Auteur Topic: KanariePiet  (gelezen 327139 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Gepost op: 13 augustus 2013, 08:28:51 »
Ik besefte net dat ik me hier eigenlijk nooit hebt voorgesteld. Aangezien dat onbeleefd is :-P, zal ik daar bij deze eens verandering in brengen:

KanariePiet is 33 jaar jong. Ik ben geboren in Belgisch Zuid-Limburg, heb tussen mijn 18de en mijn 28ste levensjaar in Brussel gewoond en ben 5 jaar geleden terug naar Limburg verhuisd. Ik miste mijn heimat te hard.

Mijn nickname verwijst naar mijn 2 favoriete hobby's.
Kanarie: Ik ben al dik 25 jaar een fanatiek STVV-supporter. Kanaries for ever! ;D
Piet: Spreekt voor zich. Sex, sex en nog eens sex. Met dank aan mijn Piet die altijd zin heeft! ;D 8)

Overige hobby's: sporten (fietsen en lopen), reizen, muziekfestivals afschuimen, lekker eten en (veel) pintjes drinken.

KanariePiet heeft zijn eerste stappen in de prostitutie gezet op 18-jarige leeftijd, in Brustem aan de beruchte Chaussée d'Amour. Ik was al jaren gefascineerd door al die mooie vrouwen die achter de ramen zaten en toen ik dan eindelijk officieel volwassen was geworden (ik moet eerlijk toegeven dat ik nog altijd op die volwassenheid aan het wachten ben :017:), heeft het dan ook niet lang geduurd eer ik mijn eerste DVP bezocht. Veel herinner ik mij er niet meer van. Alleen dat ik super zenuwachtig was en daardoor niet zo goed presteerde.

Tussen mijn 18de en mijn 30ste levensjaar heb ik vaste relaties, one nights stands en DVP-bezoekjes afgewisseld of met elkaar gecombineerd ;). Wat de DVP-bezoekjes betreft, beperkte ik me al die jaren voornamelijk tot raamprostitutie: Brustem, SKW, Gent, Seraing, Aken en vooral Brussel. Als prille twintiger kon je me héél vaak in de Aarschotstraat vinden. Mooie momenten beleefd. Veel DVP's geneukt :pompe ;D ;D

Dik 3 jaar geleden heeft een vriend mij dan geïntroduceerd in de wereld van de saunaclubs. Ying Yang was de allereerste. Ik had de smaak onmiddellijk te pakken 8). Op korte tijd zou ik ook Golden Time, PT Dorsten, PT Xanten en Villa Vertigo ontdekken. Ik had een hele nieuwe wereld ontdekt, zei de raamprostitutie vaarwel (op een heel uitzonderlijk bezoekje aan de Aarschotstraat na) en maakte zelfs al wilde plannen om naar Duistland te verhuizen om dichter bij al die neukparadijzen te wonen :o ;).   

En toen sloeg het noodlot toe: Toen ik 26 was, heb ik een zwaar arbeidsongeval gehad, waarbij mijn rug beschadigd is geraakt. Ik voelde me in de daaropvolgende jaren echter onsterfelijk en negeerde alle mogelijk pijnsignalen. Gevolg: Net voor mijn 31ste verjaardag moest ik geopereerd worden aan een dubbele discushernia. 3 maanden revalidatie en bijna een half jaar zonder DVP-bezoekjes waren het jammerlijke gevolg :017:.   

Maar geen probleem: (hard) lesje geleerd. Ik ben terug beginnen sporten, ben 10 kg vermagerd, ben rug- en buikspier versterkende oefeningen beginnen doen en heb mijn rugproblemen onder controle gekregen. Mijn eerste bezoek aan een saunaclub na mijn operatie was... MAGISCH ;D. 5 keer gekamerd. 5 stomende sessies en 5 keer klaargekomen. Ik was terug!! ;D

Daarna ging het snel: afhankelijk van de periode van het jaar bezocht ik van 1 keer per week tot 1 keer per maand een club. Soms nog vaker. Nooit minder vaak. Zijn ondertussen de revue al gepasseerd: Haus Panthera, Ying Yang, Golden Time, Golden Dreams, Van Goch, Sharks, Paradise, Villa Vertigo, Living Room, Freude 39, Planet Eden, Sixsens, PT Xanten, PT Dorsten... En next up: PSR!

Wat zoek ik in clubs bij vrouwen: PSE. Ik ben altijd van het standpunt geweest: zoveel mogelijk mooie vrouwen op een zo kort mogelijk tijd te neuken. Lange pre- en aftersales mogen, maar zijn absoluut niet noodzakelijk voor mij. Zoenen en knuffelen mag, maar ik heb ook al vele stomende kamersessies gehad, waarbij er niet 1 kusje gegeven werd. Dat is allemaal geen probleem voor mij: zolang we maar veel kunnen variëren qua standjes en zolang ik mag beuken zo hard ik maar wil ;D :pompe

Uitzonderlijk ben ik momenteel eens in een GFE-situatie beland, waar ik wel degelijk van geniet, maar dat ga ik toch zo snel mogelijk in de kiem proberen smoren. Andere clubs en vooral andere vrouwen wachten op mij en op Kleine Piet ;D!! 

Wat zoek ik naast PSE-ervaringen in clubs: lekker eten, een frisse pint op tijd en stond, goede welness, maar vooral: een toffe sfeer en leuke collega rakkers, waar het fijn mee praten is! ;D 8)

Voilà. Hopelijk kunnen jullie je na bovenstaande uiteenzetting al een beter beeld vormen van de persoon achter de nickname! 8)

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2013, 15:44:49 »
Een STVV-supporter... dat hadden we nog niet natuurlijk. Als Genk-fan vind ik het nog altijd doodjammer dat de derby niet meer kan doorgaan. De matchen op Staaien waren altijd feest... voor Genk toch :dance2  :lol_hitting:

Voor de rest herken ik heel veel uit jouw levensverhaal; de Chaussee d'Amour ken ik ook als mijn broekzak. En de andere raambuurten natuurlijk ook, al was er in mijn tijd nog een grote rosse buurt bij : die van Luik waar nu niks meer te zien is.
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2013, 15:56:07 door mechelen »

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2013, 21:10:13 »
Uitzonderlijk ben ik momenteel eens in een GFE-situatie beland, waar ik wel degelijk van geniet, maar dat ga ik toch zo snel mogelijk in de kiem proberen smoren. Andere clubs en vooral andere vrouwen wachten op mij en op Kleine Piet ;D!! 

Wat zoek ik naast PSE-ervaringen in clubs: lekker eten, een frisse pint op tijd en stond, goede welness, maar vooral: een toffe sfeer en leuke collega rakkers, waar het fijn mee praten is! ;D 8)
Uitzonderlijk  :o :017: De eerste keer dat ik je gezien heb, was jij de hele dag bezig met een dame bij Panthera (Lorena)   :ladyred :happy
Of was het misschien een PSE relatie  :lol_hitting:
C'est en tout cas toujours agréable de te rencontrer en club ;)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2013, 03:47:44 »
@ Mechelen: Een Genk-supporter!? :-\ Ik denk dat ik dit forum snel terug ga verlaten! ;) 8)

@ Laurent74: die bewuste dag had ik wel eerst Golden Time bezocht, waar ik 2 keer gekamerd had met Lavinia en in Panthera heb ik die dag tussen 2 kamergangen met Lorena door een eerste keer gekamerd met Paula (oh ironie). Dat was toch wel een heel andere situatie dan ik nu voor had met Paula (hoe dat afgelopen is, is een verhaal voor straks). Met Lorena is er nooit sprake geweest van enige GFE, al was er zeker wel een klik tussen ons.
Het is btw ook altijd leuk jou in een club tegen te komen! ;D :pica
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #4 Gepost op: 26 oktober 2013, 23:04:19 »
Beste Rakkers.

KanariePiet is back in business!! Na 2 maanden van quasi droogte (rugproblemen) is het er gisteren in HP eindelijk terug van gekomen: neuken die handel! ;D 8). Volgende week staan er dan ook al weer 2 nieuwe clubbezoekjes gepland  :pompe.

En moest STVV nu vandaag ook nog gewonnen hebben, was dit een top weekend. Maar nee: gaan we toch gewoon op een onwaarschijnlijke manier in Geel (godbetert) verliezen  :-\

Ach: IK KAN TERUG NEUKEN!!  ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #5 Gepost op: 23 november 2013, 12:23:55 »
Een overzichtje van de locaties waar ik het hoerenlopen de voorbije jaren bedreven heb :pompe :lol_hitting::


'Wandelen':
Brussel
Brustem
Gent
Antwerpen
Seraing
Aken


'Ijsberen':
Show Park (Tsjechië, Praag)
Ying Yang (Roermond, Nederland)
Sixsens (Vaals, Nederland)
Golden Time (Bruggen, Duitsland)
PT Xanten (Xanten, Duitsland)
FKK Van Goch (Goch, Duitsland)
Villa Vertigo (Grefrath, Duitsland)
Freude 39 (Bochum, Duitsland)
Haus Panthera (Ratingen, Duitsland)
FKK Sharks (Darmstadt, Duitsland)
Paradise (Stuttgart, Duitsland)
Golden Dreams (Schuttdorf, Duitsland)
Heaven 7 (Willich, Duitsland)
ACA (Velbert, Duitsland)
Dolce Vita (Dusseldorf, Duitsland)

en next up: PSR, Magnum, Babylon en Samya
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #6 Gepost op: 23 november 2013, 12:31:09 »
Ijsberen kennen we hier niet  :017:
Ijsberen is onrustig ronddraaien, besluiteloos over en weer lopen, niet wetende wat je wil.


Naar de hoeren in saunaclubland, dat kennen we maar al te goed....  :dance2 ;D


Maar dat begint aardig op te lopen, je geel pietje is duur, reken eens uit wat hij je al per cm heeft gekost, die Kanariepiet van je  :111: :035:


Die 4 clubs waar je nog niet bent geweest en die op je lijstje staan....


PSR ... een toptent als je wil uitbuiken na een wilde zaterdag (freten en de jusite knippen en lekker luieren)
Magnum is voor mij ook een toptent, waar je alles vindt. Ik heb er echter al mindere berichten van gelezen de laatste tijd. Maar dat is met bijna alle clubs eo (up en downs). Zelfs mijn abso favo tent LR, daar is het soms maanden minder, om dan terug een plezierige 18+ disco te worden voor geile rakkers.
Babylon... ja, den Ed doet dat goed, die leert zijn stoten erg goed op. Alleen kan ik er echter niet naartoe, dan is het net of ik wil gaan lopen. In groep echter ... toptent... (die opmerking over alleen gaan ... ik kan nergens alleen naartoe, want ik zit graag in mannelijk gezelschap in clubs)
Samya ... voor mij een tent vol lekkere wijven, heel erg lekkere wijven en 's avonds lijkt het wel of ze daar wat wilde Turkse stoten recht uit de bergen hebben gehaald, en heb daar ons doen opgeilen aand e danspaal/op de toog.... geile tent


PS. dat is maar een persoonlijke mening van een vortig PSE varken ..... ;D :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #7 Gepost op: 23 november 2013, 12:42:30 »
Mijn excuses ;). "Ijsbeer" is de eerste benaming die ik geleerd heb voor een man die naar de hoeren gaan in een saunaclub en blijkbaar krijg ik die benaming maar niet terug afgeleerd! :banghead: :lol_hitting:

Piet kost me inderdaad veel (te veel?) geld. Gelukkig telt Piet nogal wat centimeters, dus per centimer valt het al bij al nog wel mee! ;D ;) :lol_hitting:

Ach. Ik heb al veel geld uitgegeven aan de hoeren, maar ik heb van geen enkele eurocent spijt. Het is het allemaal waard geweest! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #8 Gepost op: 23 november 2013, 13:50:36 »
Al kost hij je heel veel per cm, zoals bij mij, hij zal nooit zoveel kosten als mijn ex.... NOOIT  :banghead: :-\


Want zodra die het gewild papiertje vasthebben, begint de pluimentijd.
Ik dacht eerst nog: ach wat, pruimentijd en pluimentijd, dat is maar een letter verschil, maar het was verdomd geen chinese kut,  en dat ene lettertje kostte me een fortuin, daarvan kan ik de rest van mijn leven naar LR  ;D
En nu het woord weer over aan foots, want zijn ex wist ook dat haar pruim bedoeld was om te pluimen :cheer: :lol_hitting: :adult

A propos, volledig off-topic, we kunnen beter allemaal aan onze kids chinees leren, binnen 10 jaar pakken die hier de boel volledig over
 :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #9 Gepost op: 23 december 2013, 11:42:28 »
Update van het overzichtje van de locaties waar ik het hoerenlopen de voorbije jaren bedreven heb  :


'Wandelen':
Brussel
Brustem
Gent
Antwerpen
Seraing
Aken


'Ijsberen':
Show Park (Tsjechië, Praag)
Ying Yang (Roermond, Nederland)
Sixsens (Vaals, Nederland)
Golden Time (Bruggen, Duitsland)
Living Room (Kaarst, Duitsland)
PT Xanten (Xanten, Duitsland)
FKK Van Goch (Goch, Duitsland)
Villa Vertigo (Grefrath, Duitsland)
Freude 39 (Bochum, Duitsland)
Haus Panthera (Ratingen, Duitsland)
FKK Sharks (Darmstadt, Duitsland)
Paradise (Stuttgart, Duitsland)
Golden Dreams (Schuttdorf, Duitsland)
Heaven 7 (Willich, Duitsland)
ACA (Velbert, Duitsland)
Dolce Vita (Dusseldorf, Duitsland)
Babylon (Elsdorf, Duitsland)
PSR (Lohmar, Duitsland)
Planet Eden (Merzenich, Duitsland)

en next up: Magnum , PHG en Samya
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2014, 08:02:57 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #10 Gepost op: 11 januari 2014, 16:47:00 »
Ik had vanmiddag een beetje vrije tijd, dus ik dacht, ik ga eens een overzicht opstellen van mijn neukjaar 2013. Tot mijn verbazing heb ik nog meer clubs bezocht en nog vaker gekamerd dan ik al vermoedde :-\. Dus bij deze:
 

Ik heb in 2013 65 clubbezoeken gepleegd, de clubs in volgorde van vaakst bezocht:
 
Haus Panthera, Ratingen: 28 bezoekjes
Golden Time, Brüggen: 14 bezoekjes
Sixsens, Vaals: 12 bezoekjes
Acapulco, Velbert: 4 bezoekjes
Heaven 7, Willich: 2 bezoekjes
Dolce Vita: 1 bezoek
Golden Dreams, Schüttorf: 1 bezoek
Van Goch, Goch: 1 bezoek
Park Sauna Residenz, Lohmar: 1 bezoek
Babylon, Elsdorf: 1 bezoek
 

MIJN TOP 5 QUA CLUBS IN 2013:

Op de vijfde plaats: DOLCE VITA
 
Ik heb DV in 2013 voor de eerste keer bezocht. Het bezoek was een absolute voltreffer.

De club is niet groot, maar beschikt over alles wat ik in een club zoek: een gezellige barruimte, een sauna, mooie vrouwen, goede kamergangen, simpel, maar lekker eten, bier inbegrepen in de inkomprijs…
 
DV ligt jammer genoeg iets te ver voor mij (2u rijden) en, voornamelijk omwille van de kleinschaligheid van de club, zal ik het er na een uur of 6 meestal wel gezien hebben, maar… ze zullen mij er in 2014 ongetwijfeld nog meermaals terug zien (het eerste bezoek aan DV in 2014 heeft ondertussen btw ook al plaatsgevonden 8)).
 

Op de vierde plaats: GOLDEN TIME
 
Golden Time is de club die ik na Haus Panthera in 2013 het vaakst bezocht heb (14 keer). Het merendeel van die bezoekjes heeft wel plaatsgevonden in de eerste helft van 2013. Tot dan was Golden Time mijn favoriete club, maar halverwege 2013 is GT zijn koppositie kwijtgeraakt en uiteindelijk is de club in de 2de helft van 2013 zelfs weggezakt naar de vierde plaats :o.

Ik zal nog vaak terugkeren naar GT omwille van de uitstekende line-up, het lekkere eten en de vele collega ijsberen die ik er ken, maar het zal nooit meer mijn favoriete club worden. Dat omwille van 1 simpele reden: het gemiddeld serviceniveau van de dames in GT ligt lager dan het gemiddeld serviceniveau van de dames in oa Sixsens en Haus Panthera.


Op de derde plaats: SIXSENS
 
Sixsens heb ik in 2013 leren kennen en ik ben er verleden jaar blijkbaar 12 keer gepasseerd. Sixsens heeft vlotjes een plaats in mijn top 3 van 2013 veroverd en ik denk dat de club nog lange tijd tot het kransje van mijn favoriete clubs zal behoren.

Sixsens is een mooie, moderne club met uitstekende welnessfaciliteiten. De line-up is niet zo goed als in Golden Time, maar ik heb er tot nu toe bij elk bezoek toch voldoende interessante vrouwen gevonden. Op 1 na zijn al mijn kamergangen in Sixsens tot nu toe een succes geweest, gaande van goed tot uitstekend. Het is de voor mij dichtstbijzijnde club (1u rijden). Het personeel is er altijd supervriendelijk.

Enige nadelen aan de club: het eten is altijd heel simpel, en op weekdagen, vooral in de namiddag kan het er (té) rustig zijn en kan er een slaapverwekkende sfeer hangen.
 
Hoe dan ook: mijn eerste bezoek aan Sixsens in 2014 heb ik ondertussen ook al weer achter de rug en er zullen er ongetwijfeld nog vele volgen 8)!
 

Op de tweede plaats: PARK SAUNA RESIDENZ
 
Na 1 bezoek aan PSR is deze club vanuit het niets op de 2de plaats voor 2013 beland :o.
 
Op de lange rijtijd (2u) na, kan ik werkelijk niks slecht over de club vertellen: de welnessfaciliteiten waren uitstekend, het eten was héél lekker en je kan zo vaak eten bestellen als je maar wenst. Het was niet druk in de club en toch hing er voortdurend een aangename sfeer. Mijn 2 kamergangen waren heel bevredigend, het was makkelijk om contact te leggen met andere ijsberen, het personeel was vriendelijk…
 
PSR ziet mij in 2014 ongetwijfeld terug ;D!


Met stip op de eerste plaats: HAUS PANTHERA
 
Ik heb HP sinds mei 2013 blijkbaar 28 keer bezocht, oftewel ongeveer eens om de 10 dagen. Dat zegt eigenlijk al genoeg.
 
HP is een unieke club: het personeel, de eigenaar incluis, is altijd uitzonderlijk vriendelijk en sympathiek. Het à la carte eten is altijd heel lekker. Het serviceniveau van de meiden ligt heel hoog. Ik heb er nog nooit een tegenvallende kamergang gehad. Ook buiten de kamer kan je je er uitstekend amuseren met de meiden.

In HP is de klant echt koning!.
 
Ondanks de vooral op weekdagen soms tegenvallende sfeer (te kalm, te weinig mannen) en de verhoogde inkomprijs, zullen ze me in 2014 ongetwijfeld nog vaak zien in HP 8)!


Tot mijn grote spijt heb ik mijn favoriete club of all times: FKK Sharks door omstandigheden in 2013 niet kunnen bezoeken. Dat zal me in 2014 niet meer voorvallen!
 

DVP’s in 2013:
 
Ik heb in 2013 net geen 200 keer gekamerd.
 
Ik heb in 2013 met 87 verschillende vrouwen geneukt:
- Met 24 vrouwen waar ik vóór 2013 al minimaal 1 keer mee gekamerd had
- Met 63 vrouwen waar ik in 2013 voor de eerste keer mee op een kamer belandde.
 
Ik ga eindigen met een top 5 van mijn favoriete vrouwen, maar in 2013 heb ik uiteraard ook een paar teleurstellende kamergangen gehad. 3 daarvan schieten er in negatieve zin bovenuit:
 
1 sessie in Sixsens met Kali, een Bulgaarse meid die nog maar net de overstap had gemaakt van de raamprostitutie naar het clubleven en zich het serviceniveau van een saunaclub nog eigen moest maken: geen zoenen, PMC, geen passie, niks :017:. Ik ben als bij wonder toch klaargekomen, maar de kamergang was 1 dikke teleurstelling.
Ondertussen zou Kali haar service gevoelig verbeterd zijn, maar ik waag me er toch niet meer aan.
 
1 sessie in Golden Dreams met Bulgaarse Elif. Presales waren uitstekend, dus ik met Elif op kamer. Tongzoenen was ronduit zwak. Pijpen was goed (al positioneerde ze zich wel zo, dat ik haar niet kon ‘betasten’), maar te kort. Piet was maar 90% paraat en toch stond ze er op om al te neuken. Ik voelde snel aan dat discussiëren geen zin ging hebben, dus ben haar zoals gevraagd maar beginnen neuken. Dat neuken was gemiddeld tot zwak. Als bij wonder klaargekomen, maar een herhaling zit er uiteraard niet meer in.
 
1 sessie in Golden Time met Duitse Adela. Adela is een heel mooie meid en presalede heel leuk in de bar. Op de kamer begon alles ook goed: Adela tongzoende zalig: lekker hevig en met veel gevoel. Ondertussen mocht ik haar overal betasten. Piet stond klaar en Adela wou me gaan pijpen. Plots zegt ze: ik ga je pijpen met condoom. Ik zag dat niet zo zitten, maar ik wou de zo goed begonnen kamergang niet verpesten door een discussie, dus ik liet haar maar doen. Het pijpen was vervolgens veel te zacht en inspiratieloos en dat, in combinatie met het condoom, zorgde er voor dat mijn erectie terug verslapte. Adela vroeg mij wat er scheelde en ik antwoordde dat ik moeilijk opgewonden raak van PMC. Plots zegt ze doodleuk dat ze meestal wel pijpt zonder condoom :-\, maar dat mijn eikel er aan de onderkant vreemd uitziet en dat ze schrik heeft dat ik de 1 of andere ziekte heb :wtf:. Ik zei haar dat ik een perfect normale penis heb, dat ik kerngezond ben en dat heel veel voorgaande vrouwen nog nooit een negatieve opmerking hebben gemaakt over Piet.
Enfin: ze viel niet te verwurmen en bleef er bij ze ze 'bang' was van kleine Piet. Gevolg: alle lust weg, kamergang afgebroken en gefrustreerd de kamer verlaten.
 

En om af te sluiten: Mijn top 5 van favoriete vrouwen voor 2013:
 
Op de vijfde plaats: Litouwse Anna (Sixsens)
 
Anna is Litouwse en 25 jaar jong. Ze heeft halflang, blond haar. Ze heeft een mooi en lief gezicht met heel ondeugende ogen. Ze heeft een lekker kontje en en mooie B-cup.
De eerste keer dat ik met Anna gekamerd heb, kwam er na een dag waarop ik naar 2 andere clubs was geweest en 4 keer was klaargekomen. Ik was dan ook vooral naar Sixsens getrokken om uit te rusten en ging er vanuit dat ik niet veel meer ging presteren. Dat was echter buiten Anna gerekend. Door omstandigheden toch met Anna op een kamer beland en zij heeft mij 1 van de beste pijpbeurten gegeven die ik ooit gehad heb :clap: (en ik heb er al veel gehad)! Onwaarschijnlijk hoe ze mijn Piet toen heeft gesoigneerd. Hij heeft dan ook nog uitstekend gepresteerd die kamergang. Het neuken was niet zo fenomenaal als het pijpen, maar valt toch ook enkel als uitstekend te omschrijven.
 
Normaal gezien is mijn principe dat ik altijd met de DVP neuk als ik op de kamer ga, maar voor Anna ga ik ooit eens een uitzondering maken. Zij mag me gerust eens een uurtje uitsluitend oraal verwennen!

Op de vierde plaats: Roemeense Corina (Haus Panthera)
 
Corina is een 25 jaar jonge, Roemeense DVP. Ze heeft lang zwart haar, is een kleine meid van 1,62m, heeft een lekker kontje en een volle, natuurlijke B-Cup, die jammer genoeg wel onderhevig is aan de zwaartekracht (zoals we aan mijn kanten zeggen: je kan er een paar potloden onder kwijt). Geen piercings. Wel een kleine tattoo op haar enkel.
 
2 maanden geleden ben ik een eerste keer met Corina op een kamer beland en sindsdien zijn er al meer dan 20 kamergangen gevolgd. De eerste kamergangen begonnen aarzelend (goed, maar niet uitstekend), maar beetje bij beetje groeiden we naar elkaar toe. Ondertussen kan ik niet anders dan spreken van uitstekende seks. Een ideale mix van GFE en PSE.
Zeker de moeite van het vermelden waard: het is zeer uitzonderlijk dat een DVP mij met een cowgirl kan klaarrijden, maar Corina is daar recent zelfs 2 keer op 1 dag in geslaagd :-\ :clap:.

Alleen al daarom verdient ze een plaatsje in mijn top 5 ;D!
 
Op de derde plaats: Bulgaarse Evelina (Haus Panthera)

Evelina is een 23-jarige Bulgaarse schone, met lang lichtbruin haar. Ze heeft een mooi, voor mij typisch Bulgaars gezicht met stralende, bruine ogen. Evelina is een kleine 1,65m groot, heeft een mooi gebruind lichaam, een lekkere B-cup met mooie, kleine steektepeltjes en een zalig kontje. Ze heeft meerdere tatoeages (oa 1 op haar zij en een nieuwe aan de binnenkant van 1 van haar vingers. Die laatste moet pijn gedaan hebben ).
 
Ik heb in 2013 meermaals met Evelina gekamerd, allemaal uitstekende kamergangen, maar geen enkele kon tippen aan mijn eerste ervaring met haar. Ik heb tijdens die eerste kamergang al direct 2,5u met Evelina gekamerd en de kamergang overtrof al mijn toch al hoge verwachtingen.
 
Evelina begon op de kamer met een leuke striptease, legde zich sensueel neer op bed en maande me aan snel bij haar te komen liggen. Wat volgde was een GFE/PSE festijn, waarbij alles wat een ijsbeer zich kan wensen de revue passeerde: heel lekker en veel tongzoenen, beffen (wat werd ze nat zeg), 69, zalige pijpbeurten, meermaals neuken (en geneukt worden) in alle mogelijke standjes... en uiteindelijk 2 keer zalig klaargekomen ;D.

Tussen het neuken door hebben we ons ook super geamuseerd op de kamer. Evelina is een hele leuke, zotte doos. Een supergriet. Halverwege onze kamergang heeft ze me ook nog verrast door 2 glaasjes Baileys te gaan halen.
 
Het gerucht doet de ronde dat Evelina in 2014 niet meer zou terugkeren naar HP. Dat zou voor HP, mijzelf en vele andere ijsberen een groot verlies zijn!
 
Op de tweede plaats: Roemeense Vanessa (Sixsens)
 
Vanessa is 25 jaar jong en heeft halflang, sluik, bruin haar. Ze is 1,61m groot. Het is een beetje een lolita type. Ze heeft een mooi gebruind lichaam. Heel lekker kontje. Mooie, natuurlijke A-cup. Tattoo van een roos op haar pols. Geen piercings.
 
In de maand juli heb ik een 6-tal keer met Vanessa gekamerd, allen uitstekende kamergangen.

Mijn beste kamergang met haar, op 28/07, is ineens ook de laatste geworden. We zijn toen 4,5u samen op een kamer geweest en we hebben enorm van elkaar genoten. Ik ben 3 keer klaargekomen en het leek er ook op dat Vanessa tijdens de sessie meerdere orgasmes heeft gehad. De sessie was een perfecte mix van GFE en PSE en dat met een meid die 110% mijn type is. Telkens ik aan die kamergang terugdenk, verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht (nu dus ook ;D ;)).
 
Enkele dagen na die laatste kamergang vertrok Vanessa voor 2 maanden met vakantie en ik heb haar sindsdien niet meer teruggezien. Ik heb haar gsm-nummer, maar ik heb nooit meer contact met haar gezocht. Ik koester liever de herinnering van een kamergang die waarschijnlijk toch niet meer te evenaren valt!

Mijn onbetwiste nummer 1: Albanese Lorena (Acapulco)
 
Lorena is een Albanese meid van ondertussen toch al 29 lentes. Het is een klein onderdeurtje, ze komt amper boven de 1,50m uit. Lorena heeft een heel mooi gezicht, met wondermooie ogen. Ze heeft lang bruin haar. Haar kont is gewoon perfect en haar silli C-cup is een plezier om naar te kijken en om mee te spelen. Lorena is fysiek volledig mijn type en ik vind haar 1 van de mooiste vrouwen waar ik ooit mee geneukt heb.
 
Lorena is wel een specialleke in deze lijst. Ik ken Lorena immers al 7 jaar. Ik heb haar 7 jaar geleden een eerste keer geneukt in Brussel. We hadden van bij die eerste kamergang een klik en die klik is nooit meer verdwenen. Lorena zou vele jaren in Brussel werken, al verdween ze wel regelmatig voor enkele weken, en ik heb haar in al die jaren waarschijnlijk tegen de 100 keer geneukt.
 
Eind 2012 leek ze plots definitief te zijn verdwenen. Het gsm-nummer dat ik van haar had, werkte ook niet meer en ik had in mijn hoofd, hart en piemel eigenlijk al afscheid van haar genomen. Tot… ik haar eind 2013 plots tegenkwam in Acapulco. Ze had de raamprostitutie blijkbaar ingeruild voor het clubleven.
 
Ik ben die dag uiteraard 2 keer met Lorena op een kamer beland en tja: het was fenomaal :-\! Deze meid kent mij perfect en weet als geen ander hoe mij te verwennen. Keer op keer kom ik zalig bij haar klaar en denk ik dat een volgende kamergang niet beter kan zijn. En toch is elke nieuwe kamergang evengoed of beter dan alle voorgaande. Dat in combinatie met haar heel mooie uiterlijk, zorgt ervoor dat zij met stip op 1 staat in dit lijstje  yourock ;D!

Dringend tijd dat ik nog eens naar ACA trek en Lorena de trofee voor Miss KanariePiet 2013 overhandig!  ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #11 Gepost op: 19 januari 2014, 09:13:13 »
Omwille van recente gebeurtenissen, herhaaldelijke gesprekken met collega rakkers, om recente gedragingen waar ik me zelf aan stoor te verklaren, en in een poging tot zelfreflectie, ga ik mijn hart hier eens luchten 8):

De meesten onder jullie kennen mij niet irl of heb ik pas enkele weken/ maanden geleden leren kennen, maar jullie hebben je ongetwijfeld al wel een beeld van de persoon achter de nickname KanariePiet gevormd. Een beeld dat, gezien mijn recente, soms afwijkende gedragingen waarschijnlijk niet volledig strookt met de realiteit.

Maar mijn verhaal dus:

Zoals ik hier eerder al geschreven heb, ben ik al op heel jonge leeftijd (ondertussen zo'n 16 jaar geleden) begonnen met hoerenlopen. Vooral in mijn beginperiode ging dat gepaard met groeipijnen (lees: slechte sessies), maar gaandeweg heb ik mij ontwikkeld tot een ervaren wandelaar/ijsbeer, een notoir veelpleger (potentieel sexverslaafde ;)) die zich de voorbije jaren nog zelden liet vangen aan mooie praatjes van DVP's en die slechte kamersessies zorgvuldig ontweek. Clubbezoeken waren de voorbjije 4 jaar telkens een plezier. 4,5 kamergangen per clubbezoeken van 10 tot 12 uur waren geen uitzondering. De kamergangen waren quasi allemaal goed tot uitstekend.

Het bewijs daarvoor was er oa in 2011, 2012 en in de 7 eerste maanden van 2013. Honderden clubbezoeken, ontelbare ;) kamergangen, gaande van korte PSE sessies tot lange GFE sessies, op enkele uitzonderingen na steeds goede tot uitstekende ervaringen.

Belangrijk om weten voor het vervolg van mijn verhaal is, dat ik geen vrijgezel ben. Ik heb een vriendin en kindjes. We kennen elkaar al 15 jaar en zijn zo'n 8 jaar samen.
De eerste jaren dat we samen waren, was de liefde (uiteraard ;)) heel groot en hadden we een fenomenaal sexleven (desondanks bleef ik btw, zei het in mindere mate, hoerenlopen, maar dat is een ander, hier niet relevant verhaal). Ik heb met mijn vriendin dingen gedaan die je moeilijk in een club kan vinden en/of die quasi onbetaalbaar zijn :-\.

Met de komst van de kinderen, verwaterde ons sexleven echter heel snel en met de sex verdween veel plezier uit onze relatie. Mijn vriendin is mentaal mettertijd dan ook nog in een neerwaartse spiraal beland en voornamelijk het voorbije jaar is mijn relatie naar een absoluut dieptepunt gezakt. Ik bedreef de voorvije jaren vaker en vaker de betaalde liefde, maar zag wel geen reden om aan mijn relatie te twijfelen. Daarvoor zag ik mijn kinderen veel te graag. Ik maakte er het beste van: thuis kabbelde het leven verder, in de clubs vond ik mijn plezier.

Begin 2013 was (zo moet ik nu vaststellen) een belangrijk kantelmoment: 1 van de donkerste periodes uit mijn relatie viel samen met mijn eerste bezoek aan Haus Panthera.

Tot dat moment ben ik er, in de raamprostitutie en in vele andere clubs, altijd in geslaagd om voldoende afstand te bewaren tov de DVP's die ik bezocht. Hoe vaak ik een meid ook bezocht, hoe mooi ze ook was, hoe groot de klik ook was, ik behield altijd een grote emotionele afstand, zelfs bij mijn absolute toppers (Aida, Simona, Eva, Jana...), waarvan ik er sommigen nu al vele jaren ken en waarmee ik al vele onvergetelijke momenten beleefd heb.

In grotere clubs als GT en ACA was het sowieso geen probleem om emotionele afstand te behouden, maar ook in kleinere, familialere clubs à la Van Goch kostte dat me geen moeite.

Tot ik dus HP heb ontdekt.

In het begin kende ik in HP ook geen problemen. Ik kamerde, zoals het in een club hoort, met verschillende vrouwen: Elena, Gosia, Roxanne, Sabrina... , werd weliswaar closer met bepaalde vrouwen (Andrea, Lorena...), maar dit had geen invloed op mijn privé-leven of op mijn clubbezoeken. Ik merkte wel dat relaties met DVP's in HP sneller intiemer werden dan in andere clubs. Maar geen probleem: ik maakte een paar 'vriendinnen' en amuseerde me kostelijk in de club.

En toen was daar enkele maanden geleden plots die ene jonge meid (ik ga haar naam niet vernoemen, maar de meesten onder jullie weten ongetwijfeld om wie het gaat ;)). Een schat van een meisje, fysiek helemaal mijn type en het klikte wederzijds enorm.

Vanaf dag 1 was de sex fenomenaal, maar wat belangrijker was: we groeiden razendsnel heel dicht naar elkaar toe. Lange kamersessies werden nog langer. Uiteindelijk brachten we zelfs volledige dagen samen door in de club. Geld was na verloop van tijd geen issue meer. Hoeveel uren we ook samen doorbrachten, hoeveel uren we ook kamerden, ze wou niet dat ik haar daar iets voor betaalde. En ja: uiteindelijk werd ik verliefd op haar :017:. Ik werd overvallen door een gevoel dat ik nog maar zelden in mijn leven voor iemand gevoeld had en dat ik in mijn 'normale' relatie tot mijn grote spijt al geruime tijd kwijt was geraakt.

Ik bracht gedurende een paar weken vele uren door in HP, samen met 'mijn meisje' en als ik er niet was, waren we voortdurend met elkaar aan het Whatsappen of aan het bellen. Gedurende enkele weken bezocht ik geen andere clubs meer en ik neukte enkel nog maar met haar :o.

Het emotionele hoogtepunt van mijn ervaring met deze DVP viel vreemd genoeg samen met een heropleving binnen mijn 'normale' relatie. Ik lag daardoor emotioneel helemaal overhoop, besefte snel dat het zo niet verder kon met de gevoelens die ik voor mijn meisje van plezier had en ik besloot die 'relatie' te vernietigen op de enige manier die ik kende: door eerst in andere clubs met andere meiden te gaan neuken en door uiteindelijk in HP zelf met andere meiden te neuken.

That did the trick en na een tijdje was er noch bij mij noch bij de DVP nog sprake van eventuele gevoelens of van een mogelijke 'relatie' 8).

Hoewel bovestaande avontuurtje slechts enkele weken in beslag heeft genomen, was het een emotioneel heel zwaar avontuur, dat zowel de betrokken DVP als ikzelf heel intensief beleefd hebben.
Pas vele maanden later zouden we terug on speaking terms komen en ondertussen kunnen we gelukkig terug op een normale manier met elkaar omgaan. Wat er ooit aan gevoelens is geweest, is vakkundig en finaal in de kiem gesmoord 8).

Zodra ik mijn gevoelens van verliefdheid onder controle had gekregen, hernam het leven redelijk snel zijn gewone gangetje. Mijn 'normale' relatie kabbelde verder en ik maakte terug plannen om veelvuldig uiteenlopende saunaclubs te bezoeken.

Toen werd ik plots echter getroffen door rugproblemen. Door deze rugproblemen moest ik vele extra uren thuis met mijn vriendin doorbrengen en ik werd daardoor nog eens heel hard met mijn neus op de feiten werd gedrukt: mijn relatie was op sterven na dood :o.

Na enkele weken zonder clubbezoek had ik de ergste rugproblemen achter de rug en begon ik dan toch terug clubs te bezoeken. Alles liep goed, hoewel ik merkte dat er iets veranderd was. Ik haalde minder voldoening uit mijn clubbezoeken en mijn kamergangen. Ik was de weg een beetje kwijt. Daar waar ik tot voor kort zelden een slechte kamergang beleefde, maakte ik plots zonder nadenken impulsieve foute keuzes, die leidden tot mindere kamergangen en die dan op hun beurt resulteerden in minder bevredigende clubbezoeken.

Gelukkig werd ik vaak vergezeld door toffe rakkers, wiens gezelschap mijn clubbezoeken meestal redden. Uiteindelijk haalde ik wel meer genoegen uit de contacten met mijn mannelijke collega's dan uit mijn kamergangen. En dat kan toch niet de bedoeling zijn hé :017:.

Ik maakte me echter geen zorgen. Ik kende waarschijnlijk gewoon het 1 of andere mentale sexdipje. Dat zou vanzelf wel weer overgaan.

Toen echter leerde ik, weer in HP, een nieuwe DVP (jullie allen bekend) kennen. Fysiek was ze niet volledig mijn type, de sex was goed, maar niet uitstekend, maar er was onmiskenbaar weer een klik :o.

Mijn ervaring van enkele maanden eerder nog goed in gedachten, zwoer ik dat ik mezelf niet opnieuw gevoelens voor een DVP zou laten krijgen. 15 jaar zonder gevoelens voor een hoertje en nu 2 keer op een paar maanden tijd. Dat kon niet hé! ;).
Ik kamerde weliswaar veel en lang met deze meid, maar ik bleef haar steeds correct betalen voor elke minuut die we samen op kamer doorbrachten (tot op heden heb ik daar altijd op gestaan) en wat nog belangrijker was: ik bleef veelvuldig andere clubs bezoeken en andere vrouwen neuken.

Gaandeweg groeide ik ongewild (?) echter toch ook weer dichter en dichter naar deze DVP toe en ondertussen is er weer sprake van wederzijdse ontluikende verliefdheid (of haar gevoelens oprecht zijn of niet weet ik uiteraard niet zeker, het kan me eigenlijk ook niet schelen). Op onbewaakte, intieme momenten hebbben we zelfs al over een toekomst samen gefantaseerd. Utopisch en surreëel, ik weet het, maar dromen kan soms zo leuk zijn hé ;)8).

De sterker de gevoelens voor 'mijn DVP' werden, de minder genot ik haalde uit mijn bezoeken aan andere clubs dan HP. Ik bleef andere clubs bezoeken en ik bleef met andere meiden kameren, maar alles gebeurde meer en meer op automatische piloot. Het interesseerde me allemaal niet meer zo.

Neemt btw niet weg dat ik de voorbije weken heus wel vele leuke clubmomenten heb gehad.  Getuige daarvan: mijn recensies, dewelke altijd waarheidsgetrouwe weergaven zijn van mijn ervaringen. Het voelde overall gewoon allemaal minder leuk aan dan voorheen.

Ik zat dus met gevoelens voor een DVP (die, ik weet het: tot niets kunnen leiden), ik haalde minder voldoening uit mijn vele clubbezoeken en mijn 'normale' relatie zat volledig in het slop. Ik kon niet meer helder denken (what to do :017:) maar ik wist wel 1 ding zeker: ik was niet gelukkig en dit kon zo niet verder.

En toen kwam daar gelukkig een heel nuttig gesprek met een collega rakker, waardoor iets, wat ik uiteraard al langere tijd wist, maar bewust negeerde, pijnlijk duidelijk werd: ik heb er mij ergens de voorbije maanden bij neergelegd dat mijn normale relatie voorbij is en ik heb de voorbije maanden dat, wat ik nu al zo lang mis in mijn relatie (liefde, intimiteit), onbewust elders proberen vinden: in HP, bij 2 meiden waar het goed mee klikte.
Ik weet dat deze surrogaatliefdes tot niets kunnen leiden en dat ze niets oplossen, maar ze zijn me overvallen en ik heb ook weinig moeite gedaan om ze tegen te houden. Ik had die gevoelens gewoon nodig.

Ik besefte nu echter dat ik een onmogelijk pad aan het bewandelen was en dat er dringend zaken moesten veranderen. Zolang ik mijn 'normale' relatie op de huidige manier liet verder kabbelen, zou ik intimiteit bij DVP's blijven zoeken en zou ik de neerwaartse spiraal waar ik in beland was, niet kunnen doorbreken.

Ik moet nu dus eerst en vooral belangrijke knopen doorhakken mbt mijn 'normale' relatie. Vooraleer ik dat kan, zal ik echter (tijdelijk?) afstand moeten nemen van de DVP waar ik nu zoveel plezier mee maak, en bij uitbreiding van het hele saunaclubgebeuren.
De komende 3 weken moet/wil ik nog een paar plannen in het saunawereldje doorzetten (verjaardagsfeestjes bezoeken en dergelijke  ;)8)), maar daarna zal het tijd zijn voor een pauze en hoop ik tijdens die pauze een paar belangrijke beslissingen te kunnen nemen.

En nee, dit is btw niet 'het probleem nog een paar weken voor me uitschuiven'. Een handvol privé-redenen die hier niet terzake doen, zorgen er voor dat een pauze binnen een paar weken hoe dan ook quasi onvermijdelijk is, dus ik zie geen reden om mezelf die pauze nu al abrupt op te leggen.

Een toch ook wel heel belangrijk punt:  mijn gedrag van de voorbije maanden heeft me geen eurocent meer gekost dan mijn saunaclub bezoeken 'old style' me zouden gekost hebben. Nu vloeit er iets meer kamergeld naar 1 meid, vroeger zou datzelfde geld gewoon naar x verschillende meiden gevloeid zijn.
Het is niet omdat ik nu gevoelens heb gehad voor 2 DVP's dat ik mij plots aan hun mooie praatjes zal laten vangen, dat ik hun extra geld zou toestoppen of dat ik zou beginnen hopen op/ verlangen naar een echte relatie met een DVP. Daarvoor ben ik (gelukkig) nog steeds een veel te nuchter persoon. 

Ga ik tussen nu en mijn komende clubpauze iets veranderen aan mijn rakkersleven? Waarschijnlijk niet veel. Ik ga HP nog een paar keer bezoeken en nog zoveel mogelijk proberen genieten van mijn tijd samen met 'mijn' DVP. Of dat nu goed voor me is of niet, die momenten betekenen momenteel heel veel voor mij. Als we samen zijn, kan ik immers nog even ontsnappen aan de harde realiteit van een vermoedelijk gebroken gezinsleven dat me te wachten staat. Ik wil die rustmomenten nu nog niet opgeven.

Ik plan de komende weken btw ook nog 2 a 3 bezoeken aan andere clubs, zonder grootse neukplannen te hebben. We zien wel hoe het daar loopt.

Ergens in februari zal ik dus een (definitieve?) pauze van 'mijn DVP' en een tijdelijke pauze van het hele clubgebeuren nemen, zal ik orde op zaken proberen stellen in mijn privé-leven en zal ik hopelijk na x tijd terugkeren als de oude KanariePiet: een levensgenieter en notoir veelneuker die maar 1 doel heeft: in zijn leven meer vrouwen te hebben geneukt dan JP Van Rossem en Sylvio Berlusconi samen ;D ;)!


Reacties of bedenkingen zijn welkom, maar niet noodzakelijk. Ik wou jullie gewoon even toelichten waarom ik me tegenwoordig anders gedraag dan voorheen en waarom ik op korte tijd, zwaar tegen mijn gewoontes in, gevoelens heb gekregen voor 2 verschillende DVP's.
Ik wou dit gewoon ook even neerpennen om een moment van zelfreflectie te hebben. Het kan maar helpen om binnenkort de nodige stappen te nemen die mijn leven terug in goede banen kunnen sturen 8).

Best regards to you all  :)) 8)
KanariePiet
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2014, 10:01:49 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #12 Gepost op: 19 januari 2014, 10:16:06 »
Ik vind het knap dat je dit zo durft op te schrijven.
Zo herkenbaar! Veel wijsheid voor de komende tijd!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #13 Gepost op: 19 januari 2014, 12:56:56 »
Ik wens je veel sterkte.
En één opmerking?
Een hoer is een hoer, fuck them & forget them.


Ik hoop dat je interne rust kan vinden en wat je beslissing ook is, doe het rustig aan.


Een hoer is een hoer en een hoerenloper is een hoerenloper. Verliefdheid tussen die 2 heeft GEEN kans op slagen. Want als ik schrijf één kans op een miljoen, dan is er nog hoop.... .


Been there, done that, en gelukkig had ik foots die me meermaals me op mijn kop mepte, tot ik het begreep.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #14 Gepost op: 19 januari 2014, 13:55:44 »
Citaat
Een hoer is een hoer en een hoerenloper is een hoerenloper. Verliefdheid tussen die 2 heeft GEEN kans op slagen. Want als ik schrijf één kans op een miljoen, dan is er nog hoop.... .

Don't worry SM. Dat weet ik maar al te goed. Ik heb ook absoluut niet de intentie om me nu of ooit in een echte relatie met een DVP te storten. Ik vertrouw geen enkele DVP voor de volle 100% en hoe hypocriet dat eigenlijk ook is: ik wil geen relatie met een vrouw waar al zoveel andere Pieten in gestoken hebben.

Ik heb de voorbije maanden gewoon genoten van die 'gevoelens' omdat ze me de kans gaven even in een droomwereld te belanden en te ontsnappen aan mijn alledaagse privé-problemen. Ondertussen is het besef er echter gekomen dat ook dit moet stoppen. Ik wil nog ff van de situatie genieten en dan is het tijd voor 'harde daden'.

En ... ik ga mijn huidige, vermoedelijk ten dode opgeschreven relatie echt niet inruilen voor een relatie die vanaf minuut 1 geen kans op slagen heeft!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum