Auteur Topic: Golden Dreams ALGEMEEN  (gelezen 108647 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
GOLDEN DREAMS, ALGEMEEN
« Reactie #15 Gepost op: 10 augustus 2013, 13:20:13 »
Is Golden Dreams een saunaclub of een privéhuis?

De site spreekt over een saunaclub.  De flyers over saunaclub-privéhuis.  Een échte saunaclub kan je het niet noemen.  Het totaalconcept is magertjes.  Het eten zoals al genoemd.  Bij mijn bezoek enkele witte broodjes, een schel kaas of salami.  De boter was op.  De sauna binnen werkte de gehele dag niet en er is geen douche vlakbij.  De sauna buiten werd pas aangezet op aanvraag.  De HWP was niet warm (maar 30° C; wie al eens in Planet Eden is geweest, weet dat die HWP frisjes aanvoelt en die heeft 32° C).

Het feit dat er verschillende dames pijpen met condoom is ook een typisch trekje van privéhuizen in Nederland.

Ik heb de indruk (afgelopen woensdag nog bezocht) dat de eigenaars ook niet de moeite doen om een compleet wellnesspakket aan te bieden buiten de dames.  De optiek van de dames valt erg goed mee.  Over de service kan in niet oordelen omdat ik niet tot kameren ben geraakt, net onder meer door de eerste indruk tot het allemaal wat oppervlakkig en strak leek.

Met de benameming: veredeld hoerenkot zit je veel juister (maar dat is natuurlijk niet echt een gepaste reclameslogan natuurlijk)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Killah Keezy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
GOLDEN DREAMS, ALGEMEEN
« Reactie #16 Gepost op: 10 augustus 2013, 13:54:21 »
@seksenfun True that!

Het is een prima club met een paar nadelen. De eigenaar is een goede kerel en er lopen nog 2 rond die wel oke zijn, maar er zijn ook een paar die zijn te arrogant voor woorden.

Vanaf hun website: "Als de weersomstandigheden het toelaten, zal de barbecue beginnen rond de klok van 18:00 uur, en zal er tot ongeveer een 21:00 uur te eten zijn."

Dit klopt dus ook niet. Afgelopen maandag was perfect weer, maar er was geen BBQ. Waarom niet? Omdat de kok geen tijd had en zijn keuken aan het opruimen was. Dus lagen er wat kroketten, frikandellen en patat.

Maar goed, ik wil deze club niet teveel in het negatieve daglicht brengen, want dat is niet de bedoeling. In totaal ben ik daar 7 keer wezen kameren en alle 7 keer was TOP! De tijd werd genomen, boven voor 45 minuten en betaald voor 30 bijv. Dus op dat gebied heb ik niks op aan te merken. Alleen het welness gedeelte. Maar heb wel begrepen van de eigenaar dat hier naar gekeken gaat worden hoe ze dit kunnen verbeteren.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
GOLDEN DREAMS, ALGEMEEN
« Reactie #17 Gepost op: 10 augustus 2013, 17:57:12 »
Hoewel ik er slechts 1 keer was op vrijdagmiddag had ik de volgende indruk:

Golden Dreams heeft een probleem en een kans. Het was er veel en veel te rustig en inderdaad hoor je van degene die er geweest zijn meestal weinig slechts over het moeilijkste van een startende club namelijk de meiden. Dat zit op zich wel prima.

Het probleem of de uitdaging waar Golden Dreams voor staat is om er meer mensen bij hen te krijgen, in het noorden is weinig concurrentie (in tegenstelling tot Planet Eden bv) dus dat zou geen probleem hoeven te zijn. Maar dat is het wel. Men weet het, maar dat is het probleem.

Echter het ontbreekt de sfeer, er is echt wat nodig om die te krijgen en zo het party sfeer in het weekend te krijgen zodat ganz Tukkersland en omstreken daar naar toe gaat trekken. De prijs is ok, de dames zijn ok, dus aan Golden Dreams om te kijken hoe je er een leuke sfeer krijgt. Aangezien het Brabanders zijn zou hen dat toch moeten lukken.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest7191

  • Gast
GOLDEN DREAMS, ALGEMEEN
« Reactie #18 Gepost op: 4 september 2014, 21:12:56 »
Golden Dreams ligt hemelsbreed op 30km van mijn huis, maar nog nooit bezocht aangezien ik geen saunaclubganger ben.
Op weg na de rosse buurt van Hannover rij ik op de A30 langs hun reclamebus die geparkeerd staat in het gras naast de A30 vlak voor afslag Bad Bentheim/Nordhorn.

Golden Dreams heeft ook wat reclamefilmpjes op youtube staan:

Dit is een promofilmpje van Golden Dreams uit 2011:
Saunaclub Golden Dreams p.1

Dit is een promofilmpje van Golden Dreams uit 2012:
Fkk Saunaclub Golden Dreams

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
GOLDEN DREAMS, ALGEMEEN
« Reactie #19 Gepost op: 12 januari 2015, 18:50:14 »
Iemand onlangs nog langs geweest in Golden Dreams,ik "moet" er
vrijdag naar toe.Alle info welkom,ik weet het,ze hebben een site.
Ik hoor het toch liever van een man met ervaring.Thx :017:
you only live once

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
GOLDEN DREAMS, ALGEMEEN
« Reactie #20 Gepost op: 12 januari 2015, 20:10:13 »
Iemand onlangs nog langs geweest in Golden Dreams,ik "moet" er
vrijdag naar toe.Alle info welkom,ik weet het,ze hebben een site.
Ik hoor het toch liever van een man met ervaring.Thx :017:

wat moet ik er op zeggen ontvangst eten en de club is top ma er zijn clubs met een betere line up wel goed bier warstijner

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
GOLDEN DREAMS, ALGEMEEN
« Reactie #21 Gepost op: 13 januari 2015, 16:14:40 »
Iemand onlangs nog langs geweest in Golden Dreams,ik "moet" er
vrijdag naar toe.Alle info welkom,ik weet het,ze hebben een site.
Ik hoor het toch liever van een man met ervaring.Thx :017:

wat moet ik er op zeggen ontvangst eten en de club is top ma er zijn clubs met een betere line up wel goed bier warstijner
Hoeveel meiden zijn er daar gewoonlijk,VS,5,10,15 of meer?
Line-up zien we daar wel,thx. :017:
you only live once

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
GOLDEN DREAMS, ALGEMEEN
« Reactie #22 Gepost op: 13 januari 2015, 16:25:25 »
Iemand onlangs nog langs geweest in Golden Dreams,ik "moet" er
vrijdag naar toe.Alle info welkom,ik weet het,ze hebben een site.
Ik hoor het toch liever van een man met ervaring.Thx :017:

wat moet ik er op zeggen ontvangst eten en de club is top ma er zijn clubs met een betere line up wel goed bier warstijner
Hoeveel meiden zijn er daar gewoonlijk,VS,5,10,15 of meer?
Line-up zien we daar wel,thx. :017:

tot nu toe ma 5 oudebelg je kan de syt van goldendreams vertrouwen

http://www.golden-dreams.nl/nl/ladies

zelf zou ik voor villa marisol kiezen overal is de lin up nog niet op volle sterkte in goldendreams tref je nooit meer als 20 dames aan  :mistress

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
GOLDEN DREAMS, ALGEMEEN
« Reactie #23 Gepost op: 17 januari 2015, 15:34:07 »
Vrijdag 16/01/15.
Na 3,5h rijden met mijn reisgezel aangekomen in GD om 13h45
3-tal wagens op de parking.

Naar binnen,afgerekend aan de theke,ons werktenue ontvangen en enkele informatie ivm de club ... was ok
Geen rondleiding .... soit ... zo groot is het nu ook niet.


Omkleden en douche ... vaste
ritueel
Iets gaan drinken en het aanwezige wild bekeken ... een 10-tal meiden ...zat wel iets naar
mijn smaak tussen.
Even gekeken om iets te eten ....6 schelletjes vlees en kaas en 6 broodjes,net genoeg om te overleven.
Met ons rantsoen op de bankjes plaats genomen en zowaar,we waren amper gezeten en 2 meiden kwamen al ff polsen,niet moeilijk daar we daar alleen waren.

Het meisje naast mij zag er wel goed uit, de andere een stuk minder, dus ging mijn lotgenoot op zoek naar de sauna.


Even kennis gemaakt met de 23jarige Roemeense Claudia en wat bleek ...


... enkel Roemeens sprekend ...2 weken aanwezig ...eerste club ...met een beetje goede wil komt ge er wel uit.
Ik heb, genereus als ik ben, mij ontfermd over deze schoonheid, haar beetje Engels geleerd
en haar takenpakket gevraagd ...
...beperkt TZ, PZC, NMC en FT ....ok zag er goed uit en had ook een goed gevoel bij haar.
De sleutel laten halen en op naar boven, heel goede sessie gehad, hier en daar wat bijsturen, super vriendelijk en puur meisje, mooie echte b-cup, zwart halflang haar, slank en gewillig.
PZC, cowgirl, doggy naast bed en af laten sluiten met een FT, super uurtje met een meisje dat nog niet de klik heeft om haar gevoelens uit te schakelen op kamer, geweldige ervaring.
Schade 75/h +25 FT=100 €.

De club:
ETEN:
enkel in de late middag
pover
een gekookt eitje
wat salade en tomaat
beetje confituur en/of choco
dat kan toch geen fortuin kosten
enfin als club, ge doet maar wat ge zelf goedvind, np voor mij.

MEIDEN:
line up redelijk
maar de mooiste meiden vonden het blijkbaar niet nodig om maar het minste oogcontact of praatje te maken,bizarre stemming. :017:

Sauna was ok
Jacuzzi staat er bij in de barruimte
Douches en wc's ok
Vriendelijk personeel.


Van de avond kan ik geen details geven, daar we nog een andere plaats moesten bezoeken.


Ik denk dat de club,mits wat kleine ingrepen zijn niveau kan optillen, beetje luisteren of lezen wat bezoekers te melden hebben kan helpen.

Bij het verlaten om 17h30, 4-tal heren en 12-tal meiden, ik heb het goed gehad met dank aan Claudia, heren
wees er een beetje zuinig op en leer haar wat Engels en/of Duits,dit is een toppertje in wording. :039:
you only live once

Offline 888

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
GOLDEN DREAMS, ALGEMEEN
« Reactie #24 Gepost op: 10 maart 2015, 10:01:02 »
Vrijdag 16/01/15.

Ik denk dat de club,mits wat kleine ingrepen zijn niveau kan optillen, beetje luisteren of lezen wat bezoekers te melden hebben kan helpen.


Gaat niet gebeuren. Ze gaan verhuizen naar Emmerich, Op de plek van Sun Temple/Fungarden

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
GOLDEN DREAMS, ALGEMEEN
« Reactie #25 Gepost op: 12 april 2015, 17:15:59 »
GoldenDreams is verhuisd naar de oude locatie van Fungarden  en  SunTemple 


note sm: adres aangepast

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Golden Dreams ALGEMEEN
« Reactie #26 Gepost op: 26 augustus 2016, 21:53:45 »
Wat zit er eigenlijk in het pand waar Golden Dreams voorheen in Schuttorf zat? Ben daar binnenkort in de buurt, maar erg veel lijkt er zo niet te doen te zijn helaas.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Golden Dreams ALGEMEEN
« Reactie #27 Gepost op: 27 augustus 2016, 00:27:38 »
Wat zit er eigenlijk in het pand waar Golden Dreams voorheen in Schuttorf zat? Ben daar binnenkort in de buurt, maar erg veel lijkt er zo niet te doen te zijn helaas.

Ik heb op google gezocht en op andere fora gekeken. Helaas heb ik niks voor je kunnen vinden.
Wellicht dat anderen er iets meer over kunnen zeggen. Het lijkt er op dat er niets meer is, Maar dat is op basis van mijn zoektocht. Het hoeft niet te kloppen.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Golden Dreams ALGEMEEN
« Reactie #28 Gepost op: 27 augustus 2016, 17:10:56 »
Wat zit er eigenlijk in het pand waar Golden Dreams voorheen in Schuttorf zat? Ben daar binnenkort in de buurt, maar erg veel lijkt er zo niet te doen te zijn helaas.

Ik heb op google gezocht en op andere fora gekeken. Helaas heb ik niks voor je kunnen vinden.
Wellicht dat anderen er iets meer over kunnen zeggen. Het lijkt er op dat er niets meer is, Maar dat is op basis van mijn zoektocht. Het hoeft niet te kloppen.

Dank je wel. Ik had zelf ook al even via Google gekeken en kwam tot een soortgelijke conclusie. In het pand in Schuttörf zijn geen Gouden Dromen meer te beleven en in de directe omgeving is niet veel. Zo af en toe eens een verdwaalde partytreff. De eerste clubs lijken te vinden te zijn in de buurt van Bremen, Münster en Osnabrück.