Auteur Topic: PAULA  (gelezen 75133 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PAULA
« Gepost op: 24 juni 2013, 15:50:19 »
[box title=PAULA]

[/box]


[box title=PICS]



[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #1 Gepost op: 30 juni 2013, 11:53:04 »
.............het bewuste meisje was jong, knap en aardig, dus zochten we een achterafbankje op. Paula was Bulgaarse, sprak een beetje Engels, en ontpopte zich al snel als een lieve aanhalige knuffelmeid. Begon lekker diep te zoenen, er kwamen een paar stevige B tietjes onder de handdoek vandaan, hier moest sex van komen. Dat kwam er ook van. Toen de handdoek wegviel bleek de rest van het lichaam ook perfect geschapen, slank middel en mooie ronde billen, de handen goed vol. En een verrukkelijk half uurtje genoten van dit botergeile schatje. Zo maak je ze niet vaak mee. Het gebeurt niet vaak dat ik op één dag tweemaal met dezelfde ga, maar Paula was zo lekker geweest dat het tweede rondje ook voor haar was. Met deze jongedame heeft HP goud in huis gehaald mag ik wel stellen. 
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2013, 19:55:46 »
Gisteren in een gesprek met noglangnietuitgewandeld kwam Paula ter sprake. Hij was zeer te spreken over haar. Daarom besloot ik haar aan te spreken toen ze mij aan de bar voorbij liep. Toen ze bij me stond kreeg ik al een flinke erectie, zo lekker vond ik haar. Eerst ging ze nog een cigaretje roken en ik ging even naar de wc. Toen ik terug kwam stond ze al op de plek waar we elkaar gesproken hadden. We verplaatsten ons naar een bankje. Op het bankje al lekker tongzoenen en elkaars erogene zone betasten, mijn pik klopte flink en daar moest ze hard om lachen. Dan maar snel een kamer opgezocht om verder te gaan. Boven aangekomen drukte ze me tegen de muur op de gang om eens lekker flink te tongzoenen. Ik kon haar kontje lekker kneden. Op de kamer en heerlijke gfe sessie gehad met als hoogtepunt een heerlijk orgasme tijdens missionaris.
Penitreren ging wat lastig want ze is erg nauw, of ben ik nou erg dik, maar daarna werd het erg lekker. Tijdens het sexen tongzoent ze lekker verder. Ze doet goed mee en lijkt er zelf ook van te genieten. Ze heeft ook erg veel lol en houdt van een dolletje. Ze gaf me een thumbs up voor mijn tongzoen kwaliteiten en voor de sex, dat doet ze waarschijnlijk bij alle mannen lol.  Hhg is 100%. Hopelijk blijft ze nog lang in HP

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2013, 22:02:56 »
Penitreren ging wat lastig want ze is erg nauw, of ben ik nou erg dik, maar daarna werd het erg lekker.


Hansdordt met een leuke variant op Louis van Gaal zijn uitspraak "Zijn jullie zo dom of ben ik zo slim".
Ik hoop nog vele leuke killerkwoots van Hansdordt te mogen lezen.


 :welcome:  Hansdordt !


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #4 Gepost op: 10 augustus 2013, 10:10:08 »
Mijn 2de DVP gisteren was Bulgaarse Paula. Paula is 19 jaar jong, heeft lang zwart haar, een heel mooi gezicht, een mooie natuurlijke B-cup en een zalig kontje. Ze heeft geen piercings of tattoo's. Ze heeft een heel onschuldige uitstraling.

Paula was me gisteren al meermaals opgevallen (net als tijdens mijn vorige bezoeken, toen ze nog maar pas in HP was beginnen werken) en onze blikken hadden elkaar al frequent gekruist, maar tot een gesprekje was het gisteren tot 's avonds laat nog niet gekomen.

Ik wou gisteren maar 2 keer kameren en na mijn kamergang met Beatrice leek een kamergang met de veel geprezen Evelina in de maak. We hadden een leuk gesprekje aan de kino en we waren van plan om ons samen naar een zeteltje te begeven. Mijn collega ijsbeer, die met mij meegekomen was, passeerde ons net op dat moment echter en hij liet mij verstaan dat hij eigenlijk héél graag met Evelina wou kameren, maar dat hij haar van de ganse dag nog niet te pakken had kunnen krijgen. Nobel als ik ben, heb ik mij dan ook uit het strijdgewoel teruggetrokken en heb ik Evelina in zeer goede handen achtergelaten. Waarom heb ik deze topmeid zo makkelijk opgegeven: ik ging gisteren nog maar 1 keer kameren en zat eigenlijk al meerdere uren met Paula in mijn hoofd. Ik dus op zoek naar haar.

Uiteraard was Paula nergens te bekennen (daar stond ik met een broek vol goesting, het besef dat ik net een toppertje had laten schieten, maar ook wel met de wetenschap dat Paula heus nog terug zou opdagen). Terug aangekomen in de bar, zette ik mij naast licky luke en wat bleek: hij was ook op Paula aan het azen :017:. Zoals hij letterlijk zei: we zullen nog wel zien wie er het eerst met haar op de kamer raakt! :bud Wat was me dat gisteren toch met die strijd onder bevriende ijsberen om dezelfde meisjes. Ongehoord! ;) 8) Nadat ik al enige tijd met licky luke aan het praten was, passeerde Paula plots richting tuin. Om de één of andere reden sprak ik haar op dat moment niet aan, maar geen nood: daar kwam licky luke to the rescue! Hij riep haar even bij zich en vertelde haar dat ik al een hele dag aan het wachten was op een kamergang met haar. Zo kan het dus ook! (Licky gunde het mij, hij wist dat ik gisteren héél graag met Paula wou kameren. Zelf zou hij later met Morena op de kamer belanden en dat heeft hij zich 2 uur lang absoluut niet beklaagd).

Terug naar Paula. Ze wou eerst nog een sigaretje kan roken en kwam me daarna aan de bar oppikken. We verplaatsten ons naar een zeteltje en daar hebben we een half uurtje gezoent, geknuffeld en oh ja, ook een heel klein beetje gepraat. Haar Duits is er de voorbije weken duidelijk heel sterk op vooruit gegaan. Het communiceren verloopt nog steeds niet super vlot, maar het is nu tenminste mogelijk een gesprek met haar te hebben.

Na een half uur kwam de kamervraag en daar ging ik uiteraard gretig op in. En op de kamer werden (gelukkig) al mijn verwachtingen dubbel en dik ingelost. Paula gooide me op het bed en ging verder met datgeen waar we in de zetel mee gestopt waren: lekker, intiem tongzoenen. Dat doet ze echt uitstekend. Vervolgens heeft ze mij een lekkere pijpbeurt gegeven. De pijpbeurt was redelijk zacht en eigenlijk heb ik het graag iets harder, maar ik heb er toch van genoten. Piet stond snel op oorlogssterkte!
De goesting in Paula was héél groot, dus ik zei haar dat ik haar wou neuken :sex :pompe. Toen bleek even dat Paula nog geen doorgewinterde DVP is. Het aanbrengen van het condoom verliep heel klungelachtig. Ik heb uiteindelijk zelfs een handje moeten helpen. Maar kom, dat is maar een detail en dat paste ook volledig bij het plaatje dat ik van Paula had: een lieve, ietwat onschuldige, nog niet al te professionele meid.
Het neuken dan: dat was top. Vooral van missio heb ik enorm genoten. Dat voelde onwaarschijnlijk intiem aan (GFE) en tijdens het neuken blijft Paula je lekker tongzoenen en lijkt ze ook zelf van de sex te genieten. Meerdere keren van standje gewisseld (missio, cowgirl, hondjes, terug missio...) en uiteindelijk overgeschakeld naar hondjes. Ik ben rustig begonnen, dreef het tempo geleidelijk aan op en ben uiteindelijk aan het beuken geslagen. Paula leek dat wel te appreciëren. Na ongeveer 3 kwartier ben ik met een knal klaargekomen. We hebben nog een kwartiertje nageknuffeld en ik heb de kamer verlaten met 'a very big smile on my face'! ;D

Vervolgens hebben we zeker een half uur gedaan over de weg van de kamer naar de trap (om de meter duwde ze me tegen de muur om me nog enkele lekkere tongzoenen te geven) en nog eens een half uur over de weg van de trap naar de lockerruimte (zoenen, zoenen, zoenen ;D).

Ik heb een douche genomen en heb me naar de tuin begeven. Het moet ondertussen 23u of zo geweest zijn. Een kwartiertje nadat ik me in de tuin geïnstalleerd had, kwam Paula ook naar buiten en ze zette zich onmiddellijk naast mij. Ze heeft zeker een uur in mijn armen gelegen en om de zoveel tijd kreeg ik een lekkere zoen van haar. Ze gaf mij een super gevoel. Iets na middernacht afscheid van Paula genomen om nog even met mijn collega ijsberen na te praten, vooraleer naar huis te gaan. Toen ik om 1u aan de lockers stond om mij om te kleden, werd ik echter nog een keer verrast: Paula kwam nog een laatste maal afscheid nemen! Enkele innige knuffels en lekkere tongzoenen later dan toch maar definitief afscheid genomen en met een heel goed gevoel de club verlaten.

Herhalingsgevaar. Wat denk je: 200% :pica!!! Liefst vanavond al.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #5 Gepost op: 10 augustus 2013, 14:31:41 »
Mooi is dat toch, enerzijds die "strijd onder bevriende ijsberen om dezelfde meisjes" en anderzijds het nobele gedrag om elkaar de dame te gun :banghead:nen die we eigenlijk zelf op het oog hadden.... en eigenlijk ook best wel heel erg stom... grrr :banghead:... Paula is de volgende keer voor mij! ;-)

Alle gekheid op een stokje, KanariePiet, het was je gegund, zeker te zien aan de gelukzalige glimlach na afloop van je sessie met Paula (is die überhaupt al afgelopen?) !!!

Zo hebben we allebei een "goede daad" gedaan gisterenavond...

Tot een volgende keer!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #6 Gepost op: 10 augustus 2013, 15:20:23 »
 ;D We hebben de sessie uiteindelijk toch maar onderbroken ja. Tot vanavond. Dan gaan we gewoon weer verder waar we afgelopen nacht gestopt zijn! :pica :pompe

Nogmaals bedankt voor de goede daad  ;) 8) en tot de volgende!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #7 Gepost op: 10 augustus 2013, 23:28:39 »
Ik was vandaag speciaal voor Paula naar HP gekomen (ik wou eens zien of de superklik die we gisteren hadden er vandaag ook nog zou zijn), maar moest vandaag anderhalf uur wachten eer ik haar eindelijk te zien kreeg. De sfeer in de club was me tot dan zo tegengevallen dat ik toen zelfs al enige tijd aan het overwegen was door te rijden naar Velbert (ACA). Paula kwam echter net op tijd de bar binnen gewandeld en ik was eigenlijk op slag weer verloren.

Ik had geen zin om nog veel tijd te verliezen, dus we zijn redelijk snel naar een kamer getrokken, voor een 2 uur durende sessie, die, ja hoor, al mijn stoutste verwachtingen ruimschoots overtrof.

De sex was super. Ik ga hier niet opnieuw uitgebreid de loftrompet blazen. Laat me het er op houden dat de kamergang weer super was en dat ik 2 keer zalig ben klaargekomen. Ah ja: lesje geleerd na verleden keer: ik heb de condooms deze keer zelf aangedaan.

Paula... Blij dat ik dan toch niet naar ACA doorgereden ben!
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2013, 10:34:47 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #8 Gepost op: 11 augustus 2013, 03:20:37 »
Mijn avond HP afgesloten met een nieuwe kamergang met Paula. Deze keer zijn we 2 uur op de kamer gebleven en moest het niet voorbij 2u geweest zijn (sluitingsuur HP), waren we waarschijnlijk nog langer op de kamer gebleven.

Van neuken is er deze keer niks in huis gekomen, ik was gewoon veel te moe, maar toch zijn het weer 2 memorabele uurtjes geworden, die letterlijk voorbijgevlogen zijn. Zoenen, tongzoenen, knuffelen, langdurig in elkaars ogen kijken, elkaar masseren... Ik heb er enorm van genoten. Ik heb het neuken dan ook geen seconde gemist.

Paula is een mooie, lieve en oh zo pure meid. Ik hoop oprecht dat het harde DVP-wereldje haar niet zal veranderen!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #9 Gepost op: 11 augustus 2013, 10:41:25 »
Klinkt redelijk fataal  t4533


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #10 Gepost op: 11 augustus 2013, 12:19:19 »
Mja. Paula'tje  :58: :-*  ;)

Maar alle gekheid op een stokje: ik ga toch moeten oppassen. Ik heb al iets te veel ervaring met DVP's (goede en slechte ervaringen) om mij nog in een amoureus avontuur met een meisje van plezier te storten. Neemt niet weg dat ik bij Paula dingen voel, die ik al lang niet meer gevoeld heb, en al zeker al lang niet meer bij een DVP heb gevoeld. Oppassen dus.

Ach. Tegen beter weten in ga ik dinsdag nog eens een dagje voor Paula uittrekken en daarna ga ik gewoon weer een beetje rondneuken in andere clubs. Is voor mij altijd een uitstekende remedie gebleken tegen gevoelens van verliefdheid 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #11 Gepost op: 11 augustus 2013, 17:57:32 »
Mja. Paula'tje  :58: :-* ;)

Maar alle gekheid op een stokje: ik ga toch moeten oppassen. Ik heb al iets te veel ervaring met DVP's (goede en slechte ervaringen) om mij nog in een amoureus avontuur met een meisje van plezier te storten. Neemt niet weg dat ik bij Paula dingen voel, die ik al lang niet meer gevoeld heb, en al zeker al lang niet meer bij een DVP heb gevoeld. Oppassen dus.

Ach. Tegen beter weten in ga ik dinsdag nog eens een dagje voor Paula uittrekken en daarna ga ik gewoon weer een beetje rondneuken in andere clubs. Is voor mij altijd een uitstekende remedie gebleken tegen gevoelens van verliefdheid 8) .


Met de laatste 2 zinnen kan ik je "slechts" prijzen voor je eigen ervaring (nog effe genieten) en de remedie.


Groet, Foots  O0


Is ook de remedie die ik toepas op een dame waar ik gemakkelijk verliefd op zou kunnen worden. Daarom kom je er sporadisch. Echter waar ik veel kom, dar heb ik slechts een zus gevoel bij.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #12 Gepost op: 11 augustus 2013, 19:14:23 »
Ken jezelf hé... Ik ga dinsdag nog zien. Ik plan eventueel tegen de avond nog naar ACA te gaan. Kwestie van het hoofd (en de Piet) cool te houden ;)

Mijn leuze is: hoe schattig, mooi of lief ze ook zijn, wordt nooit verliefd op een DVP. 100% vertrouwen kan je ze toch nooit ::)

Of is ons Paula'tje toch de uitzondering... !? ;)

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #13 Gepost op: 11 augustus 2013, 21:53:48 »
Echter waar ik veel kom, dar heb ik slechts een zus gevoel bij.

Mmmhhhh... ik moet je toch eens in de praktijk leren kennen, inclusief de rest van het gezin. Blijkbaar heb jij wel erg lekkere "zussen"...  :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #14 Gepost op: 14 augustus 2013, 10:34:49 »
Gisteren in HP bewust enkel met Paula gekamerd. Ik keer 1u, 1 keer 2u en 1 keer ter afsluiting van de dag 2,5u (tot sluiting). Alles verliep eigenlijk synchroon aan mijn vorige ervaringen met haar:

-Voor elke kamergang moest ze absoluut een sigaretje roken. Gisteren spoelde ze wel elke keer haar mond, voor we de kamer op gingen. Jammer genoeg rookte ze vervolgens op de kamer regelmatig nog een sigaretje, waardoor de rookwalm toch frequent aanwezig was.
-Sommige seksuele handelingen verliepen nog steeds een beetje onwennig, maar om de één of andere reden is het tijdens het neuken toch altijd genieten met Paula.
-Ik heb Paula gisteren nog 1 keer laten proberen een condoom om doen, maar dat lukt haar echt niet goed. Vervolgens dus toch maar telkens zelf gedaan.
-Ze zet tijdens elke kamersessie inderdaad Bulgaarse muziek op. Nu, de momenten dat dat mij stoorde, zei ik haar dat gewoon en dat zette ze die muziek onmiddellijk terug af.
-Ze gebruikt geen glijmiddel, waardoor het soms inderdaad een beetje moeilijk bij haar binnendringen is. Vooral tijdens de cowgirls wou dat wel eens een probleem zijn. Op andere momenten was ze echter bloedgeil en had ze een heel nat poesje, hetgeen het neuken uiteraard makkelijker en aangenamer maakte.
-Ze is vermoedelijk zelf ook meerdere keren klaargekomen. Geeft je altijd een goed gevoel.
-De pijpbeurten bleven voor mij iets aan de te zachte kant, zelfs nadat ik haar dat herhaaldelijk zei. Maar geen probleem: het blijven uitstekende pijpbeurten.
-De missio's waren top. Dat is altijd héél intiem met Paula.
-Hondjes was ook telkens super: je mag zo hard beuken als je maar wil. Ik heb het telkens op die manier afgemaakt.

Ikzelf heb mijn allerlaatste sessie met Paula achter de rug. Ik ga niet meer met haar kameren. Het gevaar met een meisje als Paula is, zeker als je een goede klik met haar hebt, dat de ervaringen en de contacten snel te intiem en te intens kunnen worden. Het gevaar 'verliefd worden op een DVP', loert bij haar in mijn geval voortdurend om de hoek. En aangezien ik me aan zoiets nooit zal wagen, sluit ik dit hoofdstuk af en ga ik de mooie herinneringen aan Paula koesteren. Tijd om weer met andere vrouwen te neuken :pompe ;D!!

Voor de liefhebbers van mooie, jonge, nog ietwat onevervaren DVP's is Paula een absolute aanrader. Zij die voor een professionele kamersessie of voor een PSE-ervaring gaan, zullen (voorlopig) bedrogen uitkomen.
1 tip die ik kan meegeven: behandel haar lief en met respect en je zal er veel voor terugkrijgen!! 8)

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum