Auteur Topic: Rue Philippe de Marnix, Seraing Algemeen  (gelezen 94418 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Rue Philippe de Marnix, Seraing Algemeen
« Reactie #15 Gepost op: 15 februari 2017, 15:13:47 »
Ik heb 20 minuten rondgehangen in de Rue Marnix, maar ben daarnet dan toch ongepopt terug vertrokken. Zoals verwacht? Inderdaad. Maar... het had anders kunnen lopen, want ik heb wel degelijk 2, 3 heel neukbare vrouwen gezien. Enfin: uitgebreider 'sfeerverslag' volgt! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Rue Philippe de Marnix, Seraing Algemeen
« Reactie #16 Gepost op: 15 februari 2017, 16:07:32 »
Ik heb 20 minuten rondgehangen in de Rue Marnix, maar ben daarnet dan toch ongepopt terug vertrokken. Zoals verwacht? Inderdaad. Maar... het had anders kunnen lopen, want ik heb wel degelijk 2, 3 heel neukbare vrouwen gezien. Enfin: uitgebreider 'sfeerverslag' volgt! 8)
Alle vrouwen zijn neukbaar, KP, kwestie van je ogen te sluiten of er een vlag over te leggen en te schieten voor 't vaderland ... mag voor jou zelfs een vlag van STVV of zelfs Abderlecht* zijn (de nieuwe ploeg van deket die binnen 8 jaar meedraait aan de Europese top met Real, Bayern en PSG  :-\ :-\ :-\    )
*Abderlecht - fusie tussen de moslimgemeenschap en de stranjeanetten van Anderlecht, met als eerste deel van de naam de meest voorkomende voornaam in Molenbeek - Abderachim, in de volksmonds Abdel  ;D ;) en bij "lecht" hebben ze de "s" vooraan vergeten   ;) :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Rue Philippe de Marnix, Seraing Algemeen
« Reactie #17 Gepost op: 16 februari 2017, 08:44:39 »
Gisteren ben ik voor het eerst sinds meer dan een decennium nog eens naar de Rue Philippe de Marnix te Seraing gereden. Zonder noemenswaardige verwachtingen, want het is algemeen geweten dat de line-up daar niet veel voorstelt.

Ik kwam om 15u ter plaatse aan en reed met mijn wagen de straat in. Wat onmiddellijk opviel was de drukte: alle parkeerplaatsen waren bezet en de ene na de andere wagen reed de doodlopende straat in/uit. Over de straat zelf valt niet veel te vertellen: een dertigtal verouderde huizen, een versleten weg en voetpad en veel vuil op de straat. Overall niet de gezelligste omgeving om lang in rond te hangen, maar ik stoorde mij er eigenlijk niet aan.

[attachimg=1]

Ik telde zo'n 15 meiden: 13 op het gelijkvloers en 2 op een hogere verdieping. Veelal te oude en te dikke vrouwen, maar ook 3 dames die vanuit de wagen wel de moeite leken, vooral dat ene mooie, slanke brunetje in het begin van de straat. Dat moest ik nader onderzoeken ;).

Ik zag niet direct een parkeerplaats vrij, dus ik besloot me zo'n 250 meter verder te gaan parkeren, op de 'grote markt' van Seraing: een ruime, en vooral: veilige parking.

[attachimg=2]

Vanop de grote markt is het 5 minuten wandelen: 1 straat volgen die je langs wat grauwe industrie en een containerpark brengt.

[attachimg=3]

Te voet terug aangekomen in de straat was het opnieuw opvallend hoeveel auto's de straat wel niet binnen- en buitenreden. Wandelaars heb ik, in de 20 minuten dat ik in de straat heb rondgewandeld, niet veel gezien: max een half dozijn.

Enfin: ik trok onmiddellijk op zoek naar de mooie brunette die ik eerder gespot had, maar... haar gordijntje was ondertussen dicht... Geen probleem: zo kon ik er van profiteren om de straat nog enkele keren rustig op- en af te wandelen.

Ik heb nog 2 andere neukbare meiden gezien: 30 plus, maar zeker niet onaantrekkelijk. De overige vrouwen (overwegend blank, 2 zwartjes) waren me (veel) te dik of (veel) te oud.

Na 20 minuten slenteren was het mooie brunetje haar raampje nog steeds gesloten en mijn alibi was langzaam maar zeker aan het aflopen. Ik ben dus maar naar het blondje op nummer 140 toegestapt en vroeg haar achter haar prijs: 50€ voor PMC en NMC, meerdere posities. De Aarschotstraat prijs dus. Ik twijfelde, maar ik vond deze meid uiteindelijk net niet mooi genoeg (het was een echte GND, geen stunnergehalte), en heb dan toch maar besloten niet binnen te gaan voor deze prijs.

Ik ben snel nog eens gaan kijken aan het brunetje haar raam: de gordijn was echter nog steeds gesloten...

Tijd om ongepopt naar huis te keren dus. Was ik ontgoocheld? Nee. De line-up is me, ondanks vele gesloten gordijntjes, beter meegevallen dan ik had verwacht.

Seraing ziet me zeker nog eens terug, de volgende keer waarschijnlijk in de iets latere namiddag, en wanneer ik iets meer tijd heb, en ik vermoed dat het dan wel tot een kamertje zal komen 8).

Maar eerst: morgen naar Duitsland, saunaclubland ;D!

[verwijderd door de beheerder]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline peter1965

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Rue Philippe de Marnix, Seraing Algemeen
« Reactie #18 Gepost op: 5 maart 2019, 23:54:06 »
Wie is er reeds in deze buurt geweest ?  ;)

Was er een drietal weken geleden; langs de ene zijde de vroegere fabriek van Cockerill Sambre; langs de andeer zijde diverse ramen.

Op een dinsdagnamiddag rond 15 uur een 30 tal ramen bezet; meestal iet of wat oudere dames en Afrikaanse dames, doch ook enklele mooie dames.

Denk dat opperhoofd sexmachine ook eens naar daar moet gaan, doch zal hem dan wel de weg moeten wijzen; is werkelijk moeilijk te vinden !   ;D
Ik ben afgelopen carnavals maandag  overdag redelijk en ,s avonds goed bezet met toch wel veel mooie en jonge dames
Zelf koos ik voor de grootste kont  2 e raam  wat me goed bevallen was voor 50 euro        peter

Verstuurd vanaf mijn SM-T585 met Tapatalk