Auteur Topic: Andere wandelbuurten !  (gelezen 129647 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Andere wandelbuurten !
« Gepost op: 18 augustus 2010, 03:25:06 »
In dit gedeelte van het forum kunnen we naar hartelust schrijven over andere bekende wandelbuurten, denk o.a. aan Seraing; hier valt nog iets te beleven.

In deze rubriek kan, indien de forumleiding akkoord is, gerust, naast het Nederlands, in het Frans en/of het duits geschreven worden.  :)


[box class=windowbg]note sexmachine: zelfs in het Chinees mogen ze schrijven hier, die Walen snappen dat toch niet (grapje he Lorre)   
note 2 sexmachine: Bema, je behoort tot de forumleiding   
[/box]
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2010, 03:30:15 door sexmachine »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Andere wandelbuurten !
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2010, 03:52:54 »
In Luik zijn er nog enkele ramen aan het station Gare du Guillemins. Al de andere raambuurten zijn gesloten, al wordt er her en der nog getippeld.

Dus LUIK is quasi nihil qua tippelbuurt en ENKEL Seraing is nog een beetje de moeite !  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Andere wandelbuurten !
« Reactie #2 Gepost op: 15 september 2010, 04:58:24 »
20 juli, ik herinner mij de dag zeer goed, JUIST voor de nationale feestdag, was ik beroepshalve in de omgeving van de Rue Philipe Marnix.

Het was moeilijk deze te vinden, langs de ENE kant een staalfabriek, langs de andere kant diverse ramen.

Niet veel bijzonders, doch het was 14 uur in de namiddag, waarschijnlijk ben ik op een slecht moment gekomen.  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Hoeveel ramen in Seraing ?
« Reactie #3 Gepost op: 2 december 2010, 22:41:46 »
Vlg bepaalde info zouden er 84 ramen zijn in Seraing ?

Toen ik er geweest ben op 20 juli, had ik de indruk dat dit aantal wel MINDER was.

Wie weet er meer van ?  :-\
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Andere wandelbuurten !
« Reactie #4 Gepost op: 6 juni 2011, 00:00:35 »
Ik ben vorige zomer in de rue Philippe de Marnix geweest en ik telde er 76. Toen ik er was, was nog niet de helft bezet. Sommige panden hebben ramen boven en beneden. Als ik me niet vergis, liep de huisnummering van 132 tot ergens in het begin van de 200.
Aan de ene kant vind je inderdaad de staalfabriek en aan de andere kant zijn de ramen. Het had allemaal maar een troosteloze aanblik en ook qua schoonheid van de dames, viel het mij niet mee. Helaas.
De aanwezige dames waren ook allemaal al wat ouder. Ik denk zelfs dat ik er geen enkele onder de 30 gezien heb. Ik heb wel wat praatjes hier en daar gemaakt en de prijzen gingen van 25 naar 50 euro. Op die prijzen is ook totaal geen pijl te trekken want het lelijkste exemplaar vroeg mij 50 terwijl er een die er wel door kon 35 vroeg voor dezelfde service...
Dan was ik doorgereden naar de Rue de Varin maar dat is ook niks meer...
Ik heb mijn geld dan maar bijgehouden en wijselijk gaan investeren in de dames het SKW.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Andere wandelbuurten !
« Reactie #5 Gepost op: 30 november 2011, 07:01:25 »
In Seraing zijn er 84 ramen. Zelf geteld. De dames zijn hoofdzakelijk iets ouder dan in andere raambuurten. De meeste hebben de Belgische nationaliteit. De bezetting is niet je dat, vaak blijven veel ramen onbezet. De grootste bezetting is overigens net na de middag. Tarieven schommelen tussen de 30 en 50 euro, kwestie van onderhandelen. Voor de liefhebbers van mature dames...
« Laatst bewerkt op: 30 november 2011, 07:08:06 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Andere wandelbuurten !
« Reactie #6 Gepost op: 30 november 2011, 07:14:09 »
De 'Chaussée d'Amour' in St Truiden is volgens mij ook een raambuurt, al wordt dit op Hookers ingedeeld bij clubs. Er zijn 44 bars met ramen op het grondgebied van St Truiden, al zijn enkele zaken al een hele tijd dicht want de zaken gaan er niet zo best.
Het prostitutiegebeuren is daar aan het opschuiven want in buurgemeenten Heers en Oreye, langs dezelfde baan (richting Luik dus) zijn er op enkele jaren tijd een 10tal bars bijgekomen. Ook verder richting Luik zijn er nog enkele.
Maar de zaken gaan dus niet goed en dat heeft natuurlijk alles met de tarieven te maken : 150 tot 200 euro voor een standaard halfuur, en voor extra's als zoenen moet je fors bijbetalen. Te mijden.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Andere wandelbuurten !
« Reactie #7 Gepost op: 30 november 2011, 07:17:13 »
In de provincie Antwerpen is er nog een kleine raambuurt, meer bepaald te Waarloos langs de baan Mechelen-Antwerpen. In totaal zijn er zo'n 10 bars.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Andere wandelbuurten !
« Reactie #8 Gepost op: 30 november 2011, 11:01:28 »
In de provincie Antwerpen is er nog een kleine raambuurt, meer bepaald te Waarloos langs de baan Mechelen-Antwerpen. In totaal zijn er zo'n 10 bars.


Waarloos ik hoop niet dat dit staat voor waardeloos.


Groet, Foots  O0 
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Andere wandelbuurten !
« Reactie #9 Gepost op: 30 november 2011, 12:53:43 »
In de provincie Antwerpen is er nog een kleine raambuurt, meer bepaald te Waarloos langs de baan Mechelen-Antwerpen. In totaal zijn er zo'n 10 bars.


Waarloos ik hoop niet dat dit staat voor waardeloos.


Groet, Foots  O0
Helaas is het waardeloos in waarloos, ja, maar wel goed te vermelden dat die "buurt bestaat", als je er met de wagen doorheen moet is er steeds vertraging van mensen die wat trager gaan rijden van op  meter afstand een glimp op te vangen van (meestal) hoertjes die ver over houdbaarheidsdatum zijn, je kan zelfs de datum niet meer lezen, volledig verroest vanonder  ;D
Maar inderdaad bedankt mechelen, het is een "wandel-doorrij-buurt" en je moet de wagen niet uit....  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Andere wandelbuurten !
« Reactie #10 Gepost op: 30 november 2011, 18:07:40 »
Er is nog zo een buurt met raambars, namelijk de weg Gent-Deinze. Daar zijn er naar schatting een dertigtal bars, ook allemaal van hetzelfde type en wellicht ook dezelfde prijzen..

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Andere wandelbuurten !
« Reactie #11 Gepost op: 30 november 2011, 19:33:08 »
En Luik? Luik is dood, meneer. Er zijn nog enkele ramen aan station Guillemins, maar de bezetting is zeer mager. Ooit waren hier meer dan 100 ramen.
Ook de andere ramen, in de buurt Cathédrale-Nord zijn dicht. Hier wordt nog wel getippeld. Het betreft de straten Rue de la Cathédrale en Rue L'Agneau, vlak bij de Maas. Opgelet : het wemelt er van de junks.
Luik is wel een trendy stad om te winkelen en om op stap te gaan, en wellicht wil het stadsbestuur daarom alle 'overlast' weg.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Andere wandelbuurten !
« Reactie #12 Gepost op: 30 november 2011, 20:08:56 »
Ergens in Antwerpen in grote omgeving Grobbendonk bestaat er ook nog een baan met bars.  Wel de exclusieve grote kasteelvilla's.  Niet echts iets voor dit forum dus  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Andere wandelbuurten !
« Reactie #13 Gepost op: 1 december 2011, 01:18:35 »
Ergens in Antwerpen in grote omgeving Grobbendonk bestaat er ook nog een baan met bars.  Wel de exclusieve grote kasteelvilla's.  Niet echts iets voor dit forum dus  ;).

Jawel eigenlijk wel. Je ziet de dames uiteraard niet staan van buiten maar ik durf er al eens binnen gaan voor wat bekenden te spreken en een pint te drinken, bij heen- of terugreis naar SKW.

De pinten zijn daar met 2 euro trouwens zeer goed betaalbaar.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Andere wandelbuurten !
« Reactie #14 Gepost op: 9 december 2011, 15:52:03 »
En Luik? Luik is dood, meneer. Er zijn nog enkele ramen aan station Guillemins, maar de bezetting is zeer mager. Ooit waren hier meer dan 100 ramen.
Ook de andere ramen, in de buurt Cathédrale-Nord zijn dicht. Hier wordt nog wel getippeld. Het betreft de straten Rue de la Cathédrale en Rue L'Agneau, vlak bij de Maas. Opgelet : het wemelt er van de junks.
Luik is wel een trendy stad om te winkelen en om op stap te gaan, en wellicht wil het stadsbestuur daarom alle 'overlast' weg.

Er zouden in Charleroi ook nog ramen zijn. Weliswaar beperkt en niet de moeite... Wie weet er meer?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...