Auteur Topic: VERBODEN VERHAALTJES  (gelezen 365824 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #30 Gepost op: 21 november 2013, 23:39:18 »
Nee, €30 entree voor 18u `s avonds......later zal het dan €60 zijn. Willen ze meer klanten op de dag hebben zekers.

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #31 Gepost op: 23 november 2013, 15:17:48 »
Afgelopen donderdag weer naar VV getogen om te profiteren van de nieuwe actie.
Op MA-VR voor 18:00 binnen kun je kiezen om E30 te betalen en dan mag je de rest van de dag blijven, maar geen gratis entree op zondag.
Wil je wel zondag gratis binnen, dien je natuurlijk E60 entree te dokken.
Op Zaterdag en MA-VR na 18:00 betaal je altijd E60 en kun je dus ook zondag gratis terug komen als je daar behoefte aan hebt.
De reden voor de nieuwe actie is ook wel duidelijk: Overdag liepen er heel weinig mannen rond (net zoals in de bijna alle clubs tegenwoordig doordeweeks).
Qua vrouwen waren er al een stuk of 20 rond 15:00, maar dan wel van de Roemeense B keuze.
Tussen 17:00 en 20:00 komen er nog veel meer en vooral mooiere dames binnenwandelen.
Probeer dus te zorgen dat je niet te snel weer naar huis terug moet als je een optiekman bent.
Mannen in buitenkleding waren in elk geval tot 20:00 ruim in de minderheid, geen idee hoe het laat op de avond of in de weekends is, dan verwacht ik wel een gewone kroeg idee.
Avondeten wel goed, maar niet te veel keuze, paar soorten pasta, groenten en kip.
Al met al zeker de moeite waard en voor slechts E30 een unbeatable deal op dit moment van alle grote clubs!

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #32 Gepost op: 11 juni 2014, 21:34:38 »
Vandaag voor het eerst sinds een flinke tijd weer eens in de VV langs, ik had de middag vrij en tijd over en het was heerlijk zonnig weer om aan zwembadje te liggen.
Ik was nog aan het twijffelen tussen stamclub SS of VV maar voor 30 euro ( door de week voor 18:00 ) wil je de gok van een extra lang ritje nog wel maken.
Rond 13.45 stonden er pas een paar auto's op het parkeer terrein het merendeel had een Nederlands kenteken, de ontvangst in de deftige villa was karig korte uitleg en zoek het maar uit in de kleedkamer.
Dus eerst een tijdje zoeken naar je kleedhokje in het kleine doolhof hierna me meteen nog even aan de lunch begeven die was een stuk minder als in de SS maar wat er was had wel smaak.
Hierna een rondje gelopen het was nog zoals het aantal auto's doet vermoeden niet druk met mannen en de vrouwen waar ook nog niet in grote getallen aanwezig.
Maar de dames die aanwezig waren zijn niet echt jaagsters of opdringerig eerst heeft een leuke dame uit Kazachstan meer als een uur bij me gezeten en gelegen zelfs onverwacht nog even mee gezwommen het water is eerst natuurlijk koud maar moet zeggen dat het na een halve minuut al flink went.

Na 16.00 word het langzaam druk in de club en komen ook meer echte optick fucks binnen toch moet ik zeggen dat ondanks de reclame er maar een beperkt aantal dames uit Rusland en Oekraine aanwezig waren. Na 17.00 was het zelfs nog redelijk druk qua dames beetje nivo YY inmiddels alleen bleef het aantal heren een stuk achter ( vandaar natuurlijk ook die fijne 30 euro actie anders zat er denk ik bijna niemand )
Maar door dat er zo weinig mannen waren animeerde de dames als ze aandacht kregen enorm zeer goede pre en after sales dus bij veel dames, ook een dame beetje Lolita van 20 uit Roemenië kwam geheel vrijblijvend nog even bij me liggen gewoon leuk wat mee gepraat maar dat ik niet met haar naar de kamer ging geen enkel probleem.
Het avond eten was voldoende de dames storte zich er massaal op er waren immers toch relatief weinig mannen er was pork en chicken van de bbq en een soort lasagne ook diverse salades en stokbrood gewoon een net buffet dus.
Minpunten ja de eerste lichting personeel mocht wel wat vriendelijker een botte beveiliger, die ook nog eens toen ik met de dame ging kameren en de sleutel gingen halen me op zeer dreigende toon een hok uit schreeuwde. Ik was me echter van weinig kwaad bewust dat ik daar niet mocht staan ( zo top secret is een sleutel pakken toch niet ) en de dame in kwestie wist het ook niet die wist de kamer nog geen eens te vinden was haar eerste dag in de villa minpuntje van de kleerkast.
Voor de rest zeer uitgerust en voldaan terug naar huis gereden oftewel prijs/kwaliteit door de week voor 18.00 zeer goed en ideaal om te vertoeven als het heel lekker weer is als vandaag mede door het buiten zwembad.

Wijze grijze

  • Gast
Eerste keer in Villa Vertigo
« Reactie #33 Gepost op: 10 augustus 2014, 17:48:37 »
 Al weken brandde een Tombolakaartje voor Villa Vertigo tussen m’n papieren en wachtte erop om ingewisseld te worden. Het was nog maar een paar dagen geldig. Dus nog langer uitstellen was niet mogelijk. Een club die ik vandaag met behulp van m’n GPS moest bezoeken, want ik was er nog nooit geweest. Omdat er via de zuidelijke toegangsweg vanaf de A61 blijkbaar wegwerkzaamheden te verwachten waren, nam ik de afslag Kaldenkirchen en dan ligt de Villa na een paar Kilometer meteen rechtsaf op de hoek van het kruispunt. Langs de straat stond al een hele rij auto’s geparkeerd, dus ik vreesde al het ergste ivm drukte, maar meteen rechts naast het gebouw bevindt zich een ruime parkeerplaats en die was nog vrijwel leeg. Het gebouw is een schitterende villa uit begin 20e eeuw zoals ze destijds door rijke industriemagnaten gebouwd werden en beschikt over een navenante royale goed onderhouden tuin. Links ernaast is de ingang in een modernere aanbouw.
 
 Omdat op Zaterdag DJ Lanning zijn verjaardag zou vieren, had ik, uit voorzorg, van tevoren gebeld of een vrijkaartje ook op avonden geldig was, waarop een evenement gepland stond. “Kein Problem, kannst du kommen, wann du willst”, vertelde de receptioniste me met een zwaar Slavisch accent. De humor van mijn antwoord: “Oh, ich komme immer gerne in einem Club”, stierf een zachte dood door grammaticaal onbegrip. Desalniettemin was er een probleem bij het inwisselen, want de bijbehorende code was niet te vinden. Mbv een tweede receptioniste werd de juiste lijst echter alsnog gevonden.

 Ofschoon ik te kennen had gegeven de club voor de eerste keer te bezoeken, volgde er geen instructie of rondleiding. De overhandigde chipsleutel bleek van een kastje uit de onderste rijen te zijn. Ondanks mijn verzoek was het niet mogelijk deze voor een ander nummer om te ruilen: “Computer says NO!”.
 
 OK, dan maar zelf op expeditietocht. Dat is snel gebeurd. Er zijn twee gedeeltes. Het oude villagedeelte met een bar en eetgedeelte en de aanbouw met wellness faciliteiten. Er is geen kino aanwezig en ook geen jacuzzi. Douches zijn schoon, watertemperatuur is individueel instelbaar, er stroomt een royale hoeveelheid water uit en de tijdsinterval van de drukknoppen is goed afgesteld. Pas heel laat kwam ik er achter dat er zich nog een sanitaire zone bevindt tussen omkleedruimte en wellnessgedeelte. Van beide kanten heel goed verstopt. Je loopt er zomaar langs. Dan was een kleine rondleiding toch wel handig geweest. Nergens zijn verborgen hoekjes, waar je je wat discreter kunt terugtrekken. Alles is licht en overzichtelijk. De hele opzet en inrichting deed me vaag aan Planet Happy Garden herinneren, maar dat is ook alweer ruim een jaar geleden dat ik daar was. Dus die herinnering is ook aardig vervaagd. Alle gokkasten (5?) waren continu in gebruik.
 
 Het buitengedeelte is schitterend, maar ligt wel pal in het verlengde van de startbaan van een sportvliegtuig veldje. Dus zeer geregeld komt er een vliegtuig of helikopter rakelings over de club gescheerd. Dat zag soms echt spectaculair uit, zeker nadat ik me aan de overkant van het buitenzwembad in een breed ligbed genesteld had met m’n krant.
 
 De club kent een zeer hoog stammie en ons kent ons gehalte. Dat is zeer zeker een nadeel als je er een eerste keer komt. Tot twee maal toe was ik al een tijdje in gesprek met een meid en had eigenlijk wel serieuzere interesse laten blijken, toen ze zich verontschuldigde en naar een andere langslopende gast vertrok. Het internationale publiek dat ’s avonds naar de club komt is wel zeer interessant en open voor een praatje. Behalve de gebruikelijke patjepeeërs outfit, zaten er ook twee zakenman met stropdas en kostuum uit Tadzjikistan bij.
 
 ’s Avonds wordt het hierdoor moeilijk om het personeel te onderscheiden van de bezoekers. Veel gasten komen in hun edelste T-shirt met bijbehorende zondagse trainingspakbroek naar de club en wisselen die niet in voor een badjas. Zo kan het je gebeuren dat je onbedoeld een gast erop attendeert dat op de WC het WC-papier aangevuld moet worden, omdat het op is. Dat was trouwens een tekortkoming van de serviceploeg: of er is langere tijd niet meer gecontroleerd/ gepoetst, of een van de gasten heeft er een royaal “Bergmannetje” gedaan. Een van de Poolse jongens van het Vertigo personeel herkende ik trouwens van Golden Time. Meestal zijn ze vrij anoniem aanwezig, maar hij vond het wat leuk dat ik hem desondanks herkend had.
 
 Presales activiteiten heb ik helemaal niet gezien. Geen handje onder een badjas. Geen TZ in het openbaar. Het is dan dus maar afwachten hoe het serviceniveau op de kamer is. Er werd niet echt actief geanimeerd. De line-up bevat dames voor elk wat wils. Zeer internationaal ook. Zeker veel Roemeentjes, maar ook uit Tanzania, Letland, Polen, Hongarije, Georgië en Oezbekistan. Er waren twee dames die wat mij betreft zeker voor een kamergang in aanmerking waren gekomen, maar zoals eerder vermeld, verkozen zij een Stammgast. Toen ik een van hun hier later op aansprak, haalde zij laconiek haar schouders op. Achteraf gezien misschien maar goed. Hierdoor is me dus een kamergang met een arrogante Mrs Neus in de Lucht bespaard gebleven.
 
 Het was tegen 19:00 toen het opvallend rustig begon te worden in de club. Maar eens even poolshoogte nemen en checken wat er aan de hand is. Een kluitje bezoekers en meiden stond als aasgieren om een stervend karkas toe te kijken hoe het buffet in gereedheid gebracht werd. Snel zou me duidelijk worden waarom. In deze ruimte staan vier stoelen aan McDonalds tafeltjes en daaraan ging ik zitten eten, zodat ik goed zicht op het hele gebeuren had. Je mag niet zelf opscheppen, maar Vertigo personeel schept voor je op. Waarom delen ze geen voedselrantsoenbonnen uit bij de entree. Kom ik voor zo'n pauperbehandeling naar een club? Bij de gratie gods, kreeg ik een half stukje vlees extra. Ik kreeg gezelschap van een wat ervarenere Letse DVP die hier alleen in het weekend werkt. Het zal tegen 19:20 geweest zijn toen het buffet vrijwel leeg gegraasd was. Het had me bijzonder goed gesmaakt, maar een tweede portie zat er niet echt in. Je moest de bakken leegschrapen om nog iets op je bordje te krijgen. Zelfs de saladebar was helemaal leeg. Vroeger kreeg ik als kind gezegd dat het de volgende dag mooi weer zal worden als je je bordje leeg uit. Vertigo doet heel erg z'n best hieraan te voldoen. Later op de avond werd dit heel summier en met een beperktere keus aangevuld. Dit is een serieuze tekortkoming en als ik de volle EUR 60,= entree betaald zou hebben, zou ik me zwaar bekocht hebben gevoeld.
 
 Tegen 19:30 kwam dan ook DJ Lanning binnen. Hij kwam bij me aan tafel zitten en vervolgens heb ik met hem nog zeer uitvoerig over de meerwaarde van een DJ in een saunaclub gesproken. Meestal staat het geluidsvolume zo hard dat een gesprek nauwelijks nog mogelijk is. De achtergrondmuziek dringt zich dan plotseling naar de voorgrond. Dat bleek hier echter minder het geval te zijn. De door DJ Lanning zelf mee ontworpen muziekinstallatie houdt de muziek grotendeels in de barruimte en het geluidsniveau is OK. Niet storend hard en ook de muziekkeuze is passend. Interessant leven voert hij trouwens. Ik wist helemaal dat ik hier met een Europese beroemdheid te maken had. Verder wilde hij ook mijn ervaringen en beleving van de verschillende andere saunaclubs weten.
 
 Bij mijn vertrek tegen 22:15 werd ik bij het verlaten van de club, door inmiddels een andere receptioniste, naar mijn bevindingen gevraagd. Heb haar bericht over de gebrekkige etensvoorziening die duidelijk ondermaats was, het hoge stammigehalte (hetgeen zij bevestigde), de lompheid van de twee serieuzere kandidates die ik op het oog had gehad en het niet verplicht stellen van een badjas. Het aantal bezoekers op deze avond maakte echter duidelijk dat het gehanteerde concept werkt. Voor mij, die andere clubs gewend is, voelde het echter minder.
 
 Daarna reed ik door naar de vulkaan waar ik een zeer bevredigende sessie had, maar daarna ook tegen de zeperd van het jaar aanliep (Lees:Zeperd van het jaar)
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Villa Vertigo vandaag: 6,0/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #34 Gepost op: 12 oktober 2014, 23:01:28 »
Donderdag 9-10-2014, VV

Vandaag ben ik in VV beland rond 17.00. Ik was hier tijdens de 30 Euro actie een paar keer geweest, was goed bevallen, maar 60 Euro vind ik wat te hoog voor deze club, en vandaar dat ik er al weer een tijdje niet was geweest. nu in de herkansing dus!

Het was nog niet erg druk rond 17.00,  maar circa 25 dames en circa 15 beren. Na het accepteren van de vrijkaart omgekleed en gedoucht en een drankje genoten en even de dames bekeken. Er is een barbie look dame met siliconen d cup cups 375cc, die trok als vanouds al snel mijn blik en aandacht. Die kon nog niet voor het eten bedacht ik me, en dat gebeurde ook. Er was zelfs een kleine wachttijd voor een sluetel, maar waar dat verhaal vandaan moest komen? Geen idee, want druk was het echt niet.  Het gaf wel ruimte voor pre-sales, en dat ging uitstekend!! Het bleek de 33 jarige Poolse (jawel!!!) Nicole  :tietjes te zijn.
 
Oudgediende in yy, gt en phg en nu sinds kort hier.  Nicole heeft zeer lang geblondeerd haar, een slank figuur, d cup siliconen borsten, en heeft een door vroegere acne was getekend gezichtje, maar is zeker niet onaantrekkelijk te noemen! Ze is ca. 1.70m lang.

Een goede eerste zet van de boobmeister want deze degelijke Poolse wist van wanten en zoog mijn jongeheer in een half uurtje helemaal leeg op een uiterst aangename manier in standje 69. Fris kutje ook. Eerst lekker getongzoend en elkaar verkend en daarna overgegaan tot uitstekende orale kunsten aan voor ons beiden, eerst alleen Nicole bij mij, maar daarna in 69 zodat ik er ook goed bij kon. Fris kutje! Absoluut een aanwinst hier en een goed begin. Ik was 35 minuten op kamer, maar 30 minuten afreken was goed gaf ze al aan, en dat was natuurlijk ook sympathiek. Wel is het een 100 euro meisje (per uur wel te verstaan), en 30 euro voor Ft. Ik betaalde dus 80 Euro, en heb een kleine fooi gegeven vanwege de tijdsoverschrijding en het aangename halve uurtje!

Voor de duidelijkheid dit is dus niet Poolse Nicolle uit GT maar een andere oudgediende die in VV nu Nicolle (Nicoletta) heet. Maar zeker een aanwinst dus!

Na deze enerverende sessie was het etenstijd. Ik was ietwat laat, om 18.20 was het eten zo goed als op. Het eten was ook gemiddeld. Niet goed, niet slecht. Wel was opvallend dat het vlees al na 10 a 15 minuten op was. En niet aangevuld werd. Dat kan beter bij een 60 Euro club, dat bewijst o.a. GT. Kleine dingen maar het telt wel. Eten is niet superbelangrijk, maar telt wel, als ik VV een tip mag geven, zorg dan voor voldoende aanvulling zodat hier geen problemen ontstaan!

Na het eten even mijn krant gelezen, en redelijk bejaagd door de Roementjes, de trio’s en de andere specials van de dag… Hier zat echt niets van mijn gading bij, en ik wilde ook echt even rust. Na enige tijd snapten ze het, op een trio na, dat maar bleef proberen totdat ik ze duidelijk afwees een paar keer. Als Roemeense blikken konden doden, was ik er nu geweest…!

Maar niet getreurd, want er was hoop. Nicolle stond met een blonde Poolse collega te praten die me al gelijk optisch zeer beviel. Dus weer een Poolse geboekt! Deze keer de 30 jarige Violetta. Ook een heerlijk service kanon eerlijk is eerlijk. Poolse dames gaan ervoor... en ik voor hen. Ik had wel wat geluk met mijn keuzes vandaag denk ik. De mooie blonde Poolse dames staan op hun gemak aan de bar en de heren komen er als bijen op honing naar toe. Wat te begrijpen is.

Violetta is iets steviger, maar zeker niet dik, heeft een knap gezicht een prachtige blauwe ogen. Geblondeerd half lag haar. B cup borsten, wel wat klein voor mij, maar geen probleem. Ze is ca. 1.70M lang.

Violetta is een zoenwonder en vrat me bijna op. Zo heb ik het graag. Verder prima oraal werk. Enthousiaste sex. En uiteraard een heerlijk hoogtepunt met haar on top terwijl we zoenden. Niets mis mee, en zeker voor herhaling vatbaar! Jummie!!!!

Er is in vv dus met enig selectiewerk en geluk wel degelijk een goede avond te krijgen met hoogwaardige ouderwetse Poolse kwaliteit sex. Hulde hiervoor!

Na deze sessie was het tijd voor de welness. Ik liep in, en ook gelijk weer uit de sauna. Minpunt want die stond uit. Een saunaclub dient een sauna te hebben die aanstaat. Net gevraagd of ze hem aanzetten en dat gaat gebeuren maar kost tijd voordat alles op temperatuur is. Welness krijgt dus een minnetje vandaag. Helaas zijn beide sauna's uit. Er stond net wel iemand aan te morrelen maar dat is ruim een uur na mijn vraag en dus niet echt snel. Helaas. Even een warme sauna was wel lekker geweest. Na ruim 1,5 uur was de sauna dan toch op temperatuur, en heb ik er nog even van genoten. Toen was het echter ook gelijk tegen middernacht, en heb ik me na het afkoelen omgekleed, en heb ik VV verlaten.

Enkele opvallende zaken in VV:
Ruimte indeling met 2 bars blijft wat onhandig naar mijn mening.
De gasten die er waren, waren veelal mannen die flessen drank bestelden en met een DVP dronken. Niet zo mijn ding. Veel focus op drankverkoop. De club was donderdag matig gevuld met heren, redelijk met dames. Maar het is zeker geen GT qua aantallen. Terwijl donderdag toch best een drukke avond zou moeten zijn.

Lockers, douches, toiletten etc allemaal netjes en schoon, dat is prima in orde. De villa heeft ook een villa uitstraling, dat is ook leuk. De kamer zijn mooi, en comfortabel, gene  blokhutjes a la GT. Tuin lag er goed bij, het zwembad ook. Er ontbreekt een whirlpool, dat is echt jammer. Een paar Roemeense dames deden een paaldansje, dat gaf wat sfeer, en was leuk. Dames diversiteit mag nog steeds wat hoger, maar de Poolse dames waren zeker een aanwinst. Behouden!!!

Al met al een leuke avond in de villa, en voor herhaling vatbaar wat mij betreft, daar de dames ervaringen altijd de belangrijkste zijn aan een clubbezoek, en de dames die ik boekte waren beiden toppers.

Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #35 Gepost op: 8 januari 2015, 17:12:58 »
EERSTE BEZOEK AAN VV ZONDAG 21/12/14



Om 13h15 de parking op,een 5-tal wagens geteld,ok was nog vroeg,geklingeld en de theke deed open.
 Een vriendelijk schepsel vertelde me netjes dat ze 10-12 meiden verwachtte,ok was daar nu toch en
 me laten uitleggen ivm prijzen enz.Mijn badjas en sleutel gekregen en op zoek naar mijn locker voor
 die dag,kleine kastjes wel,systeem goed,zoals Sixsens,hier wel uw nummer respecteren.Na omkleden
 en douche club binnen en beetje verkend,zag enkele beren en enkele meiden.Iets gedronken en kennis
 gemaakt met een 71-jarige NL'er,wat was ik blij,ik was de oudste niet.Sigaartje gerookt met de
 brave man en er kwamen 2 blondines ons achterna,de brave man was direct weg van ene en na hun
 sigaretje vroeg ie direct of ze een sleutel wou halen.Die andere vroeg mij,ik zei ga nog ff wachten,
 mss kwamen er nog wel enkele meiden.De theke vroeg me,iets drinken of eten,zei haar alles komt wel goed.
 Aan de bar kwam ik de NL'er tegen,was amper 20 min.weg met die meid,hij zei me ,ik heb het maar voor
 bekeken gehouden,ok zegt genoeg.Hij zei me ook als ge een meid wil ff vragen of ze PZC doet,in Duitsland?
 Rond 15h maar die blonde meid opgezocht,ze was gekleed als een slet,ze zag eruit als een slet en ze was ook
 een slet.Even haar pakket gevraagd en op voor een FT,daar dit duidelijk een PSE meid was.Kathy uit Slovakije?
 Ze pijpte heel goed,maar brak het telkens af bij de meet,was duidelijk op zoek naar een uur,waar ik niet in
 mee wou,siliconen c-cup,had geen klik met haar,dus afgebroken na 25 min.Ze zei me,ge moet gaan voor een
 massage,ik was dat ook van plan,haar een 50-biljet gegeven en op na douche naar de masseur.Die gespierde
 man gaf me een behandeling van een uur voor 30€,kom ik uit zijn ruimte en aan de bar zit de blonde.Ze vroeg
 of ik klaar was voor de tweede ronde,zei haar een probleem,de masseur had niet veel werk en heeft me een
 happy-end gegeven voor 20€.Ze kon er niet mee lachen,de barman wel,aan de gokkast een mooie meid,
 even tot in haar omgeving,keek zo van gaat ge me nu storen,ik ben bezig.Ok,naar de andere bar,zat daar tegen
 de muur een mooie zwartharige te gokken,keek ook eens verveeld naar mij en gokte lustig verder.Als er veel
 meiden zijn stoort me dat niet,als er 10 zijn en de 2 mooiste zitten te gokken wel,opletten theke.Na iets gegeten
 te hebben deed een meid teken naar mij,ik zei,ik ga roken,kwam ze me achterna.Even gesproken met Jolanda
 en ging weg,ze vroeg waar gaat ge,ik zei waar gij gaat,verder haar pakket gevraagd aan de bar,geen FT,TZ zeer
 beperkt.Daar er geen mooiere beschikbaar waren maar naar kamer 6 geweest met dit vriendelijk meisje,recensie
 zie haar draadje.Daarna nog een douche en iets gedronken tussen gewoon geklede mannen?
 Zeer mooie,nette club,veel personeel,zeer ruime kamers met douche,vriendelijk personeel,line-up zeer matig,
 eten matig,mooie buitenruimte,nu niet te doen.Kijk,ik ga de club niet afbreken maar ga een herbezoek plannen
 ergens in de lente,zomer en mss niet meer op een zondag,dit kan toch niet altijd zo zijn,zo uitgestorven.Ik heb
 me toch enkele uren vermaakt en dat maakt veel goed,ik ken nu ook een beetje de club,is al iets.
 grt oudebelg
you only live once

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #36 Gepost op: 11 januari 2015, 22:38:45 »
Afgelopen vrijdag na 3 jaar weer eens deze club bezocht. In het verleden was dit mijn favoriete club. Mede omdat ik toen een favoriete roemeense meid , Larisa daar werkte. Ze zou toen naar een club in Frankfurt gaan en heb ze nooit meer gezien. Dus als iemand weet waar ze nu werkt hoor ik het graag. Tevens vind ik het een mooie club met erg comfortabele zitplaatsen grote kamers waarvan de kamers boven op 1 na allemaal voorzien zijn van een douche.
Bij binnenkomst werd ik op een erg vriendelijke manier ontvangen door een niet onaantrekkelijke Theke die geloof ik zie voorstelde als Iana. Nadat ze me een electronische sleutel voor een kastje had gegeven liet ze me zien waar ik zelf een badjas en badslippers kon pakken.
Nadat ik me ik mijn wandelaars outfit had gehesen heb ik een rondje door de club gemaakt. Het was nog erg rustig, er waren nog 3 andere wandelaars en 6 meiden. De looks van de meiden beloofden veel want ik er 4 wel erg mooi en de andere 2 waren toch ook bovengemiddeld.
Nadat ik met een paar meiden kennis had gemaakt besloot ik om eerst maar te lunchen. De plaats waar het eten geserveerd wordt is in Villa Vertigo relatief klein maar de lunch was toch uitgebreid. Er was een mand met luxe harde broodjes, stokbrood, verschillende zoet beleg zoals jam, verder zeker 8 verschillende vleeswaren, 3 soorten kazen waaronder brie. Er stonden yoghurtjes, appelsap, jus d'orange en er was een grote bak met ijsklontjes waarin stukjes wortel, komkommer en dergelijk in stonden. Met andere woorden, prima verzorgd. Het enige nadeel was dat er nu nog maar in bardame was die allebei de bars in beide ruimtes moest verzorgen waardoor je een stukje moest lopen indien je iets anders wilde drinken.
Naar mijn lunch maar eens de sauna opgezocht en daar te lang ingebleven nadat ik met een andere duitse wandelaar kennis had gemaakt. Hij was nog nooit in Villa Vertigo geweest en vroeg me wat over de club.
Ik was na mijn te lange saunabezoek erg zwakjes en had een flinke tijd nodig om bij te komen. Toen ik heerlijk op een mooie comfortabele relaxbank lag bij te komen kwam Erika naar me toe.
Erika kwam bij me liggen en zei dat ze het koud en dat was ook wel te zien aan het kippevel dat ze had. Ik heb haar toen maar even opgewarmd. Erica is een Roemeense van ca 25 jaar, kort blond haar, natuurlijke C/D cup en een normaal postuur. Ze is erg vriendelijk, qua uiterlijk niet helemaal mijn type maar ik sluit niet uit dat ik toch nog eens met haar op de kamer beland.
Gedurende de tijd verstreek komen er steeds meer meiden binnen varierend van erg knap, knap tot gewoontjes.
Tegen mijn gewoonte in had ik om 18 u nog steeds niet gekamerd. Dit kwam mede doordat ik een 6 tal meiden gesproken had waarvan niemand zei aan TZ te doen en 1 ervan zelfs helemaal niet zoenden.
Een andere reden was dat ik op de forums goede recensies had gelezen over 2 meiden die er nu nog niet waren. Ik hoorde de theke eerder die middag aan de telefoon zeggen dat ze verwachtte dat er rond 5 uur 40 tot 45 meiden zouden zijn.
Ik zag een kleine meid met bril in de club lopen. Ze is half arabisch en half antilliaans, 28 jaar, lang blond krullend haar, siliconen C cup. Ze bleek nederlandse te zijn en al 15 jaar in Duitsland te wonen. Na wat met haar gesproken te hebben bleek dat ze niet TZ en helemaal niet zoende. Dus haar aangegeven dat er een kamergang niet in zou zitten.
De theke had me ook verteld dat het avondeten er om 18 u zou zijn. Echter het had blijkbaar wat vertraging opgelopen en het was er om 19.10 u. Er was erg veel keuze verschillende aardappelsoorten, zowel gegratineerd als ongegratineerd, 3 soorten salades, pasta, rode kool, vis, kipkluifjes, stukjes rundvlees in een saus, bosbessenpuddinkje. Het waren maar kleine bakjes waar het inzat en 2 medewerkers schepten dan ook voor je op maar je kon zoveel krijgen als je wilde. De smaak van het eten was goed, maar aangezien ik een echte vleeseter ben heb ik in het verleden weleens beter gegeten toen ze nog biefstukken serveerden. Maar nogmaals het was op zich prima.
Toen ik in de rij stond zag ik een meid staan die ik nog niet eerder had gezien en ik vroeg naar haar naam. Het bleek Gosia te zijn. Ze was verrast door mijn vraag en achteraf bleek ze samen met een andere meid waarmee ik later nog zou kameren pas net binnen te zijn gekomen. Ik heb met deze erg mooie meid met lang donkerblond krullend haar, blauwe ogen, cup 70A, heerlijke kont. Ze is 24 jaar maar heeft echt een jong tienerfiguur. Ik ga niet verder over deze sessie schrijven aan gezien het meisje me het vroeg dit niet te doen en dat respecteer ik. Daarom ook dat ik haar naam hier niet noem. Later ook nog tweemaal met de spaanse Julia op kamer geweest. Al denk ik dat ze gewoon Roemeens is die in Spanje gewerkt heeft.
Rond een uur of 21u kwam er een DJ binnen. Overdag was het erg tam in de club en stond er een duitse radiozender op . Later was het geluidsnivo door de DJ soms zo hard dat ik er voor op de loop ging. Er werd een feestje gevierd , de theke en 1 van de gasten bleek jarig te zijn. Deze jarige gast is om een uur of 11 met 10 meiden naar een kamer gegaan en ik heb hem niet meer beneden teruggezien toen ik om 4.45u naar huis ging. Wat ik verder niet fijn vond dat er zeker wel 15 a 20 mannen met gewone kleding aan in de bar waren. Het merendeel van hen was erg aanwezig en waren hoofdzakelijk voorzien van een boeventronie. Op het drukste moment van de dag waren er denk ik een 35 a 40 vrouwen binnen en een 60 ijsberen. Ik besefte ook aan het einde van de avond ook waarom het zo lang geleden dat het geweest is dat ik in deze club ben geweest. De meiden zijn te afwachtend en komen zelden zelf naar je toe. Het is een erg mooie verzorgde schone club met vriendelijk personeel. Deze club is het dichtste bij voor mij. Vroeger had ik zoals eerder gezegd een favoriet daar en kwam daar bijna wekelijks. Toen was TZ ook heel normaal maar nu wordt het door de meeste meiden niet meer gedaan. Tevens vind ik mannen in gewone kleding zodat je met moeite het onderscheid ziet tussen het werkend personeel niet in een saunaclub thuis horen maar eerder in een privehuis.
Al met al heb ik drie goede kamergangen gehad en zal ik Villa Vertigo in de zomer nog wel een keer gaan bezoeken. Ik hoop alleen dat ze de basis service bij de meiden weer omhoogschroeven waaronder TZ voor mij bij hoort en dat ze mannen met kleding niet meer aan de bar toestaan het is immers een saunaclub.
PS: Een meisje vertelde me dat ze vanaf maandag een nieuwe cateraar hebben en dat de club achteruit was gegaan omdat de eigenaar een gewone club op Ibiza heeft geopend. Maar ik heb hem afgelopen vrijdag nog de hand geschud en zijn vrouw ook gezien dus ik hoop dat ze mijn bovenstaande aanbevelingen in overweging nemen.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #37 Gepost op: 12 januari 2015, 15:59:18 »
Mooi bericht Tjeppah met ruime algemene update voor eventueel geinteresseerden..."spaanse" Julia lijkt me stellig "roemeense" ex-Ioana uit samya te zijn afgaande op de foto´s van de site. eentje zelfs vanuit een Samya-zimmer lijkt me meer dan waarschijnlijk, bed komt me bekend voor  ;D Thx voor de VV-update

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #38 Gepost op: 12 januari 2015, 16:09:20 »
Inderdaad dat klopt Satanic Surfer , het is Ioana uit Samya. Ik herken haar van de foto's  :dance2
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2015, 16:29:39 door Tjeppah »

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #39 Gepost op: 21 januari 2015, 20:27:42 »
Ab sofort überraschen wir unsere Gäste mit einer weiteren Aktion, der Eintritt beträgt nur noch € 40,00. Unsere hübschen Mädchen freuen sich darauf Euch zu verwöhnen!

From now no we surprise our clients with another special, the entrance fee will be only € 40,00. Our beautiful girls look forward to pamper you!

Offline TnA Addict

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 224
  • T & A Addicted
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #40 Gepost op: 8 februari 2015, 13:20:49 »
Mijn geheel objectieve bevindingen:
 
 Even opletten met de navigatie. Die van mij wist nr. 90 niet te vinden, maar hield op bij nr. 70. Komend vanaf de snelweg vanaf Venlo wordt je dan  links gestuurd bij de Bahnstrasse, terwijl VV direct rechts aan het kruispunt ligt. Mooie, nette, goed verzorgde club. Zeer vriendelijke thekefrau. Wat ik altijd fijn vind, is dat er twee zeer verschillende ruimtes zijn waarvan de een rustig en de ander met luide muziek. Dan ben je niet veroordeeld tot herrie zoals in YY en eigenlijk ook GT. In de loungeruimte mag ook niet gerookt, voor mij een plus. Een klein dingetje wat mij opviel: de tv boven de bar in de loungeruimte is geen hd, het beeld ls wazig. Een hele voetbalwedstrijd uitzitten op die krukken lijkt mij ook een hele klus, zou fijn zijn als er een groot scherm hing boven de banken, zoals in GT of PHG. Eten vond ik vrij redelijk i.t.t. wat anderen beweren.
 
 Dit is geen dagclub. Ik arriveerde tegen achten en dacht  even verkeerd te zitten de parkeerplaats overziend, hooguit een stuk of  tien auto's. Het was toen was dus nog erg stil. Maar het liep redelijk vlot op. De club is in het weekend dan ook open tot 5 uur.
 
 De line up is geheel Oost-Europees (waarschijnlijk alleen maar RumBul), jong, slank, geen top, maar over het algemeen wel leuk om te zien en voldoende keus als dit je type is. Ik gok dat er later op de avond toch wel zo'n 50 dames aanwezig waren. En ik denk zelfs iets minder mannen dus dat is zeer positief. Er zat niets van mijn gading bij dus ongepopt de club verlaten.
 
 Leuk om een keer gezien te hebben, maar de kans dat ik terugkom, lijkt mij 0.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #41 Gepost op: 24 februari 2015, 18:50:48 »
Zaterdag 21/02/15

Na mijn sleutel opgehaald te hebben in hotel,op naar VV,5 minuten later stond ik op de bijna lege parking om 13h45.
Binnengelaten door een mooie theke,60€ afgedokt,eerste maal hier,nee,ok dan veel plezier.Me omgekleed,gedoucht
en iets gaan drinken aan de bar,daarna naar de rookruimte waar ik direct besprongen werd door Rebecca(ex HP,H7,
PSR)Via de tamtam,thx, wist ik dat ze er was,enkel daardoor ook nog eens VV bezocht,we hadden veel uit te leggen
na 2 maand.Nadat we weer waren bijgepraat haar ff gepest,zei mooie meiden hier,ze werd gemaakt kwaad,douchen
en op voor de eerste ronde,het werd een heftig onderonsje in en buiten bed.Na de afrekening even de club doorlopen,
kwam goed op gang,zowel qua dames als heren,nog ff iets gegeten en daar kwam Rebecca al kijken of ik niet verloren
(lees verleid)gelopen was.Ze troonde me mee naar de zetels,waar ze in slaap viel tegen mij,haar maar laten rusten en
intussen kon ik rustig de boel observeren en zag dat de line-up wel ok was,veel te boeken-gehalte wel.Ik moest naar
het toilet maar er lag "ballast" op schoot,ff gestreeld en ze ontwaakte uit haar dromen.Rond 18h30 gaan eten,was van
een redelijk niveau en voldoende,op naar andere bar om het aanwezige vrouwelijk schoon te bekijken,niet gestoord
geweest in mijn observatie,vreemd of niet?Daar kwam ik ze weer tegen,mijn begeleidster,ff gaan roken,drinken en
flikflooien,ik zei haar ik wil een blonde meid,ze kon er niet mee lachen,ik wel.IK heb haar om 20h maar een sleutel
laten halen voor nog een ruim uur stomende seks,ft erbij geserveerd gekregen,nooit te versmaden voor mij.Daarna
douchen en intussen waren er ruim 40 dames en heren binnen,denk ik met dj in de ene bar,intussen ook geklede mannen
binnen,nog een beetje gedold met Rebecca en rond middernacht kussend afscheid genomen. ;D ::)
you only live once

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #42 Gepost op: 17 maart 2015, 16:46:09 »
             VRIJDAG 13/03/15

Mijn sleutel gaan ophalen bij hotel,een mooie blondine van midden twintig hielp me incheken,zou ze ook een
zakcentje bijverdienen,haar maar niet gevraagd.Daar ik een KP'tje deed nog even getwijfeld tussen H.Garden
en V.Vertigo,waar ik een licht misverstand had met Rebecca.Toch maar de villaparking opgereden,waar om 14h
een 5-tal wagens stonden,geklingeld en de deur opende zich,60€ afgetikt en mijn attributen genomen voor de
komende uren.Ik kwam bij mijn locker,nee geen nr 13,en wie verscheen daar,yep,Rebecca,hoe weten die meiden
dat,geen idee.Ze wou me kussen maar ik hield de boot af,no kiss,ze was verrast en droop af,een hard spelletje
spelen,we zien wel,omkleden,douchen en op naar de bar.Ik posteerde me en vroeg om een koffie,Rebecca stond
aan de andere kant en deed teken dat ik bij haar moest gaan,no way.Ik zette me op een kruk en begon een praatje
met de meid naast mij,de bardame zei uw schatje staat daar,weet ik wel meid,trek het u niet aan.Toen het gesprek
met mijn naaste meid op gang kwam kon R. het niet meer laten,ze stoof naar ons,een donderpreek in het Roemeens
tegen dat meisje, dat verweesd zich uit de voeten maakte.Rebecca vloog om mij en begon me te kussen en haar
hand verdween ergens om mij in te palmen,wat ik dan maar liet gebeuren,de vrede was getekend blijkbaar.Ze nam
me mee naar het rookhol,waar we e.e.a. uitpraatten en meer van dat op vrijdag de 13e,hmm komt dat goed of niet?
Ze kreeg hulp van haar vriendin,2 tegen 1,kon niet en met enkele rake zinnen stuurde ik haar wandelen,we konden
het wel alleen af.Na de onzin aanhoord te hebben,zei ik tegen R.,als het zo voort gaat ga ik maar,ik ben hier om te
relaxen,niet om te bekvechten,uw keuze,nu weer gewoon doen graag.Ze had het begrepen en begon me te verwennen
alsof er geen vuiltje aan de lucht was,een kamergang was de volgende logische stap,een superservice,goedmaaksex?
Daarna wat gegeten,was van een goed niveau en R.at ook haar eerste hapjes van de dag,onder druk van mij,verder
nogal rustig in de villa rond 17h.Beetje de line-up bekeken en daar sprong een meid eruit,denk Nicoletta,niet zeker,
maar R.gaf me geen kans om alleen een toertje te doen,pech.Na wat gescharrel en rook en koffiepauze liet ik haar
nog maar een sleutel halen voor het avondeten op gang kwam,kwestie van de tijd te doden,een mens moet iets doen.
De service was weer van een hoog gehalte,we namen er onze tijd voor,beetje dollen en meer van dat,even douchen
op de kamer en op naar beneden,waar het nog altijd rustig was.Rond 19h30 gaan eten,er was van alles en van een
aanvaardbaar gehalte,niets op aan te merken wat mij betreft.Na achten kwam er meer en meer volk binnen,ik dacht
zo'n 35 meiden en evenveel heren,wat niet meer veranderde in de loop van de avond/nacht.Ik stuurde R.wandelen
om even alleen te zijn en nader kennis te maken met vooral de dames,heren kunnen mij niet boeien,geen bekende
heren mogen ontmoeten,helaas.In het rokershol waren 5 Roemse in hun taal bezig,aan de andere kant 3 Chinese
heren,wtf ik begreep er niets van,daar zit ge dan als domme Belg.Bedrukt kwam R.terug,no room,enkel drinken of
was het zuipen,egal de geklede mannen waren ook van de partij,dus zullen ze daar als club ook aan inkomen hun
voordeel mee doen.Rond middernacht liet ik Rebecca nog een sleutel halen,geen kamer voorhanden boven,dus maar
beneden gedoucht en een kamer beneden genomen,nr13,hoe kon het anders op de 13e?Het was behoorlijk koud daar,
verwarming af en raam open,vlug dit euvel verholpen en elkaar warm gehouden.Het werd een date,ik dacht het rustig
te houden i.v.m. de volgende dag,dat liep even anders,ik klaag niet,toen vroeg ze of ik bij haar wou slapen in de villa.
Ik zei heb hotel,np ge betaalt uw kamer hier en ge kunt bij mij slapen,oeps dat kon niet,ik zei moet morgen naar huis.
Om dit saai verhaal af te ronden,de villa verlaten rond 2h,1 meid,ik lijk wel een pannekoeker of was ik er een,geen idee.
Kussend afscheid genomen,uitgezwaaid bij de uitgang en op naar mijn slaapplaats,even geslapen om de dag erop naar
Living Room te gaan,sorry Rebecca,ik voel me overal thuis. :lol_hitting: :kissass :039:
you only live once

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #43 Gepost op: 8 juli 2015, 12:13:50 »
Oh my! This thread is dead! :017:
ok Let’s do a little revival :))
It will change from my reviews of common clubs like 6S or Samya that everybody is bored of :-P

It’s been 2 years the "Parisian gang" (cochon, noo and I) didn’t return to Villa Vertigo.
We decided to follow our instincts, like a true Jedi does, and go there despite the total lack of recent reviews and the bad gossips.
And the Force was with us, again  ;D

So Here we are in VV this “Independance Day” week-end for only the price of one day.

I wont say that it was transcendent.
However it was far from catastrophic and other superlatives that I could hear.

1 / the line up
The line up on Saturday afternoon was about twenty girls, rising to 25-30 in the evening.
a dozen girls on Sundays afternoon.
The line up was not great but I found 6-7 girls to my taste.
And among them I found real pearls, I will return to it later.
As a matter of fact, It is not better or worse than PSR or SixSens, for example.
what is really unfortunate is that this club is under used, there could be at least twice the number of girls.

2 / the club
In my opinion, the finest and luxurious club I know in NRW
It is very well maintained, clean and neat, there is nothing to complain about except the lack of a jacuzzi.
Small critic on the food that I found below standard.
BBQ grills at the same level of acapulco’s, no choice of dishes apart tasty seasonal salads, no fruit except one melon found by my sweet Aida who shared some with me.

Attendance was not extraordinary too, this is the greatest misfortune for girls.
50 to 60% of the guys were in “tourist mode”, here to enjoy the facilities, peep, talk and touch the girls.
to a local guy, this is a an all-inclusive week-end in Club Med for 60 bucks.
I can understand that but it's unproductive for a fkk and the (polish) staff doen’t seem to give a fuck at all :017:

the evening atmosphere was quite dull, the DJ did the best he can, but only one old drunk German guy and Camelia set fire on the dancing floor ;D

3 / the girls
The girls were nice and smiling, no shark attitude for what I have seen, or their approaches were made with delicacy and in a good mood. I like that.
I had some very funny discussions with some very cool girls.
2 crushes got my mind focused for the week end:
  • Camelia, 20y, Bulgaria, from sofia
    Two months in club.
    Beautiful brunette, natural, beautiful and firm teen body, an amazing ass, a real hottie, the kind I like :o
    She’s very playful and has a childlike attitude, there's a real fresh air blowing from that girl in this heat-waved weekend.
    In the pool, she was surrounded by a fan club guys, playing with them, fortunately as I said earlier, guys who do nothing but play.
    Easy in these conditions to get her away 8)
    In room, she confirmed that freshness, it was really great.  :great: :great:
    But too bad, she returned home on sunday and announced she won’t return (yeah, sure, ;)), leaving her only compatriot Jenny alone in the club.
  • Aida, 23y, northern Romania.
    Very pretty blonde-haired girl, beautiful blue-green eyes. Nice body.
    1 year and a half in VV with her tall and black-haired friend Sandra who is also nice but doesn’t like talkative guys like me :ecomcity:
    Aida is incredibly sweet and kind and I loved the inventive way she used to approach me.
    in room, she’s 200% GFE and her total implication surprised me, considering her seniority in the club. :great:
Considering the potential of these two girls, each in their own register, super GFE for Aida and fresh playful teen for Camelia, they would have surely  been overbooked and untouchable in other clubs.
So it was a real luck to see them in VV and enjoy their company as we wanted.

I also noticed Corina, 21y, small Romanian gypsy type, 2 years in VV, with a incredibly soft skin I could feel when she came and sat on me with his inseparable curly haired friend.
As I was focused on Camelia all Saturday, I thought I could get Corina on Sunday but she put herself in "rest and relaxation" mode after being incredibly drunk on Saturday night (beside, she can thank her curly guardian angel).

In short,
Very good stay with an appropriate warm weather to enjoy the garden and swimming pool, good fun with my friends and some girls, excellent meeting sessions, without being a sex marathon.
Exactly what I needed.
The Force is obviously with us, or that was maybe just a stroke of luck...  ;D
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2015, 12:25:41 door boff »

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
VERBODEN VERHAALTJES
« Reactie #44 Gepost op: 9 augustus 2015, 13:52:43 »
Hoi allemaal,

 afgelopen donderdag ben ik mijn vrijkaartje gaan opmaken. Ik was al eens in VV geweest, ik wist wat ik me moest voorstellen van de club.
 Het moet gezegd: als je aan komt rijden, ligt de villa mooi op de hoek. Hij oogt fraai, ontegenzeglijk.
 Fiets aan een boom vastgemaakt op de parkplatz, en naar het van veel clubs bekende toegangshek. De Thekedame zag me aankomen, dus zoemde het hek al open.
 Meteen werd me gevraagd of ik al eerder was geweest: 'Ja? Mooi, dan hoef ik je niets meer uit te leggen. Zondag actie?' Ze bedoelde de gratis toegang.
 Toen ik mijn vrijkaartje liet zien, en vroeg of dat daar ook bij gold, moest het dienstdoende hoofd er bij komen. 'Ja, het was goed.' Ik kreeg het handgeschreven briefje in mij n hand geduwd.
 Vorige keer was de dame die er stond zeer beleefd, Oost Europees, en had een pracht decolleté. Nu een erg Duitse trainingspak dame. Verder wel redelijk vriendelijk, en heel vlot. Losjes kun je het ook noemen. Op de een of andere manier vond ik het vorige keer net wat prettiger.
 In sneltreinvaart legde ze me badjas, handdoeken, en kleedruimte / douche uit toen ik aangaf wel eens eerder te zijn geweest maar ik wist het niet meer precies.

 Uitgekleed en gedoucht. Die is klein maar wel goed. Het deel met de wastafel waar je of de douche in gaat of de WC of de kleedkamer is erg krap.
 Klapdeurtjes lopen wel soepel. Goed opletten welk klapdeurtje je doorgaat, anders kun je zo maar in je blote tokes vanuit de douche de barruimte binnen stappen. Toegegeven dat dat eigenlijk ook niet zo veel uitmaakt, maar we houden het wel netjes. Je moet je tenslotte eerst afdrogen....

 Ik koos voor rondlopen in handdoek, gezien de temperatuur van dik 30 graden. Dat duurde eerlijk gezegd bij mij even voordat ie niet afzakte. De bardame: 'Gewoon uitproberen, met een uur heb je het in de gaten.' En ach,... het was warm, buiten op het terras zonde alle beren in adamskostuum, dus het maakte niet zo veel uit.
 Ik had honger dus ik nam een paar broodjes kaas. Het was er wel, maar de rauwkost zag er verlept uit, duidelijk niet koel gehouden. Beleg ook niet. De theedoek er bovenop hield de broodjes 'vers'. Dit valt me bij meer clubs op dat hier niet zo veel aandacht voor is.

 Ik heb op het terras van het oude deel zitten lunchen.
 De tuin was open. Duidelijk een meerwaarde. Opvallend dat dat vooral het terras met zwembad is: daar ligt men in rieten ligstelen omheen.
 De tuin is redelijk groot, maar lijkt vooral optisch bedoeld. Er in gaan zitten deed niemand.
 Ik weet natuurlijk niet of dat anders is als er gegrild wordt in t weekend.

 Een tijd rondgelopen. Wat me net als vorige keer opviel is de passiviteit van de dames. Ze mogen duidelijk niet animeren?
 Dat vind ik een punt: mij bevalt het wel als ze wat moeite doen om naar je toe te komen. Jaag gedrag kan als ander uiterste ook hinderlijk zijn. Maar daar ben je zelf bij.
 In VV zou het de sfeer denk ik opkrikken als de dames meer naar je toe mogen (?) komen.

 De soep arriveerde. Tussen de om aandacht vechtende wespen op het boven-terras wat soep genomen.
 Daarna: 'Ik wil in de tuin liggen, maar dan wel in de schaduw.' De bardame gevraagd, duidelijk het dienstdoende opperhoofd die dag'
 'Ja hoor, dat mag. '
 En dat was aangenaam: een ligstoel in de schaduw op het grasveld gezet, handdoek er op en liggen maar.
 Ik kon lekker de tuin, het terras en zwembad en er omheen bekijken.
 Het viel me ook op dat er de nodige dakleien kapot waren. Nicht so gründlich?
 Lekker een dik uur liggen soezen. Hmmmmm.

 Goed, rond half vier een duik in het zwembad genomen. Om wakker te worden. Opdrogen in de zon. Het werd tijd voor actie.
 Ik wilde nu toch wel een dame uitzoeken.
 uiteindelijk voor de spaanse Milf-dame Diana gekozen. Dat was de moeite waard. Zie aldaar.

 Hierna rondlopen, kijken, praten, biertje, tuin rondlopen. Mijn ligstoel was door een andere beer 'ingepikt'. Blijkbaar een goed idee.
 Waarom deed niemand het mij na? Enfin, mijn kleine vriend begon weer bij te komen, dus het werd tijd dat ik een dame vroeg. Ik had al een paar maal een lekkere zien lopen met een brede heuppartij. Maar op dat moment uiteraard buiten beeld....
 Gekozen voor een optische oplossing: een mooi uitziende dame aan de gokkast. Roemeense Julia. Viel niet tegen. Lekker mijn ding gedaan. Zie aldaar.

 Het was inmiddels etenstijd, twee keer opgeschept.
 Het eten is bij VV van goede standaard kwaliteit. Je zit redelijk lekker en verantwoord te eten. De ruimte waar het staat heeft 1 tafeltje, het boven-terras veel wespen. Dat werd 1 bord snel n aar binnen werken. Mijn spaanse Milf zat aan het tafeltje, daar zonder conversatie mijn tweede bord leeg gegeten.
 Helaas geen toetjes, zelfs geen fruit.

 Nog een kop koffie en een groot glas mineralwasser aan de bar in het aanbouw deel.
 Het werd 'tijd om te gaan'.

 Kortom: rond 20u zakte ik de heuvel af Venlo binnen. Terrasjes zaten vol.
 Een ijsje bij de Jamin. Nog even de platenzaak binnen, dat kan daar nog lekker ouderwets.
 Daarna het treintje naar huis.

 Een genoeglijke dag in VV, absoluut.
 Het oude deel van het pand heeft sfeer, de kamers zijn mooi. Aangenaam om te verblijven.
 Het bargedeelte in het oude deel zou wat mooier gemaakt kunnen worden, overdag is het er leeg.
 De aanbouw is eigenlijk te warm op zo'n hete dag. Jammer, want het is er echt mooi om te zitten. Zeker in combinatie met buiten.
 Van de sauna heb ik niemand gebruik zien maken. Zelf ook niet gedaan. Ligt duidelijk geen nadruk op, het is er, en dat is het. Het ziet er wel goed uit, alleen klein.
 Dat er soms geklede mensen rondlopen... och.

 Willem wederom hartelijk dank voor dit kaartje.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm