Auteur Topic: KanariePiet  (gelezen 327156 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #30 Gepost op: 28 april 2014, 11:16:06 »
Mmm. Het is blijkbaar al weer even tijd voor een moment van bezinning. Hoe zit het, een dikke maand na mijn terugkeer in het SC circuit, met mijn gemaakte voornemens?

Neuken om te neuken: check. Piet kan de laatste weken maar aan 1 ding denken: zoveel mogelijk mooie vrouwen neuken. Een klik met de betrokken meid is daarbij van ondergeschikt belang. Ik wil gewoon zoveel mogelijk mijn kwak kwijt raken.

Eerder PSE dan GFE: semi check. Ik geniet terug volop van (korte) PSE ervaringen, maar laat me toch ook nog af en toe verleiden tot een GFE-PSE kamergang (zoals recent met Veronika in SS en gisteren met Rebecca in HP).

Eenzelfde club geen 2 opeenvolgende keren bezoeken: Check. Op een door omstandigheden veroorzaakt dubbel bezoek aan SS na, lukt dit me voorlopig perfect.
 
Tijdens 1 clubbezoek max 1 keer met een meid neuken: Check. Ik vermijd heel bewust op eenzelfde dag met een meid op herhaling te gaan.

Beperkt budget meenemen naar een club: big fail. Ik heb de voorbije weken weer veel te veel centjes over de bank gesmeten in de SC's :017:.

Verlaagde frequentie aantal club bezoeken: big fail. Ik heb de frequentie van slechts 1 eens om de 2 à 3 weken te clubben, duidelijk niet lang kunnen vol houden. Deze week trek ik woensdag en vrijdag nog naar een club en daarna waag ik een nieuwe poging om maar eens om de 2 weken te clubben.

Mijn normaal sociaal leven niet laten lijden onder het clubben: tot dusver check. Ik heb nog geen enkele activiteit laten schieten voor een bezoek aan een saunaclub.

Ik haal momenteel dus een 4,5 op 7, oftwel 13 op 20. Een voldoende maar nog net geen onderscheiding. Tijd om de komende weken dus nog een tandje bij te schakelen! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #31 Gepost op: 21 mei 2014, 10:20:30 »
Tijd voor een nieuw moment van zelfreflectie en vooral: zelfkritiek.

Tot eind april had ik mijn zaakjes redelijk goed onder controle en maakte ik het merendeel van mijn voornemens waar, maar amper 2 dagen na onderstaand bericht, is het dan toch weer mis beginnen lopen: op 30/04 heb ik in HP Bulgaarse Nadia leren kennen, een bloedgeile meid, met wie het op seksueel vlak enorm goed klikt.

Gevolg: sinds mijn eerste ontmoeting met Nadia ben ik weer veel te vaak naar HP geweest en heb ik weer veel te vaak met Nadia gekamerd :017:.

Hoe ik ook van de sex met Nadia geniet: dit is niet (meer) de KP die ik wil zijn. Ik ga met 6 clubbezoeken tussen 23/05 en 1/06 (HP, PE, SS, Samya, LR en Magnum) dan ook nog ff in overdrive gaan om daarna een nieuwe poging te ondernemen mij aan mijn eerder gemaakte voornemens te houden.

Ik ben benieuwd wanneer ik mijn volgend stukje 'zelfkritiek' zal moeten schrijven ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #32 Gepost op: 21 mei 2014, 11:15:28 »
Ik ben benieuwd wanneer ik mijn volgend stukje 'zelfkritiek' zal moeten schrijven ;) 8)
Indien je het deze keer dubbel zolang volhoudt, op 5/6  :dance2
Troost je, alle begin is moeilijk en er zijn ergere dingen in het leven dan  Nadia te moeten ondergaan  ;D :shakekontje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #33 Gepost op: 10 juni 2014, 11:51:28 »
KanariePiet houdt het clubben voor onbepaalde tijd, mogelijk voor altijd, voor bekeken. Ik ga eens kijken welk 'normaal' leven ik als niet-clubbend persoon de komende maanden kan uitbouwen.

Het ga jullie allen goed. Ik kom hier btw ongetwijfeld af en toe ook nog wel eens lezen.

Neuk die grieten voor me!! ;D ;)

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #34 Gepost op: 10 juni 2014, 12:29:29 »
KanariePiet houdt het clubben voor onbepaalde tijd, mogelijk voor altijd, voor bekeken.
Onbepaalde tijd is deze keer drie weken, schat ik in  ;D :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #35 Gepost op: 10 juni 2014, 12:47:26 »

Het ga jullie allen goed. Ik kom hier btw ongetwijfeld af en toe ook nog wel eens lezen.
Cher Canari,
si tu veux te donner une chance d arrêter les clubs, je te conseille d'arrêter aussi la lecture des forums victory

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #36 Gepost op: 10 juni 2014, 12:58:46 »

Het ga jullie allen goed. Ik kom hier btw ongetwijfeld af en toe ook nog wel eens lezen.
Cher Canari,
si tu veux te donner une chance d arrêter les clubs, je te conseille d'arrêter aussi la lecture des forums victory

Ik ken Kanariepiet al een tijdje en ik denk redelijk goed.
Deze keer meent ie het...

Dat neemt niet weg dat er nooit zekerheid is of het in de praktijk ook gaat lukken, zoals ik zelf ook al vaker heb ervaren, maar ik wens hem toch veel succes toe!

En ja, Laurent74 geeft een zeer goede raad...

We zullen je missen, Kanariepiet!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #37 Gepost op: 10 juni 2014, 13:41:59 »

Het ga jullie allen goed. Ik kom hier btw ongetwijfeld af en toe ook nog wel eens lezen.
Cher Canari,
si tu veux te donner une chance d arrêter les clubs, je te conseille d'arrêter aussi la lecture des forums victory

Ik ken Kanariepiet al een tijdje en ik denk redelijk goed.
Deze keer meent ie het...

Dat neemt niet weg dat er nooit zekerheid is of het in de praktijk ook gaat lukken, zoals ik zelf ook al vaker heb ervaren, maar ik wens hem toch veel succes toe!

En ja, Laurent74 geeft een zeer goede raad...

We zullen je missen, Kanariepiet!
De echte test: "een vrijkaartje Haus Panthera geven aan Kanariepiet"  :pica
Wegblijven van fora, jezelf alles ontzeggen, dat kan helpen, maar het kan ook lukken zonder, alleen hangt het van de kleine Kanariepiet af en het zit hem tussen de twee oortjes.


Wij zullen hem uiteraard missen, en ik hoop dat het lukt, alhoewel het geen straf is als hij faalt, dan vindt KP troost bij de huiskatjes  :steeringwheel: :lol_hitting:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #38 Gepost op: 10 juni 2014, 14:24:50 »

Het ga jullie allen goed. Ik kom hier btw ongetwijfeld af en toe ook nog wel eens lezen.
Cher Canari,
si tu veux te donner une chance d arrêter les clubs, je te conseille d'arrêter aussi la lecture des forums victory

Ik ken Kanariepiet al een tijdje en ik denk redelijk goed.
Deze keer meent ie het...

Dat neemt niet weg dat er nooit zekerheid is of het in de praktijk ook gaat lukken, zoals ik zelf ook al vaker heb ervaren, maar ik wens hem toch veel succes toe!

En ja, Laurent74 geeft een zeer goede raad...

We zullen je missen, Kanariepiet!
De echte test: "een vrijkaartje Haus Panthera geven aan Kanariepiet"  :pica
Wegblijven van fora, jezelf alles ontzeggen, dat kan helpen, maar het kan ook lukken zonder, alleen hangt het van de kleine Kanariepiet af en het zit hem tussen de twee oortjes.


Wij zullen hem uiteraard missen, en ik hoop dat het lukt, alhoewel het geen straf is als hij faalt, dan vindt KP troost bij de huiskatjes  :steeringwheel: :lol_hitting:

LL heeft een punt, de harde waarheid......helaas, maar respect voor deze stap!
Missen zal ik hem zeker, want het is (was) altijd gezellig met ons vaste mannenclubje waar KP deel van uit maakt(e) (ook al was hij veel aan het kameren  :pompe ).
@Sexmachine, geef die vrijkaart voor Panthera maar gerust aan KP ......... ;D ;D ;D ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2014, 14:37:02 door knaktuut »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #39 Gepost op: 10 juni 2014, 16:02:35 »
KanariePiet houdt het clubben voor onbepaalde tijd, mogelijk voor altijd, voor bekeken.
Onbepaalde tijd is deze keer drie weken, schat ik in  ;D :035:

ik denk dat jij hem wel kan helpen sexmachinne om de clubs links te laten liggen door nadia niet meer te vermelden op dit forum als ze weer aan het werk is .  :o ik was ook van plan om na 31 mei nog ma 1 keer in de week na de vulkaan te gaan helaas liep dat geheel anders en ben ik er al weer 4 keer geweest binnen 1 week reden de nederlanse denise kanariepiet op seks gebiet een klik die ik in geen 2 jaar meer gehad heb in de p6 de laatse dvp waar ik dat bij had was rommy mijn enige redding is dan ook dat ze weg blijf ma zo als het er nu uit zie gaat dat niet gebeuren zolang als denise op de vulkaan is ga ik de sauna clubs links laten liggen al kan ik er gratis na binnen  :17:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #40 Gepost op: 11 juni 2014, 10:19:13 »
Bedankt allen!

Zoals LL en Knaktuut aangeven: deze keer is de situatie geheel anders dan voorheen. Ditmaal neem ik geen pauze, maar onderneem ik een bewuste poging om definitief te stoppen met hoerenlopen. Als ik ooit nog een normale relatie wil met een 'normale' meid, moet ik dit gewoon doen. Ik weet niet of het me gaat lukken, maar ik ga er in ieder geval hard mijn best voor doen.

En inderdaad: ik ga dit forum (en de andere forums) nu ook langere tijd mijden. Anders zal het na een tijdje waarschijnlijk toch weer te hard beginnen kriebelen om een club te bezoeken.

Het gaat jullie allen goed! Tot...?
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #41 Gepost op: 11 juni 2014, 11:13:33 »
Bedankt allen!

Zoals LL en Knaktuut aangeven: deze keer is de situatie geheel anders dan voorheen. Ditmaal neem ik geen pauze, maar onderneem ik een bewuste poging om definitief te stoppen met hoerenlopen. Als ik ooit nog een normale relatie wil met een 'normale' meid, moet ik dit gewoon doen. Ik weet niet of het me gaat lukken, maar ik ga er in ieder geval hard mijn best voor doen.

En inderdaad: ik ga dit forum (en de andere forums) nu ook langere tijd mijden. Anders zal het na een tijdje waarschijnlijk toch weer te hard beginnen kriebelen om een club te bezoeken.

Het gaat jullie allen goed! Tot...?
dan zou ik als ik jou was vragen of je geband kan worden je ben alweer in de eeter  :017: inderdaad als je ooit een gewone relatie wil met een gewone meid moet je dat doen . beide zal ook kennen ma dat moet je als persoon zelf willen ma er zijn genoeg beren die een vriendin hebben die na een club gaan of de vulkaan . afgelopen zaterdag heb ik hier nog met 2 dames over gesproken die niet konden begrijpen dat zo leuk persoon als ik geen vriendin had. ik heb ze uitgelegd dat ik mijn hoeren hobby veel te leuk vind en ik niet een vriendin kan hebben en deze hobby omdat ik me er niet prettig bij voel . deze dames hadden mijn 1 ding te melden als ik alleen ma in de bordeel kom zou je nooit een vriendin vinden  :017: ik heb zoveel pogingen gedaan om wat anders te ondernemen als alleen ma hoeren lopper ma i kom er steeds bij terug zou wel met verslaving te maken hebben een ding wil ik je nog wel mee geven als je opzoek ga na een vaste vriendin vind je haar niet als je opzoek ga na een vaste dvp vind je die wel  :lol_hitting: het ga je goed mocht je nog een keer een wandeling mee over de vulkaan willen maken kan altijd . de waren liefde vind je inderdaad niet in de p6

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #42 Gepost op: 11 juni 2014, 11:39:00 »
Neen, bannen van een forum zal het probleem niet verhelpen...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #43 Gepost op: 11 juni 2014, 12:11:15 »
Neen, bannen van een forum zal het probleem niet verhelpen...

Schrijft ie zich daarna gewoon weer opnieuw in, bijv. als roodborstje...
Of pikvogel...  :lol_hitting:

Nee, het zal van zijn zelfdiscipline afhangen...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #44 Gepost op: 11 juni 2014, 12:26:15 »
Neen, bannen van een forum zal het probleem niet verhelpen...

Schrijft ie zich daarna gewoon weer opnieuw in, bijv. als roodborstje...
Of pikvogel...  :lol_hitting:

Nee, het zal van zijn zelfdiscipline afhangen...

kunnen we niet met ze alle in therapie  :dance2 zelfdiscipline dat heb ik wel hoor vanavond ga ik weer na de vulkaan  :banghead: ik zeg tegen me zelf ga toch na de vulkaan en ik ga dat noem ik nou zelfdiscipline  :-\