Auteur Topic: Villa Tinto 49, Manar  (gelezen 209670 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #90 Gepost op: 28 oktober 2017, 11:24:13 »
wat is er dan jammer? ze is er gewoon hoor, in de avond, zie haar vaak genoeg staan en ik heb haar vorige week nog bezocht

Ja hoor klopt,het was weer heerlijk.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #91 Gepost op: 2 augustus 2018, 23:18:18 »
Manar was een tijdje niet meer te bespeuren in het skw, maar nu is ze terug in al haar glorie  :welcome:  !!!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #92 Gepost op: 21 augustus 2018, 03:09:54 »
Manar is tot half september ribbedebie !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #93 Gepost op: 7 september 2018, 10:51:12 »
Deze dame in zwarte laarzen enkele maanden geleden bezocht in de avond. Leuk Vlaams accentje, zwaardere donkere make up rond haar ogen. Normale body maar zeker sexy. Bleek op de grote kamer boven van alles mogelijk te zijn, maar ik kwam voor het gewone werk. Dat deed Manar op een geile manier, wel wat speeksel en acting erbij, maar vond het best ok. Geen gerush qua tijd en pijpen en neuken was gewoon goed en geil. ;D

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #94 Gepost op: 19 september 2018, 10:28:21 »
Deze dame in zwarte laarzen enkele maanden geleden bezocht in de avond. Leuk Vlaams accentje, zwaardere donkere make up rond haar ogen. Normale body maar zeker sexy. Bleek op de grote kamer boven van alles mogelijk te zijn, maar ik kwam voor het gewone werk. Dat deed Manar op een geile manier, wel wat speeksel en acting erbij, maar vond het best ok. Geen gerush qua tijd en pijpen en neuken was gewoon goed en geil. ;D
"Leuk Vlaams accentje" ? "Noord-Nederlands accentje" bedoel je waarschijnlijk...  ;)
Wat er ook van zij, Manar is terug uit vakantie !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #95 Gepost op: 29 december 2018, 11:27:57 »
En ze zit in haar "office" tussen kerst en nieuw .... ik zou zeggen .... gaan genieten van die stoot  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #96 Gepost op: 13 maart 2019, 20:40:27 »
MANAR (SKW) - De betere raamsessie (ooit)
16 Februari 2019

Paspoortje:
[box title=MANAR]
Land:             Belgisch-Marokkaans
Taal:              Nederlands-Vlaams
Leeftijd:         ca28
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m66
Ogen:       lichte ogen
Model:            normaal
BH:                 C-cup naar D toe
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings:   niet op gelet
Haarkleur:      bruin-zwart
Haarlengte:    lang in een vlecht
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Likken GFE PSE Massage Rollenspel SM
[/box]


Whereabouts

Schippersstraat 12


Uiterlijk

Een mooie stevige dame met grote borsten en dominante uitstraling en dat trok me natuurlijk aan.


Karakterschets

Dominant, en servicegericht: de eerste goede dame in de ramenbuurten die ik ben tegengekomen in, zeg maar, bijna 20 jaar! Met deze dame kan je rustig babbelen en ze neemt de tijd voor je. Ze spreekt Nederlands en dat is best eens een verademing met al die buitenlandse.


Presales

Een kort gesprek over wat ik graag heb en was al gauw over de streep getrokken.


Kamer

Een heel mooie jacuzzikamer. Voor een sessie met jacuzzi moet je 200€ rekenen voor 2u. De kamer is net als bij de vorige dame in de bovenverdieping en redelijk ruim en mooi ingericht. Ik was aangenaam verrast hierdoor want de ramen staan bij mij te vaak,gelijk met te kleine kamertjes achteraan. Niet bij Manar, ook niet bij de vorige dame.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Eentje die beter is dan verwacht en de dame deed redelijk goed wat ik haar vroeg te doen in het voorspel en in de seks. Ze nam meer initiatief. Alleen het idee van ramenbuurt = vlug, vlug en een miscommunicatie over een detail legde een schaduw over deze sessie.

2) Duur:
30min

3) Voorspel:
Goed voorspel maar moest haar vaak corrigeren. We kennen elkaar nog niet en ben zeker dat een tweede sessie beter zou verlopen met Manar.

4) Seks en naspel:
Goede seks, maar deze sessie volgde te snel na de vorige en ik was niet langer in vorm. Het idee dat alles snel moest gebeuren, de vieze geur van de straten buiten, haar overacting, deden m'n geilheid toch erg afnemen helaas. Het was allemaal net niet.

5) Communicatie en klik:
Deze was veel beter dan anders gezien ze Nederlands spreekt en er was een betere klik dan ik van  raamdames gewend ben.

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Die was erg goed maar ze deed aan overacting. Correcties in die zin zijn mogelijk zijn mogelijk in een tweede sessie! Ik kan thans ook hetzelfde zeggen van bvb Lora in Babylon.

7) Extra vermeldingen:
De dame spreekt dus Nederlands, is druk geboekt en weet wat dominatie is en dat is een grote +.


Afhandeling en betaling

Voor de eerste maal mocht ik de raamdame nà de sessie betalen in plaats van voordien saunaclubstyle.


Aftersales

Er was nog een rustig gesprek nadien terwijl ik me mocht wassen en me weer aankleedde. Een nadeel vind ik dit van ramenbuurten: dat je zwetend weer het pand verlaat en in de vies ruikende straat komt. Geef mij maar een douche in de saunaclub en een jacuzzi en sauna achteraf!


Fazit en Score beleving

De sessie was goed en had nog beter kunnen zijn als ze niet zo was overschaduwd door mijn negatieve ervaringen van vroeger met het idee dat alles altijd vlug moet gaan en wat erna gebeurde in de Antwerpse straten (niet skw): een blunder van formaat waar ik liever niet over uitwijd.  Hier kan Manar niks aan doen natuurlijk als een van de weinige witte raven, de eerste die ik tegenkwam in deze tak van de prostitutie. Ze verdiend een waardige 2de kans maar wanneer die voordoet is een groot vraagteken want ik de kans dat ik nog eens in de Antwerpse straten wil verdwalen is zéér, zéér gering.

Belevingsscore: ***
Damesscore: 7,5/10, de hoogste raamdamesscore tot nu toe en vatbaar voor verbetering.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #97 Gepost op: 13 maart 2019, 22:18:29 »
Manar is goed, en wordt alsmaar beter en beter en beter naarmate je haar meer en meer en meer bezoekt.


Maar die leeftijd Vazkor .... jij bent op zoek naar een complimentje van Manar of korting bij een volgend bezoekje ?  ;D ;D ;D
Doe er maar gerust 10 tot 15 jaar bij ... dat is schrikken he, maar hey, ze ziet er erg goed uit en het is een compliment dat jij denkt dat ze 28 is  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:


Verder, er zijn nog genoeg dames in het skw tegenwoordig die en nadien ontvangen en erg goed zijn ...
Ik zal er een paar opsommen ... kijk maar wat je ermee doet ...
Jessica, Gloria, Kirsy, Jessica, Jessica, Jessica ........ heb ik nu Jessica al genoemd?  :-\ :dance2 :dance2 :dance2 :dance2


Verder, het skw is niet meer wat het vroeger was .... integendeel, ik heb jaaaaaaaaaaaaaren enkel het skw gekend met wisselende sessies (van schandalig slecht over zeer slecht over slecht tot goed tot eens een keertje wow)
Ik heb in 2005 de saunaclubs leren kennen, en ging toen nog eens af en toe naar het skw, en vanaf 2013 terug voluit voluit voluit ...
Wat er veranderd is in service? Wel, dat er TIENTALLEN Manartjes zitten die een zeer zeer zeer goede service leveren, waar sommige saunaclubmeiden het schaamrood op de wangen van krijgen.


Bij mij is er bijna geen verschil tussen wat ik van Sofia (SS), Daniella en Micky (Babylon) krijg en wat ik van pakweg Jessica, Maria, Jessica, Gloria, Kirsy, Jessica  (heb ik nu Jessica al genoemd) krijg .... ik zou zelfs durven stellen dat ik meer waar voor mijn centen krijg bij Jessica, Gloria, Jessica, Jessica en Jessica (heb ik nu Jessica wel vernoemd?)       :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #98 Gepost op: 28 juni 2020, 13:02:34 »
Gisteren, tijdens een leuke wandeling met Elwood (voor zover een wandeling met een Ollander leuk kan zijn, hookers leden    ;D ;D ;D        ), even bij Manar gestopt en een praatje gemaakt.
Dat is nu eens een griet die iedere keer vriendelijk zwaait, roept en in is voor een praatje.
We (bema en ik) hadden haar bij de heropstart van het skw op 15 juni al zien staan in dit raam.
Sindsdien al enkele keertjes met de avondshift gepasseerd, maar nooit een Manar te zien.

De reden, volgens haar, en uiteraard geloven we haar graag: "druk druk druk"

Ik MOET er toch nog eens een keertje binnenwippen, ze is namelijk niet alleen heel erg lief, ze beheerst alle facetten van de hoerderij, allemaal.
Van zacht, over lekker geil tot verdomd fetish, waar ze je helemaal doet kronkelen tot in je tenen.

Van alle dames die en dildo hanteren, is Manar diegene die daarmee het beste overweg kan.
Heb het zelf al mogen meemaken, en ooit eens met haar een gesprek over gehad, ze weet echt hoe het moet, en welk formaat ze ook hanteert, nooit pijn gevoeld, alleen genot.

Ze is gewoon erg goed in ALLES wat ze doet, en als ze op haar "Marokkaans-Nederlands" schatje zegt, smelt den deze helemaal weg.

En topgriet in het skw, die verdomd goed weet wat mannen willen ....

Ben er in de loop der jaren toch al ettelijke keren bij geweest (eigenlijk veel te weinig), en of het nu voor een suck en fuck was, of voor een fetish tot een sm-sessie, altijd tevreden buiten gekomen, en steeds met en glimlach tot achter mijn oortjes.

Voorlopig blijft ze staan waar ze nu aanwezig is, Schippersstraat 23/2 ....

Topklasse in ons aller skw, en ze heeft ook een paar vleermuiskilotjes gepakt, naar eigen zeggen.
Ik wil erop verdorie, of eronder, of erin ... maakt me geen zak uit hoe  :adult

sm  :pica

kleine voetnoot: ook bij haar heeft frankkinky al geprobeerd haar wat geld afhandig te maken, gelukkig heeft deze lekkere stoiot meer verstand, ze heeft namelijk geen pooier nodig, ze werkt voor zichzelf .... de idioot geeft er dan een draai uit als Manar te bazig zou zijn .... ik vertaal het als ... ga op een ander klootzak, ver weg van Antwerpen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sportbilly

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #99 Gepost op: 1 september 2020, 12:41:10 »
Weet iemand of Manar momenteel nog werkt? Heb haar al even niet gezien. Of ik moet ernaast gekeken hebben.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #100 Gepost op: 1 september 2020, 22:57:00 »
Weet iemand of Manar momenteel nog werkt? Heb haar al even niet gezien. Of ik moet ernaast gekeken hebben.
Ik was zaterdagavond in het SKW en toen stond ze er.

Offline watcher64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #101 Gepost op: 8 september 2020, 04:19:56 »
z
Weet iemand of Manar momenteel nog werkt? Heb haar al even niet gezien. Of ik moet ernaast gekeken hebben.

ja ze is idd terug , maar werkt wel in de SS19/1 nu, heb ze daar vanavond nog gezien

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #102 Gepost op: 8 september 2020, 09:03:24 »
Adres meteen aangepast. Ik had haar zelf daar ook al zien staan, maar vergeten het adres aan te passen.

Offline sportbilly

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #103 Gepost op: 8 september 2020, 13:03:39 »
Merci voor de update. Ik zocht haar nog op de oude kamer, maar sowieso zie ik haar weinig. Ze zal wellicht erg druk zijn steeds. Kan me herinneren dat ze een vaste groep klanten heeft. Ik blijf proberen ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #104 Gepost op: 13 juni 2021, 13:06:16 »
Manar zit sinds woensdag in de Vingerlingstraat 12/2 (middelste raam van de drie dus)
Even geil als altijd, wat een lekker dier toch   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal