Auteur Topic: HET EI VAN TK OF HANNABEL  (gelezen 65995 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #30 Gepost op: 18 juni 2013, 13:30:44 »
FS kijk jij ook zo nadat jij je verdiept hebt in Annabella's zwarte gat?
Dat is sowieso mijn standaard verleidingsblik in een club.

Redelijk succesvol, want ze denken altijd dat ze een naieve sukkelaar hebben gevonden die ze kunnen pluimen na een goede beurt.

De tip die ze van mij krijgen bij het afrekenen is dan een kus op hun verbaasde snoetje, tesamen met mijn beste stephen impressie, zodat ze toch wat medelijden krijgen... ik ben namelijk maar een arme sukkelaar ipv een naieve sukkelaar...  ;D
chi ama รจ perduto  -  wie bemint is verloren

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #31 Gepost op: 18 juni 2013, 18:45:21 »
Ik heb toch nog maar eens dit topic doorlezen, en ik geloof mijn ogen niet.


Buiten het feit dat iedereen nu wel genoeg is gewaarschuwd wat voor "ellendige bitch" ze is, of voor "die eerlijke vrouw".
Toen ze H7 verliet verleden jaar was dat de stomste beslissing die H7 had gemaakt....


Waarmee ik bedoel, de heksenjacht van TK mag best stoppen, indien hij graag verder gaat, gewoon doen, en ik splits dit topic wel op in "PSYCHIATER-LOVER TK: HEB IK HULP NODIG OF HANNABEL?"  ;D :111:


Mensen waarschuwen mag, schrijfsels mogen rechtevenredig tegen eigen schrijfsels ingaan van even geleden, geen probleem mee, heksenjachten is van de ME, en verbranden doen we Hannabel niet, er zijn er genoeg die haar hebben "geblust" maar het vuur IN haar niet konden doven LMAOF  :lol_hitting: ;D


She's Always a Woman ~ Billy Joel

Ik stop met heksenjachten als jij stopt met altijd commentaar te leveren op wat ik hier schrijf, dat kan dus lang duren :lol_hitting:

Op een ander forum lees je wel meer negatieve info over haar, van ik denk in totaal 6 clubgangers dus waar jij het weer over hebt ?

Ik heb dat mag je best weten een grote hekel aan haar en als ik ermee weg gekomen was had ik die trut bij dat glasincident kompleet afgeslagen. Voor mij speelt het toch niet meer ik kom niet meer in H7 andere heren kijk uit ze is niet wat ze lijkt dat ze is, kan best goed zijn maar ook even makkelijk je komplete clubdag om zeep helpen, met haar door de waan(zin) van de dag gedreven gedrag.

« Laatst bewerkt op: 18 juni 2013, 18:50:31 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #32 Gepost op: 18 juni 2013, 19:08:42 »
Ik heb toch nog maar eens dit topic doorlezen, en ik geloof mijn ogen niet.


Buiten het feit dat iedereen nu wel genoeg is gewaarschuwd wat voor "ellendige bitch" ze is, of voor "die eerlijke vrouw".
Toen ze H7 verliet verleden jaar was dat de stomste beslissing die H7 had gemaakt....


Waarmee ik bedoel, de heksenjacht van TK mag best stoppen, indien hij graag verder gaat, gewoon doen, en ik splits dit topic wel op in "PSYCHIATER-LOVER TK: HEB IK HULP NODIG OF HANNABEL?"  ;D :111:


Mensen waarschuwen mag, schrijfsels mogen rechtevenredig tegen eigen schrijfsels ingaan van even geleden, geen probleem mee, heksenjachten is van de ME, en verbranden doen we Hannabel niet, er zijn er genoeg die haar hebben "geblust" maar het vuur IN haar niet konden doven LMAOF  :lol_hitting: ;D


She's Always a Woman ~ Billy Joel

Ik stop met heksenjachten als jij stopt met altijd commentaar te leveren op wat ik hier schrijf, dat kan dus lang duren :lol_hitting:

Op een ander forum lees je wel meer negatieve info over haar, van ik denk in totaal 6 clubgangers dus waar jij het weer over hebt ?

Ik heb dat mag je best weten een grote hekel aan haar en als ik ermee weg gekomen was had ik die trut bij dat glasincident kompleet afgeslagen. Voor mij speelt het toch niet meer ik kom niet meer in H7 andere heren kijk uit ze is niet wat ze lijkt dat ze is, kan best goed zijn maar ook even makkelijk je komplete clubdag om zeep helpen, met haar door de waan(zin) van de dag gedreven gedrag.
Je berichten spreken je zwaar tegen en je mag heksenjachten zo veel je wenst want ik splits dit.
ik geef niet altijd commentaar op je, ik vind dat je er zwaar overgaat.
En lees je eigen berichten over Hannabel nog eens door, waar je haar eerlijk noemt.
En plots....


Het gaat hier niet over het feit dat het een bitch is of niet, het gaat over oneindig doordrammen over haar.
Je hebt je punt meer als duidelijk gemaakt en iedereen is al lang op de hoogte van jouw mening.
Dan doen ze nog wat hun willen toch?
En je mag, in je eigen topic, "TK vs Hannabel, het werd niets zonder jou en nu wordt het niets met jou" eindeloos doorgaan hoor, wereldverbeteraar  :douchen :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #33 Gepost op: 19 juni 2013, 11:03:17 »
Ik heb toch nog maar eens dit topic doorlezen, en ik geloof mijn ogen niet.


Buiten het feit dat iedereen nu wel genoeg is gewaarschuwd wat voor "ellendige bitch" ze is, of voor "die eerlijke vrouw".
Toen ze H7 verliet verleden jaar was dat de stomste beslissing die H7 had gemaakt....


Waarmee ik bedoel, de heksenjacht van TK mag best stoppen, indien hij graag verder gaat, gewoon doen, en ik splits dit topic wel op in "PSYCHIATER-LOVER TK: HEB IK HULP NODIG OF HANNABEL?"  ;D :111:


Mensen waarschuwen mag, schrijfsels mogen rechtevenredig tegen eigen schrijfsels ingaan van even geleden, geen probleem mee, heksenjachten is van de ME, en verbranden doen we Hannabel niet, er zijn er genoeg die haar hebben "geblust" maar het vuur IN haar niet konden doven LMAOF  :lol_hitting: ;D


She's Always a Woman ~ Billy Joel

Ik stop met heksenjachten als jij stopt met altijd commentaar te leveren op wat ik hier schrijf, dat kan dus lang duren :lol_hitting:

Op een ander forum lees je wel meer negatieve info over haar, van ik denk in totaal 6 clubgangers dus waar jij het weer over hebt ?

Ik heb dat mag je best weten een grote hekel aan haar en als ik ermee weg gekomen was had ik die trut bij dat glasincident kompleet afgeslagen. Voor mij speelt het toch niet meer ik kom niet meer in H7 andere heren kijk uit ze is niet wat ze lijkt dat ze is, kan best goed zijn maar ook even makkelijk je komplete clubdag om zeep helpen, met haar door de waan(zin) van de dag gedreven gedrag.
Je berichten spreken je zwaar tegen en je mag heksenjachten zo veel je wenst want ik splits dit.
ik geef niet altijd commentaar op je, ik vind dat je er zwaar overgaat.
En lees je eigen berichten over Hannabel nog eens door, waar je haar eerlijk noemt.
En plots....


Het gaat hier niet over het feit dat het een bitch is of niet, het gaat over oneindig doordrammen over haar.
Je hebt je punt meer als duidelijk gemaakt en iedereen is al lang op de hoogte van jouw mening.
Dan doen ze nog wat hun willen toch?
En je mag, in je eigen topic, "TK vs Hannabel, het werd niets zonder jou en nu wordt het niets met jou" eindeloos doorgaan hoor, wereldverbeteraar  :douchen :-\

Je oevrdrijft nogal SM en legt me van alles inde schoenen, doordraammn, heksenjacht, wereldverbeteraar. Waar heb je het toch allemaal over beste man ?

Ik hoef geen eigen topic.

Ik ben niet de enige die waarschuwt voor haar er zijn er velen, niet op dit forum maar op een drukker forum.
Maar dat feit negeer je weer. Zoals je alle feiten die niet in jouw zwart wit analyses passen altijd negeerd.

Ik hoef geen punt duidelijk te maken en ik dacht dat ik mocht schrijven wat ik wilde en wanneer ik wilde.
Zoals ik jouw gezever over voetbal en het eindeloze gezever over Nilfisk Nicky ook niet lees zo hoef  je mijn gezever over Annabella ook niet te lezen. ;)

Je term wereldverbeteraar vat ik maar als een
compliment op, wie kan daar nou niet voor zijn.
Als jij nu probeert forum verbeteraar te worden ,door niet ongevraagd overal je mening op te geven vooral als ik wat schrijf-ook al weet je er niks vanaf- dan kan het nog wat worden hier. :kissass

Zo maak nu dit rare draadje maar dicht !
« Laatst bewerkt op: 19 juni 2013, 11:24:43 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
HET EI VAN TK OF HANNABEL
« Reactie #34 Gepost op: 19 juni 2013, 12:06:40 »
Tja, ik zie ook weinig toegevoegde waarde in dit topic voor onze leden.
Van mij mag het ook dicht.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.