Auteur Topic: Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)  (gelezen 242846 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #30 Gepost op: 23 september 2016, 10:52:14 »
We zullen de lieve Anita ;) weer een tijdje moeten missen, nl. tot half november !!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #31 Gepost op: 18 november 2016, 22:40:28 »
 :welcome: Na een welverdiende vakantie biedt schatje Anita opnieuw haar diensten aan !!!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #32 Gepost op: 24 november 2016, 21:11:18 »
Mocht er nog iemand Anita niet kennen, na haar 'transformatie' van afgelopen jaar (neen, gewoon wat neuswerk, Anita heeft geen pietje gehad, viespeuken    :lol  )......
Dit is de dubbelgangster van ons lekkertje..... twee druppels water, dat gezichtje  ;)

[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #33 Gepost op: 24 november 2016, 23:49:15 »
Er is sprake van 'knoppies'.
Die had Presieuze ook  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #34 Gepost op: 20 januari 2017, 22:32:58 »
 :welcome: Ook voor sexy Anita zijn de feestdagen definitief verleden tijd; voor haar aanbidders daarentegen begint het echte feest wellicht pas nu .... :party0036:!
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2017, 22:40:31 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #35 Gepost op: 11 juli 2017, 17:44:59 »
De lieve Anita biedt, na een welverdiende vakantie, opnieuw haar diensten aan.
En van een verrassing gesproken: ze heeft nu lichtgekleurd, loshangend haar ! :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #36 Gepost op: 14 juli 2017, 22:11:12 »
Heren, is deze dame nog werkzaam ?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #37 Gepost op: 16 juli 2017, 11:47:43 »
Pijpfestijn, je moet mijn bericht van 11 juli eens lezen...
Hou er wel rekening mee dat Anita steeds een deel van beide shiften "meepikt"; ze werkt nl. van 15 tot 3 u. ongeveer. :pompe
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #38 Gepost op: 1 december 2017, 18:07:40 »
Verleidelijke Anita is terug uit vakantie, en lijkt zowaar nog blonder dan voor haar vertrek ! :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita
« Reactie #39 Gepost op: 4 maart 2018, 18:06:00 »
We zullen de lieve Anita, de dame met een hart van goud :58:, opnieuw een tijdje moeten missen i :17:
Zodra ze terug is, zullen jullie het hier zeker vernemen ! :039:
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2018, 18:48:18 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #40 Gepost op: 4 maart 2018, 19:23:19 »
Toch even dieper op ingaan.
Ik ben er net op attent gemaakt dat Anita in haar thuisland een organisatie leidt voor minderbedeelden en gehandicapten, en ze dit met veel overgave doet.
Rolstoelen schenken aan scholen, eigenhandig de kinderen en de scholen end e hospitalen bezoeken, bezieler van het project ..... godverdomme, je moet het maar doen, je lijf verhuren aan mannen en dat geld dan zonder winstbejag wegdragen naar de noodlijdende kinderen in je eigen land ..... PETJE AF
Volledig gratis medische hulp aanbieden, mdicijenen bedelen, een groep artsen en tandartsen aan het werk zetten, diabetespatienten helpen met medicijnen .... het kan gewoon niet op .... moet ahar handenvol geld kosten om dit mede in goede banen te leiden

Dikke pluim op de tieten van Anita, we wisten allen al dat het en zeer lieve en vriendelijke dame was, met tonnen respect voor haar klanten ....

Draag ons geld gerust daarheen Anita, dat is eens wat anders dan meiden die het door de neus van vriendjelief duwen of er dure velgen voor hun tam lief voor moeten kopen

Een meid die zorgt voor een toekomst voor kinderen die anders bedlegerig zijn, en dankzij haar organisatie nu kansen krijgen .... ik word er zowaar stil van
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #41 Gepost op: 4 maart 2018, 19:49:50 »
Ik heb toch altijd beweerd dat die dvp's ook mensen van vlees en bloed zijn, en dat je bij hen dus even veel variëteiten aantreft als in het "gewone" dagelijkse leven.Uiteraard hebben die dvp's niet allemaal een hart van goud zoals Anita, maar feit is dat er onder hen wel degelijk mensen met (dikwijls een gemeend warm) gevoel aanwezig zijn: naast Anita denk ik dan onmiddellijk al aan Yvonne (SS13/3), Isa (Vingerling 10/2) of Lila (VT18 :58: Het gros van de dvp's doet het uiteraard wel enkel en alleen voor het grote geld, dat dan inderdaad in vele gevallen versluisd wordt naar criminele organisties, want zo mag je de pooierwereld wel degelijk noemen.
Ik heb heel mijn professionele carrière doorgebracht in de financiële sector, en daar kom je maar heel weinig- om niet te zeggen "nooit"- mensen met zo'n gouden hart tegen; zuiver privé (en daar horen ook sommigen van mijn ex-collega's wél bij) heb ik dat daarentegen wél dikwijls meegemaakt, eigenaardig genoeg wel niet bij één van mijn dochters, maar dat is er dan eentje die blijkbaar verknoeid is door het milieu van haar studie- en beroepsleven...
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2018, 01:46:30 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #42 Gepost op: 6 juni 2018, 14:04:13 »
 :welcome: Deze "barmhartige" Dominicaanse is terug op post !!!
Kan ze terug wat geld inzamelen voor haar liefdadigheidswerk !  :sign0098:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #43 Gepost op: 6 juni 2018, 14:48:02 »
:welcome: Deze "barmhartige" Dominicaanse is terug op post !!!
Kan ze terug wat geld inzamelen voor haar liefdadigheidswerk !  :sign0098:
Zaad inzamelen, bet(d)weter, zaad  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 10, Anita (gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #44 Gepost op: 28 juni 2018, 10:51:39 »
Ze is pas drie weken terug aan het werk, maar vanaf zaterdag 30 juni zal Anita opnieuw afwezig zijn. :sign0098:
Voor hoelang zullen we, zoals gewoonlijk bij dit schatje, moeten afwachten :017: :017:...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...