Auteur Topic: PAULA  (gelezen 75066 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #30 Gepost op: 14 juni 2015, 10:14:04 »
Wie weet waar ze nu werkt. Ze staat niet meer op de website van Haus Dupont. Of zal ze al genoeg centjes gespaard waardoor ze haar toekomstplannen al aan het uitvoeren is.
  
  

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #31 Gepost op: 14 juni 2015, 16:32:28 »
Wie weet waar ze nu werkt. Ze staat niet meer op de website van Haus Dupont. Of zal ze al genoeg centjes gespaard waardoor ze haar toekomstplannen al aan het uitvoeren is.

Ze is inderdaad uit de P6 gestapt en haar toekomstplannen aan het uitvoeren.
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
PAULA
« Reactie #32 Gepost op: 14 juni 2015, 20:09:42 »
Wie weet waar ze nu werkt. Ze staat niet meer op de website van Haus Dupont. Of zal ze al genoeg centjes gespaard waardoor ze haar toekomstplannen al aan het uitvoeren is.

Ze is inderdaad uit de P6 gestapt en haar toekomstplannen aan het uitvoeren.
Dan gaat er straks een slotje op.
Tot ze terug actief wordt .....  dat vernemen we dan vanzelf wel  ;)
Wat hebben jullie toch dat die dames het daar met jullie uitgebreid over hebben .... is het jullie vrouwelijke kant of is het omdat ik vind dat ze met een volle mond niet mogen praten dat ik daar nooit mee geconfronteerd word?  ;D :cheer: 


note sexmachine: heb net het topic nog eens doorworsteld .... het "kind" is 20 of 21  jaar, wat waren haar toekomstplannen dan .... een nieuw kleedje kopen .... veel verder zal ze niet geraakt zijn kwa sparen .... iets zegt me dat ze binnen het jaar terug werkt in de business ... terug verdwijnt .... en bij leven en welzijn schrijven we nog recensies over haar binnen 5 jaar

  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal