Bianca and Ute leave.

Concerning girls : Veronika and maybe Paulina will go to Wuppertal.
Dass Paulina noch in Ratingen arbeitet habe ich allerdings in einem anderen Forum (Youppie) gelesen.