Auteur Topic: Andrea (2) Roemeens  (gelezen 43328 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Andrea (2) Roemeens
« Gepost op: 12 augustus 2013, 22:38:01 »
haarkleur/-lengte: roos/lang (krullend, loshangend)
lengte dame: (iets kleiner als ik minus de 18 cm-schoenen) 1,68
postuur/cupmaat: slank/natuurlijk kleine B (beetje afhangend)
nationaliteit/taal: Roemeens/Engels
leeftijd: 23 (maakt ze me wijs)
tatoeages/piercings: geen/geen
service: strelen, knuffelen, zoenen, tongzoenen, likken, vingeren, PZC, NMC, 69, droogneuken
nadelen: de echte GFE (het verliefdheidsspelletje spelen): niet haar ding
opmerkingen: niets staat in het rood bij services (behalve droogneuken; haar favo-dingetje) omdat alles een beetje oppervlakkig is

 :douchen
 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Nog zo gek niet, die Andrea.
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2013, 22:48:27 »
Ik heb het meestal niet zo voor dames met roodachtig geverfd haar maar samen met haar rozige bikinisetje stond ze prachtig met haar roze haar. In het begin van de dag viel ze me al op maar klasseerde ik ze vanwege vele mooie dames omdat ik ze toch maar net iets te slank vond. Vermits ik min of meer een blitsbezoek bracht aan PHG gisteren (voor mijn doen toch; van 15:15 - 22:45) was het door allerlei omstandigheden al bijna negen uur en had ik nog niet gekamerd. Het wou gisteren niet zo lukken. Heel lang geleden dat ik nog in PHG was (en overigens ook in de andere 4 bekendste NRW-clubs). Ik werd in de loop van de dag dan ook meermaals geconfronteerd met de minimale aangeboden service van de dames. De ene dame wou niet zoenen, de andere niet tongzoenen, dan was likken of vingeren weer niet gewenst en ga zo maar door. Ik had dan ook juist besloten om zelf niet meer op pad te gaan. Als de goede dame niet op de goede manier tot bij mij zou komen, hoefde ik niet meer te seksen.
Mijn gedachten waren nog niet koud of ik zie Andrea regelrecht op me afkomen. Later nog zou ik zien dat ze nogal vaak zelf op mannen afstapt. Telkens resoluut met flinke pas er op af. Ik bekeek haar snel en zo onopvallend mogelijk nog eens van kop tot benen. Eigenlijk... eigenlijk... ze mocht er meer dan wezen en voor mij heeft ze zo'n lekker strak klein kontje. De borstjes zijn met wat goede wil onder B-cup te plaatsen en hangen af.
Ze komt dus regelrecht op me af. Meteen ben ik wat alert want in de regel heb ik het zo niet met dames die ineens van bijna uit het niets ineens naast je zitten. Het zijn vaak de professionele dames die zo werken (professioneel in slechte zin). Ze komt naast me zitten en start het gesprek met een super cliché. Ze vraagt me waarom ik zo alleen zat. Niet echt ter zake hier maar ik antwoord dat ene maat op kamer zit en dat ik de andere maat even kwijt ben en het best alleen kan redden. Ze loopt niet weg.
We geraken in een leuk gesprekje maar ik vind dat ze wat braafjes is. Ik til haar op mijn schoot en ze begint me dan toch spontaan af te rijden. Niet zo heel erg lang. Ze vindt het beter om zoiets op kamer uit te steken. Dat beschouwde ik dan maar als een voorzichtig kamerverzoek. Zoenen en tongzoenen kwamen nog niet aan bod. Daar begin ik dan maar mee en ze hapt toe, ze laat het gebeuren en speelt zelfs wat mee. Omdat er zoveel mooie dames vandaag aanwezig waren die zo weinig willden doen op kamer was ik dan toch een beetje "gefrustreerd" om een groot woord te gebruiken en zeker ook geil. Viel dat even mee voor Andrea want in normale omstandigheden zou ze me niet genoeg overtuigd hebben op de bank en het of hebben moeten aftrappen of het anders aanpakken.

Met plezier ging ik op kamer, zonder te denken van we zullen er het beste van maken. Ik vroeg om uit te kijken naar een van de drie mooie kamers boven maar die waren bezet en zin om nog (lang) te wachten had ik niet. Als ik geil ben wil ik neuken. Ik zei wel nog dat ik geen kamer op het gelijksvloers wil. Die zijn veel te lawaaierig. We daalden wat later dus af in de PHG-catacomben. Op kamer wou ze georkestreerd beginnen maar dat laat ik dan weer niet gebeuren. Het eerste wat volgens haar diende te gebeuren was twee handdoeken op het bed leggen. Voor mij was dat nog rechtstaand mekaar beginnen zoenen en tongzoenen. Ik had wel mijn handdoek al op de grond gesmeten en zij had haar slipje al uitgetrokken. Haar bh nog niet. We begonnen dus ook tegen mekaar aan te wrijven. Ze werd al snel een beetje nat. Ze plaatste een been op het bed en we combineerden droogneuken met tongzoenen en vele kusjes geven. Mijn lul stond al snel op volle oorlogssterkte. We vielen op bed, uiteindelijk. Heerlijk liggen spelen. Droogneuken is haar lievelingsdingetje. Ik kreeg zelfs even het gevoel dat neuken zonder condoom voor haar vanzelfsprekend was. Ik was dus op mijn hoede. Da's wel het laatste wat ik wil. Beffen, vingeren... eigenlijk nergens over te klagen. Het moment brak dan aan om het condoom tevoorschijn te toveren. Verdorie toch, ze moest dat nog gaan zoeken. Daarna nog eens in de tas om crème boven te halen. Crème over het condoom smeren. Het duurde dus allemaal wel eventjes. Ik begreep ook niet waarom. Haar poes was nat van het droogneuken. Ik concentreerde mij in mijn hoofd op wat komen ging en kon zo tijdens deze langer-dan-gewoonlijke- onderbreking mijn kanon rechtop houden. Verschillende standjes passeerden de revue.
Wat mij het meest is bijgebleven is dat ze op mij kwam rijden en daarna haar languit half langs me kwam leggen, mekaar lief vastpakkend wat kussen. Zo heel lang duurde het niet meer en ik was gekomen. Daarna liep ze niet direct weg, aankleden... je weet wel. We bleven nog wat op bed liggen en liefkoosden mekaar nog wat. Ik vingerde haar nog wat. Heerlijk als ze zo snel nat worden.

Zo... als je dit zo leest, zou je er allicht meteen mee naar de kamer willen. Toch zal ik niet in herhaling vallen met haar. Ondanks wat je las, bleef het GFE-gedoe vrij oppervlakkig. (Weet dat ik ondertussen hoge eisen stel.) Ten eerste wou ze haar bh niet uitdoen. Ze schaamt zich (naar eigen zeggen) voor haar borsten. Ze sprak ook over de lichte striemen van haar kindje die je zag. Kusjes op de borsten vond ze niet zo prettig. Kusjes in de nek, toch maar niet. Vingeren o.k. maar als het haar te lekker wordt, wil ze wat anders. (Ik ben niet het type dat forceert.) Door haar licht gekruld haar wrijven... mmmnnn.... Met andere woorden: spelen alsof je verliefd bent op mekaar is dan weer net een spelletje dat ze niet graag speelt.
Niet lustverhogend is ook het feit dat ze een stukje keukenrol in de buurt houdt om tijdens het pijpen zo nu en dan het voorvocht wat weg te vegen.
Ook de na service laat het wat afweten. Aan de BBQ staat ze voor mij en ik pak haar nog eens lief vast, neem haar schattig poepje nog eens vast.... Ze laat begaan maar je zag duidelijk dat ze blij was dat haar hamburger gereed was en ze een pasje opzij kon zetten.
Bij het naar huis gaan zat ze bij wat collega's en wou ik haar een afscheidszoentje geven. Ze liet dat gebeuren (omdat ik het absoluut wou). Geen mondkus, ze gaf snel haar wang en daarbij de woorden "bye bye" (en maak nu dat je snel weg bent want dit is niet wat ik wil - of ten minste toch niet als mijn collega's het zien -).
 
Nog dit. Moest ik niet met vrienden in PHG geweest zijn en moesten we geen uur afgesproken hebben om te vertrekken, zou ik op kamer wat meer tijd in haar gestoken hebben en sowieso een uur op kamer gebleven zijn (en langer als ze haar toch wat meer zou hebben laten gaan op seksueel maar vooral GFE-gebied).
Tot voor de druppel die de emmer deed overlopen wou ik met haar nog op herhaling gaan en meer tijd nemen om te zien wat dat zou geven. Echter die kus als afscheid die ze liever niet had ontvangen: nefast.

Nog even een positieve noot inlassen om te eindigen.  Voor de doorsnee wandelaar geef ik als cijfer op tien een 8.  Voor de GFE-man die weet wat hij wil krijgen op GFE-vlak krijgt ze van mijn op tien een 7.

Als het niet complex zou zijn, zou het verhaal niet van mijn hand zijn zeker  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Andrea (2) Roemeens
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2013, 20:28:30 »
Eentje die liever niet heeft dat SEF ze vastpakt aan de BBQ, en dan een afscheidskus op haar wang, en bye bye (MAAK DAT JE WEGKOMT)  ;D
Ik had maar één zin in mijn gedachten: DE WRAAK ZAL ZOET ZIJN  :lol_hitting: :dance2


Maar ik hoor altijd een stemmetje in mijn verward hoofd, dat voorlees: "Het is een spelletje, en soms win je, soms verlies je"
Andrea heeft ronde één gewonnen, maar SEF is niet KO  :douchen :pompe
WORD VERVOLGD ...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Andrea (2) Roemeens
« Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2013, 20:35:29 »
Het heeft wat geduurd eer Foots me begon te begrijpen.  Bij jou begint het nu te komen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Andrea (2) Roemeens
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2013, 20:56:52 »
Tja, ik vond het eerlijk gezegd helemaal geen complex verhaal.
Ze beging grote blunders, condoom niet klaar en extra flamoesgel, keukenrol in de aanslag, ik dacht dit wordt een afkraker eerste klas, maar sef was mild, in mijn ogen veel te mild door begeerte.


Dit was zeker geen 7 voor sef, eerder een 5, eigenlijk over het geheel genomen zelfs een dikke onvoldoende.


Groet, Foots  O0


P.s. En nee ik weet zeker dat ik sef amper kan volgen, maar deze lag er overduidelijk bovenop. Geen aandacht, einde oefening.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Andrea (2) Roemeens
« Reactie #5 Gepost op: 13 augustus 2013, 21:11:43 »
Het heeft wat geduurd eer Foots me begon te begrijpen.  Bij jou begint het nu te komen  :douchen .
Ik begrijp jouw beleving in je vrouwenhoofd helemaal, SEF.
Het heeft gewoon met jou koppeke te maken, en de gebeurtenissen.
En ik vind het heerlijk dat te kunnen lezen, en die uitdrukkingen altijd....
Je had geen zin meer naar iemand toe te komen.... toen kwam zij maar ze deed de verkeerde moves.... ik snap niet dat ze je op kamer gekregen heeft...maar dat had te makend at je geil stond en geen HUNGER had...


Kijk, ik begin het helemaal te leren, moest ik een wijf zijn, ik won van je, op alle gebied, ik haalde de laatste druppel uit je en de laatste eurocent  ;D :111: :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Andrea (2) Roemeens
« Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2013, 21:23:11 »
Telkens daag ik ze uit, die vrouwen... het is een plezierig spel, zolang je een verlies sportief opvat  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Andrea (2) Roemeens
« Reactie #7 Gepost op: 13 augustus 2013, 21:44:23 »
Telkens daag ik ze uit, die vrouwen... het is een plezierig spel, zolang je een verlies sportief opvat  :douchen .


Bedoel je dat vanuit jezelf gezien of vanuit de dame of beide ?


Voor mij is de stijl van WG veel duidelijker, die probeert het beste uit de dame en sessie te halen en zet daar zijn babbel, charmes, aftershaveluchtjes, massageolie en alle trucs en komplimentjes etc. voor in en dat vind ik ook weer iedere keer leuk om te lezen.


Zeker als hij weer een dame overhaald tot een unformsex act, trouwens hij sluit redelijk vaak af met een Foots Totaal.




Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Andrea (2) Roemeens
« Reactie #8 Gepost op: 13 augustus 2013, 21:50:45 »
Beide eigenlijk, hoewel ik voor mezelf sprak.  (Mijn stijl is ook niet te omlijnen, altijd anders, anders kennen ze mij sofort in mijn favo-clubs.  Heb dat trouwens ook al meegemaakt dat een dame me dacht te kennen en nadien haar collega bedankte (ironisch) voor de hint.  Kijk, de ene vrouw wil ik als mijn nieuwe vriendin zien, de andere wil ik op bed nagelen en met de beste doe ik de gekste dingen op kamer (die ik sporadisch wel al eens verklapte)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Andrea (2) Roemeens
« Reactie #9 Gepost op: 13 augustus 2013, 22:01:58 »
Beide eigenlijk, hoewel ik voor mezelf sprak.  (Mijn stijl is ook niet te omlijnen, altijd anders, anders kennen ze mij sofort in mijn favo-clubs.  Heb dat trouwens ook al meegemaakt dat een dame me dacht te kennen en nadien haar collega bedankte (ironisch) voor de hint.  Kijk, de ene vrouw wil ik als mijn nieuwe vriendin zien, de andere wil ik op bed nagelen en met de beste doe ik de gekste dingen op kamer (die ik sporadisch wel al eens verklapte)  :douchen .
Gelukkig zijn er hoeren, anders zaten we nu niet op een forum ermee te grappen, maar zaten we in een Kookooksnest  met dwangbuizen aan met mekaar te praten   :dance2 :censored
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Andrea (2) Roemeens
« Reactie #10 Gepost op: 13 augustus 2013, 22:09:54 »
Ach SEF wat je op kamer uitsteekt dat weet ik niet en dat mag je lekker zelf weten. Maar ik probeer je redenen te begrijpen waarom je naar kamer gaat, hoe je het aanpakt, welk initiatief de dame moet nemen of waarom je soms zo of soms zo doet.


Eerlijk ik kan er geen koek van bakken, ik begrijp er slechts een heel klein beetje van. Met name als je naar Hessen trekt en de meest bloedmooie dames die werkelijk enorm veel bieden resoluut afkraakt op de meest kleine en subtiele details, waar ik met mijn simpele brein niet eens ooit aan gedacht had.


Maar goed dat vind ik interessant om te lezen, want er is idd weinig pijl op te trekken en dat maakt dat ik je behangrollen iedere keer weer doorlees/worstel en vaak ook weer herlees voor gemiste details, want ik wil toch altijd graag weten waarom kamerde SEF die dame en wat was er mis gegaan. Daria bv. of het openen van de saunadeur, ik was er zelf nooit opgekomen echt waar.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Andrea (2) Roemeens
« Reactie #11 Gepost op: 13 augustus 2013, 22:33:34 »
Eigenlijk heeft dit nog maar weinig met Andrea te maken maar het verheugt me dat je mijn escapades nog niet vergeten bent met jouw Alzheimer light  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man