Forum > H A P P Y  G A R D E N - Oedt

INDOOR IMPRESSION

(1/2) > >>

sexmachine:










sexmachine:









foots:
Mijn eerste favoriete club PHG.


Wat heb ik daar allemaal meegemaakt en paar dames daar zijn me toe op heden bijgebleven: Chantal, Loredana, Rachel, Andrea Ebru, echte stunners, ik kan niet anders zeggen, echte nekkedraaiers die je nooit in het echt ziet, slechts in de playboy. Voor mij was PHG het paradijs van de zwartharige dames, wat een ongelovelijke mooie dames waren dat zeg.


Ook Vera, Simona, Daniella, Melanie, Brenda en Alini en vast vele meer die ik nu vergeten ben. De "gewone" dames, maar ieder weer met hun eigen service. Onvergetelijke tijden, van het wildzwijn dat Metzge ooit meebracht en de ijsjes eten op het terras aan het zwembad.


Nostalgie, pure nostalgie, want hoewel de tijden veranderen en de namen van de dames veranderen. Wij worden ouder grijzer en onze ogen zijn inmiddels zoveel schoonheid gewoon dat we de schoonheid niet meer zien.


Dan rest maar 1 ding en dat is dat je teveel bent gegaan. Laatste jaar was ik veel minder op pad, maar ik vind de dames weer veel mooier geworden en het is dan ook weer veel leuker om weer eens te gaan.


Groet, Foots  O0

sexmachine:
PHG was mijn derde saunaclub die ik zelf ooit bezocht, na YY en Relax (toepasselijk toch relaxxxx  ;D   ).


Het lijkt allemaal al zo lang geleden, maar in werkelijkheid nog maar 5 jaartjes.
En ik vergeet er eentje NOOIT, met name LOREDANA/SHAKIRA, de knapste stoot die ik ooit heb gezien en heb mogen proeven.
Een onvergetelijke ervaring die stoot, en voor mij nog steeds niet evenaarbaar, al heb ik nadien waarschijnlijk andere en misschien ook betere kamergangen meegemaakt. En toch vergeet ik haar nooit.


Wat een prachtexemplaar.
En herinneringen, Loredana met witte krullenkop in zwart/rode outfit met netkousen en die benen en lekkere kont ingeölied, en lekker 20 minuten zoenen in hutje 27.
Of Toppie33, de GT-plant met zijn grote mond, die Loredana geeneens dorst aan te spreken, en als ik me goed herinner is hij weken later de kamer opgesukkeld met hulp van Jansen.


Big30 die er kind aan huis was, de eerste keer dat ik Rex ontmoette, .....


Ach, nostalgie van de bovenste plank, en er tovert zich automatisch een glimlach om mijn lippen als ik dit schrijf, ik weet het, ik ben gewoon gek aan het worden...  :035: :lol_hitting:

TnA Addict:
Dankzij Google kun je ook binnen een kijkje nemen, Street view: https://goo.gl/maps/f9mcZ3sxaht

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie