Auteur Topic: Villa Tinto 49, Manar  (gelezen 210221 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #30 Gepost op: 6 augustus 2013, 16:56:18 »
Gisteren stond ze eerst in een groen lederen kleedje tot net onder haar welgevormd kontje, ook de moeite....  :ladyinred


Nadien met gescheurde jeans, maar bovenaan een zwart lederen topje, om op te vreten, die stoot  :lol


Ze moesten haar de toegang verbieden tot de straat, zo lekker is ze, en ze kost ons alleen maar geld, maar bij haar krijg je tenminste wat terug, waar voor onze zuurverdiende centen. Als Eveline de hoer der hoeren is, dan is deze toch een der lekkerste stoten van 't skw  :bonken 
Dat lekkere kutje, zwijg me ervan, en dat goddelijk gezicht dan, maar ik val op Sudlander-stootjes he  ;D :sex
Ik ga een koude douche nemen vandaag, dat helpt misschien  :douchen :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #31 Gepost op: 6 augustus 2013, 18:00:31 »
Inderdaad een tempopijpster zoals ik het graag heb en als ze je paaltje begint te kluiven ligt die lekkere poes naast je hoofd. :-P




Ik lees al lang hier en ik heb Manar geloof ik 1 keer gezien. Het leek me wel wat voor mij, zeker als er een paar kilo af zijn. Maar nu lees ik iets over een poes naast mijn hoofd.


Ben weer gelijk kopschuw geworden.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #32 Gepost op: 6 augustus 2013, 18:52:33 »
Inderdaad een tempopijpster zoals ik het graag heb en als ze je paaltje begint te kluiven ligt die lekkere poes naast je hoofd. :-P




Ik lees al lang hier en ik heb Manar geloof ik 1 keer gezien. Het leek me wel wat voor mij, zeker als er een paar kilo af zijn. Maar nu lees ik iets over een poes naast mijn hoofd.


Ben weer gelijk kopschuw geworden.


Groet, Foots  O0
Foots, ze legt haar lekker kutje zo dat jij er met je vingertjes aan en in kan. Ik denk er nog niet aan te likken, en je mag Manar gelukkig met je vingertjes bewerken, terwijl ze je de matras in je gat zuigt.
En ze is ideaal voor je momenteel van kilotjes, jij zegt nu zelfs niet meer dat ze dik is.
Als ik vergelijkbaar materiaal kan gebruiken van een fotoselector, dan geef ik graag enkele kontjes van Dolce, zodat je een idee krijgt hoe mager ze nu staat...
ANDA



CINDY



CLEO



MINDER KONT DAN ERIKA NU ZELFS



VERONIKA



Zo, die zit ook weer met een broek vol goesting op verlof...  ;D :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #33 Gepost op: 6 augustus 2013, 18:59:28 »
Voor diegenen die nooit in het skw komen en haar niet kennen, ze is zeker één van de tophoeren daar, en ze zou verdomme makkelijk kunnen meedraaien in een club (kwa schoonehdi kan ze makkelijk de vergelijking aan met "de-top-5-van LR-in-gloriedagen"
Gewoon een zeer lekkere stoot, en dan nog maar te zwijgen over hoe leuk ze is, sommige meiden moet je koesteren, en nooit geloven dat ze niet meer terugkomen.


Het geluk voor ons is dat dat gat in die hand nooit dichtgroeit, ook niet als ze stoppen.
Of dat meneer die aan de haak geslagen wordt in 8 maand failliet is.


En dan mogen wij er gelukkig terug op  :pica :035:


Vandaag zat zelfs SM-LAura (vroeger SS4) terug in een raam, in één klap 15 jaar ouder en die miljonair zijn poen is er ook doorgedraaid. Alleen heeft zij zich niet zo verzorgd als Manar  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #34 Gepost op: 6 augustus 2013, 19:43:51 »
Rond hoe laat begint ze ? Enig idee ? Hoe laat heb je ze gisteren gezien ?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #35 Gepost op: 6 augustus 2013, 20:03:04 »
Rond hoe laat begint ze ? Enig idee ? Hoe laat heb je ze gisteren gezien ?
Het is een vrouw, dus dat weet je nooit.
Ik denk dat ze er zeker zal zijn om 21u, zoals gewoonlijk...


Gisteren was haar eerste dag terug, toen hebben ik ze pas gezien om kwart over 11 maar ik was ook pas rond dat uur in 't straat  ;D


Ik zal 't haar sebietekes eens vragen  :happy :blonde :shakekontje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #36 Gepost op: 6 augustus 2013, 20:44:13 »
Rond hoe laat begint ze ? Enig idee ? Hoe laat heb je ze gisteren gezien ?
Ik zal 't haar sebietekes eens vragen
"Vanaf 8 uur, schatje"  :035:
Ze noemde me schatje, nu ga ik eerst onder de koude douche.


Voor foots, ik denk dat ze wel 10 kilo kwijt is, ze is bijna zo mager als Chantal/Loredana (PHG/Eros).
Ze heeft in ieder geval een jeans aan, en het zal niet meer als maatje 27 zijn  :bud :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #37 Gepost op: 6 augustus 2013, 21:07:45 »
"Vanaf 8 uur, schatje"  :035:
Ze noemde me schatje, nu ga ik eerst onder de koude douche.

Voor foots, ik denk dat ze wel 10 kilo kwijt is, ze is bijna zo mager als Chantal/Loredana (PHG/Eros).
Ze heeft in ieder geval een jeans aan, en het zal niet meer als maatje 27 zijn  :bud :111:

Manar noemt al haar klantjes schatje maar de manier waarop ze dat zegt in haar nederlands is verdraaid geil. :040:

Ze is nooit echt dik geweest, hooguit wat jojo af en toe. :)) Hopelijk hebben haar tieten niet te veel gewicht verloren want dat zijn me een ferme en knappe tweeling. En sm stop er nu mee want ik heb al een hele avond last van priapisme. ;D
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #38 Gepost op: 6 augustus 2013, 21:13:30 »
Manar noemt al haar klantjes schatje maar de manier waarop ze dat zegt in haar nederlands is verdraaid geil. :040:
Ze is nooit echt dik geweest, hooguit wat jojo af en toe. :)) En sm stop er nu mee want ik heb al een hele avond last van priapisme. ;D
Ze praat echt Nederlands met een Spaans accent, oftewel Zuiders accent, end at is inderdaad verdomd geil, ik stond al het toen ze "om" zei, toen "schatje" volgde, tja, ik ben maar vlug gaan lopen, want ik voelde iets kleins in mijn broek die me een andere richting uitduwde.


Civicske, ze praat geil, ze loopt geil, ze neukt geil, ze pijpt geil en ze laat zich geil vingeren.


Ik moet je trouwens niet vertellen dat het extreem geil was dat ik 2 hoog achter haar aan mocht lopen, en dan te bedankend at ze enkel een zwart slipje en een leder kleedje aanhad, waarop ik ruim twee minuten zicht had op dat heerlijke kontje.
Wat priapisme, waar priapisme, hoe priapisme? Ik hoor het haar al zeggen: "Is niet erg schatje, kom maar mee naar boven, ik verlos je wel van je priapisme"  :sex :lol_hitting: :douchen :douchen :douchen :douchen :douchen :douchen :douchen :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #39 Gepost op: 6 augustus 2013, 21:21:15 »
Vraagje aan de kenners :

Is deze deerne iets voor Dolfie?

Met al die commentaren hier ben ik al een paar keer onder de koude douche gaan staan :ff

Grtz,Dolfie

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #40 Gepost op: 6 augustus 2013, 21:37:01 »
Vraagje aan de kenners :

Is deze deerne iets voor Dolfie?

Met al die commentaren hier ben ik al een paar keer onder de koude douche gaan staan :ff

Grtz,Dolfie
Kijk dan naar die kontjes die ik heb geplaatst.
Maar ik zal je even helpen, 1.65m, ik schat 48/50 kg, een geile Marokkaanse/Spaanse blik, halflang zwarte gekrulde lokken, ze ruikt zo fris als een zongerijpte perzik, kijkers om in te verzuipen, lekkere 80 B die fier rechtop staat, zo geil als een Zuiderse griet maar kan zijn, geile praat, geen haast, vriendelijk, gezellig, beleefd, zuigt als een konijn zonder tanden (op verzoek gebruikt ze graag haar tandjes ook), zuigt zich vast op je staaf en trekt hem harder vacuum dan een Dyson. Kutje om U tegen te zeggen, fris, fijn, je mag overal aanzitten, ze neukt lekker mee, lacht graag, en zo kan ik nog een A4-tje vullen...


Besluit: niks voor dolfie  :dance2 :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #41 Gepost op: 6 augustus 2013, 21:59:17 »


Besluit: niks voor dolfie  :dance2 :cheer:

Mmmm tja iets te mager met haar 50 kilookes...
Geef mij maar een lekker MILFke met ietskes pak aan 8)

Maar anyway ik wil haar wel eens tonen hoe een echte MILFhunter neukt :lol_hitting:

Grtz,Dolfie

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #42 Gepost op: 6 augustus 2013, 22:01:17 »


Besluit: niks voor dolfie  :dance2 :cheer:

Mmmm tja iets te mager met haar 50 kilookes...
Geef mij maar een lekker MILFke met ietskes pak aan 8)

Maar anyway ik wil haar wel eens tonen hoe een echte MILFhunter neukt :lol_hitting:

Grtz,Dolfie
Annabel, eerste raam rechts als je van de SS de VT inloopt, echt eentje voor jou  :bud :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #43 Gepost op: 17 augustus 2013, 23:31:16 »
Manar zat vandaag op Vingerlingstraat 8/1
Maar dat zal Civicske gisteren ook wel gezien hebben  ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #44 Gepost op: 18 augustus 2013, 18:45:50 »
Manar zat vandaag op Vingerlingstraat 8/1
Maar dat zal Civicske gisteren ook wel gezien hebben  ;D

Inderdaad haha :-P
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck