Auteur Topic: Club 25 (Beckenkamp 22) algemeen  (gelezen 196649 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Club 25 (Beckenkamp 22) algemeen
« Reactie #45 Gepost op: 20 februari 2020, 22:16:25 »
Uiteraard begrijp ik je hele opzet.  Ik sta er ook wel achter hoor.  Toch kan je zeker niet eenzijdig de dames de schuld geven.  Of het clubmanagement.  Het is wel eens zo makkelijk als die laatste alles bepaald maar of dat wettelijk gezien in principe nog wel toegelaten is, is ook weeral iets anders.
   
Het blijft evenzeer aan de man om zijn mannetje te staan, assertief te zijn en te weten wat hij wil voor welke prijs.  In ga gewoon niet met een dame die niet de normale zaken (tongzoenen...) wil doen voor € 50 per halfuur.  Hoe knap ze ook is.  Mooi om naar te gapen dan.  Ik bed wil ik goeie seks en er zijn trouwens in elke club wel meiden te vinden die én mooi zijn én goede service geven én geen verhoogde prijssetting hanteren (zelfs in The Palace).  Het is een kwestie van niet de eerste (of vijf eerste) de beste te nemen natuurlijk.  Als je natuurlijk op alles ja zegt dat de dame wil... ben je vanzelf snel blut en weet je nadien nog niet eens wat heerlijke geile topseks is  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Club 25 (Beckenkamp 22) algemeen
« Reactie #46 Gepost op: 21 februari 2020, 08:59:29 »
Ich kenne auch den Club25, früher Partytreff Dorsten, und kann vieles was NLNU geschrieben hat nur bestätigen.
Auch dort konnte 'Mann' schon gute Zeiten und guten Sex bekommen.
Einige Frauen, die früher dort richtig 'ackerten' (20 Zimmer am Tag waren keine Seltenheit), sind
heute an anderen Plätzen und immer noch gut, manche sogar noch besser.
Beispiel: Diana jetzt im Freudenhaus Dortmund

Citaat:
"...Wenn du natürlich zu allem Ja sagst, was die Dame will ... wirst du bald pleite sein und du wirst nicht einmal wissen, was köstlicher geiler Top-Sex danach ist...

Ich kenne NLNU, glaube mir wenn einer die Frauen kennt und gut behandelt dann ER.
Sorgen dass NLNU schlechten Sex bekommt ist so wie wenn die Jungfrau zum Kind kommt. Also
sehr, sehr selten.

vanKees