Auteur Topic: Villa Tinto 49, Manar  (gelezen 209438 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #105 Gepost op: 15 juni 2021, 11:07:07 »
Maandag, in de late namiddag nog eens afgezakt naar het SKW. Het was lang geleden. Dus de verwachtingen lagen torenhoog. Ik wou eens stevig gaan wippen.
Ik zie de dingen te graag zoals ik zou willen dat ze zijn, niet zoals de werkelijkheid. Een werkpunt voor mij.

Na mijn eerste twee rondjes (er volgden er nog meer), zag ik op het eerste zicht niet waar ik op had gehoopt. Dan maar een terrasje. Maar daarna nog steeds niets wat ik in gedachten had.

Op het einde van de dag bij deze vrouw binnen geweest. Ze was me bij mijn eerste rondjes niet opgevallen in haar lang kleed, maar toen ik haar later zag staan in haar lederen outfit en netkousen was de keuze snel gemaakt, want anders zou het niks worden...


Manar is lief, super vriendelijk en klantgericht. Ik heb het wel voor vrouwen met haar postuur ( niet graatmager ). Ze probeerde alles om me te plezieren.
En hier nijpte het schoentje toch wat. Ik was, zoals al te vaak, niet echt meegaand. Ik lag daar maar als een zak patatten zonder veel spraak en Manar maar van alles proberen. 
Op zeker ogenblik sprak ze dat ze me ging kaviaar geven, ik ben een greedy man, maar dat is echt niet mijn dada. Ik moest ingrijpen. 
Ze zag het ook wel aan mij. Nog een stevige 69, een beest met de twee ruggen en daarna heeft ze me vakkundig klaar getrokken.

Manar had ook wel gemerkt dat het allemaal niet top was. Vooral ik was niet top ( en dat is nog zacht uitgedrukt ). Tijdens de gezellige nabespreking verzekerde ze me dat het wel steeds beter wordt nadat je mekaar beter leer kennen. Ja ook business woman. En naar wat ik gehoord heb, boert ze niet slecht . En terecht, want ze heeft veel over en geeft veel aan haar klant ...  ;)

De kans dat ik Manar nog bezoek is reëel, maar dan zeker met een hogere bloedsuikerspiegel. En op een maandag ga ik niet meer naar het SKW.
  
  

Offline sportbilly

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #106 Gepost op: 22 november 2021, 16:35:42 »
Dag medeliefhebbers,

Afgelopen zaterdag en vandaag naar het SKW gereden om te zien of ik mijn 'oude liefde' Manar nog kon vinden, maar helaas. Volgens een meisje tegenover haar raam (tenminste ik ben naar het voor mij laatst bekende raam waar ze werkte gelopen) zou ze niet meer werken. Weet iemand of Manar nog actief is?
  
  

Offline malines

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #107 Gepost op: 22 november 2021, 23:21:45 »
Dag medeliefhebbers,

Afgelopen zaterdag en vandaag naar het SKW gereden om te zien of ik mijn 'oude liefde' Manar nog kon vinden, maar helaas. Volgens een meisje tegenover haar raam (tenminste ik ben naar het voor mij laatst bekende raam waar ze werkte gelopen) zou ze niet meer werken. Weet iemand of Manar nog actief is?
Manar is zeker nog actief .ik heb haar enkele dagen geleden nog opgemerkt in de avondshift.
Er zijn wel de nodige corona kilo's bijgekomen ,maar blijft een lieve dame 
  
  

Offline sportbilly

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #108 Gepost op: 10 februari 2023, 08:46:17 »
Ik ben helaas niet in staat om regelmatig het SKW te bezoeken (het is nogal ver rijden). Het is al bijna een jaar geleden dat ik er was. Nu wil ik deze avond of morgenavond gaan om Manar hopelijk te bezoeken.
Weet iemand hier of zij nog werkt momenteel?

Dank alvast voor jullie antwoord
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #109 Gepost op: 10 februari 2023, 22:58:22 »
Ik ben helaas niet in staat om regelmatig het SKW te bezoeken (het is nogal ver rijden). Het is al bijna een jaar geleden dat ik er was. Nu wil ik deze avond of morgenavond gaan om Manar hopelijk te bezoeken.
Weet iemand hier of zij nog werkt momenteel?

Dank alvast voor jullie antwoord
Manar is er.
Haar adres is wel VT 49 momenteel, in de nachtshift
Dat is, als je in de Verversrui met je gezicht naar de VT staat, het eerste raam rechts van de ingang (niet de 48,d at is het hoekpand, maar dat ernaast)

Viel spass  ;)
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sportbilly

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #110 Gepost op: 25 augustus 2023, 09:10:43 »
Ter info: Manar is momenteel op vakantie.
  
  

Offline sportbilly

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #111 Gepost op: 31 januari 2024, 16:26:26 »
Goedemiddag,
Als niet al te frequente bezoeker van Antwerpen maar nog altijd groot fan van Manar, vraag ik me af of zij nog altijd werkt. Ik wil volgend weekend naar Antwerpen komen en graag bij haar langsgaan als dat nog mogeijk is.
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #112 Gepost op: 31 januari 2024, 21:49:32 »
Goedemiddag,
Als niet al te frequente bezoeker van Antwerpen maar nog altijd groot fan van Manar, vraag ik me af of zij nog altijd werkt. Ik wil volgend weekend naar Antwerpen komen en graag bij haar langsgaan als dat nog mogeijk is.
Jazeker, ze staat nog altijd in hetzelfde raam op dezelfde tijdstippen, dus vanaf 20u
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sportbilly

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #113 Gepost op: 5 februari 2024, 09:51:55 »
Merci. En weet u ook of dat zowel op vrijdag als op zaterdag is? Ziet ze er nog altijd goed uit?
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 49, Manar
« Reactie #114 Gepost op: 5 februari 2024, 18:11:31 »
Merci. En weet u ook of dat zowel op vrijdag als op zaterdag is? Ziet ze er nog altijd goed uit?
Jawel, op de eerste vraag dan.
Ze ziet er veel beter uit dan mezelf, en hoogstwaarschijnlijk ook veel beter dan jou.

Ze is geen 25 meer, maar jawel, lekker
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal