Auteur Topic: Aken, Antoniusstrasse 3, Rosi (Dominicaanse)  (gelezen 40939 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 3, Rosi (Dominicaanse)
« Gepost op: 19 augustus 2013, 03:37:42 »
 Naam : Rosi
 Nationaliteit/Taal : Dominicaanse/Spaans
 Leeftijd : 26
 Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik tot halverwege rug
 Lengte dame : 1,58 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 55 Kg, maat 34/ stevige B-cups
 Service: PZC/ vingeren
 Voordelen:
 Nadelen: Communicatie alleen in Spaans mogelijk.
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 
 (Te) lang niet meer in Aken geweest. Op Zondagmiddag heerste er echter nog vakantiestemming. Niet veel ramen bezet en bij navraag hier en daar werd bevestigd, dat veel vaste meiden naar hun thuisland op bezoek zijn. Zelfs in mijn favoriete Thaihaus op nummer 20 was slechts één Thaidame aan het werk. Bij het weggaan wel een bevallige Roemeense Engelstalige Lolita gespot op nummer 29A. Deze alvast op mijn verlanglijstje geplaatst.
 
 Uiteindelijk bij de dame achter het allereerste raam bovenaan de straat beland: Rosi uit de Dominicaanse republiek. Ze is pas sinds één week in Duitsland en heeft dit werk nog nooit eerder gedaan. Communicatie met haar is moeizaam, want ze spreekt uitsluitend Spaans. Echter met handen en voeten kom je al een heel end en Italiaans kon ze ook enigszins begrijpen. Ze bood het standaard Antoniusstraatpakket aan (PMC, NMC en Stellungswechsel voor EUR 30,=) Ik was echter op zoek naar PZC en uiteindelijk ging ze akkoord met een sessie PZC, echter zonder CIM. Haar uiterlijk was niet typisch Caribisch (dus geen extreme booty), maar gewoon lekker geproportioneerd. Op de kamer kreeg ik een wasje vooraf van Wijze Stijve en zelf waste Rosi zich daarna ook en spoelde haar mondje vooraf met Lysterine. Dus met de hygiëne zit het wel goed.
 
Het PZC was aangenaam, maar je merkte haar relatieve onervarenheid. Mijn verzoek voor een iets andere aanpak volgde ze echter netjes op, zodat het gaandeweg steeds beter werd. Ik had ook totaal niet het gevoel snel afgewerkt te moeten worden en bij het vingeren begon ze zowaar steeds toegankelijker te worden door mijn hand naar haar lekkerste plekje te sturen. Mbt het niet klaarkomen in haar mond vertrouwde ze me volledig en uiteraard heb ik dat vertrouwen ook niet beschaamd. Opvallend was nog dat Rosi mij zoende bij het afscheid nemen, nog voordat ik aanstalten maakte haar een afscheidszoen te geven. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Aken, Antoniusstrasse 3, Rosi (Dominicaanse)
« Reactie #1 Gepost op: 22 mei 2014, 18:20:10 »
Thanks voor je bericht Feelgood, en tevens van harte welkom op Relaxxxboard!


 :welcome:

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 3, Rosi (Dominicaanse)
« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2014, 19:59:44 »
Ik heb de foto's bekeken en ben er 100 % van overtuigd dat dit een heel andere dame is dan degene die ik destijds in mijn paspoort heb beschreven.

Het zijn dus 2 verschillende dames.

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 3, Rosi (Dominicaanse)
« Reactie #3 Gepost op: 9 augustus 2014, 02:33:42 »
Begrijp nu toch dat de enige overeenkomst tussen jouw Rosi en de Rosi die ik beschreef, haar naam is.
Jouw dame is 44. De door mij beschreven Rosi was 26
Waar vind je bij jouw Rosi de maat 34 terug?
Kan een van de mods voor deze nieuwe Rosi een eigen topic opstarten?

Note Rolly: topic gesplitst
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2014, 03:54:43 door Rolly »