Auteur Topic: VERBODEN VERHAALTJES  (gelezen 365553 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #15 Gepost op: 10 januari 2013, 22:58:28 »

Al met al weer een nuttige dag voor de doorgewinterde smeerlap, met als hoogtepunt dat je nog steeds op zondag gratis terug kunt komen om de restanten van je shortlist af te werken, of om je gewoon ongegeneerd vol te komen vreten of zuipen...


Ik verwacht daarom zondag avond of maandag een recensie over de freet, de zuip of de damesrestjes hahaha


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Rob

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 54
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #16 Gepost op: 21 maart 2013, 10:14:53 »
Kletsnatte poes.

Al een tijdje ben ik erg nieuwsgierig naar Villa Vertigo. Niet om de recensies of prijs stelling of wat dan ook, maar meer om de uitstraling van de Club. Prachtige villa, met prachtige plaatjes op hun site. Nou... dat wilde ik wel eens zien dan!

Navigatie vertelde me dat over 200 meter de eindbestemming was bereikt. En vanaf de provinciaalse weg zag ik al een kast van een Villa. Wat een entree zeg. Prachtige aangelegde tuin, inrit. Alles klopt en de villa is prachtig. Autootje geparkeerd en door de sneeuw (het is toch lente???) naar de ingang gelopen. Een prachtige dame deed open en legde me de spelregels uit. Inkom 60 euro, met de sleutel die je krijgt moet achteraf alle sterk alcoholische drankjes worden betaald. Er was een dame aanwezig voor massage welke 30 euro zou kosten. Verder de gebruikelijke 50 euro voor een half uur met een dame. Na een handdoek en badjas werd ik naar een ruime kleedkamer geleid. Mooie ruime lockers, netjes, niets mis mee.

Op naar de doucheruimte. Ook deze is erg mooi en netjes. Wel raar dat de wand tussen het toilet en de gemeenschappelijke douche met zo'n 7 á 8 stortdouches, een mat doorzichtige is. Beetje raar idee bij een grote boodschap lijkt me. Maar toch, wel netjes en smaakvol.

Ik liep de lockers uit en plof... alsof ze me stond op te wachten, ik liep zo tegen een prachtige schoonheid op. Nou ja... ze liep zegen me aan en legde gelijk een hand op mijn kruis... Nou, dat is nog eens binnen vallen dacht ik. In één zin zonder antwoord vroeg ze gelijk het standaard verhaal over wie, waar vandaan en leeftijd. Ik keek haar aan, lachte en zei dat ik eerst koffie wilde en dat ze daarna antwoorden kreeg, ze was immers mooi genoeg om mijn interesse te wekken. In mijn beleving was ze Aziatisch, deed bleek echter niet te kloppen, ze was Cubaans bleek later.

In de lounge begreep ik het niet helemaal... De villa lijkt heel groot, maar binnen zie je dat in eerste instantie niet helemaal terug. Naast de bar en de heerlijke zitjes staan hier de sauna's, zonnehemel en overig wellness. Welke er zeer netjes uit zien. Wat ik hier mis is toch weer een jacuzzi. Buiten in de enorme en prachtig aangelegde tuin vindt je verschillende zitjes, bedden en een ruim zwembad. Er liep natuurlijk geen hond nu, het enige wat je zou kunnen doen is een sneeuwpop maken.

Met een kop koffie plofte ik neer in één van de zitjes om eens goed te bekijken wat er zoal rond huppelde in Villa Vertigo. Er zouden zo'n 25 dames aanwezig zijn. Wat ik zag waren mooie diverse vrouwen, maar zeker geen 25. Een meisje die naast me kwam zitten gaf me de duidelijkheid. De ruimte waar we nu waren was de niet-rokers lounge en er was ook nog een rokers-gedeelte. Daar was ook het gedeelte waar je kon eten. Een kino heb ik niet kunnen vinden. Met dat gedeelte erbij en er vanuit gaande dat er dames op een kamer zaten zou die 25 nog wel eens kunnen kloppen.

Op een gegeven moment werd mijn aandacht getrokken door een prachtig meisje in een vel roze jurkje. Bij het elkaar aankijken gaf ik haar een knipoog en dat bleek genoeg om haar mijn kant op te krijgen. Ze stelde zich voor als de 21 jarige Ramona uit Roemenië. Haar hand verdween al vrij snel op mijn buik en ze begon onder de badjas met mijn tepels te spelen. Na een gezellig onderonsje over het weer en andere onzinnige dingen duurde het toch al even voordat ze eindelijk de sleutelvraag ging stellen. hèhè, dacht ik. Jawohl, leek me het juiste antwoord en we mochten naar kamer 6.

Kamer 6... die wil ik ook thuis... wat een prachtig en enorme kamer, daar zouden we met heel Relaxxxboard nog in passen en dan zou ik nog ruimte over kunnen houden om Lynn te leren kennen zonder dat jullie in de weg lopen... Deze kamer zit op de eerste verdieping en als ware in het midden van het huis. De master bedroom lijkt me. Maar goed, het ging nog steeds om Ramona. De dame van ergens tussen de 21 en 25, ze zegt zelf 21, heeft een perfect figuurtje. Mooie lange benen, super strak buikje, heerlijke tientjes, maximaal cup B maar met met perfecte tepeltjes en verder is ze gezegend met een prettig koppie en mooie haar. Op dit moment had ze een soort goudkleurige haardos, maar dat leek me vrij zeker geverfd en normaal zal het vast donker zijn, gezien haar donkere wenkbrauwen.

Ze kleedde zich uit en gooide me op bed. Een GFE volgde waarbij ze zoende, streelde, zichtbaar genood van wat ze deed en van hoe ik haar tepels verwende. Langzaam gleed ze af naar mijn inmiddels groter geworden middelpunt en begon deze langzaam te verwennen. Teasend, langzaam maar heerlijk en op zijn tijd stevig door sabbelend kreeg ik het na een tijdje best benauwd en besloot haar ook een pleziertje te gunnen. We hadden immers een uur afgesproken en wilde haar kutje wel eens van dichterbij ontdekken en begon haar voorzichtig en langzaam te likken. Ze heeft echt een heerlijk poesje. Strak, zacht, lekker!!! Toen ze zelf met haar tepeltjes begon te spelen begreep ik dat ze het wel op prijs kon stellen. Na een orgasme van haar, gafaked of niet ze deed het op zo'n manier die mij erg opwond, ging ze verder waar ze bij mij gestopt was. Telkens wanneer ik richting de eindfase van het orgasmespel kwam stopte ze om mij haar tepels te laten likken en mij te zoenen om vervolgens weer verder te gang met haar blowjob tot ze zin had om me te neuken en in één beweging pakte ze een rubbertje, scheurde de verpakking open en gleed hem er zo overheen. Alsof ze zelf verbaasd was keek ze me lachend aan en stapte boven op me om langzaam mijn erectie in haar te laten verdwijnen. Ze ging niet gelijk als een bezetene te keer maar bereed me met passie. Na cowgirl, doggy, missionaris weer terug in cowgirl om het werkje af te maken. Zwetend kwam ze naast me liggen en keek bijna trots naar het gevulde rubbertje... Supersessie alleen jammer dat ze alleen normaal zoende en niet TZ. Dat maakte het verschil tussen een Super sessie en een droomsessie. De tijd om afscheid te nemen was aangebroken en Rob stapte onder de douche.

Na de douche in de lounge met wat drinken nagenietend over het afgelopen uurtje kwam er een nogal lange dame naast me zitten. Geen lelijkerd, zeker niet. Maar ik had mijn zinnen op de Cubaanse van in het begin gezet en dat probeerde ik subtiel duidelijk te maken waardoor deze afdroop. Ja daar zat ik dan... alleen... geen Cubaanse te bekennen natuurlijk. Pas toen ik bijna de hoop had opgegeven en voorzichtig verder geen kijken voor plan B kwam ze om het hoekje lopen, keek me aan, ik lachte en ze wist dat ze me had.

Hoewel ze Cubaans was dacht ik zelf dat ze meer Aziatisch was. Ze had haar ogen zo op gemaakt en haar haren strak naar achteren in een brede paardenstaart en een super sexy rood jurkje die hoog aan haar hals sloot. Dat gaf mij nogal een Aziatische indruk. Ik kon alleen haar grote lippen niet plaatsen in dit geheel. Toen ze zich voorstelde als de 24 jarige Jennifer uit Cuba zag ze een verbaasde blik in mijn ogen. Na mijn uitleg moest ze lachen en ik snapte er maar niets van volgens haar. Ze kroop dicht tegen me aan en ook haar hand verdween weer snel op mijn borst onder de badjas. Even dacht ik dat ze in slaap zou vallen en dit gaf best wel een dromerig gevoel. Ik lag daar immers zelf ook wel heerlijk op de loungebank in een warme serre naar de sneeuwvlokjes te kijken.

Na een tijdje toch ook weer de sleutelvraag die ik positief beantwoordde. Ze kwam met de sleutel aan en ik moest... nee mocht achter haar aanlopen de trap ik. Jezus!!! wat een uitzicht op haar kontje die strak in het jurkje van links naar rechts wiebelde. Aan het einde van de trap vroeg ik of we de tweede trap ook zouden nemen naar de tweede verdieping... ze begreep gelijk waarom en lachte. "Nee", zei ze, "we moeten hier zijn", en jawel... weer kamer 6. Het moest mijn Lucky day blijkbaar zijn.

Binnen begon ze me op te geilen met haar lichaam tegen me aan te rijden en toen ik geil genoeg was om haar haar jurkje van haar lichaam af te scheuren ging ze me vertellen dat ze haar even op ging frissen... Hm dompertje maar gezien het feit dat ze hier nog geen minuut over deed om haar poesje schoon te maken kreeg ik niet de indruk dat dit was om tijd te rekken.

We gingen verder op bed waarbij ik haar tepels in mijn mond nam terwijl ze met haar handen mijn lichaam af tastte. Langzaam begon ik haar klitje te masseren met een vinger en toen ik hier nog maar net mee bezig was merkte ik dat ze al behoorlijk nat werd. Het verbaasde me enigszins, zeker omdat ik nog niet zolang bezig was. Toen mijn vinger in haar gleed merkte ik dat het meer was dan een beetje nat, ze was drijfnat. Als je haar uit kon wringen hadden alle planten in die tuin daar genoeg water gehad om de zomer door te komen. Ze keek me aan en vertelde me wat ik al wist.. You make me wet.

Ik vond het zo interessant dat deze vrouw zo ontzettend snel en enorm nat kon worden dat ik me afvroeg wat er zou gebeuren wanneer ik hiermee verder ging. Tijdens haar pijpkunsten bleef ik met haar klitje bezig. Ze begon zelfs te druipen... Dit maakte me alleen maar geiler. Gelukkig maar want ondanks dat ze lekker kan sabbelen vond ik het maar raar dat ze om de paar minuten even in haar handdoek kwijlde om blijkbaar hygienische redenen. Nogal een afknapper vond ik, gelukkig compenseerde haar natte poes een hoop.

Zoveel zelfs dat ik na een tijdje op het punt stond mijn kruit te verschieten en legde haar op haar rug om te kijken wat er zou gebeuren wanneer ik haar klitje met mijn tong zou bewerken. Hoewel ik eerst met mijn vingers niet te veel in haar mocht kwam er een moment dat ze zelf mijn vingers pakte en diep in haar stak tijdens het likken. Dit resulteerde in een aantal orgasmes achter elkaar bij haar... zeker drie. En ja... geen idee of er uberhaupt 1 real was, maar alles spande bij haar samen. Niet alleen haar buikje, maar ook alles in haar. Haar tepels schoten omhoog tijdens haar orgasme en waren zo stijf als een goede erectie, dat leek me in elk geval niet gefaked.

Kijkend naar haar kutje terwijl ze nog met haar ogen dicht lag na te schokken op bed verbaasde ik me weer over de waterval aan vocht uit haar poesje. Ze had het door, lachte en draaide me om. Begon mijn erectie weer te bewerken met haar lippen en tong. Ook zij kwam boven op me zitten maar begon echt als een wilde mijn lul te bereiden. Hij kon niet veel meer hebben dus draaide haar snel op haar rug om haar in een beter passend tempo te bewerken. Uiteindelijk heeft ze me na een aantal standjes handmatig tot een einde gebracht waarbij ze me over haar lichaam en gezicht liet spuiten.

Leuke sessie gehad met deze dame, echter wel een paar punten waardoor er geen herhalingsgevaar in zit.. Dat uitspugen van speeksel tijdens het pijpen vind ik een rare, ook het gorgelen met mondwater na de sessie deed ze niet echt heel erg chique. Daarnaast wil ook zij niet tongzoenen en tijdens het moment supreme moest ze wel even vertellen dat over haar lichaam komen 25 euro extra kost...

toch zal ze me altijd bijblijven als de dame met een prachtig lichaam en een kletsnatte poes.

gr Rob
 

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #17 Gepost op: 21 maart 2013, 17:54:53 »
Zo'n mooi romantisch verhaal met een leuke titel.


Dat verdient een paar plaatjes:


[attachimg=1]


[attachimg=2]



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #18 Gepost op: 11 juli 2013, 12:36:25 »
Ik neem mijn volgende bezoek aan vertigo een verfspuitbus mee voor alle heren die zich niet aan de afgesproken dresscode houden. Hoogst irritant die mannetjes, zich er duidelijk van bewust, en daardoor met een over relaxte compleet gefakte houding, alsof ze net hun bedrijf naar de beurs gebracht hebben, erbij zitten.

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #19 Gepost op: 12 juli 2013, 21:04:12 »
its just too bad to see such a club with no clients / girls inside.
This clubs was my favorite FKK in 2010 and 2011... and its a shame that the managers accept this situation.
This club had anything one guy could dream : good linup, good installation, reasonable price, good mixture of disco and relax (the 2 bars...) good situation (not too far from ND & Be...
Why dont they correct the behaviour of some girls ? (too sharky attitude, no real official pricing for the services).
I just dont get it...  ::)

They need a real manager, who put out all the girls with a shit attitude and dont respect the client
Without that approach, the club will die slowly.
I regret it but many other clubs are much better in the neighborhood (PHG, Magnum...)
Too bad for them, but VERY good for us...  ;)
100% pure pork

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #20 Gepost op: 12 juli 2013, 22:44:57 »
Ik neem mijn volgende bezoek aan vertigo een verfspuitbus mee voor alle heren die zich niet aan de afgesproken dresscode houden. Hoogst irritant die mannetjes, zich er duidelijk van bewust, en daardoor met een over relaxte compleet gefakte houding, alsof ze net hun bedrijf naar de beurs gebracht hebben, erbij zitten.
Hoe alsof, ze hebben net hun bedrijf naar de beurs gebracht, of hun beurs naar de grieten van VV  :bud :035: :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #21 Gepost op: 13 juli 2013, 00:44:22 »
Sm: Ik bedoel dat ik mij erger aan mensen die zich niet omkleden en met een sigaar in de hand doen alsof ze de club eigenaar zelf zijn. De badmantel is niet meer verplicht

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #22 Gepost op: 30 juli 2013, 22:44:45 »
Een tiental dagen geleden Villa Vertigo nog ns bezocht, dat moet potdorie welhaast anderhalf jaar geleden geweest zijn ofzo, dus een beetje spannend was het wel allesbeschouwd. Aankomst op een lichtjes zonovergoten dag, parking was quasi vol rondom 18 uur, dat zag er niet slecht uit. De entreehal is veranderd, nieuwe toog, nieuwe theke, ontvangst vriendelijk, 60E entree doch gratis inkom op aansluitende zondag nog steeds als teaser voor degenen die zondag niet op de koffie moeten bij de schoonfamilie. Naja, dit aanbod kwam me goed uit, en tengevolge kan er worden gemeld dat er een tweede bezoekje volgde voor noppes. An sich dus prima te billijken, en los van die zondagsactie biedt VV toch een meerwaarde ten opzichte van de meeste NRW-clubs in die zin dat de prachtige tuin met fiks zwembadje toch een surplus biedt. Veel lig- en zitplaatsen rondom, genoeg lommerrijke plekjes ook, fijn terras waar het goed toeven was. Bovendien tijdens de 6 sessies 5 keer op een ruime kamer boven terechtgekomen waarvan 4 maal met douche op de kamer, wederom een plusje dunkt me. Voorts was het barpersoneel gedienstig en actief, de club was netjes (geen evidentie bij 30°, erg leuk).

Etensgewijs kan ik niet meepraten over het ontbijt want dat rateerde ik tot tweemaal toe, avondeten was ok te noemen, geen vetpot maar voldoende, beetje op PHG-leest geschoeid, grootkeukenkost in warmhoudbakken, s'avonds pizza wat smaakte. De lockers zijn om vernieuwd, handig elektronisch lockersysteem, douches prima regelbaar qua temperatuur, meer dan voldoende handdoeken beschikbaar (te nemen naast de inkombalie), rode badjassen handig zelf te nemen naar lichaamsvolume van S tot XXXXL, dolletjes doch handig. Bovendien handig zat om bij eventuele zweetreet tussendoor een hagelverse bademantel te nemen, nice. Toiletten sauber, een tweetal maar helaas, maar gelukkig geen last van overmatige darmfloraverschijnselen dus dat kon me weinig storen. Sauna is wat vergroot, doch ditmaal niet getest aangezien de mussen al van het dak vielen qua zomerse temperaturen...

Opmerkelijk: een boel ex-Panthera-dames aanwezig zoals al gemeld in hun individuele topics, voor de vuist weg: Su/Gosia/Lorina/Silvia/Madelina. Enkele ex-Samya-snoetjes waaronder Sany, redelijk wat ietsje oudere dames die al wat "grensclubkilometers" op de teller hadden, enkele ex-Acapulco-veulens (veelal jong en Roemeens), enkele ex-GT-snoetjes waaronder Nikky die tezamen met een andere blondine heftig op Dreierzoektocht waren, voorts nog een boel ex-GT dames op "leeftijd" zeg maar, idem voor PHG-dames, een bonte mix van allerlei pluimage, ook 4 donkere meisjes aanwezig al dien ik te melden dat geenéén van hen me meteen aansprak om tot kameren over te gaan, doch voor de liefhebbers geen verkeerde quote. Geen Aziaatjes gespot. Voorts ook enkele oudgedienden uit VV immer noch da: Alya/Albanese Mellisa wieder da en nog een roedel. Ook enkele meisjes net wieder da waaronder Merissa die ditmaal donkerharig ten tonele verscheen, naja, eerlijkheidshalve had ik haar tieten wél herkend dacht ik, voorts no clue whatsoever welke haarkleur ze anderhalf jaar geleden ronddroeg, doch egal. Ze bezigt ook een andere werknaam nou, doch excusi, geen idee dewelke want kameren was geen optie.

Eveneens opmerkelijk: de "nieuwe" dresscode: heren mogen ook in hun normale (naja normale) kloffie in de club rondlummelen wat maakt dat een heleboel jochies mét merkkledij showden, eentje had zelfs een dusdanig grote horloge aan dat de arme drommel z'n arm over de vloer sleepte, godbetert, een stel aanstellerige patsers lopen er toch nog steeds en masse rond in die clubs, naja egal. Draagt weinig tot niets bij tot de sfeer, veelal irritant doch nou ook weer niet dusdanig dat het m'n dagjes enigerlei verbrodde, welintegendeel. Somtijds zat ik te gniffelen bij de beesten, grinnikken, somtijds schuddebuikend lachen, jaja, het was me wat met dat klootjesvolk mét allures en nukjes enzovoort, maar ach, ieder z'n ding en voorts kan het me aan m'n kont roesten wat iedereen uitvreet in clubs.

Eveneens opmerkelijk: 100E/uur lijkt stellig de algemene trend te zijn qua prijssetting bij dames, bij onbekende dames leek 75% minstens die deal wel genegen te zijn, bij bekende dames was ss de baas  ;D. Los daarvan met 5 verschillende dames gekamerd, 2 voorheen bekend aan oude prijzen, 3 nieuwe waarvan 2 tevreden (moesten zijn) waren met oude prijzen, 1 dame vroeg 100 waarvan akte. Het lijkt me dat Tongzoenen geen evidentie is in VV, maar dat is het in de grensclubs al lang niet meer als je tongpuntzoentjes niet verkeerdelijk als Tongzoenen interpreteert alvast, doch wederom was ss spekkoper van dienst want alle 5 de dames tongzoenden goed tot excellent, ok. Doch dat neemt niet weg dat er ook minder tevredenstellende commentaren rondwaarden doorheen de club, maar alla, dat maakte mijn zaak niet uiteraard...

Qua dames kan ik erg stil zijn over m'n eerste bezoek, namelijk om de simpele reden dat ik kamerde met een voorheen bekende dame uit Panthera tot tevredenheid en tot 2 maal toe met een transfugee uit het Keulense die excelleerde waarvan akte, ze was zondags alweer vertrokken dixit een concullega wat ss dan weer verdroot en aangezien ze haar tijdelijke wissel stil wenst te houden eerbiedig ik uiteraard haar wens ditaangaande. 3 maal een uurtje aan 75E + minitip, naja, no complaints.... Voorts tussendoor wat gekletst met verhuisde dames, veel geknuffeld met een ravissante ex-Panthera-dame die qua looks een eyecatcher blijft en jeuk aan haar tieten had gaf ze aan, naja, wie ben ik dan om een minimassage weg te wuiven...Bitte schön... Voor de rest de rest van het damesgild in de smiezen gehouden, wat gekletst met enkelen van hen, bijna gekamerd met Roberta doch toen we fijn aan het kletsen waren kwam voornoemde transfugee zich moeien en droop dit blonde semimodelletje af, doch uitstel bleek geen afstel zoals u in haar aangemaakte topic kan lezen desgewenst...

Dat brengt me naadloos bij de overige aangemaakte topics van Mali, Andrea en Nora, Roberta dus ook, dus voorts ga ik niet nodeloos in herhaling vallen, Nora bezigt dus pertinent 100E/uur, Mali normaliter ook dixit een Duitse connectie, doch de goeierd nam genoegen met oud tarief zonder te morren + minitip, zo kan het dus ook als de laune gut op de kamer, copy voor Roberta overigens die ook nog ns erg gezellig pre- en aftersalede...

Fazit: s'zomers een interessante club, variantreiche line-up met mix tussen ietsje oudere "ervaren" dames en jonge lolita-veulentjes, enkele donkere dames etc. Geen uitzonderlijke servicedames getroffen qua nieuwe dames, wel 3 maal naar tevredenheid waarvan akte, de club zit in een opwaartse spiraal lijkt me, doch enig voorbehoud gezien de aanwezigheid van toch ook een boel als matiger te bestempelen servicedames die onderhand bij het NRW-meubilair horen...

Peace out!

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #23 Gepost op: 8 september 2013, 16:25:20 »
I was in VV 2 weeks ago and i have not seen the girls on the photos (and the girls available on the VV blog)
Just tested a bunch of romanian girls and 1 german girl during this weekend.
In fact i was their first client of their (prostitute) life for 2 of them, one of the first for 2 others (Alice.ro, Ariana.ro, nancy.de and cesara.ro)
Apart from these "new" girls the club doesnt worth a visit. The linup consists of old girls very shark and with a really bad service.
The club is splendid, specially in summer, but i dont go to a club for "just" the installation or the food. A good service is definitively difficult to find in this club...
100% pure pork

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #24 Gepost op: 19 november 2013, 21:34:33 »
VV gaat stunten met de entreeprijs om de dagmannen binnen te halen.
Entree voor 18:00 van E60 naar E30!
http://www.saunaclub.com/2013/11/19/tagesspecial-fuer-nur-e-3000-bis-18-00-uhr/

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #25 Gepost op: 19 november 2013, 21:58:47 »
50 euro, dan GT volgen naar 60 om vervolgens de prijs te doen zakken naar 30 euro.


En GT is de lachende partij  :111:


Krijg je nog altijd de zondag gratis toegang als je doordeweek gaat? Dan kan je voor 30 euro 2 maal gaan, en is The Joker de lachende hond die er met het been vandoor gaat  :dance2 :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline cochon128

  • the real sexmachine
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 51
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #26 Gepost op: 19 november 2013, 22:20:12 »
Good point, happy hour before 18h00 to lured new clients in the VV
30 euros is a good price for a beautiful club, but that does not solve the main problem of the club, the behaviour of the girls...
As long as the club does not correct the sharks attitude (thief) of some girls, the club will be banned...
« Laatst bewerkt op: 20 november 2013, 00:20:21 door cochon128 »
100% pure pork

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #27 Gepost op: 19 november 2013, 23:59:50 »
VV gaat stunten met de entreeprijs om de dagmannen binnen te halen.
Entree voor 18:00 van E60 naar E30!
http://www.saunaclub.com/2013/11/19/tagesspecial-fuer-nur-e-3000-bis-18-00-uhr/
ik veronderstel dat de entree niet meer vrij is op zondag  :017:

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #28 Gepost op: 20 november 2013, 10:03:13 »
Nee ik meen gelezen te hebben dat je kon kiezen:
Of 60 dokken en zondag gratis, of 30 en maar 1 dag.
Maar dat geen probleem, als ik 2 dagen in de week wil, betaal ik wel 2x 30 en kan ik de dag kiezen dat ik zelf wil en zo dus de drukke weekends vermijden.
Zal morgen eens de details gaan checken.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #29 Gepost op: 21 november 2013, 22:42:10 »
wat ik er uit begrijp is dat je er van 18.00 uur je er na binnen kan voor 30 euro