Auteur Topic: Geleenstraat 110, k 18, Sheila, 26 jaar. Ned  (gelezen 44168 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Geleenstraat 110, k 18, Sheila, 26 jaar. Ned
« Gepost op: 10 juli 2013, 23:50:09 »
Geleenstraat 110, nr. 18 (het tweede raam aan de linkerkant bij de inham in het midden van de straat.)

Haarkleur/-lengte : blond lang
Lengte dame : 1.70 mt
Postuur/Cupmaat : slank/ B
Nationaliteit/Taal : Ned.
Leeftijd : 26
Tatoeages/Piercings : op haar been staat een gedicht, en heeft op haar zijkant een tribal
Service: PMC, NMC, likken, vingeren met condoom, spelen met tepels
Voordelen: spontane en leuke dame
Nadelen: nog niet ondervonden
Tijdsduur : 25 minuten
Prijs : € 50

Deze schoonheid heb ik vorige week vrijdag bezocht. Ik had haar eigenlijk de week ervoor al aangesproken, maar het was er toen niet van gekomen. Dus deze avond besloot ik bij haar binnen te gaan. Eenmaal binnen raakte we meteen spontaan in gesprek. Meteen ook weer de excuses dat ik wel haar eerste cliënt was met een beperking (in rolstoel.) Toch was dat gedurende de sessie geen probleem.

We begonnen lekker tegenover elkaar met elkaar te spelen en al snel nam ze het initiatief om me te pijpen. Daarna nog in verschillende standjes geneukt. Likken was niet waar ze echt van hield, maar met passen en meten is het me toch wel gelukt.

Deze dame heeft voor mij zeker een 100% herhalingsgevaar. Ze is leuk, en voel me bij haar wel op m’n gemak.