Auteur Topic: Elli  (gelezen 39214 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Elli
« Gepost op: 15 augustus 2013, 20:57:37 »
haarkleur/-lengte: blond/lang
lengte dame: 1,68
postuur/cupmaat: slank (prachtig figuur, mooie benen)/natuurlijke kleine B
nationaliteit/taal: Russische/Duits
leeftijd: 25
tatoeages/piercings: rug (rechts; bloem - slang)/?
service: kussen, anaal, PZC, NMC, FT, anaalspelletjes, vingeren
 :douchen
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2013, 21:25:13 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Elli
« Reactie #1 Gepost op: 15 augustus 2013, 21:16:18 »
Elli was al een paar keer naar mij toe gekomen bij mijn vorige bezoeken.  Vandaag zouden we mekaar een tweede keer treffen op de eerste verdieping.  Ze sleurt me bijna op een sofa.  Ze rukt mijn badhanddoek van me los, legt haar hoofd in mijn schoot en begint te pijpen. 
In een mum van tijd lagen we op een kamer.
Op kamer begon ze mij al te pijpen terwijl ik nog rechtstond.  Het tempo lag duidelijk erg hoog maar van haar had ik ook niets anders verwacht.  Ik maakte dus eens een zijsprongetje.  Na een vijftal minuten haalt ze een condoom boven.  Ze deed hem rond mijn lul en ging op haar rug liggen op het bed.  Zeer waarschijnlijk hoopte ze dat de sessie er al bijna opzat.  Ze kan proberen.  Op bed draaide ik haar om zodat we doggy style konden beginnen.  Niet té lang.  Ik wou nog niet klaarkomen.  Ik stop en vraag haar om terug te beginnen pijpen.  Ik sta recht op bed, zij geknield voor mij.  Weer wil ze na even neuken.  Ze vroeg of het weer op z'n hondjes moest zijn maar nu liet ik haar weten dat ze op haar rug mag gaan liggen, wat ze ook doet.  Zo, in missio heb ik ten minste de controle over mijn orgasme.  Ik teas mezelf wat en wanneer ik voel dat het hoogtepunt nog maar moeilijk tegen te houden was, laat ik weten dat ze weer wat mag pijpen.  Tussendoor werd er dan gekust (niet tongzoenen).  Deze keer mondt het pijpen uit in een FT.  De FT was goed te noemen hoewel ze de allerlaatste druppels (allerlaatste seconden van het gehele orgasme) niet meer opnam en haar mond al van mijn penis gelost was.  Dit vind ik nefast en maakt herhaling met haar onmogelijk. 
Men spreekt vaak over de Oralsky academy bij Russische dames.  Ik heb er dan maar net een getroffen die niet gestudeerd had.  Het pijpen was gewoon goed en enkel de laatste keer, voor de FT, zeer goed te noemen.  Ze kan het dus wel.  Tijdens de blow jobs mocht ik wel foefelen aan haar aars en muis. 

Elli was voor mij niet alleen een hele mooie dame maar ook maar een tussendoortje waar ik van genoten heb.  Toch bleef het bij sekshandelingen en kon ik niet spreken van goede seksbeleving  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man