Auteur Topic: Janina (RO)  (gelezen 68098 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #15 Gepost op: 24 februari 2015, 20:53:24 »
Blijft een "raar gevalleke".  'k Zei tegen mezelf, we gaan ze eens uittesten.  Ineens zelf weer heel erg (overdreven maar onopvallend) vriendelijk tegenover haar gedaan en plots was ze dat ook weer... tot ze door had dat ik het niet deed om nog eens met haar op kamer te gaan... ineens was ze geen "zotteke" meer maar (gelukkig) weer gewoon vriendelijk.  Blijft wel een toffe, dat wel  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #16 Gepost op: 24 februari 2015, 21:35:29 »
Blijft een "raar gevalleke".  'k Zei tegen mezelf, we gaan ze eens uittesten.  Ineens zelf weer heel erg (overdreven maar onopvallend) vriendelijk tegenover haar gedaan en plots was ze dat ook weer... tot ze door had dat ik het niet deed om nog eens met haar op kamer te gaan... ineens was ze geen "zotteke" meer maar (gelukkig) weer gewoon vriendelijk.  Blijft wel een toffe, dat wel  :douchen .
Jij bent geen raar gevalleke, SEF, neeeeeeeee   :017: ;D
Soort zoekt soort  :cheer:
Ik lig in een breuk met uw opmerkingen hier  ;) :dance2 :douchen :douchen :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #17 Gepost op: 12 december 2015, 03:15:33 »
Ik ga er hier toch kort ook nog iets over zeggen, hoewel de uitgebreide uitleg op YBF zal staan wegens vrijkaart hunnerntwege, morgen...allez, vandaag.

Ben er mee op kamer geweest Za 28/11/15 en ik heb er geen klachten over, zeer goede sessie, beste van het weekend zelfs met goede presales in 2 stukken (werd expres door mij afgebroken om later te hervatten) et al. Een uur mee geweest naar volle tevredenheid.

TZ deed ze NIET. Ze zei ook dat niet te doen...maar blijkbaar doet ze dat tòch bij anderen.  :017:
Het zou af geweest zijn met TZ.  ::)

Dan vraag ik me af: welke criteria hanteert die meid en alle meiden om bij de een TZ te doen en bij de ander niet? Misschien een idee voor apart draadje.

Ze heeft een prachtig figuur, rood geverfd haar en tattoo op de rug vanonderen. Zij half Belgische harlf Roemeense te zijn. De Aarschotstraat kent ze dus al zo ik hier lees.
Het werd vooral knuffelseks en ze deed mee in wat ik graag had. Seks was super en we luisterden nog naar muziek achteraf.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #18 Gepost op: 12 december 2015, 09:55:33 »
TZ deed ze NIET. Ze zei ook dat niet te doen...maar blijkbaar doet ze dat tòch bij anderen.  :017:
Het zou af geweest zijn met TZ.  ::)

Dan vraag ik me af: welke criteria hanteert die meid en alle meiden om bij de een TZ te doen en bij de ander niet? Misschien een idee voor apart draadje.

Nieuw draadje aangemaakt!
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=19005.msg71191#msg71191

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #19 Gepost op: 12 december 2015, 10:19:06 »
Ik zal haar straks eens vragen of ze inderdaad met niemand meer tongzoent. Ik heb daar nooit over te klagen gehad. Integendeel: ik vond haar zelfs 1 van de betere zoekers in Sixsens.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline davedv

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #20 Gepost op: 12 december 2015, 11:25:45 »
Ik zal haar straks eens vragen of ze inderdaad met niemand meer tongzoent. Ik heb daar nooit over te klagen gehad. Integendeel: ik vond haar zelfs 1 van de betere zoekers in Sixsens.

Ik ben een anderhalve maand terug ook met haar geweest, tongzoenen was geen enkel probleem.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #21 Gepost op: 12 december 2015, 14:06:35 »
Ik zal haar straks eens vragen of ze inderdaad met niemand meer tongzoent. Ik heb daar nooit over te klagen gehad. Integendeel: ik vond haar zelfs 1 van de betere zoekers in Sixsens.

Ty, nice. Ik was er Zaterdag de 28e, 2 weken terug.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #22 Gepost op: 13 december 2015, 14:54:07 »
Ze is mooi, ze levert prachtige pre sales, op kamer is het allemaal toch maar Jan-modaal.  Tz hoorde erbij.  Na twee keer had ik het echter wel gehad met haar.  Steeds hetzelfde snelle programma.  Nu blijkt ze iemand makkelijk een uur op kamer te kunnen houden zonder tz en met muziekluisteren.  Aan wie liegt het dan  :lol_hitting:? 

Tip: frequenteer haar zowat elke keer als je regelmatig in SS bent en de service gaat er schijnbaar beduidend op vooruit.  Niet aan mij besteed.  Trekt te veel op dames die pas beginnen tz in het SKW als je er al 100-den euro's aan uitgegeven hebt  :douchen.

(Blijft toch een raar "ding", sexmachine of op z'n minst een dame met restanttrekjes van de ramen.)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Janina (RO)
« Reactie #23 Gepost op: 11 oktober 2018, 00:05:49 »
Gespot in SS.   

Doc