Auteur Topic: Kitty (Roe), ex-Maria/Sarah Haus Panthera/Acapulco Gold  (gelezen 81157 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #15 Gepost op: 18 januari 2014, 10:17:44 »
Jij kan echt niet wachten hè. Weer 2 uur met deze vrolijke dame doorgebracht las ik. Wij mannen zijn ook allemaal hetzelfde hè. We lopen onze pik achterna  :banghead: :lol_hitting: En die vrouwen weten dat ook.... KANNIEWACHTEN tot het vrijdag is, maar ik ga het wel doen...nog 6 nachtjes slapen.

Hihi..

Ik KANNIEWACHTEN tot het vanavond is, want dan ga ik voor een eerste bezoek naar Samya... en ik tref daar o.a. noglangnietuitgewandeld, als alles goed gaat... :pica :cheer: :sex

En daarna KANIKNIEWACHTEN tot de 24e, om Knaktuut weer te zien, en HansDordt, en KanariePiet, en,, eeehh,  NEEE!!! Ik bedoel natuurlijk ANDREA, MARIA, MICHELLE, NICOLE, CHRISTINA, JACKY, SABRINA, en, en, en nou ja je snapt 'm wel... :cheer: :sex :bud :dance2 :douchen :cochon

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #16 Gepost op: 18 januari 2014, 11:55:35 »
Ik bedoel natuurlijk ANDREA, MARIA, MICHELLE, NICOLE, CHRISTINA, JACKY, SABRINA, en, en, en nou ja je snapt 'm wel... :cheer: :sex :bud :dance2 :douchen :cochon
Ik ben blij verrast dat je Ewa niet 123 noemt ;) Maar dat Christina en Jacky er dan weer zijn dat wist ik nog niet :)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #17 Gepost op: 18 januari 2014, 11:57:55 »
Ik bedoel natuurlijk ANDREA, MARIA, MICHELLE, NICOLE, CHRISTINA, JACKY, SABRINA, en, en, en nou ja je snapt 'm wel... :cheer: :sex :bud :dance2 :douchen :cochon
Ik ben blij verrast dat je Ewa niet 123 noemt ;) Maar dat Christina en Jacky er dan weer zijn dat wist ik nog niet :)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Volgend mij is het nog niet geweten wanneer Christina precies terugkeert. Tenzij iemand anders meer weet?
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #18 Gepost op: 18 januari 2014, 12:20:15 »
Ik bedoel natuurlijk ANDREA, MARIA, MICHELLE, NICOLE, CHRISTINA, JACKY, SABRINA, en, en, en nou ja je snapt 'm wel... :cheer: :sex :bud :dance2 :douchen :cochon
Ik ben blij verrast dat je Ewa niet 123 noemt ;)

Wat goed dat je mij hier even aan herinnert...
ik begin alvast met het panneNkoekenbeslag..  backen

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #19 Gepost op: 18 januari 2014, 13:11:47 »
Pestkoppie ;)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #20 Gepost op: 28 januari 2014, 00:07:13 »
Op mijn verjaardagsfeest bij de huiskatjes was Maria eveneens mijn mooiste verjaardagcadeau. Al eerder heb ik een recensie geschreven, maar nu ik vaker met deze Roemeens beauty een date heb gehad kan ik alleen nog maar bevestigen wat ik al wist.....Maria is van topklasse. Ook over mijn objectiviteit ten aanzien van Maria mag worden getwijfeld!

Om deze twijfel enigszins weg te nemen ga ik (proberen) alleen feiten op te sommen:

1. Optiek: Maatje 38, een Rubenstype, witte teint, geen piercings of tattoos, parelwitte tanden, aanstekelijke (glim)lach. Ik vind haar persoonlijk beter uitzien als er geen FKK dag is. Ik heb haar wel eens gezien in een prachtige rode jurk tot bijna op haar voeten, dan is ze om op te vreten! Ik vind sowieso dat het (bijna) naaktlopen tijdens FKK dagen mij niet opwindt.

2. Inborst: indringende en twinkelende ogen, ZEER vriendelijk, geïnteresseerd, ultiem knuffelbeest, heeeeeel veeeel lachen, Maria is een wandelende lach binnen HP. Ik houd van GFE en dat krijg ik op een presenteerblad! Op Maria zou je verliefd kunnen worden (maar ik ken de wetten van P6).

3. Service: Uitstekend, meer dan 100%!: PZC, EL, NMC, beffen, DT, 69, diverse posities.
Pre- en aftersales: De presales van Maria zijn prima, geen snelle acties! Maar dat is bij veel dames zo. Maria heeft geen directe aftersales, zoals ik dat ken bij Michelle, maar van Maria heb je de hele dag plezier. Ze komt je regelmatig knuffelen en zoenen.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vice-leroy

  • forever king
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • I am the Vice le Roy of the kingdom of s.e.x.
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #21 Gepost op: 28 maart 2014, 16:07:37 »
Beautiful girl, amazing smile, great fuck

Last time i went in HP i did not have the chance to know her more intimately.
I did take the chance this time  :))

She acts like natural, and an excellent raunchy sex session with her,
it's always great to see such a beautiful face reacting like that when you fuck.
Great titty fucky time, with winks and a big smile.
I had a reat time with her!! quite  :censored

 ;D

we discussed a bit afterword, and she's funny and interresting, a lovely girl


"come to my kingdom, thou who are free of mind"

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #22 Gepost op: 10 mei 2014, 09:13:07 »
Goed nieuws voor de liefhebbers: Maria met de stralende glimlach is terug van vakantie!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 053/2014 Panthera
« Reactie #23 Gepost op: 27 mei 2014, 01:29:24 »
Ce Mercredi 21/05/2014


MARIA.RO O:-)
Ma meilleur amie du club pour l’instant,
nous sommes assez complice l’un de l’autre
sans pour autant avoir fait beaucoup de session.
Ce qui sera gommé ce jour. Deux sessions magnifique de 55’ chacune,
une dans le kino et une en chambre.
j’ai de loin préféré celle en chambre ou la belle ce laisse aller
et devient une frêle petite fille
(ce qu’elle cache en public par une imposante carrure)


Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #24 Gepost op: 31 augustus 2014, 14:45:31 »
Maria blijkt sinds afgelopen weekend haar entree in yy roermond definitief te hebben gedaan.
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #25 Gepost op: 3 september 2014, 10:00:18 »
Maria blijkt sinds afgelopen weekend haar entree in yy roermond definitief te hebben gedaan.


Klopt niet helemaal...

Maria maakt momenteel een "uitstapje" naar Yin Yang (zeg maar zoiets als een vergelijkend warenonderzoek).

Ze heeft naar eigen zeggen Panthera dus nog niet verlaten...

Afwachten dus...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MARIA
« Reactie #26 Gepost op: 4 september 2014, 21:58:58 »
Gisteren in YY heb ik voor de eerste keer met Maria geneukt.

Ik was nog maar pas in de club, bestelde me een pint aan de toog en plaatse me op de zeteltjes aan de danspaal. Na korte tijd kwam Maria me daar gezelschap houden en hadden we een leuk gesprekje, dat we na enige tijd buiten verder zetten. Hoewel ik Maria van in HP al bijna 2 jaar ken en ik haar een super meid vind, was het vreemd genoeg nog nooit tot een kamergang gekomen. Daar zou gisteren verandering in komen. Ik was eigenlijk nog aan het acclimatiseren en ontbeerde nog de nodige energie, maar ik voelde me zo op mijn gemak bij onze ‘Heilige Maagd’, dat ik toch overstag ging, toen, Maria voorstelde om op kamer te gaan.
 
Zo geschiedde en amper 45 minuten na mijn aankomst in YY (ontiegelijk snel voor mijn doen), vatte ik mijn eerste kamergang al aan. Maria ontdeed zich van haar kledij en deed haar schoenen uit, waarop de trotse reuzin plots veranderde in een lief, breekbaar meisje.

Al staande begonnen we te tongzoenen en bleek dat er toch al meer energie in Piet zat, dan ik had verwacht. Na enkele minuten verplaatsten we ons naar het bed, waar het tongzoenen lustig verder ging. Ik werd na een tijdje zo opgewonden van het zoenen, dat ik Maria vroeg me te pijpen. Ze leverde een uitstekende pijpbeurt af en positioneerde zich zo, dat ik ondertussen met haar mooie, natte poes kon spelen.

Hoewel ik genoot van het pijpen, wou ik toch al snel beginnen neuken. Ik was er immers al bijna 2 jaar op aan het wachten om met Maria te neuken, en zelfs extra 2 minuten wachten, zat er niet meer in.

Maria voorzag kleine Piet van een gummi en begon me te berijden. Dat deed ze heel gevarieerd en heel enthousiast. Tijdens het neuken kon ik ook lekker met Maria haar borsten spelen.

Na een tijdje zijn we overgeschakeld op missio, waarbij ik Maria lekker kon zoenen en uiteindelijk wou ik de kamergang met doggy afmaken. Een lekkere kont als die van Maria moet je immers eens in hondjes gepakt hebben. Ik beukte een hele tijd door, maar het orgasme wou jammer genoeg niet komen.

Nu bleek plots dat de voorbije lange werkdagen (en het bijhorend gebrek aan slaap) hun tol eisten en dat mijn energieniveau, zoals ik al vreesde, nog niet volledig op peil was. Ik heb het beuken dan ook voor bekeken moeten houden. Maria heeft nog geprobeerd mijn kwakje via een hand job uit kleine Piet te krijgen, maar dat zat er echt niet meer in.

Enigszins verrassend moest ik mijn langverwachte en lang verhoopte kamergang met Maria dan ook zonder orgasme afsluiten.

Herhalingsgevaar is hoe dan ook heel groot: Maria is een heel mooie, super lieve meid die weet hoe ze een man met verwennen. Of die herhaling er zal komen in YY of HP valt nog even af te wachten. Maria is er nog niet helemaal uit waar haar toekomst ligt.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KITTY (ex Maria HP/YY)
« Reactie #27 Gepost op: 25 november 2015, 10:16:43 »
Enigszins verbaasd dat deze Kitty, voor de meesten bekend als Maria (Haus Panthera en YinYang), nog onder AcaGold hing. Heel wat €€€ aan gespendeerd aan deze vaste waarde uit de Panthertjestijden.
Naar Friedrichshof zal ik niet snel rijden. Doch Kitty acteert wel zeer dichtbij het Ort van die andere vaste waarde uit de HP-tijden: Michelle  :017:

 :bedtime2:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KITTY (ex Maria HP/YY)
« Reactie #28 Gepost op: 27 oktober 2016, 19:58:34 »
Naar het schijnt is deze babe weer in AcaGold gesignaleerd.
Onder welke naam.....? Maakt niet uit. Maria of Kitty, als het waar is ben ik zo blij als een klittie  :lol

Binnenkort zelf maar eens op onderzoek gaan.......
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KITTY (ex Maria HP/YY)
« Reactie #29 Gepost op: 27 oktober 2016, 20:04:30 »
Naar het schijnt is deze babe weer in AcaGold gesignaleerd.
Onder welke naam.....? Maakt niet uit. Maria of Kitty, als het waar is ben ik zo blij als een klittie  :lol

Binnenkort zelf maar eens op onderzoek gaan.......

We zullen haar alvast terug verplaatsten naar AG, en haar haar oude naam: Maria gunnen 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum