Forum > VILLA VANILLA - Grefrath

VERBODEN VERHAALTJES

(1/38) > >>

guest2:
Vul dit topic met algemene ervaringen over bezoekjes aan Villa vertigo, alles wat niet thuis hoort onder het topic van de Meiden in kwestie kan je hier kwijt:

* dagverslagen
* vraagjes
* algemene indrukken
* etc...

sexmachine:
Was er gisteren geen bekende in VV, die een verboden verhaaltje te vertellen heeft?  ;D :o ;)


sexmachine

pistol pete:
Hahaha,  :P :P :P , ben ik bekend?

Maar ik was wel in Villa Vertigo, zie hier mijn belevenis. Een plezierige avond zonder sex!

[box title=een plezierige avond zonder sex]
Nog nooit heb ik zo getwijfeld naar welke club te gaan. Onderweg twee keer gekeerd maar uiteindelijk toch voor Villa Vertigo gekozen. Stond niet op de blog dat Bella de komende 4 weken aanwezig zou zijn? Had ik niet ergens gelezen dat er veel nieuwe dames waren? Reden genoeg voor een bezoekje...maar ja, Living Room had ook een flink aantal mooie nieuwe dames, ik had er zelf zoveel gezien de laatste keer dat ik LR bezocht, mijn to-do list was weer overvol...Of toch weer eens Acapulco...mmm, dat viel af toen ik op de navi keek, minstens 25 minuten extra rijden...Villa Vertigo dus...

Na aankomst direct het traditionele scanrondje gemaakt, her en der hartelijk begroet...Claudia, my sister off course...de bevallige en uiterst aantrekkelijke Andrea1 in haar kielzog...Bella! wat een oogverblindende schoonheid....zonde van de kleine siliconen die ze heeft laten zetten...maar gelukkig slechts 380 gram...En even later liep ik Inessa tegen het geile lichaam. Ik kreeg bij de theke een natte zoen vol op de mond...het werd een tongsessie die bijna een minuut duurde. En er waren er meer, zeer mooie dames waarvan ik de naam niet eens ken. Later zag ik ook Alexandra, nog zo een pistolmeisje, schuchter als altijd, terwijl ze ondertussen toch wel een karrevracht aan kerels moet hebben gehad. Dames genoeg dus, dacht ik, tijd om te gaan eten.

Italiaans of gewoon rijst met bbq kip of worst, ik koos voor de penne. Dat ging er makkelijk in. Na het eten met diverse dames gekletst en, ja villa vertigo nodigt ertoe uit, bankgehangen. Het was rustig. Veel dames zaten in groepjes, ietwat verveeld bij elkaar. Heel veel beren waren er niet, de meeste bleven hangen aan de bar. Af en toe liep een dame naar het kantoortje voor een sleutel. Direct volgde tientallen ogen haar, wie was de gelukkige? Veelal Bella en soms Alexandra of Andrea2 die met haag geile ogen weer iemand in haar val had gelokt. Een geile sfeer was er niet echt. Ik kwam niet tot de juiste stemming om te gaan kameren. Het dichts bij was nog Inessa, de lithouwse van haar diensten heb ik al menigmaal gesmuld. Maar ook haar lukte het niet mij over de bankhangdrempel te krijgen. Er zijn van die dagen....Dan maar een duik in het zwembad...Ijskoud was het water rond 22.00 uur, enkelen verklaarden mij voor gek maar het was heerlijk als je eenmaal in het koude water bent. Daarna weer even opwarmen in de lauwe sauna (vlg mij nog geen 70 graden). Na nog een caipirinha te hebben verorberd was het tijd om een definitieve keuze te maken. Het meest zin had ik nog in Alexandra maar die was in geen velden of wegen te bekennen. Ja hoor, juist toen ik mijn normale kleren aanhad kwam zij, naakt met enkel een omgeslagen handdoekje, de lockerruimte binnen met een klant. Mooi lichaam maar haar gezichtsuitstraling heb ik florissanter gezien. Naar huis dus maar...En zo verliet Pistol Villa Vertigo ongepoppt...Maar dat lag geheel aan hemzelf.  :'( :'( :'(
[/box]

pistol pete:
Op de zondag ben ik maar weer eens naar Villa Vertigo getogen. Normaal sta ik er al om 13.00 uur voor de deur op de zondag om maar vooral rond een uur of 19 te vertrekken als de mensenmassa's binnenstromen. Ik hou niet zo van die wanverhouding ijsbeer vs dames. Maar gisteren kon ik pas tegen 19 uur aankomen wegens (aangename) verplichtingen elders.

Normaal gesproken had ik de zondagavond VV dus niet meer bezocht maar ik had een speciale aanleiding en dat was Sascha. Sascha is een van de liefste roemeense lolita's die ik heb mogen leren kennen in de afgelopen jaren en nog erg goed op de kamer ook. En, Sascha zal morgen (maandag) voorgoed (?) terugkeren naar Roemenie. Ik had dus mezelf voorgenomen haar hoe dan ook met een bezoekje (en kadootje) te zullen verassen op haar laatste werkdag.

Helaas, helaas, helaas het liep anders. Tussen de grote mensenmassa's heb ik Sascha niet kunnen ontdekken en haar vriendin Denisia bevestigde dat Sascha er vandaag niet was. Ik besloot dus om zo snel mogelijk een vervangster te zoeken voor Sascha en wou me laten verrassen door een nieuwe dame. Mijn oog viel op Christina die ik enkele dagen geleden ook al had gezien en opviel door haar ontwapenende glimlach en mooie body.

Qua lengte niet direct een pistollady maar de bovengrens (175 cm) haalde ze nog net niet met haar 173 cm....Heerlijke puffy a-cupjes en een mooie slanke body. De dame lijkt wel op de Tanja die MJ hoofd op hol laat geraken , maar deze dame is voor mij mooier en slanker. Vandaar dat ik Tanja in LR nog niet heb gekamerd en deze dame hoog op mijn lijst stond. Op de kamer een gevarieerde sessie. TZ uitstekend, PZC matig, NMC prima. al met al een voldoende maar na een half uurtje besloot ik niet te verlengen.

Beneden aangekomen nog eens goed om me heen gekeken, ik had nog wel zin in een 2e sessie maar het was zo stervensdruk met beren dat ik besloot te vertrekken. Porsche vertelde kort daarvoor nog bij mijn binnenkomst dat het nu weer wat rustiger was, kennelijk waren er nog meer beren geweest. Qua sfeer was het matig, nogal wat beren waren half dronken en schreeuwend in hun eigen taal (turks, duits, nederlands of een indiase taal) bezig voor zichzelf plezier te maken. Voor mij werd het weer duidelijk dat ik met de freie eintritt op de zondag hooguit tussen 13 en 17 uur daar iets te zoeken heb en dan nog alleen als ik een favoriete dame heb rondlopen. Villa is voor mij het beste vertoeven op dagen als dinsdag tem donderdagmiddag/avond. Dan komt de loungy sfeer van deze relaxclub het best tot zijn recht.

seksenfun:
Het was weeral een héle tijd geleden dat ik mijn persoon nog eens liet zien in de villa.  Ik had er niet zo een goed idee over.  Koele bedoening, afstandelijke dames.

Tot mijn grote verbazing moest ik afgelopen zaterdag het tegenovergestelde vaststellen.  Eigenlijk zag ik zo goed als enkel maar beauties.  De meeste vrouwen waren helemaal niet afstandelijk maar waren erg vriendelijk.  Een heel deel van de dames animeerden ook op een plezante manier.  De club zelf oogt ook heel erg mooi en modern.  Dat wist ik eigenlijk al wel maar na zo een lange tijd valt het toch weer eens zo op.  Het was bovendien schitterend zomerweer dus de magnifieke tuin kwam ook helemaal tot zijn recht met het zwembad.  Het damesaantal zat ook heel de dag goed.  Zéker genoeg dames voor het aantal beren.  De eerste uren waren er zelfs drie tot vier keer zoveel vrouwen als mannen.  Een luxe gewoonweg!  Over het eten kan ik me ook enkel maar positief uitlaten.  Ook dat was de laatste keren dat ik er lang geleden was, maar zwakjes geworden.  Vandaag een erg uitgebreide brunch met frisse rauwe groenten.  Je kon er tot een uur of drie van genieten.  Om zes uur werden pasta’s met rauwkost klaargezet en nog een uurtje later de BBQ.  De BBQ ging bovendien heel de nacht door (tenminste toch totdat ik de tent verliet).

Iets voor één uur kwam ik bij de villa aan.  Een goeie vriendbeer van me kwam ook juist aan hoewel we niet afgesproken hadden.  Ik was even vergeten dat de villa maar om één uur opengaat op zaterdag.  Gelukkig dat ik er niet nog veel vroeger aangekomen was.

Na het omkleden zijn we dan maar aan onze uitgebreide lekkere brunch begonnen.  Op dat moment wemelde het van de mooie vrouwen en zagen we geen enkele andere man.  Je moet maar boffen in je leven, zeggen ze dan.

Bij het bestellen van een koffie na het ontbijt kreeg ik al meteen het gezelschap van een dame.  Ik heb er wat leuke small talk mee gehad maar ben verder niet op haar avances in gegaan omdat ze mijn type niet helemaal was.  Je moet het maar treffen.  Bijna allemaal super schoonheden en uitgerekend zij komt dan effe langs me zitten.

Ik wou best wat van de prachtige tuin genieten en van het zonnetje maar zo pal op middag leek me dat niet zo verstandig.  Dat laatste toch niet.  Ik ben dan maar onder een van de parasols op het terras aan de nachtbar gaan zitten.  Zo had ik meteen ook van bovenuit een uitstekend uitzicht op al de mooie blote vrouwen die aan het zwembad lagen.  Zo ontmoette ik ook weer na een hele lange tijd nog eens Flora.  Samen met haar blond-witte vriendin wat bijgepraat.  Twee dames kwamen er na een tijdje zitten toen Flora en haar vriendin al weg waren.  Ook nu viel weer positief te noteren dat de dames met mij een leuk gesprekje begonnen in plaats van onder hun tweetjes te beginnen kwetteren en te doen alsof ik er niet zat.  Dat gebeurt maar al te vaak in de meeste clubs.

Na nog wat leuke kennismakingen met verschillende dames ben ik me toch maar lekker gaan neerleggen in een sofa aan het zwembad in de tuin.  Een beetje later kwam er een zithoek vrij en ben ik daar wat in gaan liggen.  Tussendoor genoten van de mooie dames aan het zwembad, de mooie dames die voorbij paradeerden en het plezier dat de dames onderling hadden aan het zwembad.  Sommige vonden het leuk om de mannen nat te spetten maar vonden het dan een heel wat minder leuk idee als de mannen dreigden om ze in het water te duwen.  Enkele dames hielden het bij wat hangen in een zithoek met een man.  Enkele (juist geteld 2) dames durfden ook in het zwembad.  Ik nam van tijd tot tijd ook een lekkere duik in het zwembad.  Vanaf dat ik te veel begon te zweten van de zon.  Het water was echter nog vrij frisjes.  Des te beter was dat toen ik na een saunabeurt in het zwembad ging. 

Tijdens het zonnen kon ik ook nog genieten van twee dames die een erotische dansact ten berde gaven bovenaan de ijzeren trap aan de nachtbar, op opzwepende muziek die gedraaid werd door een dj.  Een airshowke kregen we er ook nog gratis te zien.  Een sportvliegtuigje maakte verschillende loopings.

Alsof de dames weten dat een beer die in de zon ligt te genieten toch niet recht te krijgen is, kwamen er weinig dames naast me liggen om wat te proberen.  Annabel deed dat in de loop van de namiddag toch.  Ze probeerde wat maar kreeg me niet uit de zon.  Er ontstond een leuke discussie.  Het zou maar een halfuurtje duren en dan zou ik weer in de zon kunnen.  Daarop liet ik haar verstaan dat ze mij niet op een halfuur zou kunnen doen klaarkomen, zeker niet als ik dat in mijn hoofd steek.  Uiteindelijk ging ze weg.  Ik beloofde haar wat te zullen laten zien later op de avond.  Ze probeerde nog met de klassieke truc dat je ’s avonds een uur op de sleutel moet wachten maar dat lukte niet. 

Buiten in het zonnetje ook nog genoten van de pasta’s en de BBQ.

Na het eten en zonnen was het hoogtijd geworden om met mijn vriendbeer eens een lang gesprek te hebben over de dames en mekaar wat tips uit te wisselen.  Hij kon mij veel tips geven, ik des te minder.  Hij komt er vaak, ik des te minder.

Na een sauna en frisse duik in het zwembad ging ik eens een kijkje nemen in de nachtbar waar de dj de plaatjes aan mekaar plakte.  Goeie dansmuziek en niet te luid maar wel een overvolle drukke bar.  Net een discotheek.  Als je daar van houdt, was het zeker geslaagd.  Ik wou wel effe gaan zitten maar er was nergens een plekje vrij.  Ik ben dan maar naar de andere bar gewandeld en heb me daar rustig in een sofa genesteld.  Lang zou ik niet rustig alleen zitten.  Annabel kwam ook deze bar binnen en zag me zitten.  Hoe zou het toch gekomen zijn dat ze geen moment twijfelde en bij me kwam zitten.  Ik moest eens lachen.  Ik had haar nog een belofte gedaan en belofte maakt schuld.

We zouden dus op kamer vertrekken.  Ze ging om een sleutel en had ook direct een sleutel kunnen bemachtigen.  Zie je nu wel dat dat van een uur wachten een truc was.  Het was een kamer op de kelderverdieping aan het zwembad.  De eerste keer dat ik zo’n kamer in de villa van binnen heb gezien.  Best romantische kamers.  De kameraffaires die kan je onder haar item lezen (eens ik het geplaatst heb natuurlijk).

Na het kameren heb ik niet meer zo gek veel uitgespookt en ben ik wat later naar huis gegaan.  Er kwam nog wel een Russische dame even bij mij polsen maar die moest ik teleurstellen en vertellen dat ik net van kamer kwam.

Nog wat later liep een dame achter mij om.  Ik zat in een sofa.  Ze lachte eens en gaf een werpkusje.  Ik lachte een terug en wierp eveneens een kusje.  Ze rommelde eens door mijn haar, ik kon mijn hand niet van haar lekkere kontje houden.  Ze vroeg wat er was en ik nodigde ze uit om naast mij te komen zitten.  Het gesprek was kort.  Zij had al snel door dat ik een GFE-beertje ben en daar doet zij niet aan mee.  Ze vertrok dan maar.  Mevrouw kust niet, mevrouw knuffelt niet graat….  O.k., no prob. 

Ik zou liegen als ik zou zeggen dat het geen topdag in een topclub was.  Toch maak ik één grote kanttekening.  Ik ga naar een club voor het totaalpakket en merk dus dat er qua wellness niet veel te beleven valt in de villa als je niet buiten aan het zwembad kan vertoeven.  Geen whirlpools (buiten werking, een uur wachttijd om ze te vullen), geen kino en geen stoombad  ;).               


Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie