Auteur Topic: Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)  (gelezen 92373 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Gepost op: 6 augustus 2013, 23:23:58 »
Sylvia, Schipperstraat 31, Bulgarije

Nationaliteit/ Taal : Bulgaars, engels

Leeftijd : 21 jaar

Haarkleur/lengte : zwart / lang haar (vaak opgestoken)

Postuur /Cupmaat : Normaal / B cup
Aanwezig: de hele week, overdag,  behalve op woensdag dan is ze vrij!!!!

Service :  PMC, NMC, beffen, vingeren (met condoom om vinger),

Deze dame had al een tijdje mijn interesse gewonnen. Ze had voor mij in eerste blik een Thais uiterlijk. Inmiddels ben ik al 3x bij haar langs/binnen geweest. Moet zeggen……..ook zij is absoluut een PARELTJE van het schipperskwartier. Eerst hield ze vast aan een prijs van 100,00 euro. Maar op een rustige dag (zo’n 3 weken terug) kwamen we toch aan de praat en kon ik uiteindelijk binnen komen voor de 50 euro. Moet zeggen dat de kwaliteit echt super is bij haar…..alles gaat zeer gepassioneerd bij en met haar.

Ik voelde me zeer op me gemak bij haar. Het enige dat ik kan opmerken is dat ze altijd hetzelfde gekleed staat, waarvan ik haar al had verteld dat dit absoluut niet sexy is. Ze draagt altijd een witte blouse met een zwarte jurk…(ziet er netjes uit,  niet sexy.) Ook is deze dame niet iemand van de klok….alles gaat zo zijn gangetje bij haar.

Tja, wat kan ik vertellen…ga eens langs en je komt bij haar zeker terug!!!!

note mechelen : adres aangepast

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 6 augustus 2013, 23:33:41 »
Een griet die als standaardtarief 100 euro hanteert, daar onderhandel ik niet mee.


Ten eerste is ze goed zot, en ten tweede, als ik dan 50 wil bieden, zal 't niks worden, want als je mij probeert aan 't werk te krijgen aan 50 percent,d an zal ik je ook maar de helft bieden  :dance2 :laughingchick
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 6 augustus 2013, 23:33:54 »
Ik heb deze dame ook al zien staan, in de beschreven outfit, en ik twijfelde ook, ik dacht ook dat het een Thaise was...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 6 augustus 2013, 23:36:03 »
Een griet die als standaardtarief 100 euro hanteert, daar onderhandel ik niet mee.


Ten eerste is ze goed zot, en ten tweede, als ik dan 50 wil bieden, zal 't niks worden, want als je mij probeert aan 't werk te krijgen aan 50 percent,d an zal ik je ook maar de helft bieden  :dance2 :laughingchick

Standaardtarief zal wel 50 euro zijn, maar voor beffen en vingeren durven ze in het SKW schandalig veel voor vragen...

guest9105

  • Gast
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 6 augustus 2013, 23:45:42 »
Je hebt ook gelijk......ik had eerst aan haar gevraagd om een kinky sessie en met golden shower, daar rekende ze 100,00 euro voor. Toen ik later in gesprek ging en die golden shower eraf haalde......was het gewoon de normale prijs. Ik vertelde haar ook dat ik ook geen 100,00 euro meer aan dames uitgeef daar. Tenslotte kan je je geld maar 1x uitgeven en voor 100,00 euro doe ik wel meerdere dingen of ga wel liever 2x!!!

Ook klopt het wel...dat je voor vingeren en beffen bij veel al extra's betaald...dan ben ik ook uitgesproken.

Verder vertelde deze Sylvia mij ook dat er tegenwoordig veel nieuwe dames zijn......ook uit Utrecht, waar de boten gesloten zijn van het Zandpad......komen nu in het SKW.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 6 augustus 2013, 23:49:25 »


Verder vertelde deze Sylvia mij ook dat er tegenwoordig veel nieuwe dames zijn......ook uit Utrecht, waar de boten gesloten zijn van het Zandpad......komen nu in het SKW.

Dat kunnen we alleen maar toejuichen!

guest9105

  • Gast
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 6 augustus 2013, 23:51:37 »


Verder vertelde deze Sylvia mij ook dat er tegenwoordig veel nieuwe dames zijn......ook uit Utrecht, waar de boten gesloten zijn van het Zandpad......komen nu in het SKW.

Dat kunnen we alleen maar toejuichen!

Straks kunnen ze de straat van het Keteltje....weer verbouwen en terug open gooien!!!!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 6 augustus 2013, 23:57:17 »


Verder vertelde deze Sylvia mij ook dat er tegenwoordig veel nieuwe dames zijn......ook uit Utrecht, waar de boten gesloten zijn van het Zandpad......komen nu in het SKW.

Dat kunnen we alleen maar toejuichen!

Straks kunnen ze de straat van het Keteltje....weer verbouwen en terug open gooien!!!!

Ja dat zou wat zijn... Maar eerst Villa Tinto vol krijgen... Met deftige dames dan.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 17 juli 2015, 01:53:26 »
Deze dame ziet er de laatste tijd ZEER SEXY uit.  :happy
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 18 juli 2015, 05:02:57 »
Verandering van "imago" zeker; alleszins niet "mijn ding", daarbij ook rekeninghoudend met  commentaren die ik gehoord heb van bepaalde medewandelaars... :111:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 10 oktober 2017, 22:03:17 »
Ik heb Sylvia vandaag gespot (en geneukt ;D) in Gent!

In Schepenenvijverstraat 6L (dagshift) om precies te zijn.

Sylvia is een bloedmooie Bulgaarse dame die ik in de periode 2013-2014 heel veel had bezocht in het SKW. Vanaf zeker moment niet meer... :cry Over het waarom ga ik het nu niet hebben (lijkt me meer iets voor de "memoires van een hoerenloper").

Zaterdag had ik al eens een proefrondje gemaakt in de Gentse buurt. Tussen al dat halfnaakt vrouwelijk schoon was ik er toen in geslaagd nergens binnen te stappen, een mijlpaal! Ik was fier op mezelf! :great: Op dit adres zag ik een meid die opvallend gastvrij was. Ik moest van haar gewoon binnen komen. Ik had op dat moment de link nog niet gelegd met Sylvia van destijds. Toch onverrichter zake de straat verlaten. (Als onderdeel van de wandel & club-verslavingstherapie en nazorg moest en zou ik die dag immers niet neuken).

Toen ik vanmorgen op een andere hobby website las dat Sylvia gespot was in Gent viel mijnen frank :-\. Ik spurtte met versnelde pas naar de Gentse buurt met slechts één doel: dit kleine dametje van 1m50. We hadden elkaar al in geen drie jaar nog gezien.
 t4515
Service was zoals van oudsher: GFE in combinatie met een vlekkeloze pijptechniek. Ze neemt haar tijd en kijkt nooit op de klok. In haar SKW-periode zat ik geregeld langer dan een halfuur binnen voor het standaardtarief. Ik kreeg er toen zelfs nog eens een massage en een drankje bovenop. Nu was het wel ietsje strikter.

Ze is ook vlot in de omgang en spreekt uitstekend Engels, beter dan de meeste wandellaars zelfs. Bij mij praat ze gemakkelijk over haarzelf (veel over problemen maar soit). In de SKW-periode was ze hoogstens 21 jaar, en toen kwam ze al heel volwassen over voor haar leeftijd.

Of ik nog terugkom? Als ik nog eens zin heb in een GFE van de bovenste plank wel, ja. Het is geen PSE voor mij. Alhoewel Sylvia bloedmooi is, word ik niet heel erg geil bij haar. Begrijpe wie begrijpen kan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 11 oktober 2017, 10:28:20 »
Dan verplaatsen we Sylvia naar Gent !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest9105

  • Gast
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 12 oktober 2017, 15:00:10 »
Dank je voor de tip....zij is straks de moeite waard om een ritje richting Gent te gaan maken!!!!

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 12 oktober 2017, 22:56:00 »
Dank je voor de tip....zij is straks de moeite waard om een ritje richting Gent te gaan maken!!!!
Ze werkt elke dag behalve op zondag.

Eén van de allerknapste dames ooit geneukt, zeker weten!

guest9105

  • Gast
Villa Tinto 28, Sylvia (Bul/dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 18 oktober 2017, 18:21:46 »
Ik zag dat ze weer terug is in het skw in Antwerpen. Ze zit weer in Schipperstraat 8, raam 2.

Bedankt....topic verplaatst!