Auteur Topic: OPGELET: DIEVEGGE, BEDRIEGSTER, CHANTAGE, GEVAARLIJKE TRUT  (gelezen 52356 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
OPGELET: DIEVEGGE, BEDRIEGSTER, CHANTAGE, GEVAARLIJKE TRUT
« Gepost op: 3 augustus 2013, 14:06:25 »
Mannen,


Bij deze even een waarschuwing voor die vrouw die zich als prostituee uitgeeft, maar gewoon een bedriegster blijkt te zijn.
Da's niet zo erg, ze bedriegt niet alleen haar klanten, maar steelt ook.
Alles wat loszit zal ze nog losser laten zitten.
Er zijn meldingen van diefstal van de ganse inhoud van de portefeuille, mobieltjes, notebooks.


Madame vindt het ook nodig om mensen af te dreigen, de informatie te gebruiken die ze op de gestolen goederen terug vindt.


Ze verandert zowat iedere drie dagen van advertentienaam, dus meer dan van slip.


Ja, het is die kut die ook de man van L.A Poppe heeft beetgenomen. Ten de goede Benjamin terugkwam om uitleg te vragen over zijn mobiel, heeft ze hem dan nog eens gefilmd en dat opgestuurd naar de Story.


Van alles wat ik vind is er een vaste werkwijze, en een gewaarschuwd man is er twee waard, bij deze gevaarlijke oplichtster en dievegge en chantagemadame dus drie.


VAN ZODRA JE JE MOET UITKLEDEN OP DE BADKAMER EN JE KLEDIJ DAAR LATEN HANGEN, OPLETTEN.


Ze werkt waarschijnlijk met een kompaan/kompane die al je bezittingen wegneemt, en je bent zowiezo de verliezende partij.


Je spullen nadien terugvragen resulteert in video-opnamen, chantage met de info die ze heeft vanop je gestolen materiaal.


BIJ DEZE BENT U DUS GEWAARSCHUWD.


Mij mag ze altijd eens komen bedreigen, of haar poot ook, maar ik wil onze lezers en schrijvers vrijwaren van dit stuk ONGELUK.



Ze staat zowel op afspraakjes als redlights.
Daar heb ik zo ook mijn twijfels over, de praktijken die afspraakjes en redlights hanteert.
Ze doen dus alles en alleen voor de centen en trekken er zich geen zak van aan de mensen bedrogen, gechanteerd, bestolen, bedreigd en afgezet worden.
Ik stel dus eenvoudig vast, want ieder kind met wat IP-kennis weet dat advertenties makkelijk getraceerd kunnen worden, en dat die "advertentiesites" op een zeer makkelijke en efficiënte manier dit soort advertenties kunnen weren. Maar ze willen enkel de poen pakken die dit voor hen genereert.
AFSPRAAKJES EN REDLIGHTS, EEN REGELRECHTE SCHANDE, en voor mij zijn jullie mede schuldig aan dit bedrog, door de meid steeds te laten terugkeren met een andere naam, ander telefoonnummer en dergelijke.


Het zou leuk zijn indien we haar allen boeken, telefoontje en afspraakje boeken met deze schoonheid, en niet opdagen, dat ze me dan maar eens chanteert, of bedreigt. De enige oplossing is die KUT het zo moe maken dat ze geen cent meer verdient en duizenden fake afspraken bij haar te boeken, tot haar poot ze zelfs dumpt of eens een goed pak rammel geeft, waarna zij nooit meer kan werken en hij voorgoed voor mishandeling naar land van herkomst gestuurd wordt.
OPGERUIMD STAAT NETJES.


Dat het gerecht tegen haar een onderzoek start, ja, ja , ja, dat geloof ik onmiddellijk, maar wat komt ervan, de feiten zijn lopnde, en mejuffer zet nog andere ads op internet????


Voila, mijn ei, en het is een hardgebakken deze keer.
Hier enkele foto's waarmee ze adverteerde
[attachimg=3]
[attachimg=4]

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
OPGELET: DIEVEGGE, BEDRIEGSTER, CHANTAGE, GEVAARLIJKE TRUT
« Reactie #1 Gepost op: 3 augustus 2013, 14:51:19 »
Vandaag was ze zelfs op afspraakjes op de chat met cam !
Je zag zelfs enkele ongure types in haar living rondlopen.
Vandaag zou ze afspreken in een hotel in Wommelgem, vanaf 2100 u.
Men weze gewaarschuwd.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
OPGELET: DIEVEGGE, BEDRIEGSTER, CHANTAGE, GEVAARLIJKE TRUT
« Reactie #2 Gepost op: 3 augustus 2013, 15:02:24 »
Vandaag was ze zelfs op afspraakjes op de chat met cam !
Je zag zelfs enkele ongure types in haar living rondlopen.
Vandaag zou ze afspreken in een hotel in Wommelgem, vanaf 2100 u.
Men weze gewaarschuwd.
Ja, onvoorstelbaar dat AFSPRAAKJES deze onnozele trut verder laat doen.
Dat het gerechtelijk apparaat in Belgenland daar niks aan doet, is eigenlijk onbegrijpbaar.
EEN SCHANDE IS HET, EN ZO OOK IS BIJ DEZE AFSPRAAKJES EEN CORRUPTE BOEL VOOR MIJ


Voor mij een reden om die site op te doeken, ik kan begrijpen dat ze niet alles kunnen controleren, maar als jij het al weet, zal de leiding van afspraakjes het ook wel weten.
Die zijn natuurlijk bezig met de inkomsten te tellen van de chat, en hen kan het niet schelen dat mannen opgelicht worden, zolang de poen maar binnenstroomt.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Afspraakjes

  • Gast
OPGELET: DIEVEGGE, BEDRIEGSTER, CHANTAGE, GEVAARLIJKE TRUT
« Reactie #3 Gepost op: 5 augustus 2013, 13:52:38 »
Afspraakjes.com hier:

Wij hebben in de hele tijd totaal twee klachten gekregen, en deze dateren al van een hele tijd terug.
Onmiddellijk hebben wij actie ondernomen, en deze dame gebanned.

Nu blijkt recent, althans volgens dit forum toch, dat deze dame nog actief is op onze website.
Jammer genoeg kunnen we niet afleiden uit de scheldparades onder welke naam of telefoonnummer
we deze kunnen vinden.

De chat is een volledig gratis gegeven. Wij verdienen daar niets op. Dus het is onzin om te vertellen dat wij
deze express toelaten tot de chat. Ook is het nefast voor ons dat er oplichters op de site adverteren.
Wij bannen dit onmiddellijk. Oplichters toleren impliceert geen extra inkomsten voor ons, want het zou onze
goede naam aantasten.

Afspraakjes voert een heel strict beleid richting fakers, oplichters, mensen die fake foto's gebruiken, ...
Dit bannen wij onmiddellijk, en geven alle gegevens door aan de politie zoals ip, email, etc.

Wij kunnen geen 24/7 online zijn, en alles manueel gaan controleren.
Wij hopen daarom op onze bezoekers, die ons dit dan melden, zodat wij actie kunnen ondernemen.
Wij hebben niets gekregen op onze e-mails, en hebben zelf niets gezien.

Wij roepen dan nogmaals op om details te verschaffen, zoals naam / tel nummer, of zoals op de chat,
datum van de chat, nickname, ...
U kan dit doorsturen via info - apenstaart - afspraakjes punt com


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
OPGELET: DIEVEGGE, BEDRIEGSTER, CHANTAGE, GEVAARLIJKE TRUT
« Reactie #4 Gepost op: 5 augustus 2013, 18:39:29 »
Beste afspraakjes,


Helaas krijgt iedere website wel te maken met fakers. Wat mensen bij een betaalde advertentiewebsite niet verwachten en vandaar de wat heftigere reactie.


Lijkt me ook voor jullie van belang om deze te weren, doen wij tenslotte ook met leden waarvan wij weten dat ze geen goede bedoelingen hebben.


De foto's leken mij voldoende duidelijk om de dader op te speuren.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
OPGELET: DIEVEGGE, BEDRIEGSTER, CHANTAGE, GEVAARLIJKE TRUT
« Reactie #5 Gepost op: 5 augustus 2013, 19:36:25 »
Beste afspraakjes.com (hellup, ik praat tegen een website)  :017: ,,


Allereerst is het onnodig te vertellen dat jullie niet zullen verantwoordelijk zijn voor de geplaatste info, om jullie te vrijwaren.
Ik ben echter twijfelachtig dat, indien een lid hier op de hoogte is dat die bedriegster bij jullie op chat actief is, en zelfs mededeelt welke dag en waar ze ontvangt, dat het een koud kunstje is dat te achterhalen, zelfs met terugwerkende kracht.
Jullie zijn enkel commercieel, kom nu niet vertellen dat jullie om de mannelijke bezoekers geven, het gaat om aantallen zodat er meer adverteerders aangetrokken worden. Niks mis mee, maar daar moet je dan ook neit gehiemzinnig over doen of erom heen gaan draaien.
Het is trouwens ook een klein kunstje om de chat terug te lezen, en kijk naar de foto's die hier geplaatst zijn... .
Poepsimpel, en met de paplepel in jullie mond gegeven, enkel slikken is voldoende.


Dat de chat een gratis dient is, klopt als een zwerende vinger, alleen vergeet je erbij te vertellen dat het een slimme commerciële zet is, wat uiteraard slim gezien is, laten chatten, jouw klanten komen in contact met hun klanten, en zo gaan jouw klanten adverteren... Je moet een oude aap geen smoelen leren trekken.


Wij, als een forum door en voor leden, behartigen de belangen van onze leden, dat is het essentiële verschil met een commercieel opgezette advertentiesites, zoals afspraakjes.com, redlights.com, kinky.nl
Het melden van bedrieglijke praktijken aan onze leden is dus ons doel, zodat zij er alvast niet intrappen, als bovenvernoemde advertentiesites hierin duidelijk tekort schieten, end at blijkt indien madame nog op chat te vinden is.


En geen grappen vertellen, want dan moet ik lachen, niet online kunnen zijn de ganse dag? Komaan, dat moet een joke zijn. Wat betreft fake foto's, als man moet je al dom zijn dat je deze niet herkent, maar ik heb er al velen gezien waarvan foto's van internet geplukt zijn, en die foto's zijn bij jullie goedgekeurd. Er lopen dus genoeg domme venten rond die het niet zien, en blijkbaar beschikken jullie niet over de juiste tooltjes om fake foto's eruit te filteren. Of te weinig tijd.


Maar ik maak me daar de minste zorgen over, wij als RB zijn enkel bezorgd om onze leden, en verwittigen ze, en als die bedriegster bij jullie staat, dan melden we dat. Jouw taak om ze bij de lurven te vatten trouwens, niet de onze...


Als allerlaatste, apenstaartje is niet nodig, hier mag iedereen, in tegenstelling tot bij advertentiesites wel @ gebruiken, emailadressen, telefoonnumers (ook de meiden die hier gratis hun ding kunnen doen in ladies-only). Wij vangen niet voor alles wat we doen centen, en zijn dus ook niet bang dat er emailadressen of telefoonnummers vermeld staan in postings en postings van de werkende meiden.


Ik hoop dat je er iets mee bent, en dat je begrijpt hoe wij er over denken, onze leden zijn veel belangrijker dan de centen voor ons.


Indien je nog vragen hebt, opmerkingen, je kan altijd terecht in dit topic, of je kan naar mij of foots een IM sturen, of een email, zoals je wenst.
Wij staan open voor vragen, suggesties, opmerkingen, ...


Groetjes,


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
OPGELET: DIEVEGGE, BEDRIEGSTER, CHANTAGE, GEVAARLIJKE TRUT
« Reactie #6 Gepost op: 8 februari 2014, 16:04:19 »
Anderzijds is Afspraakjes com ook niet vies van chantage en dreigen met geweld.
Eist van Ella gratis sex, stuurt haar dan een gepeperde rekening, en als ze daarop niet
begint hij te dreigen.
Ella heeft de emails zorgvuldig bewaard en ik heb woensdag laatstleden hun inkijken

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
OPGELET: DIEVEGGE, BEDRIEGSTER, CHANTAGE, GEVAARLIJKE TRUT
« Reactie #7 Gepost op: 8 februari 2014, 16:12:19 »
Anderzijds is Afspraakjes com ook niet vies van chantage en dreigen met geweld.
Eist van Ella gratis sex, stuurt haar dan een gepeperde rekening, en als ze daarop niet
begint hij te dreigen.
Ella heeft de emails zorgvuldig bewaard en ik heb woensdag laatstleden hun inkijken


Helaas zijn er weinig die schijnbaar gewoon eerlijke zaken willen doen in deze branche. Des te groter het gat in de markt wat Relaxxxboard kan vullen.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.