Auteur Topic: CLUBIMPRESSIE: DEEL 1: ENTREE  (gelezen 60283 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CLUBIMPRESSIE: DEEL 1: ENTREE
« Reactie #15 Gepost op: 18 januari 2014, 00:04:51 »
Wat me vooral opvalt is dat blijkbaar het restaurant voornamelijk gebouwd is in het deel bar/lounge waar je vroeger gezellig rond de open haard kon zitten.  Ze hebben die grote plek nu tot een brede gang gemaakt.  Daar achter ligt dan het restaurant, dat deels ook wel naar buiten toe uitgebouwd zal zijn.  Anders kan het niet groot zijn.  Omdat ze zo de bar/lounge verkleinen, hebben ze het grote danspodium met danspaal ook maar afgebroken en gewoon een moderne paal geplaatst op een kleiner verhoog.  Je kan precies ook niet meer achter de bar door?  Lijkt de bar/lounge ruimte nu kleiner, gelijk of groter?  Daarvoor zal ik eens moeten gaan poolshoogte nemen.  Misschien op mijn verjaardag, dat is niet lang meer.  Een gratis kijkje is dat dan bovendien  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
CLUBIMPRESSIE: DEEL 1: ENTREE
« Reactie #16 Gepost op: 30 januari 2014, 10:32:25 »
Wat me vooral opvalt is dat blijkbaar het restaurant voornamelijk gebouwd is in het deel bar/lounge waar je vroeger gezellig rond de open haard kon zitten.  Ze hebben die grote plek nu tot een brede gang gemaakt.  Daar achter ligt dan het restaurant, dat deels ook wel naar buiten toe uitgebouwd zal zijn.  Anders kan het niet groot zijn.  Omdat ze zo de bar/lounge verkleinen, hebben ze het grote danspodium met danspaal ook maar afgebroken en gewoon een moderne paal geplaatst op een kleiner verhoog.  Je kan precies ook niet meer achter de bar door?  Lijkt de bar/lounge ruimte nu kleiner, gelijk of groter?  Daarvoor zal ik eens moeten gaan poolshoogte nemen.  Misschien op mijn verjaardag, dat is niet lang meer.  Een gratis kijkje is dat dan bovendien  :douchen.

Tijdens de verbouwing van de nieuwe keuken en het restaurant met de daarboven op gebouwde nieuwe kamers is de oude bar open gebleven. Juist achter de hoek van de oude openhaard en de oude rokersruimte/bbq buffet ruimte is deze ruimte gerealiseerd.
De nieuwe entree naar het restaurant is tijdens deze verbouwing toen afgesloten met een houten tijdelijke deur.
De verbouwing van de bar is gerealiseerd in twee weken waardoor in het nieuwe restaurant een tijdelijke bar werd neergezet.
Deze zelfde ruimte is nu het definitieve restaurant geworden.

Het oppervlak van de bar met de desbetreffende lounge gedeelte is gewoon de oude bar plus de aparte ruimte waar tijdens de bbq alles gereed stond. De bar is zelf twee maal zo groot geworden en opener qua doorkijk wat een optische verbetering is.

Achter de bar kan je gewoon langs zoals in de oude situatie.
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
CLUBIMPRESSIE: DEEL 1: ENTREE
« Reactie #17 Gepost op: 15 januari 2015, 21:27:34 »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline French Lover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
CLUBIMPRESSIE: DEEL 1: ENTREE
« Reactie #18 Gepost op: 20 januari 2018, 23:47:17 »
Een video om daar naartoe te gaan :

https://www.youtube.com/watch?v=cz0EkVFi0U8