Auteur Topic: Im Winkel, k14, Eda (Turkse, Voorheen eros 26 kamer nr 605)  (gelezen 43275 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Im Winkel, k14, Eda (Turkse, Voorheen eros 26 kamer nr 605)
« Gepost op: 26 juli 2013, 13:21:46 »
Eda
nationale tijd Turks/ Duits
leeftijd 22-23
haarkleur / lengte zwart / lang
lengte dame / 170
postuur / cupmaat /  normaal / 70 D
tatoeages /piercings / geen

serves                                                                                                                 standaard pacet 30 euro pijpen neuken met condoom 20-tot 30 minuten
 plus paket pijpen zonder met opnamen neuken 50 euro duur 20-30 minuten
welnis pacet daarin is in begrepen pijpen zonder samen gebruik maken van de jacuzzi zo vaak als je in het uur kan klaar komen een ontspanning massage neuken met condoom dit alles voor een slordige 100 euro voor een uur

voordelen deze dame werk niet in een sauna club dus geen tijds druk ik kan me pols horloge dus gewoon af doen
dame heeft een ft in haar progama zitten voor 50 euro en het is ook nog is een goede gesprek-partner   

nadelen ; als deze dvp je aan het pijpen is en ze houw op met pijpen en je denk he eindelijk neuken na haar slokje van haar drankje gaat ze gewoon weer veder met pijpen  :13:

Eda bezoek ik al jaren eda is een veel geboekte dame die meestal wel tijd voor mijn vrij maak eda is overigens wel een prof ma een hele goede  . wat eda het leuks vin is pijpen dat hou ze dan ook ontzettend lang vol langer dan de gemiddelde dame op de vulkaan  ;D eda geniet gewoon van een kloppende lul in haar mond .

gisteren heb ik eda bezocht madam had er super veel zin in lang pijpen en ze klom leker op mijn in couw gul ze reed me heerlijk klaar en liet me de sterretjes  :cochon
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2014, 04:57:04 door Rolly »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
eda (Turks) eros 26 kamer nr 605
« Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2013, 17:29:16 »
eda is gespot in het wandel gebied van bochem of ze daar blijf geen idee ma het beste pand eros 26 is al gevuld met plaatjes van dames vandaar dat ik verwacht dat ze wel weer terug kom als er een kamer na haar zin vrij is

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
eda (Turks) eros 26 kamer nr 605
« Reactie #2 Gepost op: 29 oktober 2013, 19:39:31 »
deze dvp schijnt werkzaam te zijn in bochem im winkel 14

Offline Size-Matters

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
  • Mooi klein is niet lelijk
    • Bekijk profiel
Bochem, Im Winkel, K14,Eda (Turkse, Voorheen eros 26 kamer nr 605)
« Reactie #3 Gepost op: 30 oktober 2013, 00:02:31 »
Leuk om te weten waar Eda tegenwoordig zit  :039:

Eda, eigenlijk net een maatje te groot voor mij en dan voornamelijk haar kont  :kissass .

Hoe ik dan toch bij Eda binnenkwam? Nou, het zit zo ............

Eda had ik al vaak zat gezien. Ze is een tikje te groot voor mij, maar wel een heel erg leuke, lieve, vriendelijke goedlachse meid, met een mooi koppie  :ladyred

Op een goede avond op de Vulkaan had ik na 1 sessie gewoon nog een keer zin om wat te gaan doen  :pompe .

Met een maat die met regelmaat bij Eda kwam, hadden we het over haar. "Ze is super-goed, relaxed" en zo nog een heel dozijn aan andere complimenten en kwaliteiten passeerden de revue .

Bij het langslopen kom ik met haar aan de babbel en meer voor de gein ga ik naar binnen.

Ik overhandig haar € 50,- en spreek niets af .........

Pijpen heeft mij nooit zo kunnen bekoren, pijpen zonder biedt dus ook geen meerwaarde voor me. De € 50,- waren bedoeld om er een relaxte sessie van te maken.  :happy

Plaatsgenomen op bed kruipt ze tegen me aan, strelen, babbelen, wat plagen ........... Na 10 minuten  :o vraagt ze of ze me zal pijpen ? "Ach waarom niet" zeg ik, "ik ben er nu toch" ( en ik dacht, ik ben te lui en het is me te laat om me nog serieus in te gaan spannen  ;D ).

"Mit oder Ohne?" luidt de vraag ........ "Ach, doe maar met" laat ik haar weten .

Ik spiek op mijn klokje, zie dat ik inmiddels 13 minuten op kamer bent, en Eda begint mij niet onverdienstelijk te pijpen. Dat duurt, en duurt, en duurt, en duurttttttttttttttttttt.........

Ik kijk eens op mijn klok en kom erachter dat zij me al 25 minuten ligt te pijpen  :-\  . Ik denk, die krijgt last van haar kaken  :017: ......

Of hebben we een communicatie-probleem? Dacht ze dat ik voor alleen pijpen ging? Ik denk, ik zal haar toch proberen nog te bewegen om nog wat anders te gaan doen .... Had ik dat niet gedaan, dan was ik nu dit bericht misschien niet aan het schrijven maar lag ze mij nog steeds te pijpen??  :lol_hitting:

Als ik haar voorzichtig door haar haren streel en ze me aankijkt, zeg ik "neuken dan maar?" , daarbij verwachtend dat ze zal zeggen dat mijn tijd om is?

"Welche Stellung" luidt de vraag  ;D ............ Omdat de 2de keer niet zo snel gaat bij mij, maar ook omdat het tegen 5:00 uur in de morgen was  :17: duurde het allemaal wel even ......

Na een goed uur kwam ik van de kamer af  :-\ 

Topper Eda !!!!!!

Niet mijn ding, maar dat ligt aan mijn smaak, maar één van de allerliefste, geduldigste DVP's die er bestaat denk ik.

Voor iedereen die wel van pijpen houdt zeg ik GAAN naar Eda!  :steeringwheel:
Zoals het stokje op de Vulkaan wipt, zo wipt het nergens